Ik kan je nu al zeggen: seizoen 3 is het bestequote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef Stali het volgende:
Ah hier moet ik dus zijn..
Vanavond seizoen1 aflevering 4 en ben dus nog in de serie aan het groeien.
En ik kan je nu al zeggen seizoen 2 is het bestequote:Op maandag 23 november 2009 09:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen: seizoen 3 is het beste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 22:30 schreef JaneDoe het volgende:
heb vandaag seizoen 2 af gekeken was echt genieten
maar t einde kon ik voorspellen, was misschien te makkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawelquote:Op maandag 23 november 2009 22:02 schreef Stali het volgende:
En ik vind 1 al zo goed. Geweldige serie, zo kom je ze eik nooit tegen.
Echt genieten dat ik er nog zoveel moet zien en jullie nog betere seizoenen beloven.
Die waren ook gaaf inderdaad. Dit vind ik beter dan six feet under.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel
Soprano'ssix feet under
Ook briljant geschreven!
Wij zitten volop in S02 en het wordt beter en beter
Best aardige vraag dat nurture vs. nature, dat roept het iig bij mij wel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, ja, ik zit er nu echt helemaal in..
[ Bericht 2% gewijzigd door Stali op 24-11-2009 12:31:07 ]
wat vind je hiervan?quote:
Nu wil ik wel een sickerquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:37 schreef Tijn het volgende:.]
Nog een week en je bent bij met de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mejuffrouw and Dandillion, weet niet of jullie al antwoord hebben gekregen maar stuur anders even een PM dan kan ik misschien wel helpen. Wordt wel morgen want ik kijk er nog eentje en dan slapen.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:16 schreef Stali het volgende:
Zit op de derde aflevering van seizoen 2.
Vond de finale uit het eerste seizoen enorm tegenvallen en raar het duurde echt weer even om in het tweede seizoen te komen.Die heb ik net gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en cctje, hoe kan je em nou uitlenen als je em zelf nog niet gezien hebt?!![]()
soms mag je best egoistisch zijn hoor
Omdat mijn moeder een beetje ziekjes was en me daarmee heeft bespeeldquote:Op woensdag 25 november 2009 13:48 schreef JaneDoe het volgende:
en cctje, hoe kan je em nou uitlenen als je em zelf nog niet gezien hebt?!![]()
soms mag je best egoistisch zijn hoor
Dat is bij mij al vanaf het veters strikken.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:05 schreef Bluezz het volgende:
We spoelen nu trouwens het begin filmpje (de leader?) steeds door maar zetten hem weer op play als Dexter over zijn galerij loopt. Die blik![]()
en dan het tandpasta
geluidje erbij, ik móet het elke keer even zien
Is ze verslaafd nu of was ze het nu al zatquote:Op woensdag 25 november 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Omdat mijn moeder een beetje ziekjes was en me daarmee heeft bespeeld.
Maar ze is er al klaar mee.
Ze heeft op dag 1 al vijf afleveringen zitten kijken ...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Is ze verslaafd nu of was ze het nu al zat
pssst...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder een beetje ziekjes was en me daarmee heeft bespeeld.
Maar ze is er al klaar mee.
Welkom op het internetquote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf nog steeds stiekem hopen op de mededeling 'Vanaf zondag kunt u weer elke dag genieten van Dexter; dan starten we met het tweede seizoen.'
Maar dat zal wel ijdel zijn.
Aan Sopranos en SFU kan het niet tippen vind ik, maar idd een erg goede seriequote:Op dinsdag 24 november 2009 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel
Soprano'ssix feet under
Ook briljant geschreven!
Wij zitten volop in S02 en het wordt beter en beter
En mocht je (en anderen uiteraard) een handleiding willen in een worddoc, stuur gerust een PM.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef Dandilion het volgende:
dank je voor de link saat in me fav's
Hier ga ik voor.quote:Op maandag 23 november 2009 09:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen: seizoen 3 is het beste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een aflevering van het derde seizoen en dan pitten.
Post dan wat linkjes voor users.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:48 schreef tonedyt het volgende:
in amerika is season 4 aan de gang! echt een vette serie! er zijn genoeg sites waar je het online kunt kijken. gewoon in google: watch dexter season 3 of 4 online!!!!
zeker een bloed smaakquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:03 schreef scanman1 het volgende:
Ik heb twee delen gekeken en vind het een verschrikkelijke serie. Die schrap ik meteen van mijn lijstje. Krijg er een enorme vieze smaak van.
Ik wil ook waken voor teveel achter elkaar, vind het ook zonde want dan zijn we er veel te snel doorheenquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:26 schreef Stali het volgende:
Seizoen 2 vond ik tegenvallen en de climax in 1 dus eik ook al he.
Maar ik kijk natuurlijk ook alles achter elkaar en is dat misschien ook wel een beetje teveel van het goede.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil ook waken voor teveel achter elkaar, vind het ook zonde want dan zijn we er veel te snel doorheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar kijk jij die?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:21 schreef Kremers het volgende:
Zo, vanavond aflevering 7-12 van seizoen 2 kijken
Ik ijk elke zaterdag 6 afleveringen, anders ben je in een week door 2 volledige seizoenen heen...
Ik ga zo nog 2 afleveringen aanslingeren wrs, jullie liggen er een paar voor op mij.quote:Op zondag 29 november 2009 00:16 schreef golfer het volgende:
We slingeren nu S2 E11 er maar weer eens in.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:18 schreef Stali het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 november 2009 02:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]Jullie zijn klaar met kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stali zit al in s3 hè.I´m back.
Grmbl. Niet goed?quote:Op zondag 29 november 2009 00:12 schreef Dandilion het volgende:
[..]
waar kijk jij die?
als ik via 'megavideo' kijk mag ik maar 72 min kijken en dan weer een poos wachten. Dus dan stap ik over op de afl met turkse of chinese ondertitels
En jij zit teveel in mijn actives.quote:Op zondag 29 november 2009 02:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jullie zijn klaar met kijken?
Stali zit al in s3 hè.
Ja, ik las het.quote:Op zondag 29 november 2009 02:34 schreef Ryan3 het volgende:
Jullie zijn klaar met kijken?
Stali zit al in s3 hè.
Ik heb nog niets gezien verder, lig dus nog achter.quote:Op zondag 29 november 2009 02:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik las het.
We zijn gestopt en bewaren het lekkerst voor laatst.... morgen dus de finale van 2
Trusten
Zelfde hier.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, toen ik Dexter in de eerste aflevering samen met Doakes zag, verwachtte ik al half-half dat ze zouden gaan tongen.
Dat herkent toch werkeliijk waar geen hond?quote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Amazon.com verkopen ze dexter costuums..
:-)
Leuk voor carnaval.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Amazon.com verkopen ze dexter costuums..
:-)
Leuk voor carnaval.
95% niet, maar de paar die het herkennen vinden het verschrikkelijk leuk.quote:Op maandag 30 november 2009 21:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat herkent toch werkeliijk waar geen hond?
Het lijkt me als vrouw wel cool om als Dexter te gaan trouwens.quote:Op maandag 30 november 2009 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
95% niet, maar de paar die het herkennen vinden het verschrikkelijk leuk.
Ben een keer in Duesseldorf rondgelopen met karnaval als de onzichtbare man, lange jas, gezicht in verband, handschoenen aan, hoed op.
Wilden echt heel erg veel mensen met mij op de foto.
Wij zitten in S03, erg smakelijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef Dandilion het volgende:
Net de laatste afl van seizoen 2 gekeken :-)![]()
Durf ik het aan om gelijk paar afl van seizoen 3 tegen te gooien? Of wacht ik nog een paar dagen..weken???
Dat heb ik ook hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef Juweel het volgende:
Ook wij hebben gisteren de laatste aflvering van S2 gekeken, geweldig!! Nu idd even rustig aan met S3, anders is het zo zonde...
Na seizoen 1 staat alles in spoilertags, dus volgens mij kun je 't gerust lezen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:04 schreef Barcaconia het volgende:
Waar zijn jullie in dit topic? Ik ben de DVD boxen aan het volgen en ben inmiddels bij S02E08, is dat ongeveer gelijk met dit topic? Anders lees ik weer te veel spoilers
Ik ben bij precies dezelfde episode. Maar vanavond wordt een Sopranos avondje.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef 7eVeNL het volgende:
Vanavond ga ik S02E05 kijken! ik kan nu al niet wachten...
Vanavond ga ik hopelijk S02 afkijken. Ik vind dat ze de spanning er behoorlijk goed inhouden.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:05 schreef Ohrpolster. het volgende:
Pfff, net S02E08 gekeken, die heeft wel vrij veel cliffhangers(dat hoeft niet in een spoiler toch?
). Nog maar eentje d'r achteraan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Hier precies hetzelfde. Doordat mijn partner wisseldiensten draait ben ik teveel voorgeraakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoorIk wil er eigenlijk doorheen vliegen, maar ja dan is het wel weer snel voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Seizoen 4 is bijna afgelopen geloof ik. Wel jammer om na seizoen 4 ineens met geen Dexter geconfronteerd te wordenquote:
De VPRO heeft op meesterlijke wijze mensen aan het downloaden gekregenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Zijn wij dan echt de enigen die nog op de VPRO wachten met seizoen 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |