Ja, ligt eraan wat je zegt hequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
alles wat ik hier op zou zeggen kost me kudo's dus ik zwijg
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
alles wat ik hier op zou zeggen kost me kudo's dus ik zwijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nou voor zo'n "bakje" betaal je al snel 5 euro, en aangezien als je er aan begint gaat ie ook meteen opquote:
in mijn geval nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ligt eraan wat je zegt he
Als ik jou nou vertel dat ik welgeteld 4 paar schoenen hebben. Nike's, K-Swiss en 2 paar met hakding:rquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee, schoenen. Schoenen is het antwoord op de vraag desch levens.
Nou weten we dat ook weer. Deskundigen buigen zich al honderden jaren over het onstaan van de aarde maar DW heeft het antwoord: schoenen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee hoor dat is toch nog altijd Neuken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Bij de appie moet je de aanbiedingen in de gaten houden, dan zijn ze soms 3.75quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef AskMe het volgende:
[..]
Nou voor zo'n "bakje" betaal je al snel 5 euro, en aangezien als je er aan begint gaat ie ook meteen op
¤5,- is nog af te zienquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef AskMe het volgende:
[..]
Nou voor zo'n "bakje" betaal je al snel 5 euro, en aangezien als je er aan begint gaat ie ook meteen op
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En als we je beloven dat je aantal kudo's hetzelfde blijft no matter what you say
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zou ik zeggen dat ik liever tussen een kudde op hol geslagen afrikaanse bos buffels zou gaan staan
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
haha klopt, 2 weken geleden nog gekochtquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de appie moet je de aanbiedingen in de gaten houden, dan zijn ze soms 3.75
Wie noem jij een hoer!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef UncleErnie het volgende:
Spamhoeren
Ohja en ik heb er nog één in de koelkast (voor tijdens house)quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef AskMe het volgende:
[..]
haha klopt, 2 weken geleden nog gekocht
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan zou ik zeggen dat ik liever tussen een kudde op hol geslagen afrikaanse bos buffels zou gaan staan
Absoluut niet lekker maar geef dan toch maar een ander soort ijsquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die B&J dus absoluut niet lekker vind?
Niet dat ik ander ijs wel lekker vind hoor
ik begin het steeds minder vreemd te vinden dat ik denk dat jij man bentquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou nou vertel dat ik welgeteld 4 paar schoenen hebben. Nike's, K-Swiss en 2 paar met hakding:r
Trouwen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ohja en ik heb er nog één in de koelkast (voor tijdens house)
wel lekkerquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Absoluut niet lekker maar geef dan toch maar een ander soort ijs
Ligt niet aan jou schatje maar aan hemquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Mijn zelfvertrouwen, wat doe je?
ik heb er 2. Een paar om in te werken, en een paar om in te lopen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou nou vertel dat ik welgeteld 4 paar schoenen hebben. Nike's, K-Swiss en 2 paar met hakding:r
dat ligt meer aan huppel & rijden dan aan jou hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Mijn zelfvertrouwen, wat doe je?
Maar toch is huppel echt een vrouwquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik begin het steeds minder vreemd te vinden dat ik denk dat jij man bent
Er stopt ook een bus vlakbij hoor, je hoeft niet in de auto te zitten bij onsquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel mee, en ja ik heb al eens bij huppel in de auto gezetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ligt meer aan huppel & rijden dan aan jou hoor
Ben toch echt vrouw hoor. Dat ik weinig vrouwelijke karaktertrekjes heb dat moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik begin het steeds minder vreemd te vinden dat ik denk dat jij man bent
ik doelde natuurlijk op het meerijdenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er stopt ook een bus vlakbij hoor, je hoeft niet in de auto te zitten bij ons![]()
Of doe je dat (tussen een kudde op hol geslagen afrikaanse bos buffels zou gaan staan) liever dan gezellig met ons irl keuvelen?
Dankjequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ligt meer aan huppel & rijden dan aan jou hoor
dat is ook waarquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
Huppel kan best goed rijden hoorEn d'r dinkytoy kan niet zo heel hard, dus dat scheelt
ja dat was me al lang duidelijk ja, maar 4 paar schoenen, alle mannen die ik ken hebben er meerquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben toch echt vrouw hoor. Dat ik weinig vrouwelijke karaktertrekjes heb dat moge duidelijk zijn.
Als je mij zou kennen dat wist je wel beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat was me al lang duidelijk ja, maar 4 paar schoenen, alle mannen die ik ken hebben er meer
Ik heb 3 paar schoenen. Sportschoenen, werkschoenen en 'gewone' schoenenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat was me al lang duidelijk ja, maar 4 paar schoenen, alle mannen die ik ken hebben er meer
maar ik ken jou niet dus die vlieger gaat niet echt op heh trevjequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je mij zou kennen dat wist je wel beter
Dat zegt meer over die mannenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe de fuck kun je dat combineren met je kleren??quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef Cunani het volgende:
[..]
Ik heb 3 paar schoenen. Sportschoenen, werkschoenen en 'gewone' schoenen
neequote:
Neutrale zwarte schoenen, past altijd overal wel onder. En ik heb 4 paar schoenen trouwens, ook nog nette schoenen voor onder een pak bijv. die was ik even vergeten want die staan nog in Nederland.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe de fuck kun je dat combineren met je kleren??
dan heb jij het ongeveer net zo als ik maar ik heb dan in plaats van werkschoenen werklaarzenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef Cunani het volgende:
[..]
Ik heb 3 paar schoenen. Sportschoenen, werkschoenen en 'gewone' schoenen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef Cunani het volgende:
[..]
Neutrale zwarte schoenen, past altijd overal wel onder. En ik heb 4 paar schoenen trouwens, ook nog nette schoenen voor onder een pak bijv. die was ik even vergeten want die staan nog in Nederland.
ik dacht dat we het over schoenen hadden en iet over vliegersquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ik ken jou niet dus die vlieger gaat niet echt op heh trevje
als ik een lichte broek aan heb vind ik dus zwarte schoenen echt geen pan heh, en in de zomer dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef Cunani het volgende:
[..]
Neutrale zwarte schoenen, past altijd overal wel onder. En ik heb 4 paar schoenen trouwens, ook nog nette schoenen voor onder een pak bijv. die was ik even vergeten want die staan nog in Nederland.
Birckenstocksquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik een lichte broek aan heb vind ik dus zwarte schoenen echt geen pan heh, en in de zomer dan?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]het worden er steeds meer zo
straks zeg je nog dat je er 5 paar hebt
Hoe bedoel je in de zomer dan? gaan zwarte schoenen nog steeds goed hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik een lichte broek aan heb vind ik dus zwarte schoenen echt geen pan heh, en in de zomer dan?
Doe je goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Cunani het volgende:
[..]
Stttt!
Haha, nee heb 4 paar schoenen. De schoenen waar ik elke dag op loop heb ik inmiddels 2,5 jaar kwam ik vorige week achter. Kostte me toendertijd ¤4,95.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan als je dat zo graag wiltquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
hai, leer ofzow, dus ik kan ineens weg zijn ofzow
onder een lichtkleurige korte broek ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je in de zomer dan? gaan zwarte schoenen nog steeds goed hoor
Ik draag eigenlijk allemaal spijkerbroeken, heb wel een lichte/beige broek en daar kunnen die zwarte schoenen prima onder. En in de zomer draag ik ze ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Cunani het volgende:
[..]
Stttt!
Haha, nee heb 4 paar schoenen. De schoenen waar ik elke dag op loop heb ik inmiddels 2,5 jaar kwam ik vorige week achter. Kostte me toendertijd ¤4,95.
je snapt me nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan als je dat zo graag wilt
Daar ga ik verandering in brengen, stelletje modefanatenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
hihi, zelfs de mannen praten nu over schoenen.
Meestal als ik een korte broek draag heb ik geen schoenen aanquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
onder een lichtkleurige korte broek ?_!
Ik een mode fanaat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ga ik verandering in brengen, stelletje modefanaten
Denk jij na over wat voor schoenen je aan moet bij welke outfit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
onder een lichtkleurige korte broek ?_!
goed bezig dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
hai, leer ofzow, dus ik kan ineens weg zijn ofzow
Tjah vroeger (lees: voordat mijn zoon er was) had ik kast vol schoenen en stuk of wat tassen, droeg ik ook altijd make up en eerder sexy en ongemakkelijk zittende kleding.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
Haha, ja ik stond er ook van te kijken toen ik erachter kwam. Geen slechte investering geweest.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]hoe is dat mogelijk,... 1 paar schoenen wat net zo duur is als een pakje sigaretten
wel lekker makkelijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Cunani het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk allemaal spijkerbroeken, heb wel een lichte/beige broek en daar kunnen die zwarte schoenen prima onder. En in de zomer draag ik ze ook
jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk jij na over wat voor schoenen je aan moet bij welke outfit?
het gaat om de schoenen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je verneukt t topic, spoiler misschien
t komt niet door naakt, maar die vrouw is lelijk
Mijn buurvrouw die doet dat dus echt. Als ze een shirtje met blauw aan heeft dan zal ze ook schoenen met blauw erop aantrekken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk jij na over wat voor schoenen je aan moet bij welke outfit?
Ik heb er anders geen problemen mee hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je verneukt t topic, spoiler misschien
t komt niet door naakt, maar die vrouw is lelijk
Dan is het je vergevenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah vroeger (lees: voordat mijn zoon er was) had ik kast vol schoenen en stuk of wat tassen, droeg ik ook altijd make up en eerder sexy en ongemakkelijk zittende kleding.
Nu gaat al mn geld naar mn zoon, dus minder schoenen voor mij, geen tassen, make up geen tijd voor en kleding moet lekker zitten.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah vroeger (lees: voordat mijn zoon er was) had ik kast vol schoenen en stuk of wat tassen, droeg ik ook altijd make up en eerder sexy en ongemakkelijk zittende kleding.
Nu gaat al mn geld naar mn zoon, dus minder schoenen voor mij, geen tassen, make up geen tijd voor en kleding moet lekker zitten.
Moet er niet aan denken, hup gewoon de schoentjes aan en gaan!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw die doet dat dus echt. Als ze een shirtje met blauw aan heeft dan zal ze ook schoenen met blauw erop aantrekken.
Waar zullen we het eens over gaan hebben?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef Cunani het volgende:
[..]
Haha, ja ik stond er ook van te kijken toen ik erachter kwam. Geen slechte investering geweest.Ik zit er wel over na te denken om nieuwe te kopen, want ze zijn niet helemaal waterdicht meer enz.
![]()
En kunnen we het ergens anders over gaan hebben, 't komt ondertussen m'n strot uit die schoenen..
t is maar wat je mooi noemtquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het gaat om de schoenen.Die zijn mooi
En onmogelijk om op te lopen.
Naast dat je daar niet op kan lopen, zijn ze ook niet te betalen want er is maar 1 paar van.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
daar kan je toch niet op lopen, naast de hak zien die schoenen er wel nice uit
Precies, en als ze kapot zijn nieuwequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:31 schreef Cunani het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, hup gewoon de schoentjes aan en gaan!
Trouwen?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw die doet dat dus echt. Als ze een shirtje met blauw aan heeft dan zal ze ook schoenen met blauw erop aantrekken.
je kan ze ook wel zelf maken hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naast dat je daar niet op kan lopen, zijn ze ook niet te betalen want er is maar 1 paar van.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:32 schreef AskMe het volgende:
[..]
Precies, en als ze kapot zijn nieuwe
dan zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:32 schreef AskMe het volgende:
[..]
Precies, en als ze kapot zijn nieuwe
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef Cunani het volgende:
[..]
Haha, ja ik stond er ook van te kijken toen ik erachter kwam. Geen slechte investering geweest.Ik zit er wel over na te denken om nieuwe te kopen, want ze zijn niet helemaal waterdicht meer enz.
![]()
En kunnen we het ergens anders over gaan hebben, 't komt ondertussen m'n strot uit die schoenen..
Nee. Probeer maar eens zulke schoenen te vinden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
je kan ze ook wel zelf maken hoor
Zeg het maarquote:
Hoezo al geprobeerd?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Probeer maar eens zulke schoenen te vinden.
internetquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Probeer maar eens zulke schoenen te vinden.
Maar als we toch een ander onderwerp gaan aansnijden doen ze in Zweden nog moeilijk over COD MW2?quote:
Op gotika.nl hadden ze eerst van dat soort dingen, maar dan dicht. Maar nu niet meer, en ik weet geen andere sites waar ze ze hebben.quote:
Die trappen 't gas in me de hakquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap ook niet dat er vrouwen zijn die met schoenen met 10 cm hak kunnen autorijden
En ik snap niet dat sommige vrouwen(mensen) hun rijbewijs gehaald hebben, no offence to you huppelquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap ook niet dat er vrouwen zijn die met schoenen met 10 cm hak kunnen autorijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan sowieso niet autorijden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wist niet dat ze daar ooit moeilijk over gedaan hebben?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als we toch een ander onderwerp gaan aansnijden doen ze in Zweden nog moeilijk over COD MW2?
google is youre frend laten we zeggenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op gotika.nl hadden ze eerst van dat soort dingen, maar dan dicht. Maar nu niet meer, en ik weet geen andere sites waar ze ze hebben.
en die blijven dan vastzitten.quote:
Ik ook niet dus ik vraag het maar evenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Cunani het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar ooit moeilijk over gedaan hebben?
Niet als je weet hoe je ze moet noemen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
google is youre frend laten we zeggen
is mogelijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
toch wel een beetje hequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ben hier de man die de meeste mannen heeft geneukt, en ik meen dit uit de grond van mijn hart. Wat zijn jullie een stel flikkers.
Bedanktquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ben hier de man die de meeste mannen heeft geneukt, en ik meen dit uit de grond van mijn hart. Wat zijn jullie een stel flikkers.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik snap niet dat sommige vrouwen(mensen) hun rijbewijs gehaald hebben, no offence to you huppelIk vind het echt heerlijk als ik van rechts kom en mensen (lees: vrouwen) dat niet doorhebben en dan boos op mij gaan worden omdat zij een fout makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
hahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en die blijven dan vastzitten.Heb weleens zo;n filmpje gezien..
dan moet je daar dus zien achter te komenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet als je weet hoe je ze moet noemen.
zal m'n zusje even vragen. Krijg je wel even een PMetje van mequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op gotika.nl hadden ze eerst van dat soort dingen, maar dan dicht. Maar nu niet meer, en ik weet geen andere sites waar ze ze hebben.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trouwen?
[..]
Normaal gesproken doe ik dat niet, maar met gelegenheden..
Birckenstocks ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben al getrouwd![]()
in de zomer match ik zelfs mijn slippers bij mijn outfit![]()
[HOMO] #2649 Waar we CNN bijna gebeld haddenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
neequote:
Ernie, doe eens lief, anders haal ik je uit m;n sig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
Met ST tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben al getrouwd![]()
ook, en ook nog wel 4 andere slippersquote:
Yup, ik ga 3 weken naar Zambia, ontwikkelingswerk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef AskMe het volgende:
Nu we het toch over de zomer hebben, iemand al vakantieplannen ?(beetje erg vroeg maar goed)
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
zal m'n zusje even vragen. Krijg je wel even een PMetje van me
Hierdoor dien je je aangesproken te voelen, Pezu.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
Hij vertel alleen de waarheid, wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ernie, doe eens lief, anders haal ik je uit m;n sig.
eigen initatief of via organisatie ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:41 schreef Cunani het volgende:
[..]
Yup, ik ga 3 weken naar Zambia, ontwikkelingswerk.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben al getrouwd![]()
Dat weet ik soms pas een week van te vorenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef AskMe het volgende:
Nu we het toch over de zomer hebben, iemand al vakantieplannen ?(beetje erg vroeg maar goed)
buk maar vast schat, ik zal je zo ff lekker verwennenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
kreng? jaloers?quote:
Via de organisatie http://www.worldservants.nlquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:42 schreef AskMe het volgende:
[..]
eigen initatief of via organisatie ?
Je hoeft geen fag te zijn om van schoenen te houden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij vertel alleen de waarheid, wat is daar mis mee?
Maar DW, een man is aan het huilen dat schoenen dan niet bij zijn outfit matchen. Dan ben je met recht een nicht te noemen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ernie, doe eens lief, anders haal ik je uit m;n sig.
Goed dat er mensen zijn die deze keuze makenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:42 schreef Cunani het volgende:
[..]
Via de organisatie http://www.worldservants.nl
Ben in 2008 naar Brazilië geweest en afgelopen zomer ben ik naar Malawi geweest.
quote:
maar zo komt het wel haast overquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hoeft geen fag te zijn om van schoenen te houden.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef AskMe het volgende:
[..]
Goed dat er mensen zijn die deze keuze maken
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar DW, een man is aan het huilen dat schoenen dan niet bij zijn outfit matchen. Dan ben je met recht een nicht te noemen.
homoquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
noem mij dan maar lekker een nicht
Nee nog niet, zal wel rond mei / juni zijn als ik beslis, net als dit jaar. Toen is het Londen gewordenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:44 schreef Cunani het volgende:
[..]
Dankjewel.Als je het één keer hebt gedaan, blijf je ermee bezig. 't Is een verslaving.
Jij al plannen?
eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
quote:
Je kan met mannen neuken, en je kan je zorgen maken of je kleren en schoenen en alles wel matchen. Bij het eerste ben je homo, bij het tweede ben je een nicht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
noem mij dan maar lekker een nicht
quote:
Dat slaat nergens op. Ik was er niet eens.quote:
Londen, lijkt me een mooie/leuke stad. Hoe lang ben je er geweest?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef AskMe het volgende:
[..]
Nee nog niet, zal wel rond mei / juni zijn als ik beslis, net als dit jaar. Toen is het Londen geworden, maar zal wel goedkomen
dat zeg ik noem mij maar lekker nicht dan net of het mij wat boeitquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je kan met mannen neuken, en je kan je zorgen maken of je kleren en schoenen en alles wel matchen. Bij het eerste ben je homo, bij het tweede ben je een nicht.
Metroseksueel heet dat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar DW, een man is aan het huilen dat schoenen dan niet bij zijn outfit matchen. Dan ben je met recht een nicht te noemen.
En wat heeft dat er dan mee te maken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Ik was er niet eens.
Ik vind jou idd wel zo'n type. Goed verzorgd tot in de puntjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal ik het nog wat erger maken, mijn witte schoenen zijn na 6 maanden dragen nog steeds zo wit dat het pijn doet aan je ogen
gay heh
Weekje, en genoten. Langer was niet nodig, je zou 't moeten proberenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:47 schreef Cunani het volgende:
[..]
Londen, lijkt me een mooie/leuke stad. Hoe lang ben je er geweest?
ik heb ook witte schoenenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal ik het nog wat erger maken, mijn witte schoenen zijn na 6 maanden dragen nog steeds zo wit dat het pijn doet aan je ogen
gay heh
Dat jullie snel zijn en dat heeft niks te maken met dat ik wel of niett langzaam ben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat heeft dat er dan mee te maken?
150 posts per pagina?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat jullie snel zijn en dat heeft niks te maken met dat ik wel of niett langzaam ben.
Volgens mij heeft een meisje dat ik ken dat ook gedaan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:42 schreef Cunani het volgende:
[..]
Via de organisatie http://www.worldservants.nl
Ben in 2008 naar Brazilië geweest en afgelopen zomer ben ik naar Malawi geweest.
All Stars zijn zo lieflijk, hihiquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb ook witte schoenenmaar dan ook echt wit
en in het begin waren ze ook glanzend
![]()
Maar ik hoor hier helemaal niet over te praten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Maar wat snel is verschilt per persoon, daarom dus dat jij misschien langzaam bentquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat jullie snel zijn en dat heeft niks te maken met dat ik wel of niett langzaam ben.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
All Stars zijn zo lieflijk, hihi
nikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je bnet gelijk minder mannelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Een F1 wagen is snel. Dat verschilt niet per persoon.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat snel is verschilt per persoon, daarom dus dat jij misschien langzaam bent
dat valt ook wel weer mee, maar netjes ja zeker welquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind jou idd wel zo'n type. Goed verzorgd tot in de puntjes
Tof! Waar is ze naar toe geweest? En heeft ze het afgelopen jaar gedaan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een meisje dat ik ken dat ook gedaan.
Inderdaad. Nicht en metroseksueel is synoniem. Mannen zonder borsthaarquote:
en die zijn pas echt uggquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef Stoeprand het volgende:
Nu heb ik godver twee banners over Uggs.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef Stoeprand het volgende:
Daar hoor ik dus niet bijquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Inderdaad. Nicht en metroseksueel is synoniem. Mannen zonder borsthaar
paar jaar geleden, volgens mij india en colombia? Of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:51 schreef Cunani het volgende:
[..]
Tof! Waar is ze naar toe geweest? En heeft ze het afgelopen jaar gedaan?
ja want ik heb totaal geen borsthaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
uggs zijn lelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef Stoeprand het volgende:
ik onder ga elke maand een totale body wax, geil heurquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want ik heb totaal geen borsthaar
Maar dan gaan er altijd een paar lopen zeurenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef Stoeprand het volgende:
Laten we over lesbische vrouwen praten, kijk wat er dan voor banners zijn. [ afbeelding ]
Borsthaar is vies.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Het is maar wat je lekker vindquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik onder ga elke maand een totale body wax, geil heur
jij hebt helemaal geen recht van spreken. De metroman is een gecastreerde manquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want ik heb totaal geen borsthaar
Tof hoor. Volgens mij heeft WS geen projecten in Colombia, maar daar kan ik zelf naast zitten natuurlijk. Elk jaar komen er weer nieuwe landen bij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
paar jaar geleden, volgens mij india en colombia? Of iets dergelijks.
Wat is nou een echt lekker mannengeurtje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat valt ook wel weer mee, maar netjes ja zeker wel
lekker ruiken is oor ook echt een pre
Ik had het over mannen zonder borsthaar. Jij moet nog doorgroeien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:54 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb geen borsthaar. Ben ik nu zwanger?
Merk maakt niet uit. Als het maar Nike is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gewoon nike, ik maak me daar niet druk om, om die merken wat dat betreft
quote:
hmm ga je zo ff naar de dark room schatquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:54 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen recht van spreken. De metroman is een gecastreerde man
t is ook geen plaatje, verkeerde URL genomenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo iets ?
laatmaar,.. ding doet stom,.. plaatje doet t niet![]()
Als je in je tepel knijpt komt er dan een witte substantie uit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:54 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb geen borsthaar. Ben ik nu zwanger?
en geen adidas ofzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Merk maakt niet uit. Als het maar Nike is.
hoeft niet, ze zijn bij hem nog in de groeiquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je in je tepel knijpt komt er dan een witte substantie uit?
Wel als ik in mijn piemel, hihiquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je in je tepel knijpt komt er dan een witte substantie uit?
alles van cartier (declaration in het specifiekquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is nou een echt lekker mannengeurtje?
Dat is ook al 3 jaar geleden ofzo hequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:54 schreef Cunani het volgende:
[..]
Tof hoor. Volgens mij heeft WS geen projecten in Colombia, maar daar kan ik zelf naast zitten natuurlijk. Elk jaar komen er weer nieuwe landen bij.
Wat denk je dat dat van mij dan is?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
sarcasme, leer het
[..]
hmm ga je zo ff naar de dark room schat
ik had het wel goed gedaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
t is ook geen plaatje, verkeerde URL genomen
als ik in mijn potlood alleen maar knijp gebeurt er niks hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wel als ik in mijn piemel, hihiknijp.
smillies en pi's, gebruik ze, echtquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat van mij dan is?
niet, verkeerde URLquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ik had het wel goed gedaan![]()
ach jammer dan
Oh, tot op het bot vernederd door deze harde opmerking van deze volwassen, volgroeide man.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoeft niet, ze zijn bij hem nog in de groei
tevens fipo
Als je een week van tevoren wacht wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik in mijn potlood alleen maar knijp gebeurt er niks hoor
Zo goed zijn ze bij Shooterquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi foutje in de film![]()
Zit nu een film op rtl 5 te kijken. Gast hangt in de boeien en krijgt water toegediend, veel water. Uit een fles. Gast is klaar met water toedienen en fles is nog vol.
Zo knap he dat lukt mij nooit hoor
Boss Bottledquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is nou een echt lekker mannengeurtje?
Trekken heb je dus nog niet geleerd?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wel als ik in mijn piemel, hihiknijp.
vernedert? nee, want dan zou je echt borsten hebben, en die heb je gelukkig nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, tot op het bot vernederd door deze harde opmerking van deze volwassen, volgroeide man.
ik wel, gewoon even naar de kraan lopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit nu een film op rtl 5 te kijken. Gast hangt in de boeien en krijgt water toegediend, veel water. Uit een fles. Gast is klaar met water toedienen en fles is nog vol.
nee ik deed t goed maar ding deed gewoon raarquote:
dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trekken heb je dus nog niet geleerd?
Zeg, dát is een goed idee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trekken heb je dus nog niet geleerd?
Breakdancemerkquote:
Wat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vernedert? nee, want dan zou je echt borsten hebben, en die heb je gelukkig niet
Prima toch ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Breakdancemerk![]()
Daar loopt mn zoon dus in
als dat echt kon dan was er genoeg drinkwater voor die arme mensen in van die landen waar ze een hele dag moeten lopen voor een beetje waterquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Doe maar. Maar zet de woorden deze keer wel in de goede volgorde.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
snap je het niet, moet ik het nog een keertje ff uitleggen voor je
Dus als je borsten hebt dan ben je vernederd/t ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vernedert? nee, want dan zou je echt borsten hebben, en die heb je gelukkig niet
Ja, ik snapte het ook niet. Maar hij gaat het nog een keer uitleggen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als je borsten hebt dan ben je vernederd/t ?
Ik heb je niet vernederd, want je hebt geen borsten hoop ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Doe maar. Maar zet de woorden deze keer wel in de goede volgorde.
Iets in je poepert steken (vinger, kaars, fles cola) is ook heel fijn hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef Stoeprand het volgende:
Bedankt Huppelmuts. Je leert me zoveel nieuwe trucjes
bij jullie jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets in je poepert steken (vinger, kaars, fles cola) is ook heel fijn hoor
dat is er ook welquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
als dat echt kon dan was er genoeg drinkwater voor die arme mensen in van die landen waar ze een hele dag moeten lopen voor een beetje water
Ja ik heb het doorgegeven aan mn vriend, wij zaten er nog over te discussierenquote:
Als vrouw zijnde wordt je er om gerespecteerd maar als man zijnde is het niet zo goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als je borsten hebt dan ben je vernederd/t ?
Mijn tepels zijn in de groei?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb je niet vernederd, want je hebt geen borsten hoop ikdus zou die bewering toch al niet kloppen
ja klopt, twijfelgevalletje omdat je het hulpwerkwoord er niet bij had gezetquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef Stoeprand het volgende:
Het is vernederd in dit geval trouwens.
Jullie G-spot is alleen via de ster te bereiken hoorquote:
Je maakt een grapje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets in je poepert steken (vinger, kaars, fles cola) is ook heel fijn hoor
Maar die heb je toch niet, dus gaat die opmerking je ook helemaal niet aan dus ben je niet vernederdquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn tepels zijn in de groei?
Want dat staat er.
wel even gaan ruiken hoor want de zuurtegraad van de huid heeft ook wel invloed op een geurtjequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik heb het doorgegeven aan mn vriend, wij zaten er nog over te discussieren
hoop respect voor mij danquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde wordt je er om gerespecteerd maar als man zijnde is het niet zo goed
Heb jij dat nodig dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja klopt, twijfelgevalletje omdat je het hulpwerkwoord er niet bij had gezet
tuurlijk, huppel, tuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie G-spot is alleen via de ster te bereiken hoor
Ik heb wel tepels hoor. Elke man heeft ze. Haha, jij niet. Jij bent raar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar die heb je toch niet, dus gaat die opmerking je ook helemaal niet aan dus ben je niet vernederd
Ja wat bij de 1 heerlijk ruikt stinkt bij de ander een paar uur in de windquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel even gaan ruiken hoor want de zuurtegraad van de huid heeft ook wel invloed op een geurtje
Het is wel zo.quote:
prostaat melkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie G-spot is alleen via de ster te bereiken hoor
ja, anders als ik de zin scan dan klopt ie of niet omdat het dan STAM + T moet zijn of niet omdat er geen hulpww in staat, dus ik ga dan meestal voor het eerstequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Heb jij dat nodig dan? [ afbeelding ]
nou bij goede geurtjes zoals deze zal dat wel meevallen hoor, maar de toon van het geurtje kan net even anders zijn waardoor ie zijn appeal verliestquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat bij de 1 heerlijk ruikt stinkt bij de ander een paar uur in de wind
Maar je kan wel raden dat het een voltooid deelwoord is, toch? Meer hoef je dan niet te weten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, anders als ik de zin scan dan klopt ie of niet omdat het dan STAM + T moet zijn of niet omdat er geen hulpww in staat, dus ik ga dan meestal voor het eerste
ja, maar dan alsnog, iets in je reet douwen om daar te komen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is wel zo.
De prostaat, jeweetzalf.
Naatje is bang voor z'n eigen lichaam.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/P-spot die dus naat
zou jij een vrouw anaal nemen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar dan alsnog, iets in je reet douwen om daar te komen...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Naatje is bang voor z'n eigen lichaam.
Anders doet je vriend(in) het wel een keer voor je.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is toch alleen via je sterretje (of is het al een rondje) te bereiken doosquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik mezelf hiervoor verdedig, maar jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij hebt nog niet bij licht je banaan durven schillen
Daarom is het ook zo verdomd lastig om een geurtje voor iemand anders te kopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou bij goede geurtjes zoals deze zal dat wel meevallen hoor, maar de toon van het geurtje kan net even anders zijn waardoor ie zijn appeal verliest
iemand kan het toch bij jou doen danquote:
Ik wist wel dat het niet raar was.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch alleen via je sterretje (of is het al een rondje) te bereiken doos
truste,.. droom zacht over mooie schoenenquote:
Niet weer die schoenen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
truste,.. droom zacht over mooie schoenen
ik ook en:quote:
ik wil niet dat ie openscheurtquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand kan het toch bij jou doen dan
samen gaan ruiken van te voren, selecteer er een paar die je samen heerlijk vind en koop er later 1 waarvan jij dacht die ruikt het lekkerstquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo verdomd lastig om een geurtje voor iemand anders te kopen
(kerst komt eraan enz)
sukkelquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het niet raar was.
Kom maar met een nieuw onderwerp.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
sorry,.. ik kon het even niet laten
Het schijnt heel uhm geil te zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand kan het toch bij jou doen dan
voor homo's jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt heel uhm geil te zijn.
Als vrouw zijnde misschien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt heel uhm geil te zijn.
Maar dan weet hij al dat ie een geurtje krijgtquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
samen gaan ruiken van te voren, selecteer er een paar die je samen heerlijk vind en koop er later 1 waarvan jij dacht die ruikt het lekkerst
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook en:
[..]
ik wil niet dat ie openscheurt
Dan weet je in ieder geval wel zeker dat hij het geurtje lekker vind.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan weet hij al dat ie een geurtje krijgt
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef Cunani het volgende:
[..]
Kom maar met een nieuw onderwerp.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
je date enkel en alleen maar vrouwen met honkball handschoenen als handen?
Potlood is echt een goede vergelijking.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
meteen ook een voorzorgsmaatregel voor als ze mijn potlood moeten slijpen
ja liever dat en een goed geurtje dan dvd bon of een paar sokkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan weet hij al dat ie een geurtje krijgt
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef Cunani het volgende:
[..]
En nee, niet iets wat met schoenen en/of mode te maken heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |