Staat er toch bij?quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:53 schreef hh84 het volgende:
Ik zoek de muziek die wordt gebruikt voor het programma Tussen Kunst & Kitsch, heb al een hele tijd gezocht maar tot nog toe zonder succes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tussen_Kunst_&_Kitschquote:Tussen Kunst & Kitsch heeft een herkenbare openingsmelodie die voor het programma werd geschreven door Joop Stokkermans.
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:53 schreef hh84 het volgende:
Ik zoek de muziek die wordt gebruikt voor het programma Tussen Kunst & Kitsch, heb al een hele tijd gezocht maar tot nog toe zonder succes
ja deze had ik ook gevonden maar die is het niet.. Thnx voor de moeite in elk geval.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:11 schreef ruud.nl het volgende:
Ik heb alleen geen zigeunerwagen gezien.
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:58 schreef pagadder het volgende:
Vanaf 3:50 is het precies een ander liedje, maar ik ben niet zeker.
Weet niet zeker ..misschien deze?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef majorlaz0r het volgende:
Ik ben al dagen wanhopig opzoek naar het nummer dat bij een clip hoort met een getinte mevrouw met afro haar in een volgens mij redelijk paarse outfit die dan 20x naast elkaar gecloned is en verscheidene instrumenten bespeeld. Het is redelijk dance achtig, afgelopen week een keer op mtv gezien.
10 miljoen miljard dank voor degene die me kan verlossen van al die slapeloze nachten.
Rond 55sec begint dat deuntje .Is van dit nr Jeckyll & Hyde - Frozen Flamequote:Op donderdag 26 november 2009 19:35 schreef skategirl het volgende:
Aan het begin van elk It's showtime kickboxgala wordt een mooi hardstyle opkomstmuziekje gedraaid. (echt het eerste nummer wat je hoort, heet dat geen leader ofzo?) Ik heb al op de aftiteling gekeken maar de titel en artiest staan er niet bij. Ik heb ook al op de site van K1 It's Showtime zelf gezocht maar niets.
Hier iemand die het weet?
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:48 schreef allesofnikks het volgende:
Ik hoor tijdens het uitgaan steeds een nummer maar vergeet dan te vragen hoe t heet.
Op werk zei iemand het me, maar de muziek stond zo hard dat ik het niet verstond XD.
Hoe ik het me herinner: Reggae achtig nummer, met bij t refrein een vrouw die een frans zinnetje een paar keer herhaalt.
Anyone??
Manu Chao.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:37 schreef warchaser44 het volgende:
ik ken alleen de clip van het lied, het gaat over een of andere chick die in bed ligt en haar vriend gaat ontbijt maken, komt er een of ander konijn en daar sneaked ze mee naar buiten, nu kom ik er niet op en heb ik daar een grote hekel aan, iemand ?
held!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:56 schreef Prixie het volgende:
[..]
Weet niet zeker ..misschien deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |