Ik wist niet dat ze daar ooit moeilijk over gedaan hebben?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als we toch een ander onderwerp gaan aansnijden doen ze in Zweden nog moeilijk over COD MW2?
google is youre frend laten we zeggenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op gotika.nl hadden ze eerst van dat soort dingen, maar dan dicht. Maar nu niet meer, en ik weet geen andere sites waar ze ze hebben.
en die blijven dan vastzitten.quote:
Ik ook niet dus ik vraag het maar evenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Cunani het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar ooit moeilijk over gedaan hebben?
Niet als je weet hoe je ze moet noemen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
google is youre frend laten we zeggen
is mogelijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap ook niet dat er vrouwen zijn die met schoenen met 10 cm hak kunnen autorijden
toch wel een beetje hequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ben hier de man die de meeste mannen heeft geneukt, en ik meen dit uit de grond van mijn hart. Wat zijn jullie een stel flikkers.
Bedanktquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ben hier de man die de meeste mannen heeft geneukt, en ik meen dit uit de grond van mijn hart. Wat zijn jullie een stel flikkers.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik snap niet dat sommige vrouwen(mensen) hun rijbewijs gehaald hebben, no offence to you huppelIk vind het echt heerlijk als ik van rechts kom en mensen (lees: vrouwen) dat niet doorhebben en dan boos op mij gaan worden omdat zij een fout makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
hahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en die blijven dan vastzitten.Heb weleens zo;n filmpje gezien..
dan moet je daar dus zien achter te komenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet als je weet hoe je ze moet noemen.
zal m'n zusje even vragen. Krijg je wel even een PMetje van mequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op gotika.nl hadden ze eerst van dat soort dingen, maar dan dicht. Maar nu niet meer, en ik weet geen andere sites waar ze ze hebben.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trouwen?
[..]
Normaal gesproken doe ik dat niet, maar met gelegenheden..
Birckenstocks ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben al getrouwd![]()
in de zomer match ik zelfs mijn slippers bij mijn outfit![]()
[HOMO] #2649 Waar we CNN bijna gebeld haddenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
neequote:
Ernie, doe eens lief, anders haal ik je uit m;n sig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
Met ST tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben al getrouwd![]()
in de zomer match ik zelfs mijn slippers bij mijn outfit![]()
ook, en ook nog wel 4 andere slippersquote:
Yup, ik ga 3 weken naar Zambia, ontwikkelingswerk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef AskMe het volgende:
Nu we het toch over de zomer hebben, iemand al vakantieplannen ?(beetje erg vroeg maar goed)
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
zal m'n zusje even vragen. Krijg je wel even een PMetje van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |