Ik kan je nu al zeggen: seizoen 3 is het bestequote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef Stali het volgende:
Ah hier moet ik dus zijn..
Vanavond seizoen1 aflevering 4 en ben dus nog in de serie aan het groeien.
En ik kan je nu al zeggen seizoen 2 is het bestequote:Op maandag 23 november 2009 09:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen: seizoen 3 is het beste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 22:30 schreef JaneDoe het volgende:
heb vandaag seizoen 2 af gekeken was echt genieten
maar t einde kon ik voorspellen, was misschien te makkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawelquote:Op maandag 23 november 2009 22:02 schreef Stali het volgende:
En ik vind 1 al zo goed. Geweldige serie, zo kom je ze eik nooit tegen.
Echt genieten dat ik er nog zoveel moet zien en jullie nog betere seizoenen beloven.
Die waren ook gaaf inderdaad. Dit vind ik beter dan six feet under.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel
Soprano'ssix feet under
Ook briljant geschreven!
Wij zitten volop in S02 en het wordt beter en beter
Best aardige vraag dat nurture vs. nature, dat roept het iig bij mij wel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, ja, ik zit er nu echt helemaal in..
[ Bericht 2% gewijzigd door Stali op 24-11-2009 12:31:07 ]
wat vind je hiervan?quote:
Nu wil ik wel een sickerquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:37 schreef Tijn het volgende:.]
Nog een week en je bent bij met de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mejuffrouw and Dandillion, weet niet of jullie al antwoord hebben gekregen maar stuur anders even een PM dan kan ik misschien wel helpen. Wordt wel morgen want ik kijk er nog eentje en dan slapen.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:16 schreef Stali het volgende:
Zit op de derde aflevering van seizoen 2.
Vond de finale uit het eerste seizoen enorm tegenvallen en raar het duurde echt weer even om in het tweede seizoen te komen.Die heb ik net gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |