dat zeg ik noem mij maar lekker nicht dan net of het mij wat boeitquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je kan met mannen neuken, en je kan je zorgen maken of je kleren en schoenen en alles wel matchen. Bij het eerste ben je homo, bij het tweede ben je een nicht.
Metroseksueel heet dat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar DW, een man is aan het huilen dat schoenen dan niet bij zijn outfit matchen. Dan ben je met recht een nicht te noemen.
En wat heeft dat er dan mee te maken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Ik was er niet eens.
Ik vind jou idd wel zo'n type. Goed verzorgd tot in de puntjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal ik het nog wat erger maken, mijn witte schoenen zijn na 6 maanden dragen nog steeds zo wit dat het pijn doet aan je ogen
gay heh
Weekje, en genoten. Langer was niet nodig, je zou 't moeten proberenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:47 schreef Cunani het volgende:
[..]
Londen, lijkt me een mooie/leuke stad. Hoe lang ben je er geweest?
ik heb ook witte schoenenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal ik het nog wat erger maken, mijn witte schoenen zijn na 6 maanden dragen nog steeds zo wit dat het pijn doet aan je ogen
gay heh
Dat jullie snel zijn en dat heeft niks te maken met dat ik wel of niett langzaam ben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat heeft dat er dan mee te maken?
150 posts per pagina?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat jullie snel zijn en dat heeft niks te maken met dat ik wel of niett langzaam ben.
Volgens mij heeft een meisje dat ik ken dat ook gedaan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:42 schreef Cunani het volgende:
[..]
Via de organisatie http://www.worldservants.nl
Ben in 2008 naar Brazilië geweest en afgelopen zomer ben ik naar Malawi geweest.
All Stars zijn zo lieflijk, hihiquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb ook witte schoenenmaar dan ook echt wit
en in het begin waren ze ook glanzend
![]()
Maar ik hoor hier helemaal niet over te praten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Maar wat snel is verschilt per persoon, daarom dus dat jij misschien langzaam bentquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat jullie snel zijn en dat heeft niks te maken met dat ik wel of niett langzaam ben.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
All Stars zijn zo lieflijk, hihi
nikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je bnet gelijk minder mannelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb ook witte schoenenmaar dan ook echt wit
en in het begin waren ze ook glanzend
![]()
Maar ik hoor hier helemaal niet over te praten...
Een F1 wagen is snel. Dat verschilt niet per persoon.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat snel is verschilt per persoon, daarom dus dat jij misschien langzaam bent
dat valt ook wel weer mee, maar netjes ja zeker welquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind jou idd wel zo'n type. Goed verzorgd tot in de puntjes
Tof! Waar is ze naar toe geweest? En heeft ze het afgelopen jaar gedaan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een meisje dat ik ken dat ook gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |