quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwDan begreep ik je niet goed
Dan mag ik deze post dus weer editten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Stoeprand het volgende:
Marijke en ik zijn meer dan vriendjes hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
M'n pedopas is verlopen, dus ik pasquote:
Ik kan het niet uitstaan als je dat doetquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, was niks bijzonders lieverd, echt niet
Laag bij de grond blijven. Veel raketten en springplanken gebruiken. Niet omhoog maar vooruit. Propellors zoveel mogelijk ontwijken. Altijd zo'n in zo'n balletje zitten, het liefst een gele.quote:
Nee mijn excuses.quote:
Dan wordt het ons kleine geheimpje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
M'n pedopas is verlopen, dus ik pas
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, missen? In het begin al direct?
oke dan weet ik ook weer genoeg, maar ik speel toch liever andere gamesquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Laag bij de grond blijven. Veel raketten en springplanken gebruiken. Niet omhoog maar vooruit. Propellors zoveel mogelijk ontwijken. Altijd zo'n in zo'n balletje zitten, het liefst een gele.
ZO balen als dat gebeurtquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwDan begreep ik je niet goed
Maakt niet uit schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan wordt het ons kleine geheimpje.![]()
Meestal zegt de oudere dit in geval van pedofilie.
Ik zag het al dus ik heb hem maar even voor je verlengtquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Ervaring?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan wordt het ons kleine geheimpje.![]()
Meestal zegt de oudere dit in geval van pedofilie.
Ja ik weet het ook niet meer preciesquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:23 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitstaan als je dat doetZeg
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zag het al dus ik heb hem maar even voor je verlengt
toen ging het hier ook een stuk beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat ik ze niet sla met dat kussen
Zal de hint van Trev eens proberen
Nee multitasken is niet mijn vakquote:
Hij moet eerst helemaal omhoog en dan komt ie weer naar beneden gevallen en DAN moet je meppen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat ik ze niet sla met dat kussen
Zal de hint van Trev eens proberen
Was maar een grapje, echt waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Oehquote:
Dat weet jij niet hoever mijn internet krachten rijkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nuutes! Dat kan heul niet!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij moet eerst helemaal omhoog en dan komt ie weer naar beneden gevallen en DAN moet je meppen!
Weet je heus welquote:
Oh ja datquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet meer preciesPoosje terug in GM zei je iets over dat ik er niet altijd was en dat je dan heus wel tijd had voor Marijke dus daar maakte ik een grapje over
Niks bijzonders
![]()
En nou hier komen.
Ik ben er altijd voor jouquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh ja datMaar ik moet toch een beetje liefde hebben als jij er niet bent?
![]()
Ja mevrouw
Man eigenquote:
Waar was je dan de hele dagquote:
zwak excuus manquote:
Als jij had gezegd dat je me nodig had was ik direct gekomenquote:
hihi jij zei komenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als jij had gezegd dat je me nodig had was ik direct gekomen![]()
Waarom zie ik nou nog steeds geen piemel in je UI?quote:
Nee ik kan ook wel meerdere dingen tegelijk maar praten en begrijpend lezen werkt bij mij nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar in sommige gevallen klopt het toch niet helemaal
ik denk omdat je er teveel op let, je ziet het pas zodra je er niet op let en dan heb je zoiets van wtf en dan kijk je nog eens en dan gaat het om dat wtf momentjequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom zie ik nou nog steeds geen piemel in je UI?
Ja best welquote:
Bij sommige lukt een van de 2 alleen al niet dus is een combinatie van beide wel heel erg lastigquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee ik kan ook wel meerdere dingen tegelijk maar praten en begrijpend lezen werkt bij mij niet
Ik al helemaal onderstebovenopdekop naar dat plaatje kijkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk omdat je er teveel op let, je ziet het pas zodra je er niet op let en dan heb je zoiets van wtf en dan kijk je nog eens en dan gaat het om dat wtf momentje
Ik had het druk. Eigenlijk. Best wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als jij had gezegd dat je me nodig had was ik direct gekomen![]()
het is echt dat je hem in je oog hoek moet zien om dat effect te krijgenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik al helemaal onderstebovenopdekop naar dat plaatje kijken
Iets met de wens is de vader van de gedachten... Mannenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom zie ik nou nog steeds geen piemel in je UI?
Nou dan had het toch ook geen zin ghead als ik er was geweest?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik had het druk. Eigenlijk. Best wel.
In mijn ooghoek is het ook geen piemel hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
het is echt dat je hem in je oog hoek moet zien om dat effect te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |