als dat echt kon dan was er genoeg drinkwater voor die arme mensen in van die landen waar ze een hele dag moeten lopen voor een beetje waterquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi foutje in de film![]()
Zit nu een film op rtl 5 te kijken. Gast hangt in de boeien en krijgt water toegediend, veel water. Uit een fles. Gast is klaar met water toedienen en fles is nog vol.
Zo knap he dat lukt mij nooit hoor
Doe maar. Maar zet de woorden deze keer wel in de goede volgorde.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
snap je het niet, moet ik het nog een keertje ff uitleggen voor je
Dus als je borsten hebt dan ben je vernederd/t ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vernedert? nee, want dan zou je echt borsten hebben, en die heb je gelukkig niet
Ja, ik snapte het ook niet. Maar hij gaat het nog een keer uitleggen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als je borsten hebt dan ben je vernederd/t ?
Ik heb je niet vernederd, want je hebt geen borsten hoop ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Doe maar. Maar zet de woorden deze keer wel in de goede volgorde.
Iets in je poepert steken (vinger, kaars, fles cola) is ook heel fijn hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef Stoeprand het volgende:
Bedankt Huppelmuts. Je leert me zoveel nieuwe trucjes
bij jullie jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets in je poepert steken (vinger, kaars, fles cola) is ook heel fijn hoor
dat is er ook welquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
als dat echt kon dan was er genoeg drinkwater voor die arme mensen in van die landen waar ze een hele dag moeten lopen voor een beetje water
Ja ik heb het doorgegeven aan mn vriend, wij zaten er nog over te discussierenquote:
Als vrouw zijnde wordt je er om gerespecteerd maar als man zijnde is het niet zo goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als je borsten hebt dan ben je vernederd/t ?
Mijn tepels zijn in de groei?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb je niet vernederd, want je hebt geen borsten hoop ikdus zou die bewering toch al niet kloppen
ja klopt, twijfelgevalletje omdat je het hulpwerkwoord er niet bij had gezetquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef Stoeprand het volgende:
Het is vernederd in dit geval trouwens.
Jullie G-spot is alleen via de ster te bereiken hoorquote:
Je maakt een grapje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets in je poepert steken (vinger, kaars, fles cola) is ook heel fijn hoor
Maar die heb je toch niet, dus gaat die opmerking je ook helemaal niet aan dus ben je niet vernederdquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn tepels zijn in de groei?
Want dat staat er.
wel even gaan ruiken hoor want de zuurtegraad van de huid heeft ook wel invloed op een geurtjequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik heb het doorgegeven aan mn vriend, wij zaten er nog over te discussieren
hoop respect voor mij danquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde wordt je er om gerespecteerd maar als man zijnde is het niet zo goed
Heb jij dat nodig dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja klopt, twijfelgevalletje omdat je het hulpwerkwoord er niet bij had gezet
tuurlijk, huppel, tuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie G-spot is alleen via de ster te bereiken hoor
Ik heb wel tepels hoor. Elke man heeft ze. Haha, jij niet. Jij bent raar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar die heb je toch niet, dus gaat die opmerking je ook helemaal niet aan dus ben je niet vernederd
Ja wat bij de 1 heerlijk ruikt stinkt bij de ander een paar uur in de windquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel even gaan ruiken hoor want de zuurtegraad van de huid heeft ook wel invloed op een geurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |