Ik denk dat het wel vaker gedaan is vandaagquote:Op woensdag 18 november 2009 19:41 schreef paddy het volgende:
Ze heeft hyves toch? Moet ik het linkje van dit topic bij haar achter laten? Dat ze gezocht wordt?
Ach, doe het gewoon
Niets gezien daar. Boeit ook niet. Gewoon gepost. Is mijn reactie weg, weet ik dat ze het heeft gelezen. Link heus niet in de krabbels gezet hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel vaker gedaan is vandaag
Niet alleen op hyves.
Ik weet dat je niet gemeen bentquote:Op woensdag 18 november 2009 20:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Niets gezien daar. Boeit ook niet. Gewoon gepost. Is mijn reactie weg, weet ik dat ze het heeft gelezen. Link heus niet in de krabbels gezet hoor.
Zo gemeen ben ik dus niet
Heb ik niet en denk dat ze daar juist niet gaat kijken, net als msn. Hyves is geen username. Zet haar verder ook niet voor gek ofzo daar hoor.quote:
Als ik zo kijk zie ik haar op twitter vaak reageren hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb ik niet en denk dat ze daar juist niet gaat kijken, net als msn. Hyves is geen username. Zet haar verder ook niet voor gek ofzo daar hoor.
Op het station, achter de kluisjes?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef Misan het volgende:
afspraak is gemaakt om de koffer over te dragen
Goed bezig...quote:Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef Misan het volgende:
Wat een topic al niet kan bewerkstelligen zegquote:Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef Misan het volgende:
dat is een tweede inderdaad, maar als ze dat niet nakomt dan is ook bekend wat er met de koffer gebeurtquote:
is het een leuk serviesje?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:29 schreef Misan het volgende:
[..]
dat is een tweede inderdaad, maar als ze dat niet nakomt dan is ook bekend wat er met de koffer gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |