Dat zou een leuke verrassing zijn, maar helaas...het zit er voorlopig niet in.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf nog steeds stiekem hopen op de mededeling 'Vanaf zondag kunt u weer elke dag genieten van Dexter; dan starten we met het tweede seizoen.'
Ik denk dat ze dat laatste bewaren voor de grote ontknoping van seizoen 1.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:10 schreef daftme het volgende:
Kijk geen 1 serie, maar deze is wel uitzonderlijk. Kende het nog niet. Vanavond gaat hij zijn zusje redden en blijkt vast en zeker dat die andere kerel iets met zijn verleden te maken heeft. Gokje he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het stom!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef golfer het volgende:
Dat zou een leuke verrassing zijn, maar helaas...het zit er voorlopig niet in.
Ja, daar snap ik ook niks van. Leuk hoor, elke dag uitzenden, maar waarom doe je dat in godsnaam als je maar 12 afleveringen hebt? Er is toch aardig wat aandacht aan Dexter geschonken qua marketing enzo... maar uiteindelijk duurt het hele gebeuren nog geen twee weken. Beetje vreemde aanpak als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom seizoen 1 er in anderhalve week doorheen jassen
Verdomme, nou weten we dat debra niet dood gaat vanavondquote:Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef Tijn het volgende:
Ik vond trouwens in het begin de zus en vriendin van Dexter ook maar irritante wijven. Maar nu ik het 4 jaar kijk, ben ik daar compleet overheen en accepteer ik ze zoals ze zijnWant zo ben ik
Oh sorryquote:Op woensdag 18 november 2009 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verdomme, nou weten we dat debra niet dood gaat vanavond
Of op Dex Dexter uit Dynasty!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:04 schreef Bluezz het volgende:
En heeft iemand het antwoord op mijn eerdere vraag?
Of deze Dexter gebaseerd is op deze Dexter?
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, ze wordt in S4 ook nog een keer neergeblaftquote:Op woensdag 18 november 2009 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verdomme, nou weten we dat debra niet dood gaat vanavond![]()
En heeft iemand het antwoord op mijn eerdere vraag?
Of deze Dexter gebaseerd is op deze Dexter?
[ afbeelding ]
Ja, toen ik Dexter in de eerste aflevering samen met Doakes zag, verwachtte ik al half-half dat ze zouden gaan tongen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:
De acteur die Dexter speelt, speelde in Six Feet Under de homosexuele doodgraver.
Ik krijg meteen overal lastquote:Op woensdag 18 november 2009 16:37 schreef Mejuffrouw het volgende:
Ik hoop dat de ice killer wel dood gaat vanavond, want hij lijkt sprekend op mijn huisarts
Dan kijk je toch op uitzendinggemist.nl, doe ik ook en dan kun je kijken wanneer je wil.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik kijk het nu braaf elke avond nu het op de VPRO is.![]()
Jammer alleen dat het zo laat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |