hoeft niet, ze zijn bij hem nog in de groeiquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je in je tepel knijpt komt er dan een witte substantie uit?
Wel als ik in mijn piemel, hihiquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je in je tepel knijpt komt er dan een witte substantie uit?
alles van cartier (declaration in het specifiekquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is nou een echt lekker mannengeurtje?
Dat is ook al 3 jaar geleden ofzo hequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:54 schreef Cunani het volgende:
[..]
Tof hoor. Volgens mij heeft WS geen projecten in Colombia, maar daar kan ik zelf naast zitten natuurlijk. Elk jaar komen er weer nieuwe landen bij.
Wat denk je dat dat van mij dan is?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
sarcasme, leer het
[..]
hmm ga je zo ff naar de dark room schat
ik had het wel goed gedaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
t is ook geen plaatje, verkeerde URL genomen
als ik in mijn potlood alleen maar knijp gebeurt er niks hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wel als ik in mijn piemel, hihiknijp.
smillies en pi's, gebruik ze, echtquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat van mij dan is?
niet, verkeerde URLquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ik had het wel goed gedaan![]()
ach jammer dan
Oh, tot op het bot vernederd door deze harde opmerking van deze volwassen, volgroeide man.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoeft niet, ze zijn bij hem nog in de groei
tevens fipo
Als je een week van tevoren wacht wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik in mijn potlood alleen maar knijp gebeurt er niks hoor
Zo goed zijn ze bij Shooterquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi foutje in de film![]()
Zit nu een film op rtl 5 te kijken. Gast hangt in de boeien en krijgt water toegediend, veel water. Uit een fles. Gast is klaar met water toedienen en fles is nog vol.
Zo knap he dat lukt mij nooit hoor
Boss Bottledquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is nou een echt lekker mannengeurtje?
Trekken heb je dus nog niet geleerd?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wel als ik in mijn piemel, hihiknijp.
vernedert? nee, want dan zou je echt borsten hebben, en die heb je gelukkig nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, tot op het bot vernederd door deze harde opmerking van deze volwassen, volgroeide man.
ik wel, gewoon even naar de kraan lopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi foutje in de film![]()
Zit nu een film op rtl 5 te kijken. Gast hangt in de boeien en krijgt water toegediend, veel water. Uit een fles. Gast is klaar met water toedienen en fles is nog vol.
Zo knap he dat lukt mij nooit hoor
nee ik deed t goed maar ding deed gewoon raarquote:
dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trekken heb je dus nog niet geleerd?
Zeg, dát is een goed idee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trekken heb je dus nog niet geleerd?
Breakdancemerkquote:
Wat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vernedert? nee, want dan zou je echt borsten hebben, en die heb je gelukkig niet
Prima toch ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Breakdancemerk![]()
Daar loopt mn zoon dus in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |