quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met die laatste stelling ben ik het wel eens ja
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef Cunani het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrouwen aantrekkelijker vind dan mannen ja.
Iets met kippenhok?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niet elke vrouw, maar de meeste wel en meerdere vrouwen bij elkaar is om horendol van te worden
Maar dat is niet lief.quote:
ik voel mezelf oranje kleuren bij de gedachte!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
U heeft me zeer nieuwsgierig gemaakt, ik zal contact opnemen via de door u opgegeven manier![]()
Wel 3 tot 5 dagen in mijn geval, dus geen argumentquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel wat nadelen_!
verplicht 1x per maand bloeden
Voor zover ik weet doen de meesten dat vrijwillig.quote:zwanger worden en bevallen, yikes
Geen last vanquote:meeste vrouwen rodeelen (leuk hoor vriendinnen clubjes)
Plastuit FTW!quote:wildplassen is niet zo makkelijk
Valt ook reuze mee als je maar meer dan 32 uur wilt werken en een diploma hebtquote:nog steeds achtergesteld worden in het bedrijfsleven
Volgens mij geven jullie mannen meer uit aan scheerspullen hoorquote:een fortuin uit moeten geven aan ontharing technieken
Ik ben toch blij dat ik een vrouw ben met de vele voordelen!quote:ik ben toch blij dat ik man ben
Maar dat is hetzelfde als een hond een stuk vlees geven en dan vragen of die het niet lekker vindquote:
jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iets met kippenhok?
[..]
Maar dat is niet lief.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat is hetzelfde als een hond een stuk vlees geven en dan vragen of die het niet lekker vind
Interessant, hoe komt dat zo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:02 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
ik voel mezelf oranje kleuren bij de gedachte!
overigens heb ik die kleur tijdens vrijwel iedere emotie die ik voel
we zitten in ONZ hehquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel 3 tot 5 dagen in mijn geval, dus geen argument
cht 1x per maand bloeden
[..]
Voor zover ik weet doen de meesten dat vrijwillig.
[..]
Geen last van
[..]
Plastuit FTW!
[..]
Valt ook reuze mee als je maar meer dan 32 uur wilt werken en een diploma hebt
[..]
Volgens mij geven jullie mannen meer uit aan scheerspullen hoor
[..]
Ik ben toch blij dat ik een vrouw ben met de vele voordelen!
Waarom moet je je klaar maken voor uitgaan? Ik ga altijd gewoon zo naar de kroeg als ik er de hele dag al bijloop. Mijn broer doet nog meer als ;ie uitgaat!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
erger nog meerdere vrouwen en drank
nog erger meerdere vrouw drank, klaar maken voor uitgaan en beslissen waar heen we uit gaan
die zaak ken ik nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kut ik me ook voel, ik word altijd weer heel gelukkig van schoenen. Het werkt beter dan Ben & Jerry;s.
en wij hebben sowieso meer keuze qua kleding.
Die is aan ;t fappen op die schoenen en DW.rar.quote:
"Haalt een kopje koffie"quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je me maar wakker houden
Je kent Ben & jerry;s toch wel?quote:
mijn moeder was vroeger dusdanig veganistisch dat haar vruchtwater, waarin ik mijn ontwikkeling als embryo doormaakte, uit jus d'orange bestond. dit verklaart mijn huidskleur.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Interessant, hoe komt dat zo?
Ja maar, ja maarquote:
Oh want ik dacht dat wij de afspraak hadden om vandaag de top te halen van de dagcijfersquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die is aan ;t fappen op die schoenen en DW.rar.
Jij bent echt lievquote:
JEUJ!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
nog maar 16 uur en dan zit Marijke bij mij in mn Dinky Toy![]()
Jullie zijn jaloers he
Jaloers op jou jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
nog maar 16 uur en dan zit Marijke bij mij in mn Dinky Toy![]()
Jullie zijn jaloers he
ja dat betekent of dat je er charming enough uitziet of dat het je je moer uitmaakt, take your pickquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom moet je je klaar maken voor uitgaan? Ik ga altijd gewoon zo naar de kroeg als ik er de hele dag al bijloop. Mijn broer doet nog meer als ;ie uitgaat!
Jus d'orange met of zonder vruchtvlees ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
mijn moeder was vroeger dusdanig veganistisch dat haar vruchtwater, waarin ik mijn ontwikkeling als embryo doormaakte, uit jus d'orange bestond. dit verklaart mijn huidskleur.
Interessantquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
mijn moeder was vroeger dusdanig veganistisch dat haar vruchtwater, waarin ik mijn ontwikkeling als embryo doormaakte, uit jus d'orange bestond. dit verklaart mijn huidskleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |