Het is wel zo.quote:
prostaat melkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie G-spot is alleen via de ster te bereiken hoor
ja, anders als ik de zin scan dan klopt ie of niet omdat het dan STAM + T moet zijn of niet omdat er geen hulpww in staat, dus ik ga dan meestal voor het eerstequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Heb jij dat nodig dan? [ afbeelding ]
nou bij goede geurtjes zoals deze zal dat wel meevallen hoor, maar de toon van het geurtje kan net even anders zijn waardoor ie zijn appeal verliestquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat bij de 1 heerlijk ruikt stinkt bij de ander een paar uur in de wind
Maar je kan wel raden dat het een voltooid deelwoord is, toch? Meer hoef je dan niet te weten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, anders als ik de zin scan dan klopt ie of niet omdat het dan STAM + T moet zijn of niet omdat er geen hulpww in staat, dus ik ga dan meestal voor het eerste
ja, maar dan alsnog, iets in je reet douwen om daar te komen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is wel zo.
De prostaat, jeweetzalf.
Naatje is bang voor z'n eigen lichaam.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/P-spot die dus naat
zou jij een vrouw anaal nemen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar dan alsnog, iets in je reet douwen om daar te komen...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Naatje is bang voor z'n eigen lichaam.
Anders doet je vriend(in) het wel een keer voor je.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is toch alleen via je sterretje (of is het al een rondje) te bereiken doosquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik mezelf hiervoor verdedig, maar jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij hebt nog niet bij licht je banaan durven schillen
Daarom is het ook zo verdomd lastig om een geurtje voor iemand anders te kopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou bij goede geurtjes zoals deze zal dat wel meevallen hoor, maar de toon van het geurtje kan net even anders zijn waardoor ie zijn appeal verliest
iemand kan het toch bij jou doen danquote:
Ik wist wel dat het niet raar was.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch alleen via je sterretje (of is het al een rondje) te bereiken doos
truste,.. droom zacht over mooie schoenenquote:
Niet weer die schoenen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
truste,.. droom zacht over mooie schoenen
ik ook en:quote:
ik wil niet dat ie openscheurtquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand kan het toch bij jou doen dan
samen gaan ruiken van te voren, selecteer er een paar die je samen heerlijk vind en koop er later 1 waarvan jij dacht die ruikt het lekkerstquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo verdomd lastig om een geurtje voor iemand anders te kopen
(kerst komt eraan enz)
sukkelquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het niet raar was.
Kom maar met een nieuw onderwerp.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
sorry,.. ik kon het even niet laten
Het schijnt heel uhm geil te zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand kan het toch bij jou doen dan
voor homo's jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt heel uhm geil te zijn.
Als vrouw zijnde misschien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt heel uhm geil te zijn.
Maar dan weet hij al dat ie een geurtje krijgtquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
samen gaan ruiken van te voren, selecteer er een paar die je samen heerlijk vind en koop er later 1 waarvan jij dacht die ruikt het lekkerst
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook en:
[..]
ik wil niet dat ie openscheurt
Dan weet je in ieder geval wel zeker dat hij het geurtje lekker vind.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan weet hij al dat ie een geurtje krijgt
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef Cunani het volgende:
[..]
Kom maar met een nieuw onderwerp.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
je date enkel en alleen maar vrouwen met honkball handschoenen als handen?
Potlood is echt een goede vergelijking.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
meteen ook een voorzorgsmaatregel voor als ze mijn potlood moeten slijpen
ja liever dat en een goed geurtje dan dvd bon of een paar sokkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan weet hij al dat ie een geurtje krijgt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |