Dat zou jij toch moeten wetenquote:
Lekker knus he?quote:
toch wel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef Cunani het volgende:
[..]
Geef mij voortaan dan maar een saaie dinsdagavond..
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
welk paar wilde je hebben dan DW? Ik ken em namelijk ook niet :$
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
zolang je niet in mn gezicht wil komen via mijn oogkassen vind ik het goed
tot zoquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef Cunani het volgende:
Ik ga toch even proberen of ik die batterij ergens kan vinden, ik weet nu waar dat apparaat lag dus de batterij moet ergens in de buurt liggen.
Succes!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef Cunani het volgende:
Ik ga toch even proberen of ik die batterij ergens kan vinden, ik weet nu waar dat apparaat lag dus de batterij moet ergens in de buurt liggen.
Ja. Ik zou zelfs seks hebben om die schoenen te krijgen. Noem me maar een hoer.quote:
no problemo! ik heb heerlijk zacht zwart haar. echter niet in overvloed, dus graag wel enige voorzichtigheid betrachtenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]WTF
Nee, ik wilde je door je borstelige haar kroelenMag dat ook?
Ben je toch ook, van de duivel toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik zou zelfs seks hebben om die schoenen te krijgen. Noem me maar een hoer.
quote:
Klopt, maar wel een hele dure hoer dan, 1x neuken voor schoenen van dik 1000,-.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je toch ook, van de duivel toch?
maar ze zijn wel stoerquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een hele dure hoer dan, 1x neuken voor schoenen van dik 1000,-.
Dan mag het ook wel een hele lange beurt zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een hele dure hoer dan, 1x neuken voor schoenen van dik 1000,-.
quote:
Ze zijn geweldigquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik zou zelfs seks hebben om die schoenen te krijgen. Noem me maar een hoer.
Is goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we nu samen tv kijken? Is ook zo knus
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:36 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
no problemo! ik heb heerlijk zacht zwart haar. echter niet in overvloed, dus graag wel enige voorzichtigheid betrachten
ja.quote:
Misschien dat ze dan er wel beter uit zijn maar ik vind het nog steeds nietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zijn geweldigMaar ik wil ze dan wel in ;t grijs.
dat ligt niet aan mij he.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan mag het ook wel een hele lange beurt zijn
Geef toe, jij zou het ook doen.quote:
Da's liefquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef AskMe het volgende:
[..]
Is goed, de afstandsbediening ligt aan jou kant, jij mag kiezen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dat ze dan er wel beter uit zijn maar ik vind het nog steeds niets
Als ik dan mocht kiezen ging ik toch voor iets heel andersquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's liefEhm, waar heb jij zin in? Film, serie, iets heel anders? Jij wilde House zien toch?
Met jou wel jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef toe, jij zou het ook doen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik dan mocht kiezen ging ik toch voor iets heel anders
Ik vind schoenen met een zeer hoge hak al niets en ik vind hak schoenen mooier als ze open zijn(dat je de voeten gewoon kan zien)quote:
Wat muziek tot 21:30 om dan vervolgens House te gaan kijken, hoe klinkt dat ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's liefEhm, waar heb jij zin in? Film, serie, iets heel anders? Jij wilde House zien toch?
Dat klinkt precies goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef AskMe het volgende:
[..]
Wat muziek tot 21:30 om dan vervolgens House te gaan kijken, hoe klinkt dat ?
Ik denk ik help je even maar jij maakt er geen gebruik vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef AskMe het volgende:
[..]
Wat muziek tot 21:30 om dan vervolgens House te gaan kijken, hoe klinkt dat ?
ik ben er helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik zal het voorzichtig aaien, okee?
quote:
Schoenen met hak vind ik daarentegen wel mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind schoenen met een zeer hoge hak al niets en ik vind hak schoenen mooier als ze open zijn(dat je de voeten gewoon kan zien)
met iemand anders niet dan?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
ik ben er helemaal klaar voor
Ben jij wel een vent?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind schoenen met een zeer hoge hak al niets en ik vind hak schoenen mooier als ze open zijn(dat je de voeten gewoon kan zien)
pumphakken zijn niet dik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:46 schreef AskMe het volgende:
[..]
Schoenen met hak vind ik daarentegen wel mooi, wat wel lelijk is, is zo'n schoen met een pump hak, zo'n superdikke hak zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |