Dat herkent toch werkeliijk waar geen hond?quote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Amazon.com verkopen ze dexter costuums..
:-)
Leuk voor carnaval.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Amazon.com verkopen ze dexter costuums..
:-)
Leuk voor carnaval.
95% niet, maar de paar die het herkennen vinden het verschrikkelijk leuk.quote:Op maandag 30 november 2009 21:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat herkent toch werkeliijk waar geen hond?
Het lijkt me als vrouw wel cool om als Dexter te gaan trouwens.quote:Op maandag 30 november 2009 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
95% niet, maar de paar die het herkennen vinden het verschrikkelijk leuk.
Ben een keer in Duesseldorf rondgelopen met karnaval als de onzichtbare man, lange jas, gezicht in verband, handschoenen aan, hoed op.
Wilden echt heel erg veel mensen met mij op de foto.
Wij zitten in S03, erg smakelijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef Dandilion het volgende:
Net de laatste afl van seizoen 2 gekeken :-)![]()
Durf ik het aan om gelijk paar afl van seizoen 3 tegen te gooien? Of wacht ik nog een paar dagen..weken???
Dat heb ik ook hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef Juweel het volgende:
Ook wij hebben gisteren de laatste aflvering van S2 gekeken, geweldig!! Nu idd even rustig aan met S3, anders is het zo zonde...
Na seizoen 1 staat alles in spoilertags, dus volgens mij kun je 't gerust lezen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:04 schreef Barcaconia het volgende:
Waar zijn jullie in dit topic? Ik ben de DVD boxen aan het volgen en ben inmiddels bij S02E08, is dat ongeveer gelijk met dit topic? Anders lees ik weer te veel spoilers
Ik ben bij precies dezelfde episode. Maar vanavond wordt een Sopranos avondje.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef 7eVeNL het volgende:
Vanavond ga ik S02E05 kijken! ik kan nu al niet wachten...
Vanavond ga ik hopelijk S02 afkijken. Ik vind dat ze de spanning er behoorlijk goed inhouden.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:05 schreef Ohrpolster. het volgende:
Pfff, net S02E08 gekeken, die heeft wel vrij veel cliffhangers(dat hoeft niet in een spoiler toch?
). Nog maar eentje d'r achteraan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Hier precies hetzelfde. Doordat mijn partner wisseldiensten draait ben ik teveel voorgeraakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoorIk wil er eigenlijk doorheen vliegen, maar ja dan is het wel weer snel voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Seizoen 4 is bijna afgelopen geloof ik. Wel jammer om na seizoen 4 ineens met geen Dexter geconfronteerd te wordenquote:
De VPRO heeft op meesterlijke wijze mensen aan het downloaden gekregenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Zijn wij dan echt de enigen die nog op de VPRO wachten met seizoen 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |