Huh? ze is toch nog crew, als we het over dezelfde hebben. Woon je in limburg Missan?quote:
jij weet wel wie het isquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik denk wie het is dan hè.
Zet het op twitter
neequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? ze is toch nog crew, als we het over dezelfde hebben. Woon je in limburg Missan?
Met hinten bedoelde ik eigenlijk naam en rugnummer.quote:
ja en met wekker en haar adres erin en op een willekeurig station achter latenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:27 schreef Twizu het volgende:
Of doe het in een jute zak en zet het op 5 december voor een willekeurige voordeur!
Hier! Hier! Hier!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met hinten bedoelde ik eigenlijk naam en rugnummer.
Ik ben hier slecht in.
met ballonnen eraan en een mooi briefjequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:37 schreef Misan het volgende:
[..]
ja en met wekker en haar adres erin en op een willekeurig station achter laten
ja dat was ook het eerste wat in mijn hoofd opkwamquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef yvonne het volgende:
een bordenset een kopjesset
Waarom doe je die in een koffer?!
omdat het pastequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef yvonne het volgende:
Mot je maar opletten op FOK! en Twitterquote:
Dank je welquote:
Dit vraagt om sappige detailsquote:
Alles moet wég!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef yvonne het volgende:
Nee, maar ik vond het filmpje en was je kwijt en nu zat je opeens hierquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik moest een klein traantje wegpinken. Mijn Jip.
En wat lijkt ie voortaan op z'n pa.
Maar Jip is toch geen vrouwelijke FOK!crew geweest?
jawel, maar die waren niet goed genoeg blijkbaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:46 schreef yvonne het volgende:
Nee, dit inrigeert me, een bordenset en een kopjesset.
Dit was het begin van jullie uitzet?
Jij hebt geen borden e/of kopjes?
Wat?!
Ikzeg een he-le-maal niks!quote:
neuh, lijken mij meer dan genoeg hints en of ik ga onthullen om wie het gaat is een tweede (maar het smeuïge geroddel op FOK! en Twitter vind ik prachtig zat)quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ikzeg een he-le-maal niks!
Ik weet ook eik niet of het wel zó leuk is om op deze manier je gram te halen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |