Verheerlijken nog welquote:Op zondag 27 december 2009 04:17 schreef scanman1 het volgende:
Een seriemoordenaar verheerlijken. Zo ver zijn we al gezonken.
Ik heb een aantal afleveringen gezien en veel reacties gelezen op forums over de gehele wereld en de meerderheid schijnt Dexter een goed personage te vinden die doet wat de 'meeste mensen willen'. Daar is geen ontkomen aan. Dat maakt de serie tot aan dieptepunt in de TV geschiedenis vind ik.quote:
Gefeliciteerd, je bent nog net op tijd om de nominatie domme linkse zuurpruim van jaar te winnen voor 2009.quote:Op zondag 27 december 2009 04:36 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal afleveringen gezien en veel reacties gelezen op forums over de gehele wereld en de meerderheid schijnt Dexter een goed personage te vinden die doet wat de 'meeste mensen willen'. Daar is geen ontkomen aan. Dat maakt de serie tot aan dieptepunt in de TV geschiedenis vind ik.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2009 16:56 schreef Rory78 het volgende:
...wat 'n cliffhanger dat einde van seizoen 4!
Ja, ik had de dvd eigenlijk al bijna gekocht, maar blij dat ik het nu toch niet heb gedaan.quote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik zag gisteren nadat 25 jaar Rock `n Roll hall of fame was afgelopen dat ze binnekort seizoen 2 gaan uitzenden op de VPRO![]()
Ben ik blij dat ik ff heb gewacht met downloaden, vind het op de een of andere manier veel leuker om het op tv te kijken
Zou inderdaad wel handig zijn om veel verhalen over seizoen 4 te bespreken in US topic inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2009 19:45 schreef Rory78 het volgende:
Moeten we nu eigenlijk naar een "US" topic verhuizen?
Same here, we hadden hem ook bijna gekocht.quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ja, ik had de dvd eigenlijk al bijna gekocht, maar blij dat ik het nu toch niet heb gedaan.
Ah, we gaan van de serie Dexter een links vs. rechts POLdiscussie maken?quote:Op zondag 27 december 2009 09:34 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent nog net op tijd om de nominatie domme linkse zuurpruim van jaar te winnen voor 2009.
quote:Goed nieuws! De VPRO gaat het tweede seizoen van Dexter uitzenden. Vanaf vrijdag 8 januari kun je 12 weken lang genieten en huiveren van het geheime leven van de forensisch bloedexpert uit Miami.
Alle afleveringen zijn uiteraard na uitzending weer terug te kijken via deze site! Zeven dagen lang, ook via Uitzending Gemist.
Serie 1 werd door jullie massaal bekeken via internet. In totaal 660.000 views via deze site én Uitzending Gemist. Dexter staat daarmee op de zevende plaats in de top 10 van november.
Uitzendingen:
wekelijks vanaf vrijdag 8 januari, 23.15 uur op Nederland 3
Daar leent het thema van de serie zich eigenlijk wel voor.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ah, we gaan van de serie Dexter een links vs. rechts POLdiscussie maken?
tis ook nooit goed hehquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:00 schreef Kingside het volgende:
[..]
Mooi! Wel jammer dat het wekelijks is. Ik vond het dagelijks eigenlijk al te lang duren.
Ik vind het wel fijn - tuurlijk is het wat langer wachten maar nu kom ik tenminste niet 2 weken lang met dikke wallen op mn werk aanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:00 schreef Kingside het volgende:
[..]
Mooi! Wel jammer dat het wekelijks is. Ik vond het dagelijks eigenlijk al te lang duren.
vanavond ja ?! ik dacht vanaf volgende week donderdag pas weer ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Apostrof het volgende:
Ik hoorde net een radiocommerial dat het vanavond weer op TV is. Wat een topactie van de VPRO.
Ik weet al wat ik doe om 23:00 vanavond!
Ook lekker dat het nu een keer per week is, elke dag was wel mooi volgen maar
wel slopend hehe.
Op de site (en de radio, waardoor ik erachter kwam) wordt 8 januari, vandaag dus,vermeldt!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:09 schreef haakon het volgende:
[..]
vanavond ja ?! ik dacht vanaf volgende week donderdag pas weer ?
jeej !quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:20 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Op de site (en de radio, waardoor ik erachter kwam) wordt 8 januari, vandaag dus,vermeldt!
Uit dat artikel '.....Bovendien zijn we in onderhandeling over de derde reeks", aldus een woordvoerder van de VPRO. 'quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:05 schreef Kremers het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/33538/Bloedstollende_nieuwe_reeks/
Ik kon niet wachten en heb alle 4 de seizoenen nu gezien.
wat een kutmuziekje staat er onder die commercial zeg, past er echt totaal niet bijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Apostrof het volgende:
Ik hoorde net een radiocommerial dat het vanavond weer op TV is. Wat een topactie van de VPRO.
Ik weet al wat ik doe om 23:00 vanavond!
Ook lekker dat het nu een keer per week is, elke dag was wel mooi volgen maar
wel slopend hehe.
doen ze netjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:59 schreef superjojo het volgende:
[..]
Uit dat artikel '.....Bovendien zijn we in onderhandeling over de derde reeks", aldus een woordvoerder van de VPRO. '
beter kan ik het niet zeggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:51 schreef Kremers het volgende:
Wel goed trouwens dat het bij de VPRO uitgezonden wordt: reclame-onderbrekeningen zou de serie verkrachten....
Ik ook. En ik wil seizoen 5!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:05 schreef Kremers het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/33538/Bloedstollende_nieuwe_reeks/
Ik kon niet wachten en heb alle 4 de seizoenen nu gezien.
Vond 't wel een erg goede aflevering. Gebeurde heel veel in, je zit gelijk weer in de serie. Vooral het stukje met de blinde man was mooi.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef Adelante het volgende:
Seizoen twee was het minste. Daar kwam ik net weer achter
Ik snapte ook niet echt wat het nou te maken had met wat er in het 'nu' gebeurde, maar aan het einde kwam het toch nog een beetje samen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:05 schreef superjojo het volgende:
[..]
Vond 't wel een erg goede aflevering. Gebeurde heel veel in, je zit gelijk weer in de serie. Vooral het stukje met de blinde man was mooi.
Die vader-jonge Dexter sequenties mogen ze van mij overigens wel weglaten, dat begint een beetje in herhaling te vallen heb ik 't idee.
valt wel mee in seizoen 3quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:05 schreef superjojo het volgende:
[..]
Die vader-jonge Dexter sequenties mogen ze van mij overigens wel weglaten, dat begint een beetje in herhaling te vallen heb ik 't idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |