Ik heb genoeg liefde voor jullie allebei hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, je wordt gedeeld tussen 2 damesLadi en ik houden van delen, he Ladi?
Ben je een beetje ziekjes?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi hoi![]()
* PeZu pezu gaat even een citroen uitknijpen, kokend water en honing erbij gooien
quote:
Zeg nouquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat valt me toch weer tegen van je
Ik lach me helemaal kapot trouwens om die hamstersquote:
ik voel me wat grieperig, de heel dag al en voordta het echt doorbreekt ben ik nu alles aan het proberen om het te voorkomenquote:
Okee, dan houdt 't op en blijf je lekker van mij alleenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
En het muziekje erbijquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lach me helemaal kapot trouwens om die hamstersIk had nu 31 ft
Maar was wel helemaal de ruimte in geschoten
EN NU KOM IK IN BEELD!!11!!11quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Okee, dan houdt 't op en blijf je lekker van mij alleen![]()
![]()
Sorry Marijke
Als je het wel vertelt zie ik af van de gangbangquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen als ik het niet vertel of wat ga je niet doen als ik het wel vertel?
Dit doet me een beetje denken aan yeti sportsquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En het muziekje erbij
Maar omhoog heeft geen zinJe moet vooruit!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
![]()
Sorry Marijke
Het lijkt dan op iets wat iets wits spuitquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je het wel vertelt zie ik af van de gangbang
Hoezo vergeet je mijquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar is goed hoor, ik heb Stoepje
Ja, echt te grappig! Ik had trouwens 87 ft in totaalquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En het muziekje erbij
Maar omhoog heeft geen zinJe moet vooruit!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op een nieuwe fiets moet je het leren?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
En vanuit welke hoek moet je dan precies kijken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het lijkt dan op iets wat iets wits spuit
quote:
Ja zeg nou gewoon wat je bedoeltquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
![]()
Sorry Marijke
ik heb nu 2 pogingen gedaan de eerste 175 en de tweede 176quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, echt te grappig! Ik had trouwens 87 ft in totaalIk heb er gewoon 3 gemist
Nee, ik het op een oude fiets.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Op een nieuwe fiets moet je het leren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vergeet jou nooit, mijn uithuil-zwitserse-troost-chocola-badkuip-vaatwasser-Josh
![]()
![]()
En dat zeg je tegen een vrouw?quote:
quote:
Ja, he, jij zet mij bruut aan de kantquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ik het op een oude fiets.Nou, inderdaad, dat is een sorry waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dit is een fiets met zijwieltjes schatquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jongensquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, echt te grappig! Ik had trouwens 87 ft in totaalIk heb er gewoon 3 gemist
Maar goed dat ik je er zoveel gaf.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, dat is een sorry waard
Zie mijn post bovenaan de pagina. Ik zet helemaal niksquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, he, jij zet mij bruut aan de kant
Zeker weten geen driewieler?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Dit is een fiets met zijwieltjes schat
Haha, was niks bijzonders lieverd, echt nietquote:
Oh okeequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Daar istie veuls te jong voor![]()
Ik weet niet wat jij met ajf doet, maar Stoep en ik zijn gewoon vriendjes
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jongens
[ afbeelding ]
Beat that!![]()
Ik ben toch geen gehandicapte?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef ajf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen een vrouw?![]()
Sommige mensen houden daarvanquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jongens
[ afbeelding ]
Beat that!![]()
quote:
Ik bedoelde 3-wieler. Fokken en bellen kan ik niet samenquote:
Owquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Zie mijn post bovenaan de pagina. Ik zet helemaal niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hoe bedoel je, missen? In het begin al direct?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dat lukt nooit, ik blijf ze missen
STILLE HINT: KIJK LINKS BOVEN IN STAAT EEN BALKJE EN DAAR MEE KAN JE ZE BETER RAKENquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dat lukt nooit, ik blijf ze missen
toch niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik bedoelde 3-wieler. Fokken en bellen kan ik niet samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |