Dat zou een leuke verrassing zijn, maar helaas...het zit er voorlopig niet in.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf nog steeds stiekem hopen op de mededeling 'Vanaf zondag kunt u weer elke dag genieten van Dexter; dan starten we met het tweede seizoen.'
Ik denk dat ze dat laatste bewaren voor de grote ontknoping van seizoen 1.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:10 schreef daftme het volgende:
Kijk geen 1 serie, maar deze is wel uitzonderlijk. Kende het nog niet. Vanavond gaat hij zijn zusje redden en blijkt vast en zeker dat die andere kerel iets met zijn verleden te maken heeft. Gokje he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het stom!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef golfer het volgende:
Dat zou een leuke verrassing zijn, maar helaas...het zit er voorlopig niet in.
Ja, daar snap ik ook niks van. Leuk hoor, elke dag uitzenden, maar waarom doe je dat in godsnaam als je maar 12 afleveringen hebt? Er is toch aardig wat aandacht aan Dexter geschonken qua marketing enzo... maar uiteindelijk duurt het hele gebeuren nog geen twee weken. Beetje vreemde aanpak als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom seizoen 1 er in anderhalve week doorheen jassen
Verdomme, nou weten we dat debra niet dood gaat vanavondquote:Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef Tijn het volgende:
Ik vond trouwens in het begin de zus en vriendin van Dexter ook maar irritante wijven. Maar nu ik het 4 jaar kijk, ben ik daar compleet overheen en accepteer ik ze zoals ze zijnWant zo ben ik
Oh sorryquote:Op woensdag 18 november 2009 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verdomme, nou weten we dat debra niet dood gaat vanavond
Of op Dex Dexter uit Dynasty!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:04 schreef Bluezz het volgende:
En heeft iemand het antwoord op mijn eerdere vraag?
Of deze Dexter gebaseerd is op deze Dexter?
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, ze wordt in S4 ook nog een keer neergeblaftquote:Op woensdag 18 november 2009 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verdomme, nou weten we dat debra niet dood gaat vanavond![]()
En heeft iemand het antwoord op mijn eerdere vraag?
Of deze Dexter gebaseerd is op deze Dexter?
[ afbeelding ]
Ja, toen ik Dexter in de eerste aflevering samen met Doakes zag, verwachtte ik al half-half dat ze zouden gaan tongen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:
De acteur die Dexter speelt, speelde in Six Feet Under de homosexuele doodgraver.
Ik krijg meteen overal lastquote:Op woensdag 18 november 2009 16:37 schreef Mejuffrouw het volgende:
Ik hoop dat de ice killer wel dood gaat vanavond, want hij lijkt sprekend op mijn huisarts
Dan kijk je toch op uitzendinggemist.nl, doe ik ook en dan kun je kijken wanneer je wil.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik kijk het nu braaf elke avond nu het op de VPRO is.![]()
Jammer alleen dat het zo laat is.
Had ik maar een huisarts die er zo uitzagquote:Op woensdag 18 november 2009 16:37 schreef Mejuffrouw het volgende:
Ik hoop dat de ice killer wel dood gaat vanavond, want hij lijkt sprekend op mijn huisarts
Mijn huisarts ziet er beter uit, helaas is ie heteroquote:Op woensdag 18 november 2009 19:08 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Had ik maar een huisarts die er zo uitzag
en wat dacht je van paulquote:Op donderdag 19 november 2009 00:01 schreef DuranK het volgende:
Ik denk dat Dexter in seizoen 2 nog erg veel last van Doakes gaat krijgen![]()
Maar goed, op zich dus wel een redelijk voorspelbaar einde maar ze hebben het wel mooi gebracht. Zeker omdat hij ook nog heel erg in dubio is wat hij uiteindelijk moet doen.
Die had hun moeder afgeslacht?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:14 schreef JaneDoe het volgende:
1 ding wat me niet duidelijk is; wat was de reden van rudy/biney om hun vader te killen?
moeder is toch vermoord door een cokedealer die ze hadden geriptquote:Op donderdag 19 november 2009 00:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die had hun moeder afgeslacht?
Ik kan verschillende dingen bedenken. Het was een kans om een band met Dexter op te bouwen, bijvoorbeeld. Het kan ook zijn dat hun vader niks met Rudy te maken wilde hebben: hij zat immers tot z'n 21e in instellingen, dus waar was z'n vader al die tijd? Was Rudy jaloers dat Dexter wel een vader had? Boos dat z'n vader alles naliet aan Dexter, bloed gaf aan Dexter, maar nooit naar Rudy omkeek?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:14 schreef JaneDoe het volgende:
1 ding wat me niet duidelijk is; wat was de reden van rudy/biney om hun vader te killen?
Haha erg mooi was dat, ook zo mooi dat je hem helemaal zag genieten terwijl hij zelf wist dat het niet waar was omdat hij ook zo gevoelloos is.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:07 schreef JaneDoe het volgende:
die grijns van dexter op t einde, schitterend!
moest gewoon hardop lachen om die erehaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:30 schreef incognitoomuch het volgende:
feitje:dat feitje is hie vandaag al een paar keer langs gekomen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die vader was toch een verslaafde (mogelijk geworden ná de moord op hun moeder), zo iemand lijkt me niet in staat aandacht te besteden aan zn kids.. of is dat juist wat rudy em kwalijk nam, zn zwakte?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kan verschillende dingen bedenken. Het was een kans om een band met Dexter op te bouwen, bijvoorbeeld. Het kan ook zijn dat hun vader niks met Rudy te maken wilde hebben: hij zat immers tot z'n 21e in instellingen, dus waar was z'n vader al die tijd? Was Rudy jaloers dat Dexter wel een vader had? Boos dat z'n vader alles naliet aan Dexter, bloed gaf aan Dexter, maar nooit naar Rudy omkeek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ging bijna huilenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:29 schreef k_man het volgende:
Nou ja, inmiddels weten we wel dat ie toch ietjse minder gevoelloos is dan ie zelf in aflevering 1 vertelde.
Ik ga 'm dit weekend kopen. En heb net even op de site mijn ongenoegen geuit over dit stomme beleid van de VPROquote:Op donderdag 19 november 2009 11:02 schreef Professional het volgende:
Seizoen 2 is inmiddels gedownload, zal wel een jaar moeten wachten dat de VPRO dit uitzend.
Sopranos ben ik nu ook mee bezig. Eindelijk. Box geleend van een vriend, want ook daar zijn vrienden voor.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
was met Sopranos dezelfde ellende, heb toen de box maar uit de states laten komen, net als QAF
Six feet under is ook de moeite waard, en als je van costuum drama houd, The Tudorsquote:Op donderdag 19 november 2009 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sopranos ben ik nu ook mee bezig. Eindelijk. Box geleend van een vriend, want ook daar zijn vrienden voor.
Dat van zijn moeder haar benen was een leugen die bij zijn valse identiteit pastequote:Op donderdag 19 november 2009 11:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Weet iemand nog wat Rudy ook alweer tegen Dexter zei over zijn eigen 'repressed memories'? Ik weet nog dat het iets met zijn moeder was, want dat strookte niet met wat hij tegen Deb had gezegd over dat hij protheses was gaan maken toen zijn moeder haar benen oid was verloren.
Het is dat die vriend al een vriend heeft, anders waren jullie een filmografische match made in heaven ... Hij is helemaal lyrisch over precies die series ... en heeft ze dus ook in huisquote:Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Six feet under is ook de moeite waard, en als je van costuum drama houd, The Tudors
Ok, maar wat zei hij dan ook alweer tegen Dexter over zijn moeder?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat van zijn moeder haar benen was een leugen die bij zijn valse identiteit paste
Poeh,quote:Op donderdag 19 november 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, maar wat zei hij dan ook alweer tegen Dexter over zijn moeder?
Dat was ook een leugen.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, maar wat zei hij dan ook alweer tegen Dexter over zijn moeder?
Oja, dat was het! Thanks.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat was ook een leugen.
Hij vertelde Dexter dat ie als jochie bij z'n moeder in de auto zat. Moeder stapte auto uit om een brief te posten en Rudy zag hoe z'n moeder dood gereden werd.
Als je dacht dat seizoen 1 goed en spannend was... Seizoen 2 doet daar nog een schep bovenopquote:Op donderdag 19 november 2009 01:14 schreef BB-King het volgende:
Mooi einde van het eerste seizoen!![]()
Ben wel heel benieuwd wat er in de komende seizoenen gaat gebeuren.
Gestoordere personages zoals "Rudy" kan ik me eigenlijk niet echt voorstellen.
Zal zich waarschijnlijk meer focussen op zijn relatie, gevoelens en drang naar moorden.
Waarom Dexter moordt en is hoe hij is, is nu bekend dus hoe gaat dit zich verder ontwikkelen?
En weet die officier Doakes nu wel of niet wat Dexter heeft uitgespookt, hij volgde hem immers?
Moeders verloor natuurlijk wel haar benen, en armen...quote:Op donderdag 19 november 2009 11:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, dat was het! Thanks.Ik kan nu niet terugkijken en het liet me niet los.
Nou ja, het gedeelte over zijn moeder die voor zijn ogen stierf is in elk geval al dichterbij de waarheid.
Eerste deel van die trailer had ik zoiets van "ja, dus?" Maar laatste stuk maakt alles goed. interessant seizoen denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef watchers het volgende:
[..]
Als je dacht dat seizoen 1 goed en spannend was... Seizoen 2 doet daar nog een schep bovenop![]()
Als je wilt weten in welke richting seizoen 2 gaat... Zie deze officiele trailer voor seizoen 2
Laten we maar zeggen dat onze favoriete seriemoordenaar ernstig in de problemen komt
In dat eerste deel zit wel meteen een goede grap uit de eerste afleveringquote:Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef Operc het volgende:
Eerste deel van die trailer had ik zoiets van "ja, dus?" Maar laatste stuk maakt alles goed. interessant seizoen denk ik.
Harry heeft het dossier laten vernietigen en gezorgd voor een nieuwe geboorteakte.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef DuranK het volgende:
Wat ik me trouwens ook afvroeg. Ze zijn er dus achter gekomen dat de ice truck killer Brian Moser heet. Dan is het toch vrij simpel te achterhalen dat hij de broer van Dexter is? Want er zal heus wel ergens te achterhalen zijn dat de moeder van Dexter (ook) Laura Moser is.
Ja, maar alleen als je daar naar gaat zoeken. Als je het niet weet ga je niet kijken wie de moeder van de seriemoordenaar is en of er broers zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef DuranK het volgende:
Wat ik me trouwens ook afvroeg. Ze zijn er dus achter gekomen dat de ice truck killer Brian Moser heet. Dan is het toch vrij simpel te achterhalen dat hij de broer van Dexter is? Want er zal heus wel ergens te achterhalen zijn dat de moeder van Dexter (ook) Laura Moser is.
Is dat zo? Volgens mij is er nog wel een (volledige) file van Laura Moser aanwezig bij de politie, toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Harry heeft het dossier laten vernietigen en gezorgd voor een nieuwe geboorteakte.
Amazon.com is het nog veel goedkoper, ook met verzendkosten.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef DuranK het volgende:
Voor de mensen die trouwens de dvd willen kopen. www.wehkamp.nl is die tien euro goedkoper dan op bol.com (oplichters)
Alle afleveringen staan maar een week online, de eerste zijn alweer weg, dus dan moet je wel opschieten!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef musicfreakyme het volgende:
Super serie zeg!
Jammer dat het was later op de avond uitgezonden werd - vaak lag ik halverwege al te slapen![]()
Als het online blijft staan alles nog maar eens een keer kijken.
Als VPRO nou eens zo na het seizoen het een weekje zo laat (bijslapen) en dan volgende week begint met seizoen 2
Hebben we niet allemaal een duistere kant? Ik kan me veelal prima in Dexter verplaatsen, hoor. Gevoelens 'faken' die je niet hebt, lack of empathy. Niet zo van: ja, ik slacht ook moordenaars afquote:
Gevoelens faken is wat anders dan orgasmes fakenquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:38 schreef Glycerine. het volgende:
[..]
Hebben we niet allemaal een duistere kant? Ik kan me veelal prima in Dexter verplaatsen, hoor. Gevoelens 'faken' die je niet hebt, lack of empathy. Niet zo van: ja, ik slacht ook moordenaars af.
Ik denk dat Dexter-fans zich sowieso wel een beetje in moeten kunnen leven, toch? Het hoofdpersonage 'begrijpen'.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Gevoelens faken is wat anders dan orgasmes faken
inderdaad ! ik dacht mooi ff dexter te kijken, niet dus !?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:27 schreef Kremers het volgende:
Gisteren echt wennen dat er geen Dexter op tv wasMorgen ga ik een Dexter marathon kijken
Wachten op de VPRO heeft weinig zin volgens mij...
21:00 gaat echt niet lukken. Serie is veel te bloederig om op 21:00 uitgezonden te mogen worden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:53 schreef leukerdje het volgende:
Wat jammer dat het nog onduidelijk is wanneer seizoen 2 wordt uitgezonden.
Ik vind het aan de ene kant wel wat hebben om het op tv te volgen.
Als ik de dvd's koop dan ga ik ze in een keer achter elkaar bekijken, dan kan ik me niet beheersen.
De kijkcijfers vallen tegen, ook niet zo raar natuurlijk, omdat het op zo'n laat tijdstip wordt uitgezonden.
Van mij mag seizoen 2 rond 21.00/22.00 beginnen, zodat er meer mensen zullen kijken.
Dat verdient de serie gewoon.
Bedenk wel dat Amazon.com geen regio 2 dvd's verkoopt (moet je dvd speler maar wel ondersteunen). De Engelse versie amazon.co.uk is minder voordelig. Dan kun je beter bij Britse versie van Play.com bestellen daar is seizoen 1 16.99 euro incl verzending en seizoen 2 22.49 incl verzending. Regio 2 en ook nog eens goedkoper dan Wehkamp of Bol.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Amazon.com is het nog veel goedkoper, ook met verzendkosten.
Ik heb een regiocode vrije speler, en anders koop je toch gewoon een tweede DVD speler voor een paar tientjes en zet deze op de code 1 (USA).quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef funrider het volgende:
[..]
Bedenk wel dat Amazon.com geen regio 2 dvd's verkoopt (moet je dvd speler maar wel ondersteunen). De Engelse versie amazon.co.uk is minder voordelig. Dan kun je beter bij Britse versie van Play.com bestellen daar is seizoen 1 16.99 euro incl verzending en seizoen 2 22.49 incl verzending. Regio 2 en ook nog eens goedkoper dan Wehkamp of Bol.
Overigens seizoen 3 van Dexter wordt vanaf volgende week maandag weer hervat op digitaal kanaal 13th street (bij Ziggo/UPC in basis digitaal pakket).
Die intro is natuurlijk zwaar geniaal. Alleen daar zou ik al 60 minuten naar kunnen kijken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:07 schreef MassimO het volgende:
Super serie inderdaadEnige puntje van kritiek is die ellenlange intro.
Die intro komt in een aflevering van seizoen 2 ook daadwerkelijk voorquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:07 schreef MassimO het volgende:
Super serie inderdaadEnige puntje van kritiek is die ellenlange intro.
Nou ja, het improviseren met empathie is dus herkenbaar voor me. Dat is bij mij óók niet zo rijk als dat bij anderen, but then again: misschien doen een heleboel andere mensen wel hetzelfdequote:Op vrijdag 20 november 2009 09:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarbij: ik kan me prima inleven zonder me te identificeren met. Iets met empathisch vermogen.
Ik kan je nu al zeggen: seizoen 3 is het bestequote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef Stali het volgende:
Ah hier moet ik dus zijn..
Vanavond seizoen1 aflevering 4 en ben dus nog in de serie aan het groeien.
En ik kan je nu al zeggen seizoen 2 is het bestequote:Op maandag 23 november 2009 09:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen: seizoen 3 is het beste
quote:Op maandag 23 november 2009 22:30 schreef JaneDoe het volgende:
heb vandaag seizoen 2 af gekeken was echt genieten
maar t einde kon ik voorspellen, was misschien te makkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawelquote:Op maandag 23 november 2009 22:02 schreef Stali het volgende:
En ik vind 1 al zo goed. Geweldige serie, zo kom je ze eik nooit tegen.
Echt genieten dat ik er nog zoveel moet zien en jullie nog betere seizoenen beloven.
Die waren ook gaaf inderdaad. Dit vind ik beter dan six feet under.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel
Soprano'ssix feet under
Ook briljant geschreven!
Wij zitten volop in S02 en het wordt beter en beter
Best aardige vraag dat nurture vs. nature, dat roept het iig bij mij wel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, ja, ik zit er nu echt helemaal in..
[ Bericht 2% gewijzigd door Stali op 24-11-2009 12:31:07 ]
wat vind je hiervan?quote:
Nu wil ik wel een sickerquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:37 schreef Tijn het volgende:.]
Nog een week en je bent bij met de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mejuffrouw and Dandillion, weet niet of jullie al antwoord hebben gekregen maar stuur anders even een PM dan kan ik misschien wel helpen. Wordt wel morgen want ik kijk er nog eentje en dan slapen.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:16 schreef Stali het volgende:
Zit op de derde aflevering van seizoen 2.
Vond de finale uit het eerste seizoen enorm tegenvallen en raar het duurde echt weer even om in het tweede seizoen te komen.Die heb ik net gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en cctje, hoe kan je em nou uitlenen als je em zelf nog niet gezien hebt?!![]()
soms mag je best egoistisch zijn hoor
Omdat mijn moeder een beetje ziekjes was en me daarmee heeft bespeeldquote:Op woensdag 25 november 2009 13:48 schreef JaneDoe het volgende:
en cctje, hoe kan je em nou uitlenen als je em zelf nog niet gezien hebt?!![]()
soms mag je best egoistisch zijn hoor
Dat is bij mij al vanaf het veters strikken.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:05 schreef Bluezz het volgende:
We spoelen nu trouwens het begin filmpje (de leader?) steeds door maar zetten hem weer op play als Dexter over zijn galerij loopt. Die blik![]()
en dan het tandpasta
geluidje erbij, ik móet het elke keer even zien
Is ze verslaafd nu of was ze het nu al zatquote:Op woensdag 25 november 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Omdat mijn moeder een beetje ziekjes was en me daarmee heeft bespeeld.
Maar ze is er al klaar mee.
Ze heeft op dag 1 al vijf afleveringen zitten kijken ...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Is ze verslaafd nu of was ze het nu al zat
pssst...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder een beetje ziekjes was en me daarmee heeft bespeeld.
Maar ze is er al klaar mee.
Welkom op het internetquote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf nog steeds stiekem hopen op de mededeling 'Vanaf zondag kunt u weer elke dag genieten van Dexter; dan starten we met het tweede seizoen.'
Maar dat zal wel ijdel zijn.
Aan Sopranos en SFU kan het niet tippen vind ik, maar idd een erg goede seriequote:Op dinsdag 24 november 2009 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel
Soprano'ssix feet under
Ook briljant geschreven!
Wij zitten volop in S02 en het wordt beter en beter
En mocht je (en anderen uiteraard) een handleiding willen in een worddoc, stuur gerust een PM.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef Dandilion het volgende:
dank je voor de link saat in me fav's
Hier ga ik voor.quote:Op maandag 23 november 2009 09:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen: seizoen 3 is het beste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een aflevering van het derde seizoen en dan pitten.
Post dan wat linkjes voor users.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:48 schreef tonedyt het volgende:
in amerika is season 4 aan de gang! echt een vette serie! er zijn genoeg sites waar je het online kunt kijken. gewoon in google: watch dexter season 3 of 4 online!!!!
zeker een bloed smaakquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:03 schreef scanman1 het volgende:
Ik heb twee delen gekeken en vind het een verschrikkelijke serie. Die schrap ik meteen van mijn lijstje. Krijg er een enorme vieze smaak van.
Ik wil ook waken voor teveel achter elkaar, vind het ook zonde want dan zijn we er veel te snel doorheenquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:26 schreef Stali het volgende:
Seizoen 2 vond ik tegenvallen en de climax in 1 dus eik ook al he.
Maar ik kijk natuurlijk ook alles achter elkaar en is dat misschien ook wel een beetje teveel van het goede.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil ook waken voor teveel achter elkaar, vind het ook zonde want dan zijn we er veel te snel doorheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar kijk jij die?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:21 schreef Kremers het volgende:
Zo, vanavond aflevering 7-12 van seizoen 2 kijken
Ik ijk elke zaterdag 6 afleveringen, anders ben je in een week door 2 volledige seizoenen heen...
Ik ga zo nog 2 afleveringen aanslingeren wrs, jullie liggen er een paar voor op mij.quote:Op zondag 29 november 2009 00:16 schreef golfer het volgende:
We slingeren nu S2 E11 er maar weer eens in.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:18 schreef Stali het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 november 2009 02:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]Jullie zijn klaar met kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stali zit al in s3 hè.I´m back.
Grmbl. Niet goed?quote:Op zondag 29 november 2009 00:12 schreef Dandilion het volgende:
[..]
waar kijk jij die?
als ik via 'megavideo' kijk mag ik maar 72 min kijken en dan weer een poos wachten. Dus dan stap ik over op de afl met turkse of chinese ondertitels
En jij zit teveel in mijn actives.quote:Op zondag 29 november 2009 02:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jullie zijn klaar met kijken?
Stali zit al in s3 hè.
Ja, ik las het.quote:Op zondag 29 november 2009 02:34 schreef Ryan3 het volgende:
Jullie zijn klaar met kijken?
Stali zit al in s3 hè.
Ik heb nog niets gezien verder, lig dus nog achter.quote:Op zondag 29 november 2009 02:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik las het.
We zijn gestopt en bewaren het lekkerst voor laatst.... morgen dus de finale van 2
Trusten
Zelfde hier.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, toen ik Dexter in de eerste aflevering samen met Doakes zag, verwachtte ik al half-half dat ze zouden gaan tongen.
Dat herkent toch werkeliijk waar geen hond?quote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Amazon.com verkopen ze dexter costuums..
:-)
Leuk voor carnaval.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Amazon.com verkopen ze dexter costuums..
:-)
Leuk voor carnaval.
95% niet, maar de paar die het herkennen vinden het verschrikkelijk leuk.quote:Op maandag 30 november 2009 21:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat herkent toch werkeliijk waar geen hond?
Het lijkt me als vrouw wel cool om als Dexter te gaan trouwens.quote:Op maandag 30 november 2009 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
95% niet, maar de paar die het herkennen vinden het verschrikkelijk leuk.
Ben een keer in Duesseldorf rondgelopen met karnaval als de onzichtbare man, lange jas, gezicht in verband, handschoenen aan, hoed op.
Wilden echt heel erg veel mensen met mij op de foto.
Wij zitten in S03, erg smakelijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef Dandilion het volgende:
Net de laatste afl van seizoen 2 gekeken :-)![]()
Durf ik het aan om gelijk paar afl van seizoen 3 tegen te gooien? Of wacht ik nog een paar dagen..weken???
Dat heb ik ook hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef Juweel het volgende:
Ook wij hebben gisteren de laatste aflvering van S2 gekeken, geweldig!! Nu idd even rustig aan met S3, anders is het zo zonde...
Na seizoen 1 staat alles in spoilertags, dus volgens mij kun je 't gerust lezen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:04 schreef Barcaconia het volgende:
Waar zijn jullie in dit topic? Ik ben de DVD boxen aan het volgen en ben inmiddels bij S02E08, is dat ongeveer gelijk met dit topic? Anders lees ik weer te veel spoilers
Ik ben bij precies dezelfde episode. Maar vanavond wordt een Sopranos avondje.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef 7eVeNL het volgende:
Vanavond ga ik S02E05 kijken! ik kan nu al niet wachten...
Vanavond ga ik hopelijk S02 afkijken. Ik vind dat ze de spanning er behoorlijk goed inhouden.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:05 schreef Ohrpolster. het volgende:
Pfff, net S02E08 gekeken, die heeft wel vrij veel cliffhangers(dat hoeft niet in een spoiler toch?
). Nog maar eentje d'r achteraan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Hier precies hetzelfde. Doordat mijn partner wisseldiensten draait ben ik teveel voorgeraakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoorIk wil er eigenlijk doorheen vliegen, maar ja dan is het wel weer snel voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
Seizoen 4 is bijna afgelopen geloof ik. Wel jammer om na seizoen 4 ineens met geen Dexter geconfronteerd te wordenquote:
De VPRO heeft op meesterlijke wijze mensen aan het downloaden gekregenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Zijn wij dan echt de enigen die nog op de VPRO wachten met seizoen 2?
Ik vond Lila, 'pardon my tits', een erg leuke rol spelen.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:12 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vond Lila ontzettend irritant aan het begin, maar ze heeft het verhaal wel een stuk sterker gemaakt.
Ik vond het mooi toen Debs zo sarcastisch begon over dat niemand the po' of coffee leeg heeft gedronkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond Lila, 'pardon my tits', een erg leuke rol spelen.
En dan is dit wel heel leuk om te lezen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind S02 ontzettend gaaf trouwens. Ik had verwacht dat het net als zo'n beetje elke serie bergafwaarts zou gaan maar die frisse wind door het verhaal is heerlijk.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:09 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit op s3e3.
Maar eh begrijp ik nu eigenlijk goed dat Dexter zo'n beetje geconditioneerd is door Harry om serial killer, volgens zijn morele code, te worden? Dat Dexter dus niet een klassieke serial killer/psychopaat is
pff.. en hier kom je achter in t derde seizoen?!quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:09 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit op s3e3.
Maar eh begrijp ik nu eigenlijk goed dat Dexter zo'n beetje geconditioneerd is door Harry om serial killer, volgens zijn morele code, te worden? Dat Dexter dus niet een klassieke serial killer/psychopaat is
Zo'n vreemde vraag is het niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
pff.. en hier kom je achter in t derde seizoen?!
als je de serie niet kent misschien nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo'n vreemde vraag is het niet.
Het is nl. niet erg logisch.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als je de serie niet kent misschien niet
maar wat hij hier vraagt weet je toch al sinds afl 1
Inderdaad. Elke aflevering praat hij over Harry's code.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:59 schreef JaneDoe het volgende:
de vraag was of dexter door harry is geleerd serial killer te zijn volgens een bepaalde code en of hij daardoor geen 'gewone' psychopaat is
dit is toch echt na aflevering 1/ eerste seizoen al duidelijk hoor
ik inmiddels ookquote:
Seizoen 4 is nog niet volledig uitgezonden, dus het duurt nog wel even voordat dat op DVD verschijnt denk ik.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:25 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb zojuist S03 gekocht op DVD, dus vanavond begin ik waarschijnlijk. Jammer dat S04 nog niet uit is, daar moet ik nog wat weekjes op wachten geloof ik.
Denk eind deze week want ik heb seizoen 4 tot en met episode 11 binnen.quote:Op maandag 7 december 2009 17:19 schreef Kremers het volgende:
Weet iemand wanneer seizoen 4 afgelopen is in Amerika? Seizoen 3 gisteren afgekeken
Seizoen drie vond ik de beste maar dat zal voor iedereen anders zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:25 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb zojuist S03 gekocht op DVD, dus vanavond begin ik waarschijnlijk. Jammer dat S04 nog niet uit is, daar moet ik nog wat weekjes op wachten geloof ik.
Als S03 net zo goed is als 1 en 2 ben ik er voor het volgende weekend wel klaar mee.
Tot nu toe zeg ik dat S02 beter was, maar ik ben pas bij aflevering 4 dus ik kan er nog niks over zeggen.quote:Op maandag 7 december 2009 17:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Seizoen drie vond ik de beste maar dat zal voor iedereen anders zijn, denk ik.
Dat gevoel ken ikquote:Op maandag 7 december 2009 17:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Denk eind deze week want ik heb seizoen 4 tot en met episode 11 binnen.
Gisteren ook van 19:30 tot 5:00 seizoen 3 uitgekeken. Steeds nog een aflevering en het werd almaar later..
Wij hebben gister 9 afleveringen gezien!quote:Op maandag 7 december 2009 17:43 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ikGisteren de hele middag 5 afleveringen gekeken. Ik had een luie zondag en geen zin om iets anders te doen dan lui toekijken naar iets
Nee, dat was de vraag niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:59 schreef JaneDoe het volgende:
de vraag was of dexter door harry is geleerd serial killer te zijn volgens een bepaalde code en of hij daardoor geen 'gewone' psychopaat is
dit is toch echt na aflevering 1/ eerste seizoen al duidelijk hoor
gisteravond ook precious gezien, blijft maar in je hoofd zitten iddquote:Op maandag 7 december 2009 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Oh oh vanavond weer een aflevering, gisteravond een film gekeken en daarna heb ik dan geen zin meer in een hele afl. Dexter.
Maar had ik het maar gedaan, uren liggen nadenken over die film (Precious) en als ik een Dexter kijk als slaapmutsje val ik met al dat bloed voor mijn ogen zo in slaap
Slaapmutsje?quote:Op maandag 7 december 2009 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Oh oh vanavond weer een aflevering, gisteravond een film gekeken en daarna heb ik dan geen zin meer in een hele afl. Dexter.
Maar had ik het maar gedaan, uren liggen nadenken over die film (Precious) en als ik een Dexter kijk als slaapmutsje val ik met al dat bloed voor mijn ogen zo in slaap
Maar dan kunnen we wel aansluiten bij [USA] Dexter #10: 'Daddy, I think I'm in trouble'quote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef Ryan3 het volgende:
Wachten op episode 12, serie 4, as maandag, daarna een jaar lang geen Dexter....
Het lullige was toen ik gisteravond thuiskwam en ik ff snel dacht een afleving van 350 mb binnen te halen, iemand daar als comment het einde had gespoiled!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:10 schreef dekilo het volgende:
Oh oh oh wat een einde van seizoen 4
Wie had dat verwacht!
Kreeg er waterige ogen van......
Dan baal je wel gigantisch natuurlijk... Ben nu bezig seizoen 4 binnen te halen, de comments heb ik gelukkig niet gelezen:Pquote:Op woensdag 16 december 2009 14:35 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Het lullige was toen ik gisteravond thuiskwam en ik ff snel dacht een afleving van 350 mb binnen te halen, iemand daar als comment het einde had gespoiled!!!!!!!!![]()
Maar wat een einde idd!Subliem!
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:39 schreef DJ-Kool het volgende:
ik ben gestopt in seizoen 3... saaie shit.
Ik was ook gestopt na 4 afleveringen S03. Na een weekje toch weer opgepakt en eigenlijk is het nog steeds leuk.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:39 schreef DJ-Kool het volgende:
ik ben gestopt in seizoen 3... saaie shit.
Al die punten die jij zojuist opnoemt van seizoen 3 zijn juíst de punten die drastisch worden aangepakt in 4quote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind het seizoen sowieso niet beter dan S02, maar het is zeker vermakelijk.
Ik kijk het nog af en hoop dat S04 weer beter is.
Kijk, dat is goed nieuws! Ik wacht nog mooi tot S04 op DVD uitkomt. Ik heb de komende maand geen tijd meer om te kijken dus S03 kijk ik ergens midden Januari wel een keer af. Daarna hoop ik dat het niet lang meer duurt tot de DVD van 4 er is.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Al die punten die jij zojuist opnoemt van seizoen 3 zijn juíst de punten die drastisch worden aangepakt in 4
Nog even flink doorknallen dus!
Zag dat ook inderdaad. Users die na het downloaden en na het kijken van de aflevering even kwamen zeggen hoe het was.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:35 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Het lullige was toen ik gisteravond thuiskwam en ik ff snel dacht een afleving van 350 mb binnen te halen, iemand daar als comment het einde had gespoiled!!!!!!!!![]()
Maar wat een einde idd!Subliem!
Meestal als een seizoen is afgelopen met uitzenden, word de voorgaande seizoen uitgebracht op dvd.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kijk, dat is goed nieuws! Ik wacht nog mooi tot S04 op DVD uitkomt. Ik heb de komende maand geen tijd meer om te kijken dus S03 kijk ik ergens midden Januari wel een keer af. Daarna hoop ik dat het niet lang meer duurt tot de DVD van 4 er is.
Ik kreeg een naar gevoel in mijn buik. Dat gebeurt bijna nooit als ik tv kijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:10 schreef dekilo het volgende:
Oh oh oh wat een einde van seizoen 4
Wie had dat verwacht!
Kreeg er waterige ogen van......
Ik weet niet, S04 is pas net afgelopen en 3 ligt al een tijdlang in de winkel. Ik zit in de US dus misschien is het hier eerder, ik weet het niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:36 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Meestal als een seizoen is afgelopen met uitzenden, word de voorgaande seizoen uitgebracht op dvd.
Dus denk dat season 4 uitkomt als 5 volgend jaar gaat beginnen.
3 ga ik maar binnenkort aanschaffen op dvd! Die serie verdient gewoon mijn geld!
Daar ben ik ook, ik was alleen moe bij aflevering 4, ik ben uiteindelijk toch doorgegaanquote:Op woensdag 16 december 2009 18:07 schreef Dandilion het volgende:
Ik ben even een beetje Dexter moe![]()
heb tot afl 6 van seizoen 3 gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
Verheerlijken nog welquote:Op zondag 27 december 2009 04:17 schreef scanman1 het volgende:
Een seriemoordenaar verheerlijken. Zo ver zijn we al gezonken.
Ik heb een aantal afleveringen gezien en veel reacties gelezen op forums over de gehele wereld en de meerderheid schijnt Dexter een goed personage te vinden die doet wat de 'meeste mensen willen'. Daar is geen ontkomen aan. Dat maakt de serie tot aan dieptepunt in de TV geschiedenis vind ik.quote:
Gefeliciteerd, je bent nog net op tijd om de nominatie domme linkse zuurpruim van jaar te winnen voor 2009.quote:Op zondag 27 december 2009 04:36 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal afleveringen gezien en veel reacties gelezen op forums over de gehele wereld en de meerderheid schijnt Dexter een goed personage te vinden die doet wat de 'meeste mensen willen'. Daar is geen ontkomen aan. Dat maakt de serie tot aan dieptepunt in de TV geschiedenis vind ik.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2009 16:56 schreef Rory78 het volgende:
...wat 'n cliffhanger dat einde van seizoen 4!
Ja, ik had de dvd eigenlijk al bijna gekocht, maar blij dat ik het nu toch niet heb gedaan.quote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik zag gisteren nadat 25 jaar Rock `n Roll hall of fame was afgelopen dat ze binnekort seizoen 2 gaan uitzenden op de VPRO![]()
Ben ik blij dat ik ff heb gewacht met downloaden, vind het op de een of andere manier veel leuker om het op tv te kijken
Zou inderdaad wel handig zijn om veel verhalen over seizoen 4 te bespreken in US topic inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2009 19:45 schreef Rory78 het volgende:
Moeten we nu eigenlijk naar een "US" topic verhuizen?
Same here, we hadden hem ook bijna gekocht.quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ja, ik had de dvd eigenlijk al bijna gekocht, maar blij dat ik het nu toch niet heb gedaan.
Ah, we gaan van de serie Dexter een links vs. rechts POLdiscussie maken?quote:Op zondag 27 december 2009 09:34 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent nog net op tijd om de nominatie domme linkse zuurpruim van jaar te winnen voor 2009.
quote:Goed nieuws! De VPRO gaat het tweede seizoen van Dexter uitzenden. Vanaf vrijdag 8 januari kun je 12 weken lang genieten en huiveren van het geheime leven van de forensisch bloedexpert uit Miami.
Alle afleveringen zijn uiteraard na uitzending weer terug te kijken via deze site! Zeven dagen lang, ook via Uitzending Gemist.
Serie 1 werd door jullie massaal bekeken via internet. In totaal 660.000 views via deze site én Uitzending Gemist. Dexter staat daarmee op de zevende plaats in de top 10 van november.
Uitzendingen:
wekelijks vanaf vrijdag 8 januari, 23.15 uur op Nederland 3
Daar leent het thema van de serie zich eigenlijk wel voor.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ah, we gaan van de serie Dexter een links vs. rechts POLdiscussie maken?
tis ook nooit goed hehquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:00 schreef Kingside het volgende:
[..]
Mooi! Wel jammer dat het wekelijks is. Ik vond het dagelijks eigenlijk al te lang duren.
Ik vind het wel fijn - tuurlijk is het wat langer wachten maar nu kom ik tenminste niet 2 weken lang met dikke wallen op mn werk aanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:00 schreef Kingside het volgende:
[..]
Mooi! Wel jammer dat het wekelijks is. Ik vond het dagelijks eigenlijk al te lang duren.
vanavond ja ?! ik dacht vanaf volgende week donderdag pas weer ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Apostrof het volgende:
Ik hoorde net een radiocommerial dat het vanavond weer op TV is. Wat een topactie van de VPRO.
Ik weet al wat ik doe om 23:00 vanavond!
Ook lekker dat het nu een keer per week is, elke dag was wel mooi volgen maar
wel slopend hehe.
Op de site (en de radio, waardoor ik erachter kwam) wordt 8 januari, vandaag dus,vermeldt!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:09 schreef haakon het volgende:
[..]
vanavond ja ?! ik dacht vanaf volgende week donderdag pas weer ?
jeej !quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:20 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Op de site (en de radio, waardoor ik erachter kwam) wordt 8 januari, vandaag dus,vermeldt!
Uit dat artikel '.....Bovendien zijn we in onderhandeling over de derde reeks", aldus een woordvoerder van de VPRO. 'quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:05 schreef Kremers het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/33538/Bloedstollende_nieuwe_reeks/
Ik kon niet wachten en heb alle 4 de seizoenen nu gezien.
wat een kutmuziekje staat er onder die commercial zeg, past er echt totaal niet bijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Apostrof het volgende:
Ik hoorde net een radiocommerial dat het vanavond weer op TV is. Wat een topactie van de VPRO.
Ik weet al wat ik doe om 23:00 vanavond!
Ook lekker dat het nu een keer per week is, elke dag was wel mooi volgen maar
wel slopend hehe.
doen ze netjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:59 schreef superjojo het volgende:
[..]
Uit dat artikel '.....Bovendien zijn we in onderhandeling over de derde reeks", aldus een woordvoerder van de VPRO. '
beter kan ik het niet zeggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:51 schreef Kremers het volgende:
Wel goed trouwens dat het bij de VPRO uitgezonden wordt: reclame-onderbrekeningen zou de serie verkrachten....
Ik ook. En ik wil seizoen 5!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:05 schreef Kremers het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/33538/Bloedstollende_nieuwe_reeks/
Ik kon niet wachten en heb alle 4 de seizoenen nu gezien.
Vond 't wel een erg goede aflevering. Gebeurde heel veel in, je zit gelijk weer in de serie. Vooral het stukje met de blinde man was mooi.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef Adelante het volgende:
Seizoen twee was het minste. Daar kwam ik net weer achter
Ik snapte ook niet echt wat het nou te maken had met wat er in het 'nu' gebeurde, maar aan het einde kwam het toch nog een beetje samen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:05 schreef superjojo het volgende:
[..]
Vond 't wel een erg goede aflevering. Gebeurde heel veel in, je zit gelijk weer in de serie. Vooral het stukje met de blinde man was mooi.
Die vader-jonge Dexter sequenties mogen ze van mij overigens wel weglaten, dat begint een beetje in herhaling te vallen heb ik 't idee.
valt wel mee in seizoen 3quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:05 schreef superjojo het volgende:
[..]
Die vader-jonge Dexter sequenties mogen ze van mij overigens wel weglaten, dat begint een beetje in herhaling te vallen heb ik 't idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |