Voor jou heb ik altijd energiequote:
Hij heeft een deal met z;n pappa, als die 10 miljoen wint volgende maand, krijgt hij 2,5 miljoen. Z;n papa heeft heel veel loten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
En als mijn zusje een jonge was geweest dan was het mijn broertje
Okee komquote:
quote:
Dat slapen klinkt goed. Misschien dat ik dat ook maar es moet proberen, verder geen film kijken maarquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hamsters rammen
Nee, ik ga denk ik lekker op tijd slapen
En jij?
Dan maar voor jouw hopen dat ze wat geld winnen of niet dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij heeft een deal met z;n pappa, als die 10 miljoen wint volgende maand, krijgt hij 2,5 miljoen. Z;n papa heeft heel veel loten.
quote:
hoiquote:
En hoe groot acht je de kans dat je lekker op tijd slaapt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hamsters rammen
Nee, ik ga denk ik lekker op tijd slapen
En jij?
Ja he? Slapen is soms gewoon heerlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat slapen klinkt goed. Misschien dat ik dat ook maar es moet proberen, verder geen film kijken maar
mijn medische kennis verbreden met House
ja, ik zie ;m zondag pas weer he.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat je daar genoeg aan hebt
Ja. Want dan krijg ik echte Christian Louboutin;s.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maar voor jouw hopen dat ze wat geld winnen of niet dan?
Karin meisjequote:
eigenlijk is slapen altijd goed, je zou het is in de middag moeten proberen hmm heerlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he? Slapen is soms gewoon heerlijk
House is ook tof!Ik twijfel over wat ik ga kijken
Ik kan aan een nieuwe serie beginnen, ik kan wat oudjes afkijken.... Ik weet het nog niet
en dat zegt me helemaal niksquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja, ik zie ;m zondag pas weer he.Of misschien donderdag.
[..]
Ja. Want dan krijg ik echte Christian Louboutin;s.
Christian wie? *Google*.. Ah juist ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja, ik zie ;m zondag pas weer he.Of misschien donderdag.
[..]
Ja. Want dan krijg ik echte Christian Louboutin;s.
Redelijk groot, ik ben nu al vreselijk aan het gapenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hoe groot acht je de kans dat je lekker op tijd slaapt?
quote:
en hoe is het met het vrouwelijk volk hier?quote:
Tijd zou het leren zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Redelijk groot, ik ben nu al vreselijk aan het gapenAl twijfel ik of ik een kop koffie neem
Ja, ik weet hetquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:24 schreef AskMe het volgende:
[..]
eigenlijk is slapen altijd goed, je zou het is in de middag moeten proberen hmm heerlijk
Hier alles okee, en met jou dan meisje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
[..]
en hoe is het met het vrouwelijk volk hier?
ik ga zo misschien ook house kijken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat slapen klinkt goed. Misschien dat ik dat ook maar es moet proberen, verder geen film kijken maar
mijn medische kennis verbreden met House
ik lig alquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetKom gaan we samen simultaan slapen
Lolquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef Cunani het volgende:
Hahaha, m'n overbuurman kwam net even binnenlopen. Hij had een rookmelder gevonden toen hij stond te roken. Vroeg hij aan mij of ik toevallig wist of iemand er eentje mistte. Nou..
Maakt niet uit, Italiaanse designer die geweldige schoenen maakt, dik 1000,- voor 1 paar.quote:
Wacht, ik kom naast je liggenquote:
Absoluut!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lolscheelt je weer een paar cent
Ik denk juist vanwege die prijs dat het mij niks zegtquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Italiaanse designer die geweldige schoenen maakt, dik 1000,- voor 1 paar.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef Cunani het volgende:
Hahaha, m'n overbuurman kwam net even binnenlopen. Hij had een rookmelder gevonden toen hij stond te roken. Vroeg hij aan mij of ik toevallig wist of iemand er eentje mistte. Nou..
Moe.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
[..]
en hoe is het met het vrouwelijk volk hier?
Goed idee hèquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ga zo misschien ook house kijken.
En waarschijnlijk draag je geen vrouwenschoenen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk juist vanwege die prijs dat het mij niks zegt
Ik heb dat ding in ieder geval terug, alleen de batterij is er onderweg uitgevlogen denk ik. Vroeg me al af waarom die het maar niet deed.. Zucht..quote:
Dat ook, maar ik heb wel laarzenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En waarschijnlijk draag je geen vrouwenschoenen.
Dan is het goed schatquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor jou heb ik altijd energie
welk paar wilde je hebben dan DW? Ik ken em namelijk ook niet :$quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En waarschijnlijk draag je geen vrouwenschoenen.
en zo maak je toch nog wat mee op wat leek een saaie dinsdag avondquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef Cunani het volgende:
[..]
Ik heb dat ding in ieder geval terug, alleen de batterij is er onderweg uitgevlogen denk ik. Vroeg me al af waarom die het maar niet deed.. Zucht..
In je gezicht?quote:
ook goed hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okee, en met jou dan meisje?
de reehorst,quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
En was het leuk in ede? en waar in ede moest je dan zijn?
Ja maar dat begint toch pas over een uur?quote:
Geef mij voortaan dan maar een saaie dinsdagavond..quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
en zo maak je toch nog wat mee op wat leek een saaie dinsdag avond
Warmquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wacht, ik kom naast je liggen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef Cunani het volgende:
[..]
Ik heb dat ding in ieder geval terug, alleen de batterij is er onderweg uitgevlogen denk ik. Vroeg me al af waarom die het maar niet deed.. Zucht..
wat is een edwinuss ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moe.En gelukkig, en ik hoop dat ik over een maand nog gelukkiger ben door Edwinuss.
Ja klopt, 21:30. In de tussentijd beetje Zappenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dat begint toch pas over een uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |