ohja, dat is idd te ver wegquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef Misan het volgende:
[..]
het is meer dan 300 km verderop, daar heb ik dus geen zin in
ook aan gedacht: "Koffer met verrassingsinhoud t.e.a.b."quote:
Vandaar de verrassing. Gewoon voor een tientje ofzo, hebben mensen toch nog een koffer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:16 schreef Misan het volgende:
[..]
ook aan gedacht: "Koffer met verrassingsinhoud t.e.a.b."
alleen krijg ik dan wel gezeik over de inhoud die men geheid niet interessant vindt
gedaan, maar misschien leest ze die mail dus niet, vandaar ook dit topic. misschien zijn er nog andere mogelijkhedenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:16 schreef trovey het volgende:
Laatste mail sturen...deze week ophalen of het gaat de vuilnisbak in.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef Misan het volgende:
(ze heeft sinds half oktober niet meer gereageerd op het forum)
Grinquote:
Als ze haar mail niet leest is dat haar probleem.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:17 schreef Misan het volgende:
[..]
gedaan, maar misschien leest ze die mail dus niet, vandaar ook dit topic. misschien zijn er nog andere mogelijkheden
verknipt was ze zekerquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef Rekkie het volgende:
Na een maand al een koffer met kleren meenemen? en borden en kopjes?
Verknipte vrouw, weggooien die meuk
ah dat vind ik een prima optiequote:
goed punt, heb zelfs vrienden van r al gevraagd het door te gevenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ze haar mail niet leest is dat haar probleem.
Ja okay, met een beetje geluid. Maar net geen full blown LOL. Nčt niet.quote:
Kan je het altijd nog weigeren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan heb je nog de kans dat je het terug krijgt
Meer dan genoeg moeite gedaan dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef Misan het volgende:
goed punt, heb zelfs vrienden van r al gevraagd het door te geven
Dat dus! Wellicht kun je mooi inpakken en als cadeau aan je huidige / toekomstige vriendin geven!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meer dan genoeg moeite gedaan dus.
Dus best positiefquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja okay, met een beetje geluid. Maar net geen full blown LOL. Nčt niet.
quote:
EINZZZ JIJ HAD MET SHE!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef Misan het volgende:
Tip voor jullie allemaal trouwens: pas op met welke crew je aanpapt op FOK!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef Misan het volgende:
Officieel geloof ik nog wel.quote:
Crew die zolang niet meer inlogt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef Misan het volgende:
KRENTEBOL!quote:
Als ik denk wie het is dan hč.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:31 schreef Misan het volgende:
[..]
oh echt?
ik kan 'r nu een mooi bashtopic van maken, maar dat lijkt me niet nodig
Huh? ze is toch nog crew, als we het over dezelfde hebben. Woon je in limburg Missan?quote:
jij weet wel wie het isquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik denk wie het is dan hč.
Zet het op twitter
neequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? ze is toch nog crew, als we het over dezelfde hebben. Woon je in limburg Missan?
Met hinten bedoelde ik eigenlijk naam en rugnummer.quote:
ja en met wekker en haar adres erin en op een willekeurig station achter latenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:27 schreef Twizu het volgende:
Of doe het in een jute zak en zet het op 5 december voor een willekeurige voordeur!
Hier! Hier! Hier!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met hinten bedoelde ik eigenlijk naam en rugnummer.
Ik ben hier slecht in.
met ballonnen eraan en een mooi briefjequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:37 schreef Misan het volgende:
[..]
ja en met wekker en haar adres erin en op een willekeurig station achter laten
ja dat was ook het eerste wat in mijn hoofd opkwamquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef yvonne het volgende:
een bordenset een kopjesset
Waarom doe je die in een koffer?!
omdat het pastequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef yvonne het volgende:
Mot je maar opletten op FOK! en Twitterquote:
Dank je welquote:
Dit vraagt om sappige detailsquote:
Alles moet wég!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef yvonne het volgende:
Nee, maar ik vond het filmpje en was je kwijt en nu zat je opeens hierquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik moest een klein traantje wegpinken. Mijn Jip.
En wat lijkt ie voortaan op z'n pa.
Maar Jip is toch geen vrouwelijke FOK!crew geweest?
jawel, maar die waren niet goed genoeg blijkbaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:46 schreef yvonne het volgende:
Nee, dit inrigeert me, een bordenset en een kopjesset.
Dit was het begin van jullie uitzet?
Jij hebt geen borden e/of kopjes?
Wat?!
Ikzeg een he-le-maal niks!quote:
neuh, lijken mij meer dan genoeg hints en of ik ga onthullen om wie het gaat is een tweede (maar het smeuïge geroddel op FOK! en Twitter vind ik prachtig zat)quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ikzeg een he-le-maal niks!
Ik weet ook eik niet of het wel zó leuk is om op deze manier je gram te halen, toch?
We zitten toch in R&P dus:quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef Misan het volgende:
[..]
neuh, lijken mij meer dan genoeg hints en of ik ga onthullen om wie het gaat is een tweede (maar het smeuïge geroddel op FOK! en Twitter vind ik prachtig zat)
Zal ik de naam maar verklappen dan?quote:
WACHT WACHT! Eerst even popcorn erbij pakken!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik de naam maar verklappen dan?
Snel! Voor Dexter begint!quote:
mja, heb me er wel bijzonder klote over gevoeld (R&P FTW) en ik durf stellig te zeggen dat wat zij me geflikt heeft een van de meest misselijkmakende dingen geweest is die iemand me ooit geflikt heeft. Laat ik het daar maar bij latenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zitten toch in R&P dus:
waarom zou je dat onthullen?
Jullie kenden elkaar amper, jij wilde net zo goed dat ze bij je kwam, dus ja, ene kant is het topic "kom je koffer halen" wel lollig, andere kant is het verhaal over de afloop té.
My 2 cts hč
neuh, lijkt me niet nodigquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik de naam maar verklappen dan?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:00 schreef Copycat het volgende:
Mijn PM-box staat uiteraard tot jullie discrete beschikking!
with CCquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:00 schreef Copycat het volgende:
Mijn PM-box staat uiteraard tot jullie discrete beschikking!
waarom zet je die zooi dan niet gewoon bij de vuilnisbak?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:59 schreef Misan het volgende:
[..]
mja, heb me er wel bijzonder klote over gevoeld (R&P FTW) en ik durf stellig te zeggen dat wat zij me geflikt heeft een van de meest misselijkmakende dingen geweest is die iemand me ooit geflikt heeft. Laat ik het daar maar bij laten
Geeft misschien wel aan hoe graag ik van die koffer af wil, dan heb ik niets meer met dat wijf te maken
mja, misschien is dat gewoon het goede in mijquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zet je die zooi dan niet gewoon bij de vuilnisbak?
je hebt je best toch gedaan?
ik had die zooi allang weggepleurd
goed maar niet gek toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:08 schreef Misan het volgende:
[..]
mja, misschien is dat gewoon het goede in mij
ofzo
Natuurlijk hebben jullie het over dezelfde. Je gaat me toch niet vertellen dat je deze fout hebt? Bij de eerste zin wist ik al wie het was.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? ze is toch nog crew, als we het over dezelfde hebben. Woon je in limburg Missan?
Was ook een reactie op mijn vermeenmde watjes-schapquote:
En hier wil ik dus wel antwoord op!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef yvonne het volgende:
ik zou d'r mailen/sms'en/twitteren/postduiven/schrijven dat je volgende week die koffer in de sloot gooitquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:08 schreef Misan het volgende:
[..]
mja, misschien is dat gewoon het goede in mij
ofzo
tuurlijk, per stuk zelfsquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:33 schreef Biogarde het volgende:
Zeg, die laarzen. Verkoop je die ook los?
Postzegel d'r opquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef Misan het volgende:
het is meer dan 300 km verderop, daar heb ik dus geen zin in
Ik alleen naar een foto van de inhoud, niet naar de naam (Nee, die zeg ik nietquote:
Een geluid als in 'gneh' op een ganzenstem?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja okay, met een beetje geluid. Maar net geen full blown LOL. Nčt niet.
Als je verder geen communicatiemogelijkheden met haar hebt, gewoon weggooien/verkopen. Ze weet dat die koffer bij jou staat, en reageert niet meer op de communicatiemiddelen waarmee je haar de laatste keer blijkbaar nog wél kon benaderen, dus heb jij al het mogelijke wel gedaan lijkt me. Eventueel kan je kijken of ze op hyves of facebook ofzo geregistreerd staat, daar kan je geloof ik ook mailtjes over versturen naar elkaar, zelfs als je niet bevriend bent.quote:
links, of rechts?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:33 schreef Biogarde het volgende:
Zeg, die laarzen. Verkoop je die ook los?
Begin zoeen groepje.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS, wil je er over praten?
oh ja hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 10:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS, wil je er over praten?
Gnagnagnaquote:Op woensdag 18 november 2009 10:22 schreef Garisson72 het volgende:
Kutschurft aan die topics waarin allerlei crewvolk ostentatief gaat lopen doen over inside info en die vervolgens niet deelt.
Volgens mij is er iets mis met mijn PM box ...quote:
De meeste zouden het nu wel moeten weten. Als je een beetje kijkt wie hier reageert en de manier waarop.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:22 schreef Garisson72 het volgende:
Kutschurft aan die topics waarin allerlei crewvolk ostentatief gaat lopen doen over inside info en die vervolgens niet deelt.
Is ie stuk? Moet je GlowMouse even vragenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets mis met mijn PM box ...
Ik ben best goed in crypto's. Heb zelfs ooit een Parool boekenbon gewonnenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:49 schreef NanKing het volgende:
De meeste zouden het nu wel moeten weten. Als je een beetje kijkt wie hier reageert en de manier waarop.
Cryptogrammen
Ik heb jou ooit nog wel eens bier verschaft. And this is the thanks I get!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:49 schreef NanKing het volgende:
De meeste zouden het nu wel moeten weten. Als je een beetje kijkt wie hier reageert en de manier waarop.
Cryptogrammen
Glowmouse een een crew die je pm-box kan reparerenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben best goed in crypto's. Heb zelfs ooit een Parool boekenbon gewonnen. Maar hier ben ik clueless.
Is GlowMouse een vrouw? Een aanwijzing?
Jonguh!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:58 schreef yvonne het volgende:
Glowmouse een een crew die je pm-box kan repareren
En het is een man en nee zijn koffer staat niet bij Misan
Die is het denk ik.quote:
Maar Krentenbol was toch een man gebleken? Of haal ik wat genderbenders door elkaar?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:12 schreef Garisson72 het volgende:
Die is het denk ik.
Ik had overigens die koffer al láng weggejorist. Al láng. Wat zeg ik? Al nóg langer.
MIA? Die van Paper Planes?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
O dat wist ik dan weer niet. Ik weet alleen dat die een tijd veel te zien was, en dat veel Fok!mannen achter haar (of hem, waarom ook niet) aan zaten en dat ze nu al een tijd MIA is. Of ik heb het zelf steeds gemist, kan ook.
Nee, Lady Gaga was 't. Die was een genderbender. Je haalt alles door elkaar nu Cc.
quote:Even laten weten dat ik geen modje meer ben, ik weet nl niet of jij nog in het FP-forum komt?
Ja begin er dan niet over man!quote:
Nu komen we ergens!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:19 schreef Garisson72 het volgende:
MIA als in Missing In Action.
Ik zie nu trouwens in Misan's fobo de volgende inspirerende tekst, qua thickening plots:
Smoke screen. Trap ik niet in.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:22 schreef NanKing het volgende:
het geboortejaar in de username, tssss.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef Copycat het volgende:
Nu komen we ergens!
Niet dat ik die Marjo84 ken ...
Daarom.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:23 schreef Garisson72 het volgende:
het geboortejaar in de username, tssss.
Het is niet haar kofferquote:Op woensdag 18 november 2009 11:32 schreef Garisson72 het volgende:
Nu Marjo84 ff PM'en dat haar koffer terecht is.
Van wie dan wel?quote:
wel buiten het forum, nu stil rond haar maar de rest komt niet overeenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
I think I know
Deed wat in de crew buiten het forum best hoog, toen gedwongen 'wat minder actief', toen tijdje wat actiever op forum, en nu heel stil rond haar?
Dat van het PUB topic ook niet...??quote:Op woensdag 18 november 2009 13:44 schreef Misan het volgende:
[..]
wel buiten het forum, nu stil rond haar maar de rest komt niet overeen
het komt niet erg overeen eigenlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik kan me bijna niet voorstellen dat het niet is wie ik denk dat het is
Is ze nu non-actief?
Hahaha nee geen koffer, maar Misan probeert nu beetje vaag te doen, maar het kan maar over 1 persoon gaan. En dat haal ik meer uit Yvonne d'r reactie, en de reactie van Nan-king op S-F dat hij dan maar met Misan clubje moet oprichtenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef svann het volgende:
Bij jou staat ook een koffer, Ll85?
tvp
als de koffer niet op tijd opgehaald isquote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
spannend!!! wanneer komen de fotos ?
Dat is toch al lang het geval. Wees nou eerlijk. Oktober is voorbij.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:36 schreef Misan het volgende:
als de koffer niet op tijd opgehaald is
Jij ook alquote:Op woensdag 18 november 2009 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb haar laatst nog gesproken op MSN
twitter het andersquote:Op woensdag 18 november 2009 19:41 schreef paddy het volgende:
Ze heeft hyves toch? Moet ik het linkje van dit topic bij haar achter laten? Dat ze gezocht wordt?
Ach, doe het gewoon
tnt zegt: paketten tussen de 10 en 30 kg Ī 19.50 onder remboursquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:22 schreef Misan het volgende:
[..]
ah dat vind ik een prima optie
die koffer is echt loodzwaar, donderdag maar eens informeren wat me dat kost
Ik denk dat het wel vaker gedaan is vandaagquote:Op woensdag 18 november 2009 19:41 schreef paddy het volgende:
Ze heeft hyves toch? Moet ik het linkje van dit topic bij haar achter laten? Dat ze gezocht wordt?
Ach, doe het gewoon
Niets gezien daar. Boeit ook niet. Gewoon gepost. Is mijn reactie weg, weet ik dat ze het heeft gelezen. Link heus niet in de krabbels gezet hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel vaker gedaan is vandaag
Niet alleen op hyves.
Ik weet dat je niet gemeen bentquote:Op woensdag 18 november 2009 20:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Niets gezien daar. Boeit ook niet. Gewoon gepost. Is mijn reactie weg, weet ik dat ze het heeft gelezen. Link heus niet in de krabbels gezet hoor.
Zo gemeen ben ik dus niet
Heb ik niet en denk dat ze daar juist niet gaat kijken, net als msn. Hyves is geen username. Zet haar verder ook niet voor gek ofzo daar hoor.quote:
Als ik zo kijk zie ik haar op twitter vaak reageren hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb ik niet en denk dat ze daar juist niet gaat kijken, net als msn. Hyves is geen username. Zet haar verder ook niet voor gek ofzo daar hoor.
Op het station, achter de kluisjes?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef Misan het volgende:
afspraak is gemaakt om de koffer over te dragen
Goed bezig...quote:Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef Misan het volgende:
Wat een topic al niet kan bewerkstelligen zegquote:Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef Misan het volgende:
dat is een tweede inderdaad, maar als ze dat niet nakomt dan is ook bekend wat er met de koffer gebeurtquote:
is het een leuk serviesje?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:29 schreef Misan het volgende:
[..]
dat is een tweede inderdaad, maar als ze dat niet nakomt dan is ook bekend wat er met de koffer gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |