Want?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:57 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het zou me eerder verbazen als je het niet was
DW snoesjequote:
Aangezien sommige mensen me een slet vinden: jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat dan heel anders als je gedrag hier op fok?
Nou eerder met jou ideeën van dingen doen op een meetquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Aangezien sommige mensen me een slet vinden: ja
Haha, naja, dat zou ik in het echt ook wel roepenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou eerder met jou ideeën van dingen doen op een meet
Bluhquote:
Ik ben al lang niet zo'n drama-queen meer.quote:
Ik was al bangquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, naja, dat zou ik in het echt ook wel roepenDoen is een ander verhaal
marijkeliefquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
marijkelief![]()
ik bne bij de lidl geweest vandaag.
JMquote:
Omdat ik een vrouw die met kindjes werkt niet echt wild vindquote:
ik heb het snel koud...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bluh
Wil je m'n logeerbed lenen, donderdag op vrijdag ben ik toch niet thuis
Doe ik dat dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Omdat ik een vrouw die met kindjes werkt niet echt wild vind
opflikkerenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben al lang niet zo'n drama-queen meer.
Nee, mijn vrijdag wat doe jequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JMJe mag me vrijdag missen op school. Alweer.
Dan zet je de verwarming lekker hoogquote:
Hoezo niet bij de aldi?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
marijkelief![]()
ik bne bij de lidl geweest vandaag.
Ik heb zelfs het liedje voor je auditie om met die kindjes te zingen gehoord wat je gezongen hebt.quote:
ik heb het warm genoeg als jij er bentquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet je de verwarming lekker hoog![]()
je bent er zelf ook 1 (een kindquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Omdat ik een vrouw die met kindjes werkt niet echt wild vind
Ah ja! Wat ik trouwens gehaald heb!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het liedje voor je auditie om met die kindjes te zingen gehoord wat je gezongen hebt.
Zoiets was het toch? Of was het een of ander kamp?
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ga je dat nou weer van pezu overnemen?
Hee jij hierquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
je bent er zelf ook 1 (een kind)
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb het warm genoeg als jij er bent
Ga jij dan niet naar yoga?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dan mag je vanavond komen, dan ben ik wel
Nog een Ernie!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
je bent er zelf ook 1 (een kind)
Nee, voel me te moequote:
Wat gaat de tijd toch snelquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef Cunani het volgende:
[..]
't Is alweer een paar uur geleden ja.
Yoga geeft je weer kracht enzulks tochquote:
Dusja .. wat doen we vanavond ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef murp het volgende:
vraag het anders in deze Slowchat:
ONZ SC# Met rammende Hamsters
Als je moet koken en schoonmaken niet, sta je te koken gaat die achterlijk rookmelder af. Gooi ik dat ding ergens in de bossen, kan ik hem niet meer vinden. Morgen een nieuwe kopen.quote:
Nee, 1 doosje maar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dus jij hebt een voorraadje aangelegd
Dat is ook niet handig, had je niet beter de batterijen er kunnen uithalen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef Cunani het volgende:
Als je moet koken en schoonmaken niet, sta je te koken gaat die achterlijk rookmelder af. Gooi ik dat ding ergens in de bossen, kan ik hem niet meer vinden. Morgen een nieuwe kopen.
Flodder III kijken!quote:
Wie mist zo'n ding nouquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef Cunani het volgende:
[..]
Als je moet koken en schoonmaken niet, sta je te koken gaat die achterlijk rookmelder af. Gooi ik dat ding ergens in de bossen, kan ik hem niet meer vinden. Morgen een nieuwe kopen.
Werken.quote:
Dat realiseerde ik me pas nadat ik dat ding weggesmeten had.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook niet handig, had je niet beter de batterijen er kunnen uithalen?
Lolquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef Cunani het volgende:
[..]
Dat realiseerde ik me pas nadat ik dat ding weggesmeten had.
nothing left to sayquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef AskMe het volgende:
[..]
Shooter is bij voorbaat een betere keus
Is wel een brute film, laats pas een keer voor het eerst gezienquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef AskMe het volgende:
[..]
Shooter is bij voorbaat een betere keus
Nee, dat is II. Deze is dat het hele huis explodeert aan het eindquote:
Morgen maar ff naar IKEA. Geen zin om in het donker en de sneeuw te gaan lopen zoeken naar zo'n achterlijk ding.quote:
En als mijn zusje een jonge was geweest dan was het mijn broertjequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Omg, ik krijg geweldige schoenen van onze lieve Edwinuss als hij rijk wordt.
Bij mij geliefd hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
ben alweer poosje actief...
en maak me geliefd en minder geliefd
Ik dacht dat Amerika na deze kwamquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, dat is II. Deze is dat het hele huis explodeert aan het eind
Te moe? En ik dan?quote:
Die letten vast niet op zulke dingen tochquote:
Amerika was II, die was er vorige week opquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat Amerika na deze kwam
Bij mij op de bankquote:
Ohja diequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, dat is II. Deze is dat het hele huis explodeert aan het eind
Ze zijn vaak voor 5 euro al te krijgen, kijk even bij de Action andersquote:
Danku!quote:
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Yoga geeft je weer kracht enzulks toch
Wel als ze realiseren dat ze een deel van de borg dan niet terug hoeven te betalen, omdat er iets mist/of niet goed werkt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die letten vast niet op zulke dingen toch
Hamsters rammenquote:
Kennen we hier niet in Zweden -> IKEA!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zijn vaak voor 5 euro al te krijgen, kijk even bij de Action anders
Ik weet niet of die wel in zweden zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zijn vaak voor 5 euro al te krijgen, kijk even bij de Action anders
Voor jou heb ik altijd energiequote:
Hij heeft een deal met z;n pappa, als die 10 miljoen wint volgende maand, krijgt hij 2,5 miljoen. Z;n papa heeft heel veel loten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
En als mijn zusje een jonge was geweest dan was het mijn broertje
Okee komquote:
quote:
Dat slapen klinkt goed. Misschien dat ik dat ook maar es moet proberen, verder geen film kijken maarquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hamsters rammen
Nee, ik ga denk ik lekker op tijd slapen
En jij?
Dan maar voor jouw hopen dat ze wat geld winnen of niet dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij heeft een deal met z;n pappa, als die 10 miljoen wint volgende maand, krijgt hij 2,5 miljoen. Z;n papa heeft heel veel loten.
quote:
hoiquote:
En hoe groot acht je de kans dat je lekker op tijd slaapt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hamsters rammen
Nee, ik ga denk ik lekker op tijd slapen
En jij?
Ja he? Slapen is soms gewoon heerlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat slapen klinkt goed. Misschien dat ik dat ook maar es moet proberen, verder geen film kijken maar
mijn medische kennis verbreden met House
ja, ik zie ;m zondag pas weer he.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat je daar genoeg aan hebt
Ja. Want dan krijg ik echte Christian Louboutin;s.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maar voor jouw hopen dat ze wat geld winnen of niet dan?
Karin meisjequote:
eigenlijk is slapen altijd goed, je zou het is in de middag moeten proberen hmm heerlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he? Slapen is soms gewoon heerlijk
House is ook tof!Ik twijfel over wat ik ga kijken
Ik kan aan een nieuwe serie beginnen, ik kan wat oudjes afkijken.... Ik weet het nog niet
en dat zegt me helemaal niksquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja, ik zie ;m zondag pas weer he.Of misschien donderdag.
[..]
Ja. Want dan krijg ik echte Christian Louboutin;s.
Christian wie? *Google*.. Ah juist ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja, ik zie ;m zondag pas weer he.Of misschien donderdag.
[..]
Ja. Want dan krijg ik echte Christian Louboutin;s.
Redelijk groot, ik ben nu al vreselijk aan het gapenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hoe groot acht je de kans dat je lekker op tijd slaapt?
quote:
en hoe is het met het vrouwelijk volk hier?quote:
Tijd zou het leren zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Redelijk groot, ik ben nu al vreselijk aan het gapenAl twijfel ik of ik een kop koffie neem
Ja, ik weet hetquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:24 schreef AskMe het volgende:
[..]
eigenlijk is slapen altijd goed, je zou het is in de middag moeten proberen hmm heerlijk
Hier alles okee, en met jou dan meisje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
[..]
en hoe is het met het vrouwelijk volk hier?
ik ga zo misschien ook house kijken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat slapen klinkt goed. Misschien dat ik dat ook maar es moet proberen, verder geen film kijken maar
mijn medische kennis verbreden met House
ik lig alquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetKom gaan we samen simultaan slapen
Lolquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef Cunani het volgende:
Hahaha, m'n overbuurman kwam net even binnenlopen. Hij had een rookmelder gevonden toen hij stond te roken. Vroeg hij aan mij of ik toevallig wist of iemand er eentje mistte. Nou..
Maakt niet uit, Italiaanse designer die geweldige schoenen maakt, dik 1000,- voor 1 paar.quote:
Wacht, ik kom naast je liggenquote:
Absoluut!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lolscheelt je weer een paar cent
Ik denk juist vanwege die prijs dat het mij niks zegtquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Italiaanse designer die geweldige schoenen maakt, dik 1000,- voor 1 paar.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef Cunani het volgende:
Hahaha, m'n overbuurman kwam net even binnenlopen. Hij had een rookmelder gevonden toen hij stond te roken. Vroeg hij aan mij of ik toevallig wist of iemand er eentje mistte. Nou..
Moe.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
[..]
en hoe is het met het vrouwelijk volk hier?
Goed idee hèquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ga zo misschien ook house kijken.
En waarschijnlijk draag je geen vrouwenschoenen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk juist vanwege die prijs dat het mij niks zegt
Ik heb dat ding in ieder geval terug, alleen de batterij is er onderweg uitgevlogen denk ik. Vroeg me al af waarom die het maar niet deed.. Zucht..quote:
Dat ook, maar ik heb wel laarzenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En waarschijnlijk draag je geen vrouwenschoenen.
Dan is het goed schatquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor jou heb ik altijd energie
welk paar wilde je hebben dan DW? Ik ken em namelijk ook niet :$quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En waarschijnlijk draag je geen vrouwenschoenen.
en zo maak je toch nog wat mee op wat leek een saaie dinsdag avondquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef Cunani het volgende:
[..]
Ik heb dat ding in ieder geval terug, alleen de batterij is er onderweg uitgevlogen denk ik. Vroeg me al af waarom die het maar niet deed.. Zucht..
In je gezicht?quote:
ook goed hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okee, en met jou dan meisje?
de reehorst,quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
En was het leuk in ede? en waar in ede moest je dan zijn?
Ja maar dat begint toch pas over een uur?quote:
Geef mij voortaan dan maar een saaie dinsdagavond..quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
en zo maak je toch nog wat mee op wat leek een saaie dinsdag avond
Warmquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wacht, ik kom naast je liggen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef Cunani het volgende:
[..]
Ik heb dat ding in ieder geval terug, alleen de batterij is er onderweg uitgevlogen denk ik. Vroeg me al af waarom die het maar niet deed.. Zucht..
wat is een edwinuss ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moe.En gelukkig, en ik hoop dat ik over een maand nog gelukkiger ben door Edwinuss.
Ja klopt, 21:30. In de tussentijd beetje Zappenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dat begint toch pas over een uur?
Dat zou jij toch moeten wetenquote:
Lekker knus he?quote:
toch wel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef Cunani het volgende:
[..]
Geef mij voortaan dan maar een saaie dinsdagavond..
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
welk paar wilde je hebben dan DW? Ik ken em namelijk ook niet :$
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
zolang je niet in mn gezicht wil komen via mijn oogkassen vind ik het goed
tot zoquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef Cunani het volgende:
Ik ga toch even proberen of ik die batterij ergens kan vinden, ik weet nu waar dat apparaat lag dus de batterij moet ergens in de buurt liggen.
Succes!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef Cunani het volgende:
Ik ga toch even proberen of ik die batterij ergens kan vinden, ik weet nu waar dat apparaat lag dus de batterij moet ergens in de buurt liggen.
Ja. Ik zou zelfs seks hebben om die schoenen te krijgen. Noem me maar een hoer.quote:
no problemo! ik heb heerlijk zacht zwart haar. echter niet in overvloed, dus graag wel enige voorzichtigheid betrachtenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]WTF
Nee, ik wilde je door je borstelige haar kroelenMag dat ook?
Ben je toch ook, van de duivel toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik zou zelfs seks hebben om die schoenen te krijgen. Noem me maar een hoer.
quote:
Klopt, maar wel een hele dure hoer dan, 1x neuken voor schoenen van dik 1000,-.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je toch ook, van de duivel toch?
maar ze zijn wel stoerquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een hele dure hoer dan, 1x neuken voor schoenen van dik 1000,-.
Dan mag het ook wel een hele lange beurt zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een hele dure hoer dan, 1x neuken voor schoenen van dik 1000,-.
quote:
Ze zijn geweldigquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik zou zelfs seks hebben om die schoenen te krijgen. Noem me maar een hoer.
Is goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we nu samen tv kijken? Is ook zo knus
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:36 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
no problemo! ik heb heerlijk zacht zwart haar. echter niet in overvloed, dus graag wel enige voorzichtigheid betrachten
ja.quote:
Misschien dat ze dan er wel beter uit zijn maar ik vind het nog steeds nietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zijn geweldigMaar ik wil ze dan wel in ;t grijs.
dat ligt niet aan mij he.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan mag het ook wel een hele lange beurt zijn
Geef toe, jij zou het ook doen.quote:
Da's liefquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef AskMe het volgende:
[..]
Is goed, de afstandsbediening ligt aan jou kant, jij mag kiezen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dat ze dan er wel beter uit zijn maar ik vind het nog steeds niets
Als ik dan mocht kiezen ging ik toch voor iets heel andersquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's liefEhm, waar heb jij zin in? Film, serie, iets heel anders? Jij wilde House zien toch?
Met jou wel jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef toe, jij zou het ook doen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik dan mocht kiezen ging ik toch voor iets heel anders
Ik vind schoenen met een zeer hoge hak al niets en ik vind hak schoenen mooier als ze open zijn(dat je de voeten gewoon kan zien)quote:
Wat muziek tot 21:30 om dan vervolgens House te gaan kijken, hoe klinkt dat ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's liefEhm, waar heb jij zin in? Film, serie, iets heel anders? Jij wilde House zien toch?
Dat klinkt precies goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef AskMe het volgende:
[..]
Wat muziek tot 21:30 om dan vervolgens House te gaan kijken, hoe klinkt dat ?
Ik denk ik help je even maar jij maakt er geen gebruik vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef AskMe het volgende:
[..]
Wat muziek tot 21:30 om dan vervolgens House te gaan kijken, hoe klinkt dat ?
ik ben er helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik zal het voorzichtig aaien, okee?
quote:
Schoenen met hak vind ik daarentegen wel mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind schoenen met een zeer hoge hak al niets en ik vind hak schoenen mooier als ze open zijn(dat je de voeten gewoon kan zien)
met iemand anders niet dan?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
ik ben er helemaal klaar voor
Ben jij wel een vent?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind schoenen met een zeer hoge hak al niets en ik vind hak schoenen mooier als ze open zijn(dat je de voeten gewoon kan zien)
pumphakken zijn niet dik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:46 schreef AskMe het volgende:
[..]
Schoenen met hak vind ik daarentegen wel mooi, wat wel lelijk is, is zo'n schoen met een pump hak, zo'n superdikke hak zeg maar
Nee, niet als hoertje lieverd, dan ben ik helemaal van jouquote:
Truequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben jij wel een vent?Hoge hakken zijn sexy.
Ik zei een zeer hoge hak en daar mee bedoel ik 8 cm+quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben jij wel een vent?Hoge hakken zijn sexy.
sterker nog ik sliep alquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef AskMe het volgende:
[..]
en na House vallen we rustig in slaap
Ben je zo moequote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:49 schreef kaatjhuh het volgende:hier word over schoenen gepraat
![]()
me luves schoenen
Ook niet als je schoenen van dik 1000,- ermee kan krijgen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet als hoertje lieverd, dan ben ik helemaal van jou![]()
jahoor! van het aaien van mij gaat een therapeutische werking uit. ik adviseer meerdere malen per dag op verschillende plekken van het lichaam te aaien. dit, ter verstering van het effect! en voor jou: gratis en voor nietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat heeeeeeerlijk zacht
![]()
![]()
Mag ik dit vaker doen?![]()
schoenen en tasjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ondergoed en schoenen, die shop ik het liefst
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook niet als je schoenen van dik 1000,- ermee kan krijgen?
Door schoenen ben ik blij dat ik een vrouw ben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:49 schreef kaatjhuh het volgende:
hier word over schoenen gepraat
![]()
me luves schoenen
hmm kwestie van kachel goed warm, onder dekens hangen en weg dommelenquote:
quote:
Op verschillende plekken van je lijf!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:51 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
jahoor! van het aaien van mij gaat een therapeutische werking uit. ik adviseer meerdere malen per dag op verschillende plekken van het lichaam te aaien. dit, ter verstering van het effect! en voor jou: gratis en voor niets
Schoenen, tasjes en kleding (vooral corsetten en rokjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ondergoed en schoenen, die shop ik het liefst
Tasjesquote:
Ik ook niet, maar voor die schoenen wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zou dat principieel gewoon niet kunnen, tenzij die heeeeeeel leuk is
Lekker jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm kwestie van kachel goed warm, onder dekens hangen en weg dommelen![]()
[..]
nou inderdaad_!
Jij snapt ;m.quote:
LIFquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Trevland het volgende:
Is er geen kleding/shop supforum hier op fok?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Trevland het volgende:
Haha, we kunnen het ook over mannen-kleding hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Trevland het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Door schoenen ben ik blij dat ik een vrouw ben.
Jajaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar voor die schoenen wel.En niet bij iedereen natuurlijk.
Dat maakt me geen zak uit heb gewoon een hekel aan kleding kopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef AskMe het volgende:
[..]
Haha, we kunnen het ook over mannen-kleding hebben
hierover wens ik niet openlijk in detail te treden. het betreft een zeer unieke behandeling die jij bij wijze van uitzondering krijgt. voor afspraak graag contact opnemen via pb. ook andere geïnteresseerden kunnen via deze weg contact met mij opnemen voor een geheel vrijblijvende offerte.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op verschillende plekken van je lijf!Welke plekken dan?
![]()
En therapeutisch is altijd goed, kan ik een afspraak met je maken voor 5 keer per dag?
Ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wordt dus een setje nieuwe batterijen halen
Hoe kut ik me ook voel, ik word altijd weer heel gelukkig van schoenen. Het werkt beter dan Ben & Jerry;s.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]anders niet?
oke vrouw zijn heeft best wat nadelen ten opzichte van mannen maar wij vrouwen kunnen veel meer mooie schoenen aan (niet tegelijk maar hebben gewoon meer keus uit mooiere schoenen) en tasjes staan ons beter dan mannen
Bij deze twijfel ik niet meer aan je mannelijkheid.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat maakt me geen zak uit heb gewoon een hekel aan kleding kopen
wel wat nadelenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]anders niet?
oke vrouw zijn heeft best wat nadelen ten opzichte van mannen maar wij vrouwen kunnen veel meer mooie schoenen aan (niet tegelijk maar hebben gewoon meer keus uit mooiere schoenen) en tasjes staan ons beter dan mannen
Ik dank u zeerquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij deze twijfel ik niet meer aan je mannelijkheid.
U heeft me zeer nieuwsgierig gemaakt, ik zal contact opnemen via de door u opgegeven manierquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:55 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
hierover wens ik niet openlijk in detail te treden. het betreft een zeer unieke behandeling die jij bij wijze van uitzondering krijgt. voor afspraak graag contact opnemen via pb. ook andere geïnteresseerden kunnen via deze weg contact met mij opnemen voor een geheel vrijblijvende offerte.
i'm looking forward to it!
Dat wist ik ook! Rechten nog steeds?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ah ja! Wat ik trouwens gehaald heb!
Dat klopt idd. Maar geen Pabo meer heur
Je bent dus ook blij dat 't winter is, dan komen de laagjes er weer aanquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kut ik me ook voel, ik word altijd weer heel gelukkig van schoenen. Het werkt beter dan Ben & Jerry;s.
en wij hebben sowieso meer keuze qua kleding.
Dan moet je me maar wakker houdenquote:
He, niet elke vrouw is een roddelbitch.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel wat nadelen_!
verplicht 1x per maand bloeden
zwanger worden en bevallen, yikes
meeste vrouwen rodeelen (leuk hoor vriendinnen clubjes)
wildplassen is niet zo makkelijk
nog steeds achtergesteld worden in het bedrijfsleven
een fortuin uit moeten geven aan ontharing technieken
ik ben toch blij dat ik man ben
Met die laatste stelling ben ik het wel eens jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He, niet elke vrouw is een roddelbitch.
En ondanks alle leed die wij moeten doorstaan, zijn wij vrouwen toch aantrekkelijker dan mannen!
Geen dank.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrouwen aantrekkelijker vind dan mannen ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ondanks alle leed die wij moeten doorstaan, zijn wij vrouwen toch aantrekkelijker dan mannen!
Je lijkt dik door laagjes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef AskMe het volgende:
[..]
Je bent dus ook blij dat 't winter is, dan komen de laagjes er weer aan
nee niet elke vrouw, maar de meeste wel en meerdere vrouwen bij elkaar is om horendol van te wordenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat heb ik met mensen pesten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kut ik me ook voel, ik word altijd weer heel gelukkig van schoenen. Het werkt beter dan Ben & Jerry;s.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met die laatste stelling ben ik het wel eens ja
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef Cunani het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrouwen aantrekkelijker vind dan mannen ja.
Iets met kippenhok?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niet elke vrouw, maar de meeste wel en meerdere vrouwen bij elkaar is om horendol van te worden
Maar dat is niet lief.quote:
ik voel mezelf oranje kleuren bij de gedachte!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
U heeft me zeer nieuwsgierig gemaakt, ik zal contact opnemen via de door u opgegeven manier![]()
Wel 3 tot 5 dagen in mijn geval, dus geen argumentquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel wat nadelen_!
verplicht 1x per maand bloeden
Voor zover ik weet doen de meesten dat vrijwillig.quote:zwanger worden en bevallen, yikes
Geen last vanquote:meeste vrouwen rodeelen (leuk hoor vriendinnen clubjes)
Plastuit FTW!quote:wildplassen is niet zo makkelijk
Valt ook reuze mee als je maar meer dan 32 uur wilt werken en een diploma hebtquote:nog steeds achtergesteld worden in het bedrijfsleven
Volgens mij geven jullie mannen meer uit aan scheerspullen hoorquote:een fortuin uit moeten geven aan ontharing technieken
Ik ben toch blij dat ik een vrouw ben met de vele voordelen!quote:ik ben toch blij dat ik man ben
Maar dat is hetzelfde als een hond een stuk vlees geven en dan vragen of die het niet lekker vindquote:
jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iets met kippenhok?
[..]
Maar dat is niet lief.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat is hetzelfde als een hond een stuk vlees geven en dan vragen of die het niet lekker vind
Interessant, hoe komt dat zo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:02 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
ik voel mezelf oranje kleuren bij de gedachte!
overigens heb ik die kleur tijdens vrijwel iedere emotie die ik voel
we zitten in ONZ hehquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel 3 tot 5 dagen in mijn geval, dus geen argument
cht 1x per maand bloeden
[..]
Voor zover ik weet doen de meesten dat vrijwillig.
[..]
Geen last van
[..]
Plastuit FTW!
[..]
Valt ook reuze mee als je maar meer dan 32 uur wilt werken en een diploma hebt
[..]
Volgens mij geven jullie mannen meer uit aan scheerspullen hoor
[..]
Ik ben toch blij dat ik een vrouw ben met de vele voordelen!
Waarom moet je je klaar maken voor uitgaan? Ik ga altijd gewoon zo naar de kroeg als ik er de hele dag al bijloop. Mijn broer doet nog meer als ;ie uitgaat!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
erger nog meerdere vrouwen en drank
nog erger meerdere vrouw drank, klaar maken voor uitgaan en beslissen waar heen we uit gaan
die zaak ken ik nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die is aan ;t fappen op die schoenen en DW.rar.quote:
"Haalt een kopje koffie"quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je me maar wakker houden
Je kent Ben & jerry;s toch wel?quote:
mijn moeder was vroeger dusdanig veganistisch dat haar vruchtwater, waarin ik mijn ontwikkeling als embryo doormaakte, uit jus d'orange bestond. dit verklaart mijn huidskleur.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Interessant, hoe komt dat zo?
Ja maar, ja maarquote:
Oh want ik dacht dat wij de afspraak hadden om vandaag de top te halen van de dagcijfersquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die is aan ;t fappen op die schoenen en DW.rar.
Jij bent echt lievquote:
JEUJ!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
nog maar 16 uur en dan zit Marijke bij mij in mn Dinky Toy![]()
Jullie zijn jaloers he
Jaloers op jou jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie zijn jaloers he
ja dat betekent of dat je er charming enough uitziet of dat het je je moer uitmaakt, take your pickquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom moet je je klaar maken voor uitgaan? Ik ga altijd gewoon zo naar de kroeg als ik er de hele dag al bijloop. Mijn broer doet nog meer als ;ie uitgaat!
Jus d'orange met of zonder vruchtvlees ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
mijn moeder was vroeger dusdanig veganistisch dat haar vruchtwater, waarin ik mijn ontwikkeling als embryo doormaakte, uit jus d'orange bestond. dit verklaart mijn huidskleur.
Interessantquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
mijn moeder was vroeger dusdanig veganistisch dat haar vruchtwater, waarin ik mijn ontwikkeling als embryo doormaakte, uit jus d'orange bestond. dit verklaart mijn huidskleur.
nou hee, tis bijna niet te houden die jaloeziequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie zijn jaloers he
kom uit een boeren gehugtquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kent Ben & jerry;s toch wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh want ik dacht dat wij de afspraak hadden om vandaag de top te halen van de dagcijfers
Ja maar dat zijn vaak van die gedrochten die 12 kilo make up ophebben. Je weet wel van die figuren die met make up best appetijtelijk zijn maar zie je ze zonder dan schrik je je het apezuurquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat betekent of dat je er charming enough uitziet of dat het je je moer uitmaakt, take your pick
maar de meeste vrouwen zullen toch wel even nodig hebben vrees ik_!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
kom uit een boeren gehugt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karin! Dat is ijs!
Heul lekker ijs zelfs! Dat ken je toch wel?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ben wel een beetje een tomboy.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat betekent of dat je er charming enough uitziet of dat het je je moer uitmaakt, take your pick
maar de meeste vrouwen zullen toch wel even nodig hebben vrees ik_!
nee hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn vaak van die gedrochten die 12 kilo make up ophebben. Je weet wel van die figuren die met make up best appetijtelijk zijn maar zie je ze zonder dan schrik je je het apezuur
[..]
dat is ijs doosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou hee, tis bijna niet te houden die jaloezie_!
ook niks mis meer hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje een tomboy.
[..]
Dat is het meest goddelijke ijs ooit. M;n beste vriendin heeft ooit gezegd dat ;t beter is dan seks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Karin! Dat is ijs!
doe mij dan maar een bakquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is het meest goddelijke ijs ooit. M;n beste vriendin heeft ooit gezegd dat ;t beter is dan seks.
Dan is die niet helemaal 100quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is het meest goddelijke ijs ooit. M;n beste vriendin heeft ooit gezegd dat ;t beter is dan seks.
Heerlijk ijs idd, alleen aan de prijs valt nog wat te sleutelenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Karin! Dat is ijs!
Gelukkig heb je ook vrouwen die heel mooi zijn zonder make-up.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn vaak van die gedrochten die 12 kilo make up ophebben. Je weet wel van die figuren die met make up best appetijtelijk zijn maar zie je ze zonder dan schrik je je het apezuur
alles wat ik hier op zou zeggen kost me kudo's dus ik zwijgquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wil jij niet met Chantal en mij in een auto zitten?
is die duur dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef AskMe het volgende:
[..]
Heerlijk ijs idd, alleen aan de prijs valt nog wat te sleutelen
Liever een spamhaas dan een faalhaasquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef UncleErnie het volgende:
Stelletje spamhazen!
dan is ;t goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |