Ik ook nietquote:
dexter in californication of andersom zou awesome zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 20:45 schreef GlazenKaak het volgende:
Sept 2008![]()
Leuke foto die ik vond:
[ afbeelding ]
(MCH en David Duchovny)
Maar die zenden vanaf nu dus ook SLEEPAH CELL uitquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef Zhenar het volgende:
Maar ze zenden het wel uit op13th Street
Jawel, als 'ie breder verkrijgbaar wasquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar die zenden vanaf nu dus ook SLEEPAH CELL uit. Is het dan toch geen heldenzender?
IK IKquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:09 schreef -Mo- het volgende:
Dus ik ging zo met de bus naar mijn fitness want het is koud enzo. Anyway, ik kijk dus zo naar buiten en ik denk 'heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, die ken ik' [ afbeelding ]. Bleek het mijn goede vriend Dexter op posterformaat in een bushokje [ afbeelding ]. Zwolle hangt er vol mee [ afbeelding ]. Dus morgen ga ik even door Zwolle cruisen, picca's maken en bushokjes slopen voor Dexter, wie wil ook een paar posters? [ afbeelding ]
Er hingen ook posters van SLEEPAH CELL.[ afbeelding ]
Jouw smileysquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:09 schreef -Mo- het volgende:
Dus ik ging zo met de bus naar mijn fitness want het is koud enzo. Anyway, ik kijk dus zo naar buiten en ik denk 'heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, die ken ik' [ afbeelding ]. Bleek het mijn goede vriend Dexter op posterformaat in een bushokje [ afbeelding ]. Zwolle hangt er vol mee [ afbeelding ]. Dus morgen ga ik even door Zwolle cruisen, picca's maken en bushokjes slopen voor Dexter, wie wil ook een paar posters? [ afbeelding ]
Er hingen ook posters van SLEEPAH CELL.[ afbeelding ]
Ik was van plan om vandaag de picca's te maken, maar mijn moeder heeft nu het fototoestel al mee genomen. Dus dan wordt het morgenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:03 schreef funrider het volgende:
-Mo-: zou tof zijn als je die billboard poster foto's dan ook even in het Nederlandse Dexter topic kunt zetten. Heb ze zelf hier in UPC regio Dordrecht/Rotterdam nog niet kunnen ontdekken in de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop