Want?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:57 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het zou me eerder verbazen als je het niet was
DW snoesjequote:
Aangezien sommige mensen me een slet vinden: jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat dan heel anders als je gedrag hier op fok?
Nou eerder met jou ideeën van dingen doen op een meetquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Aangezien sommige mensen me een slet vinden: ja
Haha, naja, dat zou ik in het echt ook wel roepenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou eerder met jou ideeën van dingen doen op een meet
Bluhquote:
Ik ben al lang niet zo'n drama-queen meer.quote:
Ik was al bangquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, naja, dat zou ik in het echt ook wel roepenDoen is een ander verhaal
marijkeliefquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
marijkelief![]()
ik bne bij de lidl geweest vandaag.
JMquote:
Omdat ik een vrouw die met kindjes werkt niet echt wild vindquote:
ik heb het snel koud...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bluh
Wil je m'n logeerbed lenen, donderdag op vrijdag ben ik toch niet thuis
Doe ik dat dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Omdat ik een vrouw die met kindjes werkt niet echt wild vind
opflikkerenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben al lang niet zo'n drama-queen meer.
Nee, mijn vrijdag wat doe jequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JMJe mag me vrijdag missen op school. Alweer.
Dan zet je de verwarming lekker hoogquote:
Hoezo niet bij de aldi?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
marijkelief![]()
ik bne bij de lidl geweest vandaag.
Ik heb zelfs het liedje voor je auditie om met die kindjes te zingen gehoord wat je gezongen hebt.quote:
ik heb het warm genoeg als jij er bentquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet je de verwarming lekker hoog![]()
je bent er zelf ook 1 (een kindquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Omdat ik een vrouw die met kindjes werkt niet echt wild vind
Ah ja! Wat ik trouwens gehaald heb!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het liedje voor je auditie om met die kindjes te zingen gehoord wat je gezongen hebt.
Zoiets was het toch? Of was het een of ander kamp?
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ga je dat nou weer van pezu overnemen?
Hee jij hierquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
je bent er zelf ook 1 (een kind)
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb het warm genoeg als jij er bent
Ga jij dan niet naar yoga?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dan mag je vanavond komen, dan ben ik wel
Nog een Ernie!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
je bent er zelf ook 1 (een kind)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |