Als je had gegoogled op "brothers don't let me go" had je het meteen gevonden. Het is dus The Fray - Never Say Never.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:53 schreef fetss het volgende:
HELP, Ik zoek..... een nummer dat in de trailer van de nieuwe film "brothers" voorkomt: http://www.pathe.nl/film/5426/brothers/ ze zeggen heel vaak "don't let me go"...
erg mooi nummer!
Mijn dank is groot!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (A-Trak Remix) vs. De Bos - On The Run (Ralvero Get Down Remix)
Tim Christensen - Superiorquote:Op donderdag 10 december 2009 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Nienke is haar wachtwoord kwijt, dus ik post het ff.
Nienke zegt:
Vandaag in op 3fm bij RabRadio was er tegen 4 uur een nummer op de radio. Hij vertelde dat hij het de avond van te voren al bij een collega had gehoord en dat hij het zo'n mooi nummer vond.
Nienke zegt:
De tekst ging iets van zo: "I want to be superior" All i want is you zong hij geloof ik op het eind
Nienke zegt:
Een gitaarsong als ik me het goed herinner, met een lekker deuntje in het refrein
Graag gedaanquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:54 schreef mezzy het volgende:
Ik zoek een liedje wat je tijdens een van de ocean's films hoort. Je hoort het wanneer een van die blanke dudes in een gebouw de laserbeveiliging ontwijkt dmv acrobatische capriolen.... Anyone? Ik heb de soundtrack albums beluisterd maar ik kom er niet uit.
Band Aid - Do the know it's christmas?quote:Op zondag 13 december 2009 00:26 schreef Innisdemon het volgende:
Hoi Allemaal
Zag vanavond op SBS6 (ja..........) reclame van Shrek (de dvd is uit geloof ik)
Liedje op de achtergrond is geloof ik zo'n gezamenlijke opname van veel artiesten, ergens uit de jaren 80, maar ik kom er maar niet. Wie helpt me?
Was het een kerstnummer?quote:Op zondag 13 december 2009 00:26 schreef Innisdemon het volgende:
Hoi Allemaal
Zag vanavond op SBS6 (ja..........) reclame van Shrek (de dvd is uit geloof ik)
Liedje op de achtergrond is geloof ik zo'n gezamenlijke opname van veel artiesten, ergens uit de jaren 80, maar ik kom er maar niet. Wie helpt me?
All Saints - Pure Shoresquote:Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef Latino67 het volgende:
HELP, ik zoek een liedje dat gister (12-12-2009) in Typisch RTL voorkwam, op rtl-gemist komt het liedje voor op 1:50, bij de tsunami. Het is al een wat ouder liedje, maar kan niet op de naam komen. Kan iemand mij helpen??
![]()
RTL-gemist:
http://www.rtl.nl/compone(...)ypisch_RTL_s1_a8.xml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |