Ik kan je nu al zeggen: seizoen 3 is het bestequote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef Stali het volgende:
Ah hier moet ik dus zijn..
Vanavond seizoen1 aflevering 4 en ben dus nog in de serie aan het groeien.
En ik kan je nu al zeggen seizoen 2 is het bestequote:Op maandag 23 november 2009 09:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen: seizoen 3 is het beste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 22:30 schreef JaneDoe het volgende:
heb vandaag seizoen 2 af gekeken was echt genieten
maar t einde kon ik voorspellen, was misschien te makkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawelquote:Op maandag 23 november 2009 22:02 schreef Stali het volgende:
En ik vind 1 al zo goed. Geweldige serie, zo kom je ze eik nooit tegen.
Echt genieten dat ik er nog zoveel moet zien en jullie nog betere seizoenen beloven.
Die waren ook gaaf inderdaad. Dit vind ik beter dan six feet under.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel
Soprano'ssix feet under
Ook briljant geschreven!
Wij zitten volop in S02 en het wordt beter en beter
Best aardige vraag dat nurture vs. nature, dat roept het iig bij mij wel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, ja, ik zit er nu echt helemaal in..
[ Bericht 2% gewijzigd door Stali op 24-11-2009 12:31:07 ]
wat vind je hiervan?quote:
Nu wil ik wel een sickerquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:37 schreef Tijn het volgende:.]
Nog een week en je bent bij met de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mejuffrouw and Dandillion, weet niet of jullie al antwoord hebben gekregen maar stuur anders even een PM dan kan ik misschien wel helpen. Wordt wel morgen want ik kijk er nog eentje en dan slapen.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:16 schreef Stali het volgende:
Zit op de derde aflevering van seizoen 2.
Vond de finale uit het eerste seizoen enorm tegenvallen en raar het duurde echt weer even om in het tweede seizoen te komen.Die heb ik net gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en cctje, hoe kan je em nou uitlenen als je em zelf nog niet gezien hebt?!![]()
soms mag je best egoistisch zijn hoor
Omdat mijn moeder een beetje ziekjes was en me daarmee heeft bespeeldquote:Op woensdag 25 november 2009 13:48 schreef JaneDoe het volgende:
en cctje, hoe kan je em nou uitlenen als je em zelf nog niet gezien hebt?!![]()
soms mag je best egoistisch zijn hoor
Dat is bij mij al vanaf het veters strikken.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:05 schreef Bluezz het volgende:
We spoelen nu trouwens het begin filmpje (de leader?) steeds door maar zetten hem weer op play als Dexter over zijn galerij loopt. Die blik![]()
en dan het tandpasta
geluidje erbij, ik móet het elke keer even zien
Is ze verslaafd nu of was ze het nu al zatquote:Op woensdag 25 november 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Omdat mijn moeder een beetje ziekjes was en me daarmee heeft bespeeld.
Maar ze is er al klaar mee.
Ze heeft op dag 1 al vijf afleveringen zitten kijken ...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Is ze verslaafd nu of was ze het nu al zat
pssst...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder een beetje ziekjes was en me daarmee heeft bespeeld.
Maar ze is er al klaar mee.
Welkom op het internetquote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf nog steeds stiekem hopen op de mededeling 'Vanaf zondag kunt u weer elke dag genieten van Dexter; dan starten we met het tweede seizoen.'
Maar dat zal wel ijdel zijn.
Aan Sopranos en SFU kan het niet tippen vind ik, maar idd een erg goede seriequote:Op dinsdag 24 november 2009 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel
Soprano'ssix feet under
Ook briljant geschreven!
Wij zitten volop in S02 en het wordt beter en beter
En mocht je (en anderen uiteraard) een handleiding willen in een worddoc, stuur gerust een PM.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef Dandilion het volgende:
dank je voor de link saat in me fav's
Hier ga ik voor.quote:Op maandag 23 november 2009 09:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen: seizoen 3 is het beste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een aflevering van het derde seizoen en dan pitten.
Post dan wat linkjes voor users.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:48 schreef tonedyt het volgende:
in amerika is season 4 aan de gang! echt een vette serie! er zijn genoeg sites waar je het online kunt kijken. gewoon in google: watch dexter season 3 of 4 online!!!!
zeker een bloed smaakquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:03 schreef scanman1 het volgende:
Ik heb twee delen gekeken en vind het een verschrikkelijke serie. Die schrap ik meteen van mijn lijstje. Krijg er een enorme vieze smaak van.
Ik wil ook waken voor teveel achter elkaar, vind het ook zonde want dan zijn we er veel te snel doorheenquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:26 schreef Stali het volgende:
Seizoen 2 vond ik tegenvallen en de climax in 1 dus eik ook al he.
Maar ik kijk natuurlijk ook alles achter elkaar en is dat misschien ook wel een beetje teveel van het goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |