Inderdaad. Nicht en metroseksueel is synoniem. Mannen zonder borsthaarquote:
en die zijn pas echt uggquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef Stoeprand het volgende:
Nu heb ik godver twee banners over Uggs.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef Stoeprand het volgende:
Daar hoor ik dus niet bijquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Inderdaad. Nicht en metroseksueel is synoniem. Mannen zonder borsthaar
paar jaar geleden, volgens mij india en colombia? Of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:51 schreef Cunani het volgende:
[..]
Tof! Waar is ze naar toe geweest? En heeft ze het afgelopen jaar gedaan?
ja want ik heb totaal geen borsthaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb ook witte schoenenmaar dan ook echt wit
en in het begin waren ze ook glanzend
![]()
Maar ik hoor hier helemaal niet over te praten...
uggs zijn lelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef Stoeprand het volgende:
ik onder ga elke maand een totale body wax, geil heurquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want ik heb totaal geen borsthaar
Maar dan gaan er altijd een paar lopen zeurenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef Stoeprand het volgende:
Laten we over lesbische vrouwen praten, kijk wat er dan voor banners zijn. [ afbeelding ]
Borsthaar is vies.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Het is maar wat je lekker vindquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik onder ga elke maand een totale body wax, geil heur
jij hebt helemaal geen recht van spreken. De metroman is een gecastreerde manquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want ik heb totaal geen borsthaar
Tof hoor. Volgens mij heeft WS geen projecten in Colombia, maar daar kan ik zelf naast zitten natuurlijk. Elk jaar komen er weer nieuwe landen bij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
paar jaar geleden, volgens mij india en colombia? Of iets dergelijks.
Wat is nou een echt lekker mannengeurtje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat valt ook wel weer mee, maar netjes ja zeker wel
lekker ruiken is oor ook echt een pre
Ik had het over mannen zonder borsthaar. Jij moet nog doorgroeien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:54 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb geen borsthaar. Ben ik nu zwanger?
Merk maakt niet uit. Als het maar Nike is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gewoon nike, ik maak me daar niet druk om, om die merken wat dat betreft
quote:
hmm ga je zo ff naar de dark room schatquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:54 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen recht van spreken. De metroman is een gecastreerde man
t is ook geen plaatje, verkeerde URL genomenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo iets ?
laatmaar,.. ding doet stom,.. plaatje doet t niet![]()
Als je in je tepel knijpt komt er dan een witte substantie uit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:54 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb geen borsthaar. Ben ik nu zwanger?
en geen adidas ofzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Merk maakt niet uit. Als het maar Nike is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |