Hoe bedoel je in de zomer dan? gaan zwarte schoenen nog steeds goed hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik een lichte broek aan heb vind ik dus zwarte schoenen echt geen pan heh, en in de zomer dan?
Doe je goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Cunani het volgende:
[..]
Stttt!
Haha, nee heb 4 paar schoenen. De schoenen waar ik elke dag op loop heb ik inmiddels 2,5 jaar kwam ik vorige week achter. Kostte me toendertijd ¤4,95.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou nou vertel dat ik welgeteld 4 paar schoenen hebben. Nike's, K-Swiss en 2 paar met hakding:r
Dat kan als je dat zo graag wiltquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
hai, leer ofzow, dus ik kan ineens weg zijn ofzow
onder een lichtkleurige korte broek ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je in de zomer dan? gaan zwarte schoenen nog steeds goed hoor
Ik draag eigenlijk allemaal spijkerbroeken, heb wel een lichte/beige broek en daar kunnen die zwarte schoenen prima onder. En in de zomer draag ik ze ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik een lichte broek aan heb vind ik dus zwarte schoenen echt geen pan heh, en in de zomer dan?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Cunani het volgende:
[..]
Stttt!
Haha, nee heb 4 paar schoenen. De schoenen waar ik elke dag op loop heb ik inmiddels 2,5 jaar kwam ik vorige week achter. Kostte me toendertijd ¤4,95.
je snapt me nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan als je dat zo graag wilt
Daar ga ik verandering in brengen, stelletje modefanatenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
hihi, zelfs de mannen praten nu over schoenen.
Meestal als ik een korte broek draag heb ik geen schoenen aanquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
onder een lichtkleurige korte broek ?_!
Ik een mode fanaat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ga ik verandering in brengen, stelletje modefanaten
Denk jij na over wat voor schoenen je aan moet bij welke outfit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
onder een lichtkleurige korte broek ?_!
goed bezig dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
hai, leer ofzow, dus ik kan ineens weg zijn ofzow
Tjah vroeger (lees: voordat mijn zoon er was) had ik kast vol schoenen en stuk of wat tassen, droeg ik ook altijd make up en eerder sexy en ongemakkelijk zittende kleding.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat was me al lang duidelijk ja, maar 4 paar schoenen, alle mannen die ik ken hebben er meer
Haha, ja ik stond er ook van te kijken toen ik erachter kwam. Geen slechte investering geweest.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]hoe is dat mogelijk,... 1 paar schoenen wat net zo duur is als een pakje sigaretten
wel lekker makkelijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Cunani het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk allemaal spijkerbroeken, heb wel een lichte/beige broek en daar kunnen die zwarte schoenen prima onder. En in de zomer draag ik ze ook
jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk jij na over wat voor schoenen je aan moet bij welke outfit?
het gaat om de schoenen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je verneukt t topic, spoiler misschien
t komt niet door naakt, maar die vrouw is lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |