Hey ik zie mezelfquote:Op donderdag 19 november 2009 19:16 schreef IlseMathilde het volgende:
Weet iemand welk techno nummer dit is?
het zal wel niet, maar het refrein klopt wel watquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:57 schreef castatotti2 het volgende:
Ik zoek naar een soort feestliedje, kan je lekker meeschreeuwen in de kroeg. --> Beetje de rockkant op dacht ik zo
Het refrein gaat ongeveer als volgt (tekst klopt waarschijnlijk niet (helemaal):
You gotta (klinkt als) play
I;m okay, I'm okay yeah, no waaahahahaaay
*iets*
Ain't no way, ain't no way yeah, no waaahaahahaaay ......
En na heftig googlen met veel verschillende woordjes is het me gewoon nog niet gelukt
Die had ik ook bedacht, dus de beschrijving lijkt wel die kant op te gaan...quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef kvd het volgende:
het zal wel niet, maar het refrein klopt wel wat
The Offspring - Why don't you get a job
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef Manono het volgende:
Ik zoek een dance-achtig nummer wat bij een videoclip hoort met dansende zwarte kinderen in schoolkostuums (beetje het zuid afrika gevoel) dans is breakdance hiphop achtig en er zit een mollige meid tussen die de hele tijd lacht
ik dacht dat de titel iets van shake it was of zo maar kan het daar niet op vinden
Top, het is hem wel!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef kvd het volgende:
[..]
het zal wel niet, maar het refrein klopt wel wat
The Offspring - Why don't you get a job
Laat maar, weet em alquote:
ja dat was em had em ook gevonden thnxquote:
quote:Hoi,
Ik weet niet zeker of het bestaat maar volgensmij wel. Ik ben op zoek naar het nederlandse nummer van die Höhner en dan wel hey Kölle du bes a Jeföhl.
1. Madonna - Future Lovers met idd een sample van "I feel love"quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:45 schreef zephurX het volgende:
weet iemand de volgende nummers uit de film sweety op:
1. +/- 35:50 en 40:10 (begin lijkt op I feel love - Donna summer en zang lijkt op madonna)
2. +/- 45:30
http://player.omroep.nl/?aflID=10325731
k had m ook al gevonden (gister een paar cd's van mandonna gedownload en daar stond ie tussen) k kon allen niet reageren want fok lag plat. tnx anywayquote:Op zondag 22 november 2009 17:18 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
1. Madonna - Future Lovers met idd een sample van "I feel love"
.
Dat 2e stukje dat je zocht is Daft Punk - Prime Time of Your Lifequote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef zephurX het volgende:
[..]
k had m ook al gevonden (gister een paar cd's van mandonna gedownload en daar stond ie tussen) k kon allen niet reageren want fok lag plat. tnx anyway![]()
Nou die ander nog op 45:30???
http://player.omroep.nl/?aflID=10325731
quote:Op maandag 23 november 2009 00:17 schreef bulbjes het volgende:
Ik zoek: dance nummer met een klarinet erin. Lijkt wel beetje zo'n oostblokachtig feestnummer beetje. Wordt gedraaid op radio 538 onder andere.
quote:Op maandag 23 november 2009 00:57 schreef elfzesendertig het volgende:
In dit filmpje zit zo'n Mario muziekje:
http://www.comedycentral.nl/video/bekijk/675/takeshis-castle.html
Nu weet ik dat daar een soort van remix van bestaat die ik heel af en toe voorbij hoorde komen bij het uitgaan. Weet iemand hoe die heet? Het zou ook al helpen als iemand me kan vertellen uit welke Mario het muziekje komt (aannemend dat het daaruit komt)
Nee, dat is hem niet jammer genoeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |