nou hee, tis bijna niet te houden die jaloeziequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
nog maar 16 uur en dan zit Marijke bij mij in mn Dinky Toy![]()
Jullie zijn jaloers he
kom uit een boeren gehugtquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kent Ben & jerry;s toch wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh want ik dacht dat wij de afspraak hadden om vandaag de top te halen van de dagcijfers
Ja maar dat zijn vaak van die gedrochten die 12 kilo make up ophebben. Je weet wel van die figuren die met make up best appetijtelijk zijn maar zie je ze zonder dan schrik je je het apezuurquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat betekent of dat je er charming enough uitziet of dat het je je moer uitmaakt, take your pick
maar de meeste vrouwen zullen toch wel even nodig hebben vrees ik_!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
kom uit een boeren gehugt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karin! Dat is ijs!
Heul lekker ijs zelfs! Dat ken je toch wel?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ben wel een beetje een tomboy.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat betekent of dat je er charming enough uitziet of dat het je je moer uitmaakt, take your pick
maar de meeste vrouwen zullen toch wel even nodig hebben vrees ik_!
nee hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn vaak van die gedrochten die 12 kilo make up ophebben. Je weet wel van die figuren die met make up best appetijtelijk zijn maar zie je ze zonder dan schrik je je het apezuur
[..]
dat is ijs doosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou hee, tis bijna niet te houden die jaloezie_!
ook niks mis meer hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje een tomboy.
[..]
Dat is het meest goddelijke ijs ooit. M;n beste vriendin heeft ooit gezegd dat ;t beter is dan seks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Karin! Dat is ijs!
doe mij dan maar een bakquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is het meest goddelijke ijs ooit. M;n beste vriendin heeft ooit gezegd dat ;t beter is dan seks.
Dan is die niet helemaal 100quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is het meest goddelijke ijs ooit. M;n beste vriendin heeft ooit gezegd dat ;t beter is dan seks.
Heerlijk ijs idd, alleen aan de prijs valt nog wat te sleutelenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Karin! Dat is ijs!
Gelukkig heb je ook vrouwen die heel mooi zijn zonder make-up.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn vaak van die gedrochten die 12 kilo make up ophebben. Je weet wel van die figuren die met make up best appetijtelijk zijn maar zie je ze zonder dan schrik je je het apezuur
alles wat ik hier op zou zeggen kost me kudo's dus ik zwijgquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wil jij niet met Chantal en mij in een auto zitten?
is die duur dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef AskMe het volgende:
[..]
Heerlijk ijs idd, alleen aan de prijs valt nog wat te sleutelen
Liever een spamhaas dan een faalhaasquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef UncleErnie het volgende:
Stelletje spamhazen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |