quote:Op woensdag 18 november 2009 10:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik weet niet of ik het hier moet vragen, maar het nieuwe nummer van Direct doet me ergens aan denken. Dat stukje van het refrein is volgens mij van een ander nummer. Ik denk iets van Coldplay ofzo, maar ik kom er niet echt op. Iemand een idee?
Ach, de een doet een TVP of een meezoekpost, en ander maakt een opmerking over aan andere post en weer een ander zwaait gewoon even...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Bedankt, voor deze zinvolle bijdrage aan dit topic!
Hardwell ft. I-Fan - feel so highquote:Op woensdag 18 november 2009 18:59 schreef degs21 het volgende:
Iemand enig idee welk dance nummertje onderstaand is?
Volgens mij vrij recent en gehoord @ FreshFM vandaag en even opgenomen.
alvast dank voor de reacties![]()
http://members.chello.nl/a.gruijs/nummer.wav
thanks!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:36 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Hardwell ft. I-Fan - feel so high
Dat 'oooh-oooh-ooooooh' door de achtergrondzangers lijkt sprekend op:quote:
Dat is een echte klassieker:quote:Op woensdag 18 november 2009 19:19 schreef Kadt het volgende:
Ik zoek het housenummer dat op 29:10 wordt gemixed
http://www.turnupthebass.nu/audio.php?id=6
anyone?
Ja voor jou een klassieker, maar voor mij dus niet. Dank je voor het posten.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:43 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Dat is een echte klassieker:
Ik bedoelde het ook meer als "oldtimer" dan als "die moet je toch wel kennen".quote:Op woensdag 18 november 2009 23:56 schreef Kadt het volgende:
[..]
Ja voor jou een klassieker, maar voor mij dus niet. Dank je voor het posten.
Sowieso bedankt![]()
ik kende 'em nog niet
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:56 schreef Kadt het volgende:
[..]
Ja voor jou een klassieker, maar voor mij dus niet. Dank je voor het posten.
Sowieso bedankt![]()
ik kende 'em nog niet
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Jippie1994 het volgende:
Hoi,
Ik weet niet zeker of het bestaat maar volgensmij wel. Ik ben op zoek naar het nederlandse nummer van die Höhner en dan wel hey Kölle du bes a Jeföhl.
Klinkt als deze:quote:Op donderdag 19 november 2009 17:29 schreef jakkop het volgende:
*gitaar* tududu-dudu - acapella zang, en dat een aantal keer achter elkaar. Rauwe stem. Zoek in de richting van Led Zeppelin enzo. Stomme beschrijving ik weet het
Hey ik zie mezelfquote:Op donderdag 19 november 2009 19:16 schreef IlseMathilde het volgende:
Weet iemand welk techno nummer dit is?
het zal wel niet, maar het refrein klopt wel watquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:57 schreef castatotti2 het volgende:
Ik zoek naar een soort feestliedje, kan je lekker meeschreeuwen in de kroeg. --> Beetje de rockkant op dacht ik zo
Het refrein gaat ongeveer als volgt (tekst klopt waarschijnlijk niet (helemaal):
You gotta (klinkt als) play
I;m okay, I'm okay yeah, no waaahahahaaay
*iets*
Ain't no way, ain't no way yeah, no waaahaahahaaay ......
En na heftig googlen met veel verschillende woordjes is het me gewoon nog niet gelukt
Die had ik ook bedacht, dus de beschrijving lijkt wel die kant op te gaan...quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef kvd het volgende:
het zal wel niet, maar het refrein klopt wel wat
The Offspring - Why don't you get a job
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef Manono het volgende:
Ik zoek een dance-achtig nummer wat bij een videoclip hoort met dansende zwarte kinderen in schoolkostuums (beetje het zuid afrika gevoel) dans is breakdance hiphop achtig en er zit een mollige meid tussen die de hele tijd lacht
ik dacht dat de titel iets van shake it was of zo maar kan het daar niet op vinden
Top, het is hem wel!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef kvd het volgende:
[..]
het zal wel niet, maar het refrein klopt wel wat
The Offspring - Why don't you get a job
Laat maar, weet em alquote:
ja dat was em had em ook gevonden thnxquote:
quote:Hoi,
Ik weet niet zeker of het bestaat maar volgensmij wel. Ik ben op zoek naar het nederlandse nummer van die Höhner en dan wel hey Kölle du bes a Jeföhl.
1. Madonna - Future Lovers met idd een sample van "I feel love"quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:45 schreef zephurX het volgende:
weet iemand de volgende nummers uit de film sweety op:
1. +/- 35:50 en 40:10 (begin lijkt op I feel love - Donna summer en zang lijkt op madonna)
2. +/- 45:30
http://player.omroep.nl/?aflID=10325731
k had m ook al gevonden (gister een paar cd's van mandonna gedownload en daar stond ie tussen) k kon allen niet reageren want fok lag plat. tnx anywayquote:Op zondag 22 november 2009 17:18 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
1. Madonna - Future Lovers met idd een sample van "I feel love"
.
Dat 2e stukje dat je zocht is Daft Punk - Prime Time of Your Lifequote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef zephurX het volgende:
[..]
k had m ook al gevonden (gister een paar cd's van mandonna gedownload en daar stond ie tussen) k kon allen niet reageren want fok lag plat. tnx anyway![]()
Nou die ander nog op 45:30???
http://player.omroep.nl/?aflID=10325731
quote:Op maandag 23 november 2009 00:17 schreef bulbjes het volgende:
Ik zoek: dance nummer met een klarinet erin. Lijkt wel beetje zo'n oostblokachtig feestnummer beetje. Wordt gedraaid op radio 538 onder andere.
quote:Op maandag 23 november 2009 00:57 schreef elfzesendertig het volgende:
In dit filmpje zit zo'n Mario muziekje:
http://www.comedycentral.nl/video/bekijk/675/takeshis-castle.html
Nu weet ik dat daar een soort van remix van bestaat die ik heel af en toe voorbij hoorde komen bij het uitgaan. Weet iemand hoe die heet? Het zou ook al helpen als iemand me kan vertellen uit welke Mario het muziekje komt (aannemend dat het daaruit komt)
Nee, dat is hem niet jammer genoeg.quote:
Nee is em niet. Nummer dat ik zoek is echt jaren 70.quote:
Neurie de tududu eens dan?quote:Op maandag 23 november 2009 01:49 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nee is em niet. Nummer dat ik zoek is echt jaren 70.
quote:Op maandag 23 november 2009 00:17 schreef bulbjes het volgende:
Ik zoek: dance nummer met hele tijd een klarinet erin. Lijkt wel beetje zo'n oostblokachtig feestnummer beetje. Wordt gedraaid op radio 538 onder andere.
Ac/dc - Whole Lotta Rosiequote:Op maandag 23 november 2009 01:49 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nee is em niet. Nummer dat ik zoek is echt jaren 70.
Neurieën gaat nogal lastig over een forumquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik zoek een lied, en de melodie lijkt best wel op die van 'I Remember' van deadmau5, deze dus: In het lied wordt er ook door een vrouw gezongen, ze zingt best snel. Voor zover ik weet is het lied niet van Deadmau5. ook komt de plaat komt af en toe voorbij op radio decibel en slam FM. Weet iemand hoe deze heet?
P.S: Come fly away van benny benassi is het niet.
De Beltek Remix:quote:Op maandag 23 november 2009 19:26 schreef Aethereal het volgende:
Hey jongens. Ik weet niet of dit het goede topic is hier voor, maar ik heb een vraag over een liedje. Het betreft de track "Fight for you" Van Morgan Page & Lissie. Ik heb op youtube een bepaalde versie gevonden maar mijn vraag is welke remix het is. Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is.
Link:
Bij tududu-dudu denk ik meteen aan Voict - Every day I work on the road, maar dat voldoet verder echt totaal niet aan je eisen dus zal het ongetwijfeld niet zijn. Laat onverlet dat het een leuk liedje is dus ik post hem lekker toch:quote:Op maandag 23 november 2009 13:38 schreef jakkop het volgende:
[..]
Neurieën gaat nogal lastig over een forumEn ben niet een muzikaal wonder, maar het zijn 5 noten op rij, en alles wat ik weet is de laatste 2 noten: omhoog, omlaag.
Er staat me ook wel iets dat er soms in het liedje 4 ritmische geluiden achteraan komen.
Dus: tudu dududu -tiktik- tiktik.
Ik ben hopeloos
Thanks. Dit is het goede topic voor dit soort vragen toch?quote:
Loop de OST van de film eens langsquote:Op maandag 23 november 2009 23:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Uit de film : Twilight Saga - New Moon
Het moment dat ze aan die motor aan het sleutelen zijn. en er een pizza word bezorgt.
beetje classic nummer.
Kat DeLuna - Whine upquote:Op maandag 23 november 2009 23:54 schreef cookie18 het volgende:
Haay!!
ik heb een clip in me hoofd en het maakt me gek!
Het is een zwarte amerikaanse zangeres,die in het begin iets opera-achtigs(een hoge noot iig)als ik zie denk ik aan een mengeling van Amerie en Rhianna!
wie helpt me uit de branding????
XDstef
quote:Op maandag 23 november 2009 23:28 schreef di0r1 het volgende:
Er is een nieuw trance liedje. Je hoort het constant op de radio en het gaat ongeveer zo:
Refrein: "Do what you wanna do, do what you wanna do" zoiets ongeveer. Het wordt door een vrouw gezongen. Dan wordt het een stukje 'rustig' en dan hoor je ineens 'GO' en dan wordt het ritme weer opgevoerd. En tijdens dat snelle stuk hoor je: You belong to meeeee!
Heel bekend, wie kan mij helpen?
Dat is m iddquote:
OK go - Shooting the moonquote:Op maandag 23 november 2009 23:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Uit de film : Twilight Saga - New Moon
Het moment dat ze aan die motor aan het sleutelen zijn. en er een pizza word bezorgt.
beetje classic nummer.
Kijk is aan, bedankt!quote:
Kings Of Leon - Sex On Fire?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:17 schreef Apfel. het volgende:
hoe heet dat liedje van
yeahhh this love is on fire. (of zoiets). Je hoort m volgens mij af en toe wel eens op de radio
En:quote:Op woensdag 18 november 2009 14:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik weet niet of ik het hier moet vragen, maar het nieuwe nummer van Direct doet me ergens aan denken. Dat stukje van het refrein is volgens mij van een ander nummer. Ik denk iets van Coldplay ofzo, maar ik kom er niet echt op. Iemand een idee?
Volgens mij wordt die in FIFA gebruikt...quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:30 schreef Apfel. het volgende:
[..]
beste jij, bedankt
is dat liedje trouwens van een EK of WK ofzo? Komt me zo bekend voor
quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:03 schreef ralfseltje het volgende:
Ik zoek een dansbaar rocknummer, stem doet me enigszins aan Grarls Barkley denken, het heeft vrij veel bas. In de tekst komt onder andere voor:
'She's my heroin'
'She's my bitch in boots'
'I can't believe i turn her on'
Iemand een idee?
Thanks haha, waar heb je in godsnaam op gegoogeld? Of ik heb er gruwelijk overheen gekeken.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:58 schreef DJqbl5 het volgende:
Mensen, ik ben op zoek naar:
http://tinypic.com/player.php?v=23gzhu1&s=6
http://tinypic.com/player.php?v=5d1637&s=6 -->> Nummer vanaf 70% van het balkje.
http://s272683891.onlinehome.fr/javeacompany/achill/index.php
dan bij videos, dan onderste video vanaf 00:36
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:25 schreef Maisnon het volgende:
Hoi
Ik zoek een house achtig nummer, electronisch vooral. De tekst erbij wordt volgens mij door een vrouw gezongen.
Het refrein gaat geloof ik iets van "She never came back. She never came back. She never came back."
En ik weet dat ze na 1 van de She never came back'sWhen will you come back again? zingen.
Het is geen standaard commerciele troep overigensdus zoek het niet in die richting
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:15 schreef SuperToll het volgende:
Ooit had ik m'n meest favoriete nummertje maar na een HDD crash ben ik hem kwijt..
Ik ben nu alweer dagen/ weken/ maanden naarstig opzoek naar het (intro) liedje dat word afgespeeld in,
The Italian Job (2003 versie).
> De scene waarin je venetie voorbij ziet komen (vrijwel direct aan het begin).
Als iemand de artiest en /of nummer hiervan weet of eventueel een plek om het te downen / kopen
ONTZETTEND BEDANKT VAST
Jij bent goed! Enorm bedankt en tevens voor je supersnelle reactie!!quote:
Yes die was het, niet deze remix maar de originelequote:
Staat er toch bij?quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:53 schreef hh84 het volgende:
Ik zoek de muziek die wordt gebruikt voor het programma Tussen Kunst & Kitsch, heb al een hele tijd gezocht maar tot nog toe zonder succes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tussen_Kunst_&_Kitschquote:Tussen Kunst & Kitsch heeft een herkenbare openingsmelodie die voor het programma werd geschreven door Joop Stokkermans.
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:53 schreef hh84 het volgende:
Ik zoek de muziek die wordt gebruikt voor het programma Tussen Kunst & Kitsch, heb al een hele tijd gezocht maar tot nog toe zonder succes
ja deze had ik ook gevonden maar die is het niet.. Thnx voor de moeite in elk geval.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:11 schreef ruud.nl het volgende:
Ik heb alleen geen zigeunerwagen gezien.
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:58 schreef pagadder het volgende:
Vanaf 3:50 is het precies een ander liedje, maar ik ben niet zeker.
Weet niet zeker ..misschien deze?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef majorlaz0r het volgende:
Ik ben al dagen wanhopig opzoek naar het nummer dat bij een clip hoort met een getinte mevrouw met afro haar in een volgens mij redelijk paarse outfit die dan 20x naast elkaar gecloned is en verscheidene instrumenten bespeeld. Het is redelijk dance achtig, afgelopen week een keer op mtv gezien.
10 miljoen miljard dank voor degene die me kan verlossen van al die slapeloze nachten.
Rond 55sec begint dat deuntje .Is van dit nr Jeckyll & Hyde - Frozen Flamequote:Op donderdag 26 november 2009 19:35 schreef skategirl het volgende:
Aan het begin van elk It's showtime kickboxgala wordt een mooi hardstyle opkomstmuziekje gedraaid. (echt het eerste nummer wat je hoort, heet dat geen leader ofzo?) Ik heb al op de aftiteling gekeken maar de titel en artiest staan er niet bij. Ik heb ook al op de site van K1 It's Showtime zelf gezocht maar niets.
Hier iemand die het weet?
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:48 schreef allesofnikks het volgende:
Ik hoor tijdens het uitgaan steeds een nummer maar vergeet dan te vragen hoe t heet.
Op werk zei iemand het me, maar de muziek stond zo hard dat ik het niet verstond XD.
Hoe ik het me herinner: Reggae achtig nummer, met bij t refrein een vrouw die een frans zinnetje een paar keer herhaalt.
Anyone??
Manu Chao.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:37 schreef warchaser44 het volgende:
ik ken alleen de clip van het lied, het gaat over een of andere chick die in bed ligt en haar vriend gaat ontbijt maken, komt er een of ander konijn en daar sneaked ze mee naar buiten, nu kom ik er niet op en heb ik daar een grote hekel aan, iemand ?
held!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:56 schreef Prixie het volgende:
[..]
Weet niet zeker ..misschien deze?
Wilde gok:quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:40 schreef cemeteryslut het volgende:
iemand deze toevallig nog?
haaai, ik zoek dus een nummer
- vrouwenstem, beetje hees
- ik denk verder alleen piano (maar gitaar zou ook goed kunnen, in ieder geval vrij eenvoudige begeleiding) misschien een paar hele subtiele effects erachter
wat ik weet uit de lyrics, het begint semi-pratend (snel tempo) a capella met "I don't need... another resolution... to be... somethingsomething" of het precies diezelfde woorden zijn weet ik neit zeker, maar de puntjes (...) staan voor rustpunten in de vocals, de rest gaat vrij snel.
na het intro komt er dus hele melancholieke piano/strijker en zingt ze (hees en vrij laag en traaaaaag tempo) "not the first time" (en die lyrics ben ik zeker van) "you came and...." en daana weet ik de text niet meer.
ergens in het liedje zit wel "days have all gone by" "without you...." (by my side?)
waanzinnig sfeervol nummer, ik durf geen genre te noemen, maar misschien triphop zonder beats(klonk me een beetje portishead achtig, maar dan minder experimenteel)
zou ook goede sex-muziek zijn.
anyone?
alvast heel erg bedankt!
wilde gok indeedquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 02:40 schreef Cumshooter het volgende:
hallo mensen
ik wil heel graag weten hoe dit nummer heet wat je op de achtergrond hoort
http://www32.zippyshare.com/v/65525838/file.html
Mensen lezen hier wel terug hoor, lees punt 6 uit de OP nog maar 'squote:Op zondag 29 november 2009 13:59 schreef Cumshooter het volgende:
hallo mensen
ik wil heel graag weten hoe dit nummer heet wat je op de achtergrond hoort
http://www32.zippyshare.com/v/65525838/file.html
Helemaal goedquote:Op zondag 29 november 2009 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dry your eyes van The Streets?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zoek een nieuw hip-hop/r&b nummer (Zo vind ik het in ieder geval)
Ik vind de stem een beetje op die van Sean Kingston lijken, ik heb geen tekst oid. Hoop dat iemand hier hem weet
quote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zoek een nieuw hip-hop/r&b nummer (Zo vind ik het in ieder geval)
Ik vind de stem een beetje op die van Sean Kingston lijken, ik heb geen tekst oid. Hoop dat iemand hier hem weet
Bedankt voor het zoeken. Het was hem toch niet. Heb toevallig een gerelateerde video aangeklikt en het was deel van deze. Vanaf 2:02.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lijkt een beetje hierop met dat getsjirp ook
quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Die IT going louder is best een tof nummer
Danny Vera - Headin' For The Cityquote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef reetveter het volgende:
Dat nummer in de reclame van Royal Club. Waar die kabouter naar de stad gaat.
Uit het nummer: "I'm heading for the city (?)"
Danny Vera - Heading for the cityquote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef reetveter het volgende:
De reclame zelf is ook goed. rip ik hem zelf wel.quote:Op zondag 29 november 2009 20:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Het deuntje van de reclame die te zien is op DISCOVERY HD. gaat over Animal planet.
Dat deuntje is echt
deze?quote:Op maandag 30 november 2009 16:52 schreef Dononino het volgende:
Ik hoorde dit nummer net op fresh fm maar ik kan die niet tussen de playlist vinden. Weet iemand hoe dit nummer heet?
Klik
hieperdepiep gevondenquote:Op maandag 30 november 2009 23:13 schreef Lillebit het volgende:
nee die niet, ik heb er niet zoveel informatie bij het is een vrij hoge vrouwlijke stem
Die link werkt niet. (Bij mij in ieder geval niet...)quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:58 schreef TjilpTjilp het volgende:
De titel van het nummer dat Jamie Lidell en Nina Kinert samen hebben gezongen bij Giel Beelen. Deze: http://www.musicuploader.org/MUSIC/1593591259628971.mp3
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:37 schreef broer het volgende:
[..]
Die link werkt niet. (Bij mij in ieder geval niet...)
Het lijkt erop dat ze dit speciaal voor die show hebben gecomponeerd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef Prixie het volgende:
Het is dit nr (had ook al gekeken maar kan niks vinden )
Dat hebben ze ook. Van de site van Giel zelf:quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:14 schreef broer het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze dit speciaal voor die show hebben gecomponeerd.
Video: Jamie Lidell in duet met Nina Kinert[/quote]quote:Nina Kinert
Wat een topdag zeg! Als eerst stond Nina Kinert op de gang met haar prachtige nummer. Misschien heb ik te weinig slaap gehad, maar ik zat gewoon te janken in de studio!
Video: Beast
Jamie Lidell
En toen was het de beurt aan Jamie Lidell. Hij stond te swingen! Niet alleen erg leuk om te horen, maar ook om te zien dus!
Video: Little bit of feel good
In duet
Ze kenden elkaar niet, maarja, als ze er dan toch zijn... Drie kwartier op de gang pielen en dit is het resultaat!
van een andere site:
[quote]Nina Kinert and Jamie Lidell are in the same radio studio, in the Netherlands. They have 40 minutes of preparation to make music together... in this video, this is what they do.
Dat hebben ze ook. Van de site van Giel zelf:quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:14 schreef broer het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze dit speciaal voor die show hebben gecomponeerd.
quote:Nina Kinert
Wat een topdag zeg! Als eerst stond Nina Kinert op de gang met haar prachtige nummer. Misschien heb ik te weinig slaap gehad, maar ik zat gewoon te janken in de studio!
Video: Beast
Jamie Lidell
En toen was het de beurt aan Jamie Lidell. Hij stond te swingen! Niet alleen erg leuk om te horen, maar ook om te zien dus!
Video: Little bit of feel good
In duet
Ze kenden elkaar niet, maarja, als ze er dan toch zijn... Drie kwartier op de gang pielen en dit is het resultaat!
Video: Jamie Lidell in duet met Nina Kinert
quote:Nina Kinert and Jamie Lidell are in the same radio studio, in the Netherlands. They have 40 minutes of preparation to make music together... in this video, this is what they do.
down van lilwaynequote:Op dinsdag 1 december 2009 19:47 schreef TheFrankey het volgende:
gister zag ik een voorstukje van het een of ander, volgens mij in de pauze van 'blaba's topmodel' en daarin zag je dames op een catwalk lopen. Met een leuk liedje op de achtergrond.
Soort van poppie r&b zoals forever van chris brown...
quote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef reetveter het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:25 schreef WEST het volgende:
ik hoorde gisteravond in het cafe een nummer die ik vaak gehoordhad maar ik weet zo de naam van artiest niet als de titel niet.
het was iets van .... in the rain lalalala. in het refrein.
ik weet alleen niet hoet het heet.
Nu luisterend is dat hem.quote:
http://www.muziekinderecl(...)u_reclame_liedje.phpquote:Op woensdag 2 december 2009 17:18 schreef Skonk het volgende:
Ik zoek dat nummer van die HTC reclame.
Met dat "and you, and you, and we..".
Dankje!quote:
t Deuntje is m, maar dan denk ik een nieuwe versie! IEMAND?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef allesofnikks het volgende:
[..]
t Deuntje is m, maar dan denk ik een nieuwe versie! IEMAND?
Volgens mij zegt zo'n man in het begin ook iets van 'SHABBA' ofzo xD.
Vrouw zingt het refrein in het FRANS [ dacht ik haha ]
Maaroed, goede muziekje, verkeerde tekst.
Nee is m ook niet, dat van t frans weet ik ZEKER, dat van shabba niet ;p.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:58 schreef Prixie het volgende:
[..]
?
Maar ik hoor geen Frans volgens mij
Thaaaaaaaaaaanks!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:01 schreef broer het volgende:
Dan zal het deze zijn.
Waar je al niet op uitkomt met een beetje Google.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:02 schreef allesofnikks het volgende:
[..]
Nee is m ook niet, dat van t frans weet ik ZEKER, dat van shabba niet ;p.
Maar thanks anyways.
Ik denk dat ik m heb: Je ne t'aime plus - Manu Chao, maar lijkt me stug dat i kdie hoorde met uitgaan..
Iemand dus misschien ooit een remix ofzo hier van gehoord?
echt een slecht gejat nummer trouwensquote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef allesofnikks het volgende:
[..]
Thaaaaaaaaaaanks!
Thats the one!
Bedankt 'broer'.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:24 schreef WensMeester het volgende:
Ik zoek een nummertje van een jaar of 10 geleden (kan minder zijn) en ik herinner me eigenlijk alleen de clip nog. In de clip zag je alleen het torso van een persoon die een beetje aan het dansen was en ze droegen allemaal verschillende t-shirts.
Volgens mij heette de artiest Sebastian ofzo, maar dit weet ik niet zeker...
Alvast bedankt, mocht iemand het weten!
Kan niet missen inderdaad. Mijn favoriete videoclip van de 00's!quote:
Top! Dat is hem! Bedankt voor het snelle antwoord!quote:
Midnight Oil - Beds Are Burning (gok ik zo)quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Diamond3d het volgende:
Ff korte vraag... iemand vraagt me een nummer te herkennen....
Het is een beetje een rock achtig nummer en er wordt iets gezongen met: What do you do say when the streets are burning (what do you do when the kids are dying)... En er wordt wat in gedrumt...
quote:Op dinsdag 24 november 2009 05:02 schreef verleiding het volgende:
Hallooo,
Hoe heet het liedje dat begint op 1.38?
Ja, de liedjes staan op de site van GTST, maar de uitzenddata van de site en die bij het filmpje komen niet overeen. Had al een paar titels geprobeerd, maar niet kunnen vinden.. Van de tekst die ze zingen kan ik ook niet veel maken, omdat die wijven er zo overheen lullen.
Bij voorbaat dank.
Volgens mij was het deze uitvoering:quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vreemd fragment eigenlijk. Het was wel playback, aangezien Bruce Paul's partijen mede zong, maar het was zeker niet de single die ze lieten horen. De zangeres klonk ook veel te hard. Het klonk wel een beetje live dus.
Rond 1.00quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:31 schreef PeEsHa het volgende:
Help, ik zoek... een nummer zonder te weten welk nummer dat is...
Ik stond net in de wacht bij een klant van me en kreeg een nummer te horen, erg zoetsappig maar het klonk wel mooi! Enige wat ik nog snel op kon slaan was de zin "you don't have to speak at all" en het klonk als een type Celine Dion artiest (nee, ik ben geen fan vaan Celine)
Ik heb al uitgebreid gegoogled maar niks kunnen vinden?!![]()
Iemand?
Yes, thanks.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:32 schreef ranja het volgende:
The Jam. Het nummer dat ze lieten zien is Beat Surrender.
Ook erg fijne nummers zijn Going Underground en A Town Called Malice.
Betekent dat dat ik hem nergens kan kopen/downloaden? Alvast dank!quote:***The Song is provided by Songzu for Spark Something campaign only***
Je omschrijving doet mij aan deze denken:quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:42 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand welk nummer dat is waar je schreeuwend iets van "you! are!! my!! ..... " hoort.
Die idd! wilde net gaan posten dat ik em gevonden hadquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:28 schreef broer het volgende:
[..]
Je omschrijving doet mij aan deze denken:
quote:Op zondag 6 december 2009 15:24 schreef jongegast het volgende:
ik zoek een liedje, het werd een hit in de jaren 90 in Nederland was een yoegoslavisch liedje, veel mensen dachten dat het over liefde ging maar het ging over oorlog, werd gezongen door een vrouw, de liecje was yoegoslvisch gezongen
dat is engels gezongen en twee zangeressenquote:
nou zoek het dan maar uit. Sjeezquote:Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef jongegast het volgende:
[..]
dat is engels gezongen en twee zangeressen
Meck - So strongquote:Op zondag 6 december 2009 15:24 schreef BereNDD het volgende:
Ik zoek een dance / trance achtig nummer, een man zingt daarin iets van: But i feel so strong, nothing can go.. zou bij god niet weten hoe het verder gaat.
Iemand enig idee?
zoek die troep dan zelf mafquote:Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef jongegast het volgende:
[..]
dat is engels gezongen en twee zangeressen
Jooo!!quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 13:05 schreef mezzy het volgende:
hoe heet het nummer van de rapper Turk dat hij rapte eergisteren nacht op Nederland 3, bij 3 FM..
Refrein ging zoiets als: Ik ken hem, Ik ken hem.. Ik ben hem..
quote:Op zondag 6 december 2009 15:24 schreef jongegast het volgende:
ik zoek een liedje, het werd een hit in de jaren 90 in Nederland was een yoegoslavisch liedje, veel mensen dachten dat het over liefde ging maar het ging over oorlog, werd gezongen door een vrouw, de liecje was yoegoslvisch gezongen
thanks Prixiequote:Op zondag 6 december 2009 22:46 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik ken hem , heet het nr dus
http://www.vimeo.com/8000591
ik hoor enkel een saai standaard gitaar/drum/piano deuntje... volgens mij zoek je iets wat er niet is...quote:Op maandag 7 december 2009 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een vraag over het nummer van Nick en Simon![]()
Het gaat om dit nummer
Van 27 tot 31 seconde zeg maar is er een bepaalde deun/tune/muziekstuk wat ik denk te herkennen van een nummer van jaren geleden, ik kan er alleen maar niet op komen welk nummer, volgens mij wel een lovesong achtig iets.
Please wie kan me helpen, ze verklaren me hier voor gek
nee ik hoor het ook ... waar N&S 'wit naar zwaaart' zingen, hoor je in de gezochte track volgens mij "I love you" ... en ergens heb ik het vermoeden dat het begint met 'time and time again" blablabla "I love you"quote:Op maandag 7 december 2009 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een vraag over het nummer van Nick en Simon![]()
Het gaat om dit nummer
Van 27 tot 31 seconde zeg maar is er een bepaalde deun/tune/muziekstuk wat ik denk te herkennen van een nummer van jaren geleden, ik kan er alleen maar niet op komen welk nummer, volgens mij wel een lovesong achtig iets.
Please wie kan me helpen, ze verklaren me hier voor gek
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:14 schreef cambria het volgende:
Wie weet de naam van een nieuw (oud) disco nummer met 4 of 5 mannen in glimmende outfits en afro kapsels. gezien op tv en je hoort'm regelmatig op de radio. Vergeet telkens de naam te noteren
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:14 schreef cambria het volgende:
Wie weet de naam van een nieuw (oud) disco nummer met 4 of 5 mannen in glimmende outfits en afro kapsels. gezien op tv en je hoort'm regelmatig op de radio. Vergeet telkens de naam te noteren
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
nee ik hoor het ook ... waar N&S 'wit naar zwaaart' zingen, hoor je in de gezochte track volgens mij "I love you" ... en ergens heb ik het vermoeden dat het begint met 'time and time again" blablabla "I love you"
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dat is alweer een stap dichterbij
nu verder met mijn zoektocht
Myon & Shane 54 feat. Aruna pres. Velvetine - Safe (Wherever You Are) (Rank 1 Remix)quote:
Gers is dat! Inderdaad een lekkere flow, stuk beter dan die houterige Big2...quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef deepart het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)warm_vlees_live.html
Wie is die Brabander? Hij heeft namelijk echt een lekkere flow
Het is Simian, en misschien is de remix zelf in elkaar gezet?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik zoek een remix van 6th Gate, in de gate's hoor je een paar hardstyle nummers en na de gate's gaat het verder met: We Are Your Friends (van Justice en Symbian) alleen dan een remix versie... ben al tijdje aan het zoeken maar kan hem niet vinden...
Ja zou idd goed kunnen dat het zelf in elkaar is gezet, maar voor hetzelfde geldt kent iemand het met een titel...quote:Op woensdag 9 december 2009 00:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is Simian, en misschien is de remix zelf in elkaar gezet?
Klopt.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja zou idd goed kunnen dat het zelf in elkaar is gezet, maar voor hetzelfde geldt kent iemand het met een titel...
dank jequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:23 schreef Stinus het volgende:
[..]
Myon & Shane 54 feat. Aruna pres. Velvetine - Safe (Wherever You Are) (Rank 1 Remix)
staat in een reactie, sinds 25 min.
Is dat niet de de live versie op Pinkpop?quote:Op woensdag 9 december 2009 01:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja zou idd goed kunnen dat het zelf in elkaar is gezet, maar voor hetzelfde geldt kent iemand het met een titel...
ik heb twee mixen, wellicht is het er een van dees:quote:Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik zoek een remix van 6th Gate, in de gate's hoor je een paar hardstyle nummers en na de gate's gaat het verder met: We Are Your Friends (van Justice en Symbian) alleen dan een remix versie... ben al tijdje aan het zoeken maar kan hem niet vinden...
Yeah Yeah Yeahs - Heads will roll (A-trak remix) in de mix.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:31 schreef Booomer het volgende:
Ik hoorde van de week een geniaal nummer op Radio Decibel! Ik hoop dat iemand weet welke het is! Het nummer zit in ieder geval in een set van Peter Luts (hoor je op het eind).
Beluister hem hier: http://www31.zippyshare.com/v/54044581/file.html
Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (A-Trak Remix) vs. De Bos - On The Run (Ralvero Get Down Remix)quote:Op woensdag 9 december 2009 14:31 schreef Booomer het volgende:
Ik hoorde van de week een geniaal nummer op Radio Decibel! Ik hoop dat iemand weet welke het is! Het nummer zit in ieder geval in een set van Peter Luts (hoor je op het eind).
Beluister hem hier: http://www31.zippyshare.com/v/54044581/file.html
Zou dat Fake Blood zijn?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef Viro het volgende:
Ik heb gisteren een videoclip op tmf () gezien, ik vond het een pakkende nummer alleen ik weet niet wie de artiesten zijn, naam van het lied weet ik alleen gedeeltelijk, i like it. Er stonden 3 namen bij de artiesten.
Ik weet ook dat er in het begin (in een soort van cartoon achtig stijl) een chick is voorkomt en iedere zin begint met i like it...
Dat is em niet, wat ik wel herinner is dat er namen van 3 artiesten bij stonden.quote:
Calvin Harris - Acceptable in the 80'squote:Op woensdag 9 december 2009 23:19 schreef bumps het volgende:
Hoe heet het nummer op 38:33? http://www.rtl.nl/compone(...)_Een_Hobby_s1_a5.xml
Ben naam vergeten, als iemand ff kan helpen, tzou fijn zijn
Ik heb al vaker naar dit liedje gezocht maar het nooit gevonden.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:50 schreef DeParo het volgende:
Ik liep laatst door de supermarkt en een oud lied dat ik graag eens terugzoek op Youtube werd afgespeeld. De volgende zinnen kon ik nog net onderscheiden:
My Heart goes booooooom
listen to the dj listen to the dj
la di da da da da da da daaaaa (of iets rond deze woorden)
maar telkens als ik naar dit liedje zoek kom ik bij een liedje van French Affair wat ik absoluut niet zoek. Dat liedje is dance, terwijl het bovenstaande liedje daar te rustig voor is, alhoewel het wel op elkaar lijkt.
Misschien is het dus een cover of heeft de een het van de ander overgenomen.
Maar goed ik hoop dat iemand me kan helpen.
Als je had gegoogled op "brothers don't let me go" had je het meteen gevonden. Het is dus The Fray - Never Say Never.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:53 schreef fetss het volgende:
HELP, Ik zoek..... een nummer dat in de trailer van de nieuwe film "brothers" voorkomt: http://www.pathe.nl/film/5426/brothers/ ze zeggen heel vaak "don't let me go"...
erg mooi nummer!
Mijn dank is groot!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (A-Trak Remix) vs. De Bos - On The Run (Ralvero Get Down Remix)
Tim Christensen - Superiorquote:Op donderdag 10 december 2009 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Nienke is haar wachtwoord kwijt, dus ik post het ff.
Nienke zegt:
Vandaag in op 3fm bij RabRadio was er tegen 4 uur een nummer op de radio. Hij vertelde dat hij het de avond van te voren al bij een collega had gehoord en dat hij het zo'n mooi nummer vond.
Nienke zegt:
De tekst ging iets van zo: "I want to be superior" All i want is you zong hij geloof ik op het eind
Nienke zegt:
Een gitaarsong als ik me het goed herinner, met een lekker deuntje in het refrein
Graag gedaanquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:54 schreef mezzy het volgende:
Ik zoek een liedje wat je tijdens een van de ocean's films hoort. Je hoort het wanneer een van die blanke dudes in een gebouw de laserbeveiliging ontwijkt dmv acrobatische capriolen.... Anyone? Ik heb de soundtrack albums beluisterd maar ik kom er niet uit.
Band Aid - Do the know it's christmas?quote:Op zondag 13 december 2009 00:26 schreef Innisdemon het volgende:
Hoi Allemaal
Zag vanavond op SBS6 (ja..........) reclame van Shrek (de dvd is uit geloof ik)
Liedje op de achtergrond is geloof ik zo'n gezamenlijke opname van veel artiesten, ergens uit de jaren 80, maar ik kom er maar niet. Wie helpt me?
Was het een kerstnummer?quote:Op zondag 13 december 2009 00:26 schreef Innisdemon het volgende:
Hoi Allemaal
Liedje op de achtergrond is geloof ik zo'n gezamenlijke opname van veel artiesten, ergens uit de jaren 80, maar ik kom er maar niet. Wie helpt me?
All Saints - Pure Shoresquote:Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef Latino67 het volgende:
HELP, ik zoek een liedje dat gister (12-12-2009) in Typisch RTL voorkwam, op rtl-gemist komt het liedje voor op 1:50, bij de tsunami. Het is al een wat ouder liedje, maar kan niet op de naam komen. Kan iemand mij helpen??
![]()
RTL-gemist:
http://www.rtl.nl/compone(...)ypisch_RTL_s1_a8.xml
Prokofiev - Dance of the Knightsquote:Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef enilnomrow het volgende:
Zijn jullie ook een beetje thuis in klassieke muziek?
Ik zag laatst een Yorin Travel-herhaling op RTL, waarin een van die dudes naar St Petersburg gaat. Als achtergrondmuziek zat er een klassiek stuk bij, ik denk ook Russisch.
http://www.rtl.nl/compone(...)dag_st_pet_1.avi.xml
Hier te horen tussen 5.00 en 6.00 (ongeveer). Heel bekend (en tof) stuk, maar geen idee hoe het heet.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:36 schreef Triggershot het volgende:
Ik zoek een ballad van MJ, volgens mij behoort het tot zijn nieuwe album, nu meerdere malen op de radio gehoord, maar meer naar melodie dan naar de woorden. Iemand enig idee welk het kan zijn?
'This is it'?quote:Op zondag 13 december 2009 16:36 schreef Triggershot het volgende:
Ik zoek een ballad van MJ, volgens mij behoort het tot zijn nieuwe album, nu meerdere malen op de radio gehoord, maar meer naar melodie dan naar de woorden. Iemand enig idee welk het kan zijn?
Jaa, top! Dank je wel!quote:Op zondag 13 december 2009 16:17 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Prokofiev - Dance of the Knights
Ian Carey Project - Get Shaky?quote:Op maandag 14 december 2009 13:16 schreef Tamashii het volgende:
Een liedje dat zaterdagmiddag rond half 2 op 3FM kwam. Het leek op een cover van: here she goes, of iets in die richting. Het leek op een mix van een paar nummers en ja.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:31 schreef Woep het volgende:
Weet iemand hoe het eerste nummer heet uit het volgende filmpie?
Tnx
Ik zag zojuist iets voor Shrek op SBS6, het liedje wat ik daarbij hoorde was 'For America' van Red Box, niet echt veel artiesten, wel jaren 80quote:Op zondag 13 december 2009 00:26 schreef Innisdemon het volgende:
Hoi Allemaal
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:34 schreef julian6 het volgende:
weet iemand hoe het nummer heet wat hier na 1:48 begint?
1. The Prodigy - Omenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:34 schreef julian6 het volgende:
weet iemand hoe het nummer heet wat hier na 1:48 begint?
http://www.bnn.nl/sens200(...)698ec35685875873a335
redelijk bekent, het ligt op het puntje van mijn tong maar kan er niet op komen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef OldJeller het volgende:
Ook ik zoek een nummer voor de verandering!
Volgens mij een redelijk recent (hooguit jaar oud, denk ik) nummer wat dacht ik behoorlijk weinig zang heeft behalve een refrein. Genre.. ik denk een beetje pop/elektronisch.
Het refrein wordt gezongen door iemand met een behoorlijk hoge stem (aangezien ik denk dat het een man is), en gaat ongeveer als volgt:
So hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh... feel like.. (?)... so hiiiiiiiigh...
Iemand?
Die tweede had daarmee toch zo'n programma gewonnen?quote:
?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef OldJeller het volgende:
Ook ik zoek een nummer voor de verandering!
Volgens mij een redelijk recent (hooguit jaar oud, denk ik) nummer wat dacht ik behoorlijk weinig zang heeft behalve een refrein. Genre.. ik denk een beetje pop/elektronisch.
Het refrein wordt gezongen door iemand met een behoorlijk hoge stem (aangezien ik denk dat het een man is), en gaat ongeveer als volgt:
So hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh... feel like.. (?)... so hiiiiiiiigh...
Iemand?
Niet meer info?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |