quote:Op zondag 6 december 2009 15:24 schreef jongegast het volgende:
ik zoek een liedje, het werd een hit in de jaren 90 in Nederland was een yoegoslavisch liedje, veel mensen dachten dat het over liefde ging maar het ging over oorlog, werd gezongen door een vrouw, de liecje was yoegoslvisch gezongen
dat is engels gezongen en twee zangeressenquote:
nou zoek het dan maar uit. Sjeezquote:Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef jongegast het volgende:
[..]
dat is engels gezongen en twee zangeressen
Meck - So strongquote:Op zondag 6 december 2009 15:24 schreef BereNDD het volgende:
Ik zoek een dance / trance achtig nummer, een man zingt daarin iets van: But i feel so strong, nothing can go.. zou bij god niet weten hoe het verder gaat.
Iemand enig idee?
zoek die troep dan zelf mafquote:Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef jongegast het volgende:
[..]
dat is engels gezongen en twee zangeressen
Jooo!!quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 13:05 schreef mezzy het volgende:
hoe heet het nummer van de rapper Turk dat hij rapte eergisteren nacht op Nederland 3, bij 3 FM..
Refrein ging zoiets als: Ik ken hem, Ik ken hem.. Ik ben hem..
quote:Op zondag 6 december 2009 15:24 schreef jongegast het volgende:
ik zoek een liedje, het werd een hit in de jaren 90 in Nederland was een yoegoslavisch liedje, veel mensen dachten dat het over liefde ging maar het ging over oorlog, werd gezongen door een vrouw, de liecje was yoegoslvisch gezongen
thanks Prixiequote:Op zondag 6 december 2009 22:46 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik ken hem , heet het nr dus
http://www.vimeo.com/8000591
ik hoor enkel een saai standaard gitaar/drum/piano deuntje... volgens mij zoek je iets wat er niet is...quote:Op maandag 7 december 2009 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een vraag over het nummer van Nick en Simon![]()
Het gaat om dit nummer
Van 27 tot 31 seconde zeg maar is er een bepaalde deun/tune/muziekstuk wat ik denk te herkennen van een nummer van jaren geleden, ik kan er alleen maar niet op komen welk nummer, volgens mij wel een lovesong achtig iets.
Please wie kan me helpen, ze verklaren me hier voor gek
nee ik hoor het ook ... waar N&S 'wit naar zwaaart' zingen, hoor je in de gezochte track volgens mij "I love you" ... en ergens heb ik het vermoeden dat het begint met 'time and time again" blablabla "I love you"quote:Op maandag 7 december 2009 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een vraag over het nummer van Nick en Simon![]()
Het gaat om dit nummer
Van 27 tot 31 seconde zeg maar is er een bepaalde deun/tune/muziekstuk wat ik denk te herkennen van een nummer van jaren geleden, ik kan er alleen maar niet op komen welk nummer, volgens mij wel een lovesong achtig iets.
Please wie kan me helpen, ze verklaren me hier voor gek
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:14 schreef cambria het volgende:
Wie weet de naam van een nieuw (oud) disco nummer met 4 of 5 mannen in glimmende outfits en afro kapsels. gezien op tv en je hoort'm regelmatig op de radio. Vergeet telkens de naam te noteren
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:14 schreef cambria het volgende:
Wie weet de naam van een nieuw (oud) disco nummer met 4 of 5 mannen in glimmende outfits en afro kapsels. gezien op tv en je hoort'm regelmatig op de radio. Vergeet telkens de naam te noteren
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
nee ik hoor het ook ... waar N&S 'wit naar zwaaart' zingen, hoor je in de gezochte track volgens mij "I love you" ... en ergens heb ik het vermoeden dat het begint met 'time and time again" blablabla "I love you"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |