Nee, voel me te moequote:
Wat gaat de tijd toch snelquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef Cunani het volgende:
[..]
't Is alweer een paar uur geleden ja.
Yoga geeft je weer kracht enzulks tochquote:
Dusja .. wat doen we vanavond ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef murp het volgende:
vraag het anders in deze Slowchat:
ONZ SC# Met rammende Hamsters
Als je moet koken en schoonmaken niet, sta je te koken gaat die achterlijk rookmelder af. Gooi ik dat ding ergens in de bossen, kan ik hem niet meer vinden. Morgen een nieuwe kopen.quote:
Nee, 1 doosje maar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dus jij hebt een voorraadje aangelegd
Dat is ook niet handig, had je niet beter de batterijen er kunnen uithalen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef Cunani het volgende:
Als je moet koken en schoonmaken niet, sta je te koken gaat die achterlijk rookmelder af. Gooi ik dat ding ergens in de bossen, kan ik hem niet meer vinden. Morgen een nieuwe kopen.
Flodder III kijken!quote:
Wie mist zo'n ding nouquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef Cunani het volgende:
[..]
Als je moet koken en schoonmaken niet, sta je te koken gaat die achterlijk rookmelder af. Gooi ik dat ding ergens in de bossen, kan ik hem niet meer vinden. Morgen een nieuwe kopen.
Werken.quote:
Dat realiseerde ik me pas nadat ik dat ding weggesmeten had.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook niet handig, had je niet beter de batterijen er kunnen uithalen?
Lolquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef Cunani het volgende:
[..]
Dat realiseerde ik me pas nadat ik dat ding weggesmeten had.
nothing left to sayquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef AskMe het volgende:
[..]
Shooter is bij voorbaat een betere keus
Is wel een brute film, laats pas een keer voor het eerst gezienquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef AskMe het volgende:
[..]
Shooter is bij voorbaat een betere keus
Nee, dat is II. Deze is dat het hele huis explodeert aan het eindquote:
Morgen maar ff naar IKEA. Geen zin om in het donker en de sneeuw te gaan lopen zoeken naar zo'n achterlijk ding.quote:
En als mijn zusje een jonge was geweest dan was het mijn broertjequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Omg, ik krijg geweldige schoenen van onze lieve Edwinuss als hij rijk wordt.
Bij mij geliefd hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
ben alweer poosje actief...
en maak me geliefd en minder geliefd
Ik dacht dat Amerika na deze kwamquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, dat is II. Deze is dat het hele huis explodeert aan het eind
Te moe? En ik dan?quote:
Die letten vast niet op zulke dingen tochquote:
Amerika was II, die was er vorige week opquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat Amerika na deze kwam
Bij mij op de bankquote:
Ohja diequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, dat is II. Deze is dat het hele huis explodeert aan het eind
Ze zijn vaak voor 5 euro al te krijgen, kijk even bij de Action andersquote:
Danku!quote:
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Yoga geeft je weer kracht enzulks toch
Wel als ze realiseren dat ze een deel van de borg dan niet terug hoeven te betalen, omdat er iets mist/of niet goed werkt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die letten vast niet op zulke dingen toch
Hamsters rammenquote:
Kennen we hier niet in Zweden -> IKEA!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zijn vaak voor 5 euro al te krijgen, kijk even bij de Action anders
Ik weet niet of die wel in zweden zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zijn vaak voor 5 euro al te krijgen, kijk even bij de Action anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |