Prokofiev - Dance of the Knightsquote:Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef enilnomrow het volgende:
Zijn jullie ook een beetje thuis in klassieke muziek?
Ik zag laatst een Yorin Travel-herhaling op RTL, waarin een van die dudes naar St Petersburg gaat. Als achtergrondmuziek zat er een klassiek stuk bij, ik denk ook Russisch.
http://www.rtl.nl/compone(...)dag_st_pet_1.avi.xml
Hier te horen tussen 5.00 en 6.00 (ongeveer). Heel bekend (en tof) stuk, maar geen idee hoe het heet.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:36 schreef Triggershot het volgende:
Ik zoek een ballad van MJ, volgens mij behoort het tot zijn nieuwe album, nu meerdere malen op de radio gehoord, maar meer naar melodie dan naar de woorden. Iemand enig idee welk het kan zijn?
'This is it'?quote:Op zondag 13 december 2009 16:36 schreef Triggershot het volgende:
Ik zoek een ballad van MJ, volgens mij behoort het tot zijn nieuwe album, nu meerdere malen op de radio gehoord, maar meer naar melodie dan naar de woorden. Iemand enig idee welk het kan zijn?
Jaa, top! Dank je wel!quote:Op zondag 13 december 2009 16:17 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Prokofiev - Dance of the Knights
Ian Carey Project - Get Shaky?quote:Op maandag 14 december 2009 13:16 schreef Tamashii het volgende:
Een liedje dat zaterdagmiddag rond half 2 op 3FM kwam. Het leek op een cover van: here she goes, of iets in die richting. Het leek op een mix van een paar nummers en ja.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:31 schreef Woep het volgende:
Weet iemand hoe het eerste nummer heet uit het volgende filmpie?
Tnx
Ik zag zojuist iets voor Shrek op SBS6, het liedje wat ik daarbij hoorde was 'For America' van Red Box, niet echt veel artiesten, wel jaren 80quote:Op zondag 13 december 2009 00:26 schreef Innisdemon het volgende:
Hoi Allemaal
Zag vanavond op SBS6 (ja..........) reclame van Shrek (de dvd is uit geloof ik)
Liedje op de achtergrond is geloof ik zo'n gezamenlijke opname van veel artiesten, ergens uit de jaren 80, maar ik kom er maar niet. Wie helpt me?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:34 schreef julian6 het volgende:
weet iemand hoe het nummer heet wat hier na 1:48 begint?
1. The Prodigy - Omenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:34 schreef julian6 het volgende:
weet iemand hoe het nummer heet wat hier na 1:48 begint?
http://www.bnn.nl/sens200(...)698ec35685875873a335
redelijk bekent, het ligt op het puntje van mijn tong maar kan er niet op komen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef OldJeller het volgende:
Ook ik zoek een nummer voor de verandering!
Volgens mij een redelijk recent (hooguit jaar oud, denk ik) nummer wat dacht ik behoorlijk weinig zang heeft behalve een refrein. Genre.. ik denk een beetje pop/elektronisch.
Het refrein wordt gezongen door iemand met een behoorlijk hoge stem (aangezien ik denk dat het een man is), en gaat ongeveer als volgt:
So hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh... feel like.. (?)... so hiiiiiiiigh...
Iemand?
Die tweede had daarmee toch zo'n programma gewonnen?quote:
?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef OldJeller het volgende:
Ook ik zoek een nummer voor de verandering!
Volgens mij een redelijk recent (hooguit jaar oud, denk ik) nummer wat dacht ik behoorlijk weinig zang heeft behalve een refrein. Genre.. ik denk een beetje pop/elektronisch.
Het refrein wordt gezongen door iemand met een behoorlijk hoge stem (aangezien ik denk dat het een man is), en gaat ongeveer als volgt:
So hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh... feel like.. (?)... so hiiiiiiiigh...
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |