Ik ga 'm dit weekend kopen. En heb net even op de site mijn ongenoegen geuit over dit stomme beleid van de VPROquote:Op donderdag 19 november 2009 11:02 schreef Professional het volgende:
Seizoen 2 is inmiddels gedownload, zal wel een jaar moeten wachten dat de VPRO dit uitzend.
Sopranos ben ik nu ook mee bezig. Eindelijk. Box geleend van een vriend, want ook daar zijn vrienden voor.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
was met Sopranos dezelfde ellende, heb toen de box maar uit de states laten komen, net als QAF
Six feet under is ook de moeite waard, en als je van costuum drama houd, The Tudorsquote:Op donderdag 19 november 2009 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sopranos ben ik nu ook mee bezig. Eindelijk. Box geleend van een vriend, want ook daar zijn vrienden voor.
Dat van zijn moeder haar benen was een leugen die bij zijn valse identiteit pastequote:Op donderdag 19 november 2009 11:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Weet iemand nog wat Rudy ook alweer tegen Dexter zei over zijn eigen 'repressed memories'? Ik weet nog dat het iets met zijn moeder was, want dat strookte niet met wat hij tegen Deb had gezegd over dat hij protheses was gaan maken toen zijn moeder haar benen oid was verloren.
Het is dat die vriend al een vriend heeft, anders waren jullie een filmografische match made in heaven ... Hij is helemaal lyrisch over precies die series ... en heeft ze dus ook in huisquote:Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Six feet under is ook de moeite waard, en als je van costuum drama houd, The Tudors
Ok, maar wat zei hij dan ook alweer tegen Dexter over zijn moeder?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat van zijn moeder haar benen was een leugen die bij zijn valse identiteit paste
Poeh,quote:Op donderdag 19 november 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, maar wat zei hij dan ook alweer tegen Dexter over zijn moeder?
Dat was ook een leugen.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, maar wat zei hij dan ook alweer tegen Dexter over zijn moeder?
Oja, dat was het! Thanks.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat was ook een leugen.
Hij vertelde Dexter dat ie als jochie bij z'n moeder in de auto zat. Moeder stapte auto uit om een brief te posten en Rudy zag hoe z'n moeder dood gereden werd.
Als je dacht dat seizoen 1 goed en spannend was... Seizoen 2 doet daar nog een schep bovenopquote:Op donderdag 19 november 2009 01:14 schreef BB-King het volgende:
Mooi einde van het eerste seizoen!![]()
Ben wel heel benieuwd wat er in de komende seizoenen gaat gebeuren.
Gestoordere personages zoals "Rudy" kan ik me eigenlijk niet echt voorstellen.
Zal zich waarschijnlijk meer focussen op zijn relatie, gevoelens en drang naar moorden.
Waarom Dexter moordt en is hoe hij is, is nu bekend dus hoe gaat dit zich verder ontwikkelen?
En weet die officier Doakes nu wel of niet wat Dexter heeft uitgespookt, hij volgde hem immers?
Moeders verloor natuurlijk wel haar benen, en armen...quote:Op donderdag 19 november 2009 11:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, dat was het! Thanks.Ik kan nu niet terugkijken en het liet me niet los.
Nou ja, het gedeelte over zijn moeder die voor zijn ogen stierf is in elk geval al dichterbij de waarheid.
Eerste deel van die trailer had ik zoiets van "ja, dus?" Maar laatste stuk maakt alles goed. interessant seizoen denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef watchers het volgende:
[..]
Als je dacht dat seizoen 1 goed en spannend was... Seizoen 2 doet daar nog een schep bovenop![]()
Als je wilt weten in welke richting seizoen 2 gaat... Zie deze officiele trailer voor seizoen 2
Laten we maar zeggen dat onze favoriete seriemoordenaar ernstig in de problemen komt
In dat eerste deel zit wel meteen een goede grap uit de eerste afleveringquote:Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef Operc het volgende:
Eerste deel van die trailer had ik zoiets van "ja, dus?" Maar laatste stuk maakt alles goed. interessant seizoen denk ik.
Harry heeft het dossier laten vernietigen en gezorgd voor een nieuwe geboorteakte.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef DuranK het volgende:
Wat ik me trouwens ook afvroeg. Ze zijn er dus achter gekomen dat de ice truck killer Brian Moser heet. Dan is het toch vrij simpel te achterhalen dat hij de broer van Dexter is? Want er zal heus wel ergens te achterhalen zijn dat de moeder van Dexter (ook) Laura Moser is.
Ja, maar alleen als je daar naar gaat zoeken. Als je het niet weet ga je niet kijken wie de moeder van de seriemoordenaar is en of er broers zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef DuranK het volgende:
Wat ik me trouwens ook afvroeg. Ze zijn er dus achter gekomen dat de ice truck killer Brian Moser heet. Dan is het toch vrij simpel te achterhalen dat hij de broer van Dexter is? Want er zal heus wel ergens te achterhalen zijn dat de moeder van Dexter (ook) Laura Moser is.
Is dat zo? Volgens mij is er nog wel een (volledige) file van Laura Moser aanwezig bij de politie, toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Harry heeft het dossier laten vernietigen en gezorgd voor een nieuwe geboorteakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |