abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 november 2009 @ 01:18:08 #51
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_74839456
Nog niet lijkt me, hij heeft nog niks gezien wat echt met zijn duistere kant te maken heeft. Ik denk dat we hier in seizoen 2 meer over te weten krijgen.
pi_74840347
Ontzettend leuk om eens een serie op televisie te kijken. Mijn broertje en ik hebben er iets gezamelijks van gemaakt en het was veel specialer om te moeten wachten, in plaats van het achter elkaar op de computer te (kunnen) kijken. Desalniettemin heb ik toch seizoen twee gedownload.

Geweldige serie, trouwens. Herkenbaar ook. Ik was al van plan 'em te gaan kijken maar het kwam er maar niet van. Dit was een leuke manier!
pi_74844351
Seizoen 2 is inmiddels gedownload, zal wel een jaar moeten wachten dat de VPRO dit uitzend.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:05:31 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74844453
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:02 schreef Professional het volgende:
Seizoen 2 is inmiddels gedownload, zal wel een jaar moeten wachten dat de VPRO dit uitzend.
Ik ga 'm dit weekend kopen. En heb net even op de site mijn ongenoegen geuit over dit stomme beleid van de VPRO .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 19 november 2009 @ 11:07:29 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74844522
was met Sopranos dezelfde ellende, heb toen de box maar uit de states laten komen, net als QAF
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:10:08 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74844627
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
was met Sopranos dezelfde ellende, heb toen de box maar uit de states laten komen, net als QAF
Sopranos ben ik nu ook mee bezig. Eindelijk. Box geleend van een vriend, want ook daar zijn vrienden voor.
pi_74844697
Weet iemand nog wat Rudy ook alweer tegen Dexter zei over zijn eigen 'repressed memories'? Ik weet nog dat het iets met zijn moeder was, want dat strookte niet met wat hij tegen Deb had gezegd over dat hij protheses was gaan maken toen zijn moeder haar benen oid was verloren.

Wel goed dat VPRO eindelijk íets op de site heeft gezet over volgende seizoenen, ze onderkennen dus tenminste dat ze mensen nu lekker gemaakt hebben en dat er snel duidelijkheid moet komen over volgende seizoenen.
Dit is wel de beste manier om mensen aan het downloaden te krijgen zeg! Eerst elke dag kunnen kijken, na 2 weken zit je helemaal in het ritme en dan moet je cold turkey.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 19 november 2009 @ 11:14:22 #58
45206 Pietverdriet
pi_74844744
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sopranos ben ik nu ook mee bezig. Eindelijk. Box geleend van een vriend, want ook daar zijn vrienden voor.
Six feet under is ook de moeite waard, en als je van costuum drama houd, The Tudors
  donderdag 19 november 2009 @ 11:15:22 #59
45206 Pietverdriet
pi_74844772
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Weet iemand nog wat Rudy ook alweer tegen Dexter zei over zijn eigen 'repressed memories'? Ik weet nog dat het iets met zijn moeder was, want dat strookte niet met wat hij tegen Deb had gezegd over dat hij protheses was gaan maken toen zijn moeder haar benen oid was verloren.
Dat van zijn moeder haar benen was een leugen die bij zijn valse identiteit paste
  donderdag 19 november 2009 @ 11:16:45 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74844801
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Six feet under is ook de moeite waard, en als je van costuum drama houd, The Tudors
Het is dat die vriend al een vriend heeft, anders waren jullie een filmografische match made in heaven ... Hij is helemaal lyrisch over precies die series ... en heeft ze dus ook in huis .

Six Feet Under heb ik hap snap gezien, die ga ik op zeker van 'm lenen als ik klaar ben met Tony en consorten.
pi_74844845
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat van zijn moeder haar benen was een leugen die bij zijn valse identiteit paste
Ok, maar wat zei hij dan ook alweer tegen Dexter over zijn moeder?
  donderdag 19 november 2009 @ 11:20:10 #62
45206 Pietverdriet
pi_74844895
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Poeh,
Kijkt het anders ff terug.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:24:40 #63
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_74845033
quote:
Op donderdag 19 november 2009 04:21 schreef Glycerine. het volgende:

Herkenbaar ook.
Euh, pardon?
pi_74845437
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat was ook een leugen.

Hij vertelde Dexter dat ie als jochie bij z'n moeder in de auto zat. Moeder stapte de auto uit om een brief te posten en Rudy zag hoe z'n moeder dood gereden werd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2009 11:39:30 ]
pi_74845499
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat was ook een leugen.

Hij vertelde Dexter dat ie als jochie bij z'n moeder in de auto zat. Moeder stapte auto uit om een brief te posten en Rudy zag hoe z'n moeder dood gereden werd.
Oja, dat was het! Thanks. Ik kan nu niet terugkijken en het liet me niet los.
Nou ja, het gedeelte over zijn moeder die voor zijn ogen stierf is in elk geval al dichterbij de waarheid.
pi_74854722
quote:
Op donderdag 19 november 2009 01:14 schreef BB-King het volgende:
Mooi einde van het eerste seizoen!

Ben wel heel benieuwd wat er in de komende seizoenen gaat gebeuren.
Gestoordere personages zoals "Rudy" kan ik me eigenlijk niet echt voorstellen.
Zal zich waarschijnlijk meer focussen op zijn relatie, gevoelens en drang naar moorden.

Waarom Dexter moordt en is hoe hij is, is nu bekend dus hoe gaat dit zich verder ontwikkelen?

En weet die officier Doakes nu wel of niet wat Dexter heeft uitgespookt, hij volgde hem immers?
Als je dacht dat seizoen 1 goed en spannend was... Seizoen 2 doet daar nog een schep bovenop

Als je wilt weten in welke richting seizoen 2 gaat... Zie deze officiele trailer voor seizoen 2

Laten we maar zeggen dat onze favoriete seriemoordenaar ernstig in de problemen komt
  donderdag 19 november 2009 @ 16:50:35 #67
45206 Pietverdriet
pi_74855405
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:41 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oja, dat was het! Thanks. Ik kan nu niet terugkijken en het liet me niet los.
Nou ja, het gedeelte over zijn moeder die voor zijn ogen stierf is in elk geval al dichterbij de waarheid.
Moeders verloor natuurlijk wel haar benen, en armen...
pi_74856389
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef watchers het volgende:

[..]

Als je dacht dat seizoen 1 goed en spannend was... Seizoen 2 doet daar nog een schep bovenop

Als je wilt weten in welke richting seizoen 2 gaat... Zie deze officiele trailer voor seizoen 2

Laten we maar zeggen dat onze favoriete seriemoordenaar ernstig in de problemen komt
Eerste deel van die trailer had ik zoiets van "ja, dus?" Maar laatste stuk maakt alles goed. interessant seizoen denk ik.
pi_74857963
Mooi einde. Heb zin in het nieuwe seizoen.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_74858130
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef Operc het volgende:
Eerste deel van die trailer had ik zoiets van "ja, dus?" Maar laatste stuk maakt alles goed. interessant seizoen denk ik.
In dat eerste deel zit wel meteen een goede grap uit de eerste aflevering Het is ook de bedoeling om je eerst op het verkeerde been te zetten. Maar wees gerust: er gaat van alles gebeuren. Echt een seizoen waarbij je 2 of 3 afleveringen achter elkaar wilt zien, omdat je moet weten hoe het verder gaat
pi_74859474
Voor de mensen die trouwens de dvd willen kopen. www.wehkamp.nl is die tien euro goedkoper dan op bol.com (oplichters )
pi_74863856
Wat ik me trouwens ook afvroeg. Ze zijn er dus achter gekomen dat de ice truck killer Brian Moser heet. Dan is het toch vrij simpel te achterhalen dat hij de broer van Dexter is? Want er zal heus wel ergens te achterhalen zijn dat de moeder van Dexter (ook) Laura Moser is.
pi_74864254
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef DuranK het volgende:
Wat ik me trouwens ook afvroeg. Ze zijn er dus achter gekomen dat de ice truck killer Brian Moser heet. Dan is het toch vrij simpel te achterhalen dat hij de broer van Dexter is? Want er zal heus wel ergens te achterhalen zijn dat de moeder van Dexter (ook) Laura Moser is.
Harry heeft het dossier laten vernietigen en gezorgd voor een nieuwe geboorteakte.
  donderdag 19 november 2009 @ 21:09:06 #74
45206 Pietverdriet
pi_74864262
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef DuranK het volgende:
Ja, maar alleen als je daar naar gaat zoeken. Als je het niet weet ga je niet kijken wie de moeder van de seriemoordenaar is en of er broers zijn.
  donderdag 19 november 2009 @ 21:12:37 #75
12221 Tijn