Staat er toch bij?quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:53 schreef hh84 het volgende:
Ik zoek de muziek die wordt gebruikt voor het programma Tussen Kunst & Kitsch, heb al een hele tijd gezocht maar tot nog toe zonder succes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tussen_Kunst_&_Kitschquote:Tussen Kunst & Kitsch heeft een herkenbare openingsmelodie die voor het programma werd geschreven door Joop Stokkermans.
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:53 schreef hh84 het volgende:
Ik zoek de muziek die wordt gebruikt voor het programma Tussen Kunst & Kitsch, heb al een hele tijd gezocht maar tot nog toe zonder succes
ja deze had ik ook gevonden maar die is het niet.. Thnx voor de moeite in elk geval.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:11 schreef ruud.nl het volgende:
Ik heb alleen geen zigeunerwagen gezien.
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:58 schreef pagadder het volgende:
Vanaf 3:50 is het precies een ander liedje, maar ik ben niet zeker.
Weet niet zeker ..misschien deze?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef majorlaz0r het volgende:
Ik ben al dagen wanhopig opzoek naar het nummer dat bij een clip hoort met een getinte mevrouw met afro haar in een volgens mij redelijk paarse outfit die dan 20x naast elkaar gecloned is en verscheidene instrumenten bespeeld. Het is redelijk dance achtig, afgelopen week een keer op mtv gezien.
10 miljoen miljard dank voor degene die me kan verlossen van al die slapeloze nachten.
Rond 55sec begint dat deuntje .Is van dit nr Jeckyll & Hyde - Frozen Flamequote:Op donderdag 26 november 2009 19:35 schreef skategirl het volgende:
Aan het begin van elk It's showtime kickboxgala wordt een mooi hardstyle opkomstmuziekje gedraaid. (echt het eerste nummer wat je hoort, heet dat geen leader ofzo?) Ik heb al op de aftiteling gekeken maar de titel en artiest staan er niet bij. Ik heb ook al op de site van K1 It's Showtime zelf gezocht maar niets.
Hier iemand die het weet?
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:48 schreef allesofnikks het volgende:
Ik hoor tijdens het uitgaan steeds een nummer maar vergeet dan te vragen hoe t heet.
Op werk zei iemand het me, maar de muziek stond zo hard dat ik het niet verstond XD.
Hoe ik het me herinner: Reggae achtig nummer, met bij t refrein een vrouw die een frans zinnetje een paar keer herhaalt.
Anyone??
Manu Chao.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:37 schreef warchaser44 het volgende:
ik ken alleen de clip van het lied, het gaat over een of andere chick die in bed ligt en haar vriend gaat ontbijt maken, komt er een of ander konijn en daar sneaked ze mee naar buiten, nu kom ik er niet op en heb ik daar een grote hekel aan, iemand ?
held!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:56 schreef Prixie het volgende:
[..]
Weet niet zeker ..misschien deze?
Wilde gok:quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:40 schreef cemeteryslut het volgende:
iemand deze toevallig nog?
haaai, ik zoek dus een nummer
- vrouwenstem, beetje hees
- ik denk verder alleen piano (maar gitaar zou ook goed kunnen, in ieder geval vrij eenvoudige begeleiding) misschien een paar hele subtiele effects erachter
wat ik weet uit de lyrics, het begint semi-pratend (snel tempo) a capella met "I don't need... another resolution... to be... somethingsomething" of het precies diezelfde woorden zijn weet ik neit zeker, maar de puntjes (...) staan voor rustpunten in de vocals, de rest gaat vrij snel.
na het intro komt er dus hele melancholieke piano/strijker en zingt ze (hees en vrij laag en traaaaaag tempo) "not the first time" (en die lyrics ben ik zeker van) "you came and...." en daana weet ik de text niet meer.
ergens in het liedje zit wel "days have all gone by" "without you...." (by my side?)
waanzinnig sfeervol nummer, ik durf geen genre te noemen, maar misschien triphop zonder beats(klonk me een beetje portishead achtig, maar dan minder experimenteel)
zou ook goede sex-muziek zijn.
anyone?
alvast heel erg bedankt!
wilde gok indeedquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 02:40 schreef Cumshooter het volgende:
hallo mensen
ik wil heel graag weten hoe dit nummer heet wat je op de achtergrond hoort
http://www32.zippyshare.com/v/65525838/file.html
Mensen lezen hier wel terug hoor, lees punt 6 uit de OP nog maar 'squote:Op zondag 29 november 2009 13:59 schreef Cumshooter het volgende:
hallo mensen
ik wil heel graag weten hoe dit nummer heet wat je op de achtergrond hoort
http://www32.zippyshare.com/v/65525838/file.html
Helemaal goedquote:Op zondag 29 november 2009 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dry your eyes van The Streets?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zoek een nieuw hip-hop/r&b nummer (Zo vind ik het in ieder geval)
Ik vind de stem een beetje op die van Sean Kingston lijken, ik heb geen tekst oid. Hoop dat iemand hier hem weet
quote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zoek een nieuw hip-hop/r&b nummer (Zo vind ik het in ieder geval)
Ik vind de stem een beetje op die van Sean Kingston lijken, ik heb geen tekst oid. Hoop dat iemand hier hem weet
Bedankt voor het zoeken. Het was hem toch niet. Heb toevallig een gerelateerde video aangeklikt en het was deel van deze. Vanaf 2:02.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lijkt een beetje hierop met dat getsjirp ook
quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Die IT going louder is best een tof nummer
Danny Vera - Headin' For The Cityquote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef reetveter het volgende:
Dat nummer in de reclame van Royal Club. Waar die kabouter naar de stad gaat.
Uit het nummer: "I'm heading for the city (?)"
Danny Vera - Heading for the cityquote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef reetveter het volgende:
De reclame zelf is ook goed. rip ik hem zelf wel.quote:Op zondag 29 november 2009 20:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Het deuntje van de reclame die te zien is op DISCOVERY HD. gaat over Animal planet.
Dat deuntje is echt
deze?quote:Op maandag 30 november 2009 16:52 schreef Dononino het volgende:
Ik hoorde dit nummer net op fresh fm maar ik kan die niet tussen de playlist vinden. Weet iemand hoe dit nummer heet?
Klik
hieperdepiep gevondenquote:Op maandag 30 november 2009 23:13 schreef Lillebit het volgende:
nee die niet, ik heb er niet zoveel informatie bij het is een vrij hoge vrouwlijke stem
Die link werkt niet. (Bij mij in ieder geval niet...)quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:58 schreef TjilpTjilp het volgende:
De titel van het nummer dat Jamie Lidell en Nina Kinert samen hebben gezongen bij Giel Beelen. Deze: http://www.musicuploader.org/MUSIC/1593591259628971.mp3
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:37 schreef broer het volgende:
[..]
Die link werkt niet. (Bij mij in ieder geval niet...)
Het lijkt erop dat ze dit speciaal voor die show hebben gecomponeerd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef Prixie het volgende:
Het is dit nr (had ook al gekeken maar kan niks vinden )
Dat hebben ze ook. Van de site van Giel zelf:quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:14 schreef broer het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze dit speciaal voor die show hebben gecomponeerd.
Video: Jamie Lidell in duet met Nina Kinert[/quote]quote:Nina Kinert
Wat een topdag zeg! Als eerst stond Nina Kinert op de gang met haar prachtige nummer. Misschien heb ik te weinig slaap gehad, maar ik zat gewoon te janken in de studio!
Video: Beast
Jamie Lidell
En toen was het de beurt aan Jamie Lidell. Hij stond te swingen! Niet alleen erg leuk om te horen, maar ook om te zien dus!
Video: Little bit of feel good
In duet
Ze kenden elkaar niet, maarja, als ze er dan toch zijn... Drie kwartier op de gang pielen en dit is het resultaat!
van een andere site:
[quote]Nina Kinert and Jamie Lidell are in the same radio studio, in the Netherlands. They have 40 minutes of preparation to make music together... in this video, this is what they do.
Dat hebben ze ook. Van de site van Giel zelf:quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:14 schreef broer het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze dit speciaal voor die show hebben gecomponeerd.
quote:Nina Kinert
Wat een topdag zeg! Als eerst stond Nina Kinert op de gang met haar prachtige nummer. Misschien heb ik te weinig slaap gehad, maar ik zat gewoon te janken in de studio!
Video: Beast
Jamie Lidell
En toen was het de beurt aan Jamie Lidell. Hij stond te swingen! Niet alleen erg leuk om te horen, maar ook om te zien dus!
Video: Little bit of feel good
In duet
Ze kenden elkaar niet, maarja, als ze er dan toch zijn... Drie kwartier op de gang pielen en dit is het resultaat!
Video: Jamie Lidell in duet met Nina Kinert
quote:Nina Kinert and Jamie Lidell are in the same radio studio, in the Netherlands. They have 40 minutes of preparation to make music together... in this video, this is what they do.
down van lilwaynequote:Op dinsdag 1 december 2009 19:47 schreef TheFrankey het volgende:
gister zag ik een voorstukje van het een of ander, volgens mij in de pauze van 'blaba's topmodel' en daarin zag je dames op een catwalk lopen. Met een leuk liedje op de achtergrond.
Soort van poppie r&b zoals forever van chris brown...
quote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef reetveter het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:25 schreef WEST het volgende:
ik hoorde gisteravond in het cafe een nummer die ik vaak gehoordhad maar ik weet zo de naam van artiest niet als de titel niet.
het was iets van .... in the rain lalalala. in het refrein.
ik weet alleen niet hoet het heet.
Nu luisterend is dat hem.quote:
http://www.muziekinderecl(...)u_reclame_liedje.phpquote:Op woensdag 2 december 2009 17:18 schreef Skonk het volgende:
Ik zoek dat nummer van die HTC reclame.
Met dat "and you, and you, and we..".
Dankje!quote:
t Deuntje is m, maar dan denk ik een nieuwe versie! IEMAND?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef allesofnikks het volgende:
[..]
t Deuntje is m, maar dan denk ik een nieuwe versie! IEMAND?
Volgens mij zegt zo'n man in het begin ook iets van 'SHABBA' ofzo xD.
Vrouw zingt het refrein in het FRANS [ dacht ik haha ]
Maaroed, goede muziekje, verkeerde tekst.
Nee is m ook niet, dat van t frans weet ik ZEKER, dat van shabba niet ;p.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:58 schreef Prixie het volgende:
[..]
?
Maar ik hoor geen Frans volgens mij
Thaaaaaaaaaaanks!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:01 schreef broer het volgende:
Dan zal het deze zijn.
Waar je al niet op uitkomt met een beetje Google.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:02 schreef allesofnikks het volgende:
[..]
Nee is m ook niet, dat van t frans weet ik ZEKER, dat van shabba niet ;p.
Maar thanks anyways.
Ik denk dat ik m heb: Je ne t'aime plus - Manu Chao, maar lijkt me stug dat i kdie hoorde met uitgaan..
Iemand dus misschien ooit een remix ofzo hier van gehoord?
echt een slecht gejat nummer trouwensquote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef allesofnikks het volgende:
[..]
Thaaaaaaaaaaanks!
Thats the one!
Bedankt 'broer'.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:24 schreef WensMeester het volgende:
Ik zoek een nummertje van een jaar of 10 geleden (kan minder zijn) en ik herinner me eigenlijk alleen de clip nog. In de clip zag je alleen het torso van een persoon die een beetje aan het dansen was en ze droegen allemaal verschillende t-shirts.
Volgens mij heette de artiest Sebastian ofzo, maar dit weet ik niet zeker...
Alvast bedankt, mocht iemand het weten!
Kan niet missen inderdaad. Mijn favoriete videoclip van de 00's!quote:
Top! Dat is hem! Bedankt voor het snelle antwoord!quote:
Midnight Oil - Beds Are Burning (gok ik zo)quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Diamond3d het volgende:
Ff korte vraag... iemand vraagt me een nummer te herkennen....
Het is een beetje een rock achtig nummer en er wordt iets gezongen met: What do you do say when the streets are burning (what do you do when the kids are dying)... En er wordt wat in gedrumt...
quote:Op dinsdag 24 november 2009 05:02 schreef verleiding het volgende:
Hallooo,
Hoe heet het liedje dat begint op 1.38?
Ja, de liedjes staan op de site van GTST, maar de uitzenddata van de site en die bij het filmpje komen niet overeen. Had al een paar titels geprobeerd, maar niet kunnen vinden.. Van de tekst die ze zingen kan ik ook niet veel maken, omdat die wijven er zo overheen lullen.
Bij voorbaat dank.
Volgens mij was het deze uitvoering:quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vreemd fragment eigenlijk. Het was wel playback, aangezien Bruce Paul's partijen mede zong, maar het was zeker niet de single die ze lieten horen. De zangeres klonk ook veel te hard. Het klonk wel een beetje live dus.
Rond 1.00quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:31 schreef PeEsHa het volgende:
Help, ik zoek... een nummer zonder te weten welk nummer dat is...
Ik stond net in de wacht bij een klant van me en kreeg een nummer te horen, erg zoetsappig maar het klonk wel mooi! Enige wat ik nog snel op kon slaan was de zin "you don't have to speak at all" en het klonk als een type Celine Dion artiest (nee, ik ben geen fan vaan Celine)
Ik heb al uitgebreid gegoogled maar niks kunnen vinden?!![]()
Iemand?
Yes, thanks.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:32 schreef ranja het volgende:
The Jam. Het nummer dat ze lieten zien is Beat Surrender.
Ook erg fijne nummers zijn Going Underground en A Town Called Malice.
Betekent dat dat ik hem nergens kan kopen/downloaden? Alvast dank!quote:***The Song is provided by Songzu for Spark Something campaign only***
Je omschrijving doet mij aan deze denken:quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:42 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand welk nummer dat is waar je schreeuwend iets van "you! are!! my!! ..... " hoort.
Die idd! wilde net gaan posten dat ik em gevonden hadquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:28 schreef broer het volgende:
[..]
Je omschrijving doet mij aan deze denken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |