quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dat is alweer een stap dichterbij
nu verder met mijn zoektocht
Myon & Shane 54 feat. Aruna pres. Velvetine - Safe (Wherever You Are) (Rank 1 Remix)quote:
Gers is dat! Inderdaad een lekkere flow, stuk beter dan die houterige Big2...quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef deepart het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)warm_vlees_live.html
Wie is die Brabander? Hij heeft namelijk echt een lekkere flow
Het is Simian, en misschien is de remix zelf in elkaar gezet?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik zoek een remix van 6th Gate, in de gate's hoor je een paar hardstyle nummers en na de gate's gaat het verder met: We Are Your Friends (van Justice en Symbian) alleen dan een remix versie... ben al tijdje aan het zoeken maar kan hem niet vinden...
Ja zou idd goed kunnen dat het zelf in elkaar is gezet, maar voor hetzelfde geldt kent iemand het met een titel...quote:Op woensdag 9 december 2009 00:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is Simian, en misschien is de remix zelf in elkaar gezet?
Klopt.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja zou idd goed kunnen dat het zelf in elkaar is gezet, maar voor hetzelfde geldt kent iemand het met een titel...
dank jequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:23 schreef Stinus het volgende:
[..]
Myon & Shane 54 feat. Aruna pres. Velvetine - Safe (Wherever You Are) (Rank 1 Remix)
staat in een reactie, sinds 25 min.
Is dat niet de de live versie op Pinkpop?quote:Op woensdag 9 december 2009 01:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja zou idd goed kunnen dat het zelf in elkaar is gezet, maar voor hetzelfde geldt kent iemand het met een titel...
ik heb twee mixen, wellicht is het er een van dees:quote:Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik zoek een remix van 6th Gate, in de gate's hoor je een paar hardstyle nummers en na de gate's gaat het verder met: We Are Your Friends (van Justice en Symbian) alleen dan een remix versie... ben al tijdje aan het zoeken maar kan hem niet vinden...
Yeah Yeah Yeahs - Heads will roll (A-trak remix) in de mix.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:31 schreef Booomer het volgende:
Ik hoorde van de week een geniaal nummer op Radio Decibel! Ik hoop dat iemand weet welke het is! Het nummer zit in ieder geval in een set van Peter Luts (hoor je op het eind).
Beluister hem hier: http://www31.zippyshare.com/v/54044581/file.html
Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (A-Trak Remix) vs. De Bos - On The Run (Ralvero Get Down Remix)quote:Op woensdag 9 december 2009 14:31 schreef Booomer het volgende:
Ik hoorde van de week een geniaal nummer op Radio Decibel! Ik hoop dat iemand weet welke het is! Het nummer zit in ieder geval in een set van Peter Luts (hoor je op het eind).
Beluister hem hier: http://www31.zippyshare.com/v/54044581/file.html
Zou dat Fake Blood zijn?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef Viro het volgende:
Ik heb gisteren een videoclip op tmf () gezien, ik vond het een pakkende nummer alleen ik weet niet wie de artiesten zijn, naam van het lied weet ik alleen gedeeltelijk, i like it. Er stonden 3 namen bij de artiesten.
Ik weet ook dat er in het begin (in een soort van cartoon achtig stijl) een chick is voorkomt en iedere zin begint met i like it...
Dat is em niet, wat ik wel herinner is dat er namen van 3 artiesten bij stonden.quote:
Calvin Harris - Acceptable in the 80'squote:Op woensdag 9 december 2009 23:19 schreef bumps het volgende:
Hoe heet het nummer op 38:33? http://www.rtl.nl/compone(...)_Een_Hobby_s1_a5.xml
Ben naam vergeten, als iemand ff kan helpen, tzou fijn zijn
Ik heb al vaker naar dit liedje gezocht maar het nooit gevonden.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:50 schreef DeParo het volgende:
Ik liep laatst door de supermarkt en een oud lied dat ik graag eens terugzoek op Youtube werd afgespeeld. De volgende zinnen kon ik nog net onderscheiden:
My Heart goes booooooom
listen to the dj listen to the dj
la di da da da da da da daaaaa (of iets rond deze woorden)
maar telkens als ik naar dit liedje zoek kom ik bij een liedje van French Affair wat ik absoluut niet zoek. Dat liedje is dance, terwijl het bovenstaande liedje daar te rustig voor is, alhoewel het wel op elkaar lijkt.
Misschien is het dus een cover of heeft de een het van de ander overgenomen.
Maar goed ik hoop dat iemand me kan helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |