Whehe los van elkaar mij nog wel goed af maar samen is niet aan te radenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij sommige lukt een van de 2 alleen al niet dus is een combinatie van beide wel heel erg lastig
Nee echt, condor zag hem ook al, ik kan er echt niks aan doen dat het zo isquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met de wens is de vader van de gedachten... Mannen![]()
Ja ik zie het nuquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
het is echt dat je hem in je oog hoek moet zien om dat effect te krijgen
Zegt er een watquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met de wens is de vader van de gedachten... Mannen![]()
GMTAquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
In mijn ooghoek is het ook geen piemel hoor.
Nou ja, waar het hart vol van is...
Rekt de aars van op?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
In mijn ooghoek is het ook geen piemel hoor.
Nou ja, waar het hart vol van is...
Ja, maar die is toch ook manquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee echt, condor zag hem ook al, ik kan er echt niks aan doen dat het zo is
Welquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou dan had het toch ook geen zin ghead als ik er was geweest?
quote:
en hoe komt het dat Ladi het ook ziet dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar die is toch ook man
Nee met hangend kopjequote:
Dus jij bent ook nog geen man!quote:
Ontkennen heeft geen zin schatquote:
Die doet alsofquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
en hoe komt het dat Ladi het ook ziet dan?
Ik had tijd voor je gemaaktquote:
quote:
Nee, ik denk niet echt aan piemels dat ik het overal in zie.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus jij bent ook nog geen man!![]()
Ladi doet nooit alsofquote:
Met of zonder piemel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee, ik zei wel wat... Maar mijn wens is dat ik Kirby zie, en gelukkig gaat dat nog steeds goed
![]()
JM!quote:
Het kan ook nog even want het duurt nog een tijdje voordat kerst geweest isquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee, ik zei wel wat... Maar mijn wens is dat ik Kirby zie, en gelukkig gaat dat nog steeds goed
![]()
Ik had nog wel een "quote:
Werk gaat voor het meisje toch?quote:
quote:
quote:
Jij doet zeker nooit alsofquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had nog wel een "" PI, het was een grapje
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Jij doet zeker nooit alsofIk las je PI niet, sorry
Jij mag dat blijven doen als jij dat wilquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zonder
![]()
I'm going to my happy place now...
* Marijkezwolle wenst vurig alleen Kirby te blijven zien
PIEMELPIEMELPIEMELPIEMELPIEMEL!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zonder
![]()
I'm going to my happy place now...
* Marijkezwolle wenst vurig alleen Kirby te blijven zien
Dat weet ik tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nooit
Volgende keer beter opletten meneer![]()
Ligt eraanquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Werk gaat voor het meisje toch?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan jij er niet genoeg van krijgen of heb ik dat mis?
Nou dan kom ik toch nog evenquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
PIEMELPIEMELPIEMELPIEMELPIEMEL!!!!
Het zal je verbazen hoe keurig ik benquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan jij er niet genoeg van krijgen of heb ik dat mis?
Het zou me eerder verbazen als je het niet wasquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe keurig ik ben
Heel keurigquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe keurig ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |