Nee, voel me te moequote:
Wat gaat de tijd toch snelquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef Cunani het volgende:
[..]
't Is alweer een paar uur geleden ja.
Yoga geeft je weer kracht enzulks tochquote:
Dusja .. wat doen we vanavond ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef murp het volgende:
vraag het anders in deze Slowchat:
ONZ SC# Met rammende Hamsters
Als je moet koken en schoonmaken niet, sta je te koken gaat die achterlijk rookmelder af. Gooi ik dat ding ergens in de bossen, kan ik hem niet meer vinden. Morgen een nieuwe kopen.quote:
Nee, 1 doosje maar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dus jij hebt een voorraadje aangelegd
Dat is ook niet handig, had je niet beter de batterijen er kunnen uithalen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef Cunani het volgende:
Als je moet koken en schoonmaken niet, sta je te koken gaat die achterlijk rookmelder af. Gooi ik dat ding ergens in de bossen, kan ik hem niet meer vinden. Morgen een nieuwe kopen.
Flodder III kijken!quote:
Wie mist zo'n ding nouquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef Cunani het volgende:
[..]
Als je moet koken en schoonmaken niet, sta je te koken gaat die achterlijk rookmelder af. Gooi ik dat ding ergens in de bossen, kan ik hem niet meer vinden. Morgen een nieuwe kopen.
Werken.quote:
Dat realiseerde ik me pas nadat ik dat ding weggesmeten had.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook niet handig, had je niet beter de batterijen er kunnen uithalen?
Lolquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef Cunani het volgende:
[..]
Dat realiseerde ik me pas nadat ik dat ding weggesmeten had.
nothing left to sayquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef AskMe het volgende:
[..]
Shooter is bij voorbaat een betere keus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |