Is wel een brute film, laats pas een keer voor het eerst gezienquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef AskMe het volgende:
[..]
Shooter is bij voorbaat een betere keus
Nee, dat is II. Deze is dat het hele huis explodeert aan het eindquote:
Morgen maar ff naar IKEA. Geen zin om in het donker en de sneeuw te gaan lopen zoeken naar zo'n achterlijk ding.quote:
En als mijn zusje een jonge was geweest dan was het mijn broertjequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Omg, ik krijg geweldige schoenen van onze lieve Edwinuss als hij rijk wordt.
Bij mij geliefd hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
ben alweer poosje actief...
en maak me geliefd en minder geliefd
Ik dacht dat Amerika na deze kwamquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, dat is II. Deze is dat het hele huis explodeert aan het eind
Te moe? En ik dan?quote:
Die letten vast niet op zulke dingen tochquote:
Amerika was II, die was er vorige week opquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat Amerika na deze kwam
Bij mij op de bankquote:
Ohja diequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, dat is II. Deze is dat het hele huis explodeert aan het eind
Ze zijn vaak voor 5 euro al te krijgen, kijk even bij de Action andersquote:
Danku!quote:
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Yoga geeft je weer kracht enzulks toch
Wel als ze realiseren dat ze een deel van de borg dan niet terug hoeven te betalen, omdat er iets mist/of niet goed werkt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die letten vast niet op zulke dingen toch
Hamsters rammenquote:
Kennen we hier niet in Zweden -> IKEA!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zijn vaak voor 5 euro al te krijgen, kijk even bij de Action anders
Ik weet niet of die wel in zweden zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zijn vaak voor 5 euro al te krijgen, kijk even bij de Action anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |