truste,.. droom zacht over mooie schoenenquote:
Niet weer die schoenen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
truste,.. droom zacht over mooie schoenen
ik ook en:quote:
ik wil niet dat ie openscheurtquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand kan het toch bij jou doen dan
samen gaan ruiken van te voren, selecteer er een paar die je samen heerlijk vind en koop er later 1 waarvan jij dacht die ruikt het lekkerstquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo verdomd lastig om een geurtje voor iemand anders te kopen
(kerst komt eraan enz)
sukkelquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het niet raar was.
Kom maar met een nieuw onderwerp.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
sorry,.. ik kon het even niet laten
Het schijnt heel uhm geil te zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand kan het toch bij jou doen dan
voor homo's jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt heel uhm geil te zijn.
Als vrouw zijnde misschien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt heel uhm geil te zijn.
Maar dan weet hij al dat ie een geurtje krijgtquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
samen gaan ruiken van te voren, selecteer er een paar die je samen heerlijk vind en koop er later 1 waarvan jij dacht die ruikt het lekkerst
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook en:
[..]
ik wil niet dat ie openscheurt
Dan weet je in ieder geval wel zeker dat hij het geurtje lekker vind.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan weet hij al dat ie een geurtje krijgt
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef Cunani het volgende:
[..]
Kom maar met een nieuw onderwerp.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
je date enkel en alleen maar vrouwen met honkball handschoenen als handen?
Potlood is echt een goede vergelijking.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
meteen ook een voorzorgsmaatregel voor als ze mijn potlood moeten slijpen
ja liever dat en een goed geurtje dan dvd bon of een paar sokkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan weet hij al dat ie een geurtje krijgt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |