Haha, we kunnen het ook over mannen-kleding hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Trevland het volgende:
Is er geen kleding/shop supforum hier op fok?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Door schoenen ben ik blij dat ik een vrouw ben.
Jajaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar voor die schoenen wel.En niet bij iedereen natuurlijk.
Dat maakt me geen zak uit heb gewoon een hekel aan kleding kopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef AskMe het volgende:
[..]
Haha, we kunnen het ook over mannen-kleding hebben
hierover wens ik niet openlijk in detail te treden. het betreft een zeer unieke behandeling die jij bij wijze van uitzondering krijgt. voor afspraak graag contact opnemen via pb. ook andere geïnteresseerden kunnen via deze weg contact met mij opnemen voor een geheel vrijblijvende offerte.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op verschillende plekken van je lijf!Welke plekken dan?
![]()
En therapeutisch is altijd goed, kan ik een afspraak met je maken voor 5 keer per dag?
Ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wordt dus een setje nieuwe batterijen halen
Hoe kut ik me ook voel, ik word altijd weer heel gelukkig van schoenen. Het werkt beter dan Ben & Jerry;s.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]anders niet?
oke vrouw zijn heeft best wat nadelen ten opzichte van mannen maar wij vrouwen kunnen veel meer mooie schoenen aan (niet tegelijk maar hebben gewoon meer keus uit mooiere schoenen) en tasjes staan ons beter dan mannen
Bij deze twijfel ik niet meer aan je mannelijkheid.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat maakt me geen zak uit heb gewoon een hekel aan kleding kopen
wel wat nadelenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]anders niet?
oke vrouw zijn heeft best wat nadelen ten opzichte van mannen maar wij vrouwen kunnen veel meer mooie schoenen aan (niet tegelijk maar hebben gewoon meer keus uit mooiere schoenen) en tasjes staan ons beter dan mannen
Ik dank u zeerquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij deze twijfel ik niet meer aan je mannelijkheid.
U heeft me zeer nieuwsgierig gemaakt, ik zal contact opnemen via de door u opgegeven manierquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:55 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
hierover wens ik niet openlijk in detail te treden. het betreft een zeer unieke behandeling die jij bij wijze van uitzondering krijgt. voor afspraak graag contact opnemen via pb. ook andere geïnteresseerden kunnen via deze weg contact met mij opnemen voor een geheel vrijblijvende offerte.
i'm looking forward to it!
Dat wist ik ook! Rechten nog steeds?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ah ja! Wat ik trouwens gehaald heb!
Dat klopt idd. Maar geen Pabo meer heur
Je bent dus ook blij dat 't winter is, dan komen de laagjes er weer aanquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kut ik me ook voel, ik word altijd weer heel gelukkig van schoenen. Het werkt beter dan Ben & Jerry;s.
en wij hebben sowieso meer keuze qua kleding.
Dan moet je me maar wakker houdenquote:
He, niet elke vrouw is een roddelbitch.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel wat nadelen_!
verplicht 1x per maand bloeden
zwanger worden en bevallen, yikes
meeste vrouwen rodeelen (leuk hoor vriendinnen clubjes)
wildplassen is niet zo makkelijk
nog steeds achtergesteld worden in het bedrijfsleven
een fortuin uit moeten geven aan ontharing technieken
ik ben toch blij dat ik man ben
Met die laatste stelling ben ik het wel eens jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He, niet elke vrouw is een roddelbitch.
En ondanks alle leed die wij moeten doorstaan, zijn wij vrouwen toch aantrekkelijker dan mannen!
Geen dank.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrouwen aantrekkelijker vind dan mannen ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ondanks alle leed die wij moeten doorstaan, zijn wij vrouwen toch aantrekkelijker dan mannen!
Je lijkt dik door laagjes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef AskMe het volgende:
[..]
Je bent dus ook blij dat 't winter is, dan komen de laagjes er weer aan
nee niet elke vrouw, maar de meeste wel en meerdere vrouwen bij elkaar is om horendol van te wordenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat heb ik met mensen pesten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kut ik me ook voel, ik word altijd weer heel gelukkig van schoenen. Het werkt beter dan Ben & Jerry;s.
en wij hebben sowieso meer keuze qua kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |