quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Dan klopt er nog niks vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef Skiet het volgende:
Waar de TT er vreemd uitziet terwijl het in de hotlist wel klopt.
Chinese Webshop-topic #39 - 如果我Ê... »
Nice, ik ben een beetje ziek nu en baal echt dat ik er niet een heb besteldquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:10 schreef davo1979 het volgende:
Ik heb me snoogie binnen gehad. Effe een kort reviewtje. Ik ben 1.76 m lang en hij komt net tot over me enkels. Voor de rest ik ben wat groter en ik kan er makkelijk met een trui in de armggaten. Voor als nog ideaal voor lekker op de bank hangen met de tv aan.
Maar je kan de datum en tijd wel veranderen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef g0dz0r het volgende:
Na wat rondzoeken ben ik er nu achter dat de datum en tijd niet uit te zetten is in die MD80 klonen.
Daar ben ik niet blij mee.
Dat wil nog wel eens behoorlijk in prijs schelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:16 schreef Semmm het volgende:
Postbode is trouwens langs geweest vandaag maar was geen Chinees pakketje maar kwam uit Amerika, Parfum (ECHT[dat bestaat niet in China])
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat wil nog wel eens behoorlijk in prijs schelen.
Nee, nog niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef Semmm het volgende:
[..]
37 euro voor 100ml, in Nederland 60 euro voor 75 ML, voor foto's moet je maar naar het amerikaanse-webshop topic
PS: heb je trouwens de header al gemaakt mstr?![]()
Popbuying heeft ze ook voor 15 euro, betaal je 2 euro meer en geen gezeur met bieden en Ebay.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Jammer dat je die Mini DV dingen via Ebay moet kopen
Dion heeft een cadeau voor die Harley Davidson paupert stiefpaquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:51 schreef Skiet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk ding van Budgetgadgets
Dat weet ik en dat werkt ook wel maar ik wil gewoon die lelijke cijfers niet meer in beeld.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:13 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Maar je kan de datum en tijd wel veranderen.
tvp
Je kan dat toch wel bewerken als je het echt zo erg vindquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:32 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat werkt ook wel maar ik wil gewoon die lelijke cijfers niet meer in beeld.
Apart dingquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:32 schreef MagischMannetje het volgende:
Net deze besteld.
Waterproof Million Times Matches without Fuel
Iemand had hem op school (iet uit China) Maar iedereen vond dat geweldig dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Iemand had hem op school (iet uit China) Maar iedereen vond dat geweldig dusMaar hoe werkt dat precies dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
op marktplaats.nl staan ook snuggies http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&searchmode=marktplaats&q=snuggiequote:[b]
[..]
Nice, ik ben een beetje ziek nu en baal echt dat ik er niet een heb besteldmeot het nu met een gewoon kleed doen
![]()
Ja, maar hoe kan hij branden zonder feul?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:37 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Je pakt dat stokje dr uit je strijkt hem langs dat zwarte staafje heen en hij brand!
idkquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kan hij branden zonder feul?
Door het touwtje dat er bij zit?
Hoe? Dan moet ik gaan snijden en wordt de resolutie anders. Ja of balken eroverheen maar da's ook niks.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:33 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Je kan dat toch wel bewerken als je het echt zo erg vind
Ja ik heb 'm ook zit een heel klein stukje touw aan, maar als dat eenmaal verbrand is doet ie t niet meerquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Nog niet, heb het een beetje druk met school maar ik blijf tussendoor gewoon verder gaan met de hulp paginaquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:33 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Je kan dat toch wel bewerken als je het echt zo erg vind
@ Semmmm al bijna klaar met de nieuw OP?
Okequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Een klein beetje druk.
Zat ik ook al aan te denken..quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef mstr het volgende:
[..]
quote:PI Chinese Webshop-topic #39 - 如果我们中谈
Hamerquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:44 schreef Twizu het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van dat MD-80 cameraatje. Mijn micro SD kaart past er niet in en ik krijg hem niet meer uitgezet![]()
Is er ergens een handleiding oid te vinden?
Thanks! Ga ik meteen even proberen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Hamer
Dan is ie uit, en kan je MicroSD er ook makkelijk in.
Zit ie er misschien andersom in?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:44 schreef Twizu het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van dat MD-80 cameraatje. Mijn micro SD kaart past er niet in en ik krijg hem niet meer uitgezet![]()
Is er ergens een handleiding oid te vinden?
Nope, het is echt 100% microSD. Ik heb 'm er ingepropt en nu krijg ik 'm er niet meer uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:04 schreef Semmm het volgende:
Heb je niet perongeluk mini SD of gewone SD? :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X*1=X, dus als je iets 1* zo groot maakt dan blijft het even groot![]()
sorry, ben een beetje doelloos bezig...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:32 schreef hongtom het volgende:
Die Ipods waar jullie het gister over hadden, ik heb er van deze gekocht:
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=cc6689446100074dc5ca98b925cc1423&ali_refid=a3_419252_1006
Hope dat ze er voor 5 dec zijn![]()
Heb ze een week geleden besteld staat wel dat ze verzonden zijn maar heb gezegd dat ik geen tracking hoef...En de prijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand heeft mijn foto op marktplaats gebruiktquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:36 schreef pako87 het volgende:
[..]
op marktplaats.nl staan ook snuggies http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&searchmode=marktplaats&q=snuggie
dacht al, voortaan chinese tijden hier..quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:13 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Maar je kan de datum en tijd wel veranderen.
tvp
een eyepot van taobao??quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef mstr het volgende:
Weet iemand nog een leuke MP3/MP4-speler voor niet te veel geld (dollar of 50)?
iPod shuffle?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef mstr het volgende:
Weet iemand nog een leuke MP3/MP4-speler voor niet te veel geld (dollar of 50)?
Doe het dan nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk moet ik het helemaal niet doen.
Ik heb een Sony Ericsson Xpera met 3" scherm
Ik doe het ook niet, maar soms heb je wel eens zo'n opwelling dat je iets MOET kopen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Doe het dan niet![]()
Deze viel me nog op, doet me denken aan mijn ouwe gouwe Iaudio G3 die kapoet is gegaan![]()
70 uur speeltijd, mooi klein, als je iets compact nodig hebt ipv die gsm![]()
http://www.focalprice.com(...)io_Player_Black.html
Daar heb je die $2 gadgets knop voor op de websitesquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet, maar soms heb je wel eens zo'n opwelling dat je iets MOET kopen.
De beetje grappige dingen heb ik wel al een keer gekocht geloof ik jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Daar heb je die $2 gadgets knop voor op de websites![]()
Of heb je dat al allemaal gekocht
Je kunt nooit teveel varkens hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef mstr het volgende:
[..]
De beetje grappige dingen heb ik wel al een keer gekocht geloof ik ja
Vind je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:08 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
http://dealextreme.com/details.dx/sku.29758
[ afbeelding ]
http://dealextreme.com/details.dx/sku.29752
Wtf, wat een geweldige dingen!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:15 schreef davo1979 het volgende:
Leuk zeg die sloffen, gelijk een paar besteld voor naast mijn snoogie.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
Ik heb al wat gevonden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je kunt nooit teveel varkens hebben
dude...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb al wat gevonden.
Super Mega Dual Color Glowsticks (Assorted 100-Pack)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6627
Leuke chickmagneet met uitgaan
Potdikkie, ik ga toch echt met heel ander volk om zo te zienquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:13 schreef neo2000 het volgende:
Jack, dunno of yer still reading over here.. But something thats becoming increasingly popular over here are lemax houses, especially around Christmas. Now i know they're made in China, so maybe you could think about selling the smaller ones if you could get a hold of them?
I'm talking about these things:
http://www.lemaxcollection.com/themes/santas_wonderland.aspx
//and off course, especially the Christmas ones.
Dan ben je in ieder geval 24 uur rustigquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb al wat gevonden.
Morgen ben ik moe van de hele dag school, dan is m'n koopdrang ook rustigerquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Potdikkie, ik ga toch echt met heel ander volk om zo te zienIk moest het even aanklikken voordat ik begreep wat in hemelsnaam lemax huisjes zijn
![]()
[..]
Dan ben je in ieder geval 24 uur rustigmorgen zien we wel weer verder
![]()
Erg jammer dat ik altijd een teringhekel heb gehad aan al die Mario games, dan had ik een hele vracht spullen kunnen kopen
Ach, dan weet je tenminste waardoor dat je kanker hebt gekregen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:38 schreef gers het volgende:
in die waterproof matches zit wel asbest
Mario pantoffels zijn zo homo, maar deze huisjes zijn wel geinigquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef dabadbass het volgende:
Die huisjes zijn btw best geinig (als kado)
Nee, doei!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:41 schreef Twizu het volgende:
Ik vind de sloffen ook tof! Huisjes vind ik dan wel weer kansloos![]()
Hoor ik er nu niet meer bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Neen, sloffen icm een snuggie dat is gay.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mario pantoffels zijn zo homo, maar deze huisjes zijn wel geinig![]()
Verander de topic titel maar naar "de volksbuurt shopt in China"
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb al wat gevonden.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef caspergf1 het volgende:
Ik zoek een aantal cadeautjes voor een goeie vriendin (vriendschappelijk) van me.
Ze is best populair, maar ondanks dat ben ik toch nog steeds good friends with her.
Ze houdt van mijn droge en domme humor en daarom zoek ik ook iets droogs.
Het liefst een aantal kleine dingetjes. We zijn beide 13/14 jaar.
Budget is rond de $12,50
Weet iemand nog iets leuks voor te bestelle op dx of andere chinese site?
Ik zoek een aantal cadeautjes voor een goeie vriendin (vriendschappelijk) van me.
Ze is best populair, maar ondanks dat ben ik toch nog steeds good friends with her.
Budget is rond de $12,50
Dit bedoel ik eigenlijk ookquote:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13301quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef caspergf1 het volgende:
Budget is rond de $12,50
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:18 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13301
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29380quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef caspergf1 het volgende:
Budget is rond de $12,50
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Skiet het volgende:
Nog maar zo een sigaretten ding gekocht. Vroeg meteen iemand of ik er nog 1 kon "regelen"Goed plan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Twizu op 17-11-2009 21:53:29 ]Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Je zoekt beter zelf wat uit dan het hier te vragen. Wij kennen jou en je vriendin niet. Maar die flipflap planten zijn wel leuk:quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef caspergf1 het volgende:
Budget is rond de $12,50
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef hongtom het volgende:
Welke zouden jullie kopen,
dees
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26081
of dees
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26080
Die andere vind ik ook allemaal wel leuk maar daar is het schrijven wat moeilijker op...
(Het is een kadeautje voor me ma)
Hun zijn google, google indexeert alles. Koud kunstje om de gegevens die toch al geanalyseerd moeten worden voor adsense ook even te controleren of mensen vragen om te klikken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Skiet het volgende:
Nee liever niet. Krijg je die dan direct als je dat doet? Edit jullie post dan maar ff haha thanks.
Maar hoezo krijg je dan zo snel een ban? Hoe weten hun dat nou?
Google is niet flauw in het geven van een Ban. Ik ken verschillende mensen die een ban hebben en dus nooit meer gebruik kunnen maken van Adsense.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Skiet het volgende:
Nee liever niet. Krijg je die dan direct als je dat doet? Edit jullie post dan maar ff haha thanks.
Mwa, heb wel eens gelezen op een blog van een of andere Google-medewerker hoe het werkt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Skiet het volgende:
Ja, ze zien er leuk uit maar wel heel gauw kapot. Heb er vandaag 1 binnen gehad. Ding kapot bij aankomst.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef veda het volgende:
[..]
Je zoekt beter zelf wat uit dan het hier te vragen. Wij kennen jou en je vriendin niet. Maar die flipflap planten zijn wel leuk:
http://www.popbuying.com/search.pb/categry.0~keyword.cheapest
Hey, ONZ belde... ze willen je terug. Ga maar snel daarnaartoe.quote:
Jij had hem toch van ebay en die was toch slecht verpakt???quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:44 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ja, ze zien er leuk uit maar wel heel gauw kapot. Heb er vandaag 1 binnen gehad. Ding kapot bij aankomst.
Ik kom heul niet van ONZquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Hey, ONZ belde... ze willen je terug. Ga maar snel daarnaartoe.
Al gedaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef Skiet het volgende:
Twizu en Semmm willen jullie je post even wijzigen dan. Heb geen zin in een ban.
Alleen als je me een varkentje stuurt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef Skiet het volgende:
Twizu en Semmm willen jullie je post even wijzigen dan. Heb geen zin in een ban.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Semmm het volgende:
[..]
Alleen als je me een varkentje stuurt.Chantage! Ik ga je aangeven bij Google als geen varkentjes stuurt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
6 eien
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:00 schreef Tandaozhi het volgende:
Hey jongens, ik vroeg me iets af....namelijk, werkt dit ding:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.21090
Ook in een (Europese) auto? Er staat 24 volt, en volgens mij is het systeem van lighters in de auto's hier 12 volt? En als dit niet werkt, heeft iemand er 1 die wel werkt hier in Europa?
Een auto accu van een auto hier in nederland is 12 volt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:00 schreef Tandaozhi het volgende:
Hey jongens, ik vroeg me iets af....namelijk, werkt dit ding:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.21090
Ook in een (Europese) auto? Er staat 24 volt, en volgens mij is het systeem van lighters in de auto's hier 12 volt? En als dit niet werkt, heeft iemand er 1 die wel werkt hier in Europa?
Dan kopen ze maar een fatsoenlijke sereo, die kunnen ze dan naast hun senseo zetten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:09 schreef mickeyD het volgende:
24 volt is voor in een vrachtauto..
truckers willen ook muziek luisteren hoor..
Thx, besteld!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
Kijk even op DX. Staan er zat die allemaal goed werken.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11218
Deze werkt zeker weten
These two items are now hot in taoabo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef hongtom het volgende:
Welke zouden jullie kopen,
dees
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26081
of dees
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26080
Die andere vind ik ook allemaal wel leuk maar daar is het schrijven wat moeilijker op...
(Het is een kadeautje voor me ma)
I know you,you got 3 pcs,right ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:41 schreef thijs1994 het volgende:
Mooi bestellinkje gedaan bij Jack. Die man is snéééélll geworden. 20:10 de bestelling gedaan, 20:30 antwoord terug en nu al betaald.
Nice toch.
Ohja, dit besteld: http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22632.
Drie maal zelfs
Zonder twijfel deze:quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef caspergf1 het volgende:
Budget is rond de $12,50
Hier hetzelfde, maar al de 22e verzonden. Het kutte is dat andere dingen via PB al wel binnen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef dabadbass het volgende:
Wacht verdorie nog steeds op mn Reeben, zou op 27/10 verscheept zijn. Maar heb nog niets ontvangen.
Ik denk dat het pakje niet door de brievenbus past, maar ik vertrouw mn buren niet
ja dat kan.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:02 schreef JJS het volgende:
Als je op zo'n site een mobiele tefoon koopt, kun je dan vervolgens gewoon er een nederlandse simkaart in knallen?
Mm.. ik had de mijn bij DP besteld jij soms ook?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar al de 22e verzonden. Het kutte is dat andere dingen via PB al wel binnen zijn
Ja, maar da's in feite hetzelfdequote:Op woensdag 18 november 2009 09:03 schreef dabadbass het volgende:
Mm.. ik had de mijn bij DP besteld jij soms ook?
Ik had ook wat besteld rond die tijd, ook nog niet binnen en andere dingen wel. Ben benieuwdquote:Op woensdag 18 november 2009 08:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar al de 22e verzonden. Het kutte is dat andere dingen via PB al wel binnen zijn
Budget is rond de $12,50
Zijn bij popbuying goedkoperquote:Op woensdag 18 november 2009 00:37 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Zonder twijfel deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KLIK
Persoonlijk denk ik dat je een beetje op moet passen met zulk soort "goedkope" toestellen.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:02 schreef JJS het volgende:
Als je op zo'n site een mobiele tefoon koopt, kun je dan vervolgens gewoon er een nederlandse simkaart in knallen?
Zal toch wel meevallen...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef mvc het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat je een beetje op moet passen met zulk soort "goedkope" toestellen.
Je weet namelijk van te voren niet hoe het zit met de SAR-waarde bij zulk soort merkloze toestellen.
De wettelijke maximale SAR-waarde voor mobieltjes is 2,0 Watt/kg; verschillende gezondheidsinstanties adviseren echter om mobieltjes met een SAR-waarde van niet hoger dan 0,6 W/kg te gebruiken. Het is niet wetenschappelijk bewezen dat hoge SAR-waarden schadelijk zijn voor de gezondheid. Wel is het mogelijk dat door de straling van een mobieltje het menselijk lichaam verwarmd wordt waardoor er gezondheidsproblemen als misselijkheid, hoofdpijn of slaapstoornissen kunnen optreden.
Beetje kip en het ei... misschien merk je het niet omdat je hersens zijn verklootquote:Op woensdag 18 november 2009 12:05 schreef FrankP het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen...
Ik heb nog geen rare gezwellen bij me kunnen ontdekken en ik loop al 1,5 jaar met een clonephone rond
Wellicht is het Alu-hoedje een oplossing? Hehe, het zal ongetwijfeld slecht zijn voor je gezondheid om de hele dag met een Chinese telefoon te bellen. Maar wat is nu tegenwoordig wél gezond?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Beetje kip en het ei... misschien merk je het niet omdat je hersens zijn verkloot![]()
Maar als je werkelijk bezorgd bent over het effect van een gsm op je lijf dan moet je een handsfree draad gebruiken en de gsm van je lijf houden.
Iedereen doet er wel grappig over maar er zijn werkelijk zorgwekkende voorbeelden. Eind jaren 90 was dat zelfs bij de toenmalige Netwerk te zien. Een vrouw van een hoge Motorola pief met een tumor aan haar hoofd/oor, toevallig belde die de ganse dag met zo'n ding![]()
Maja, de grote hersentumor epidemie is nog niet gekomen na 10 jaar fors gebruik door het klootjesvolk![]()
Minder bellen is sowieso beter voor je portemonnee en vaak is het best wel een triest gezicht als je iedereen onzin hoort kletsen
quote:Hello,
RT02787****HK this order said had left hk to holland, Post will be under a heavier burden because of the increasing package in the coming Christmas day, so the delivery speed will be a little delay. Please wait more days patiently.
RT027H77692HK. because this item has not be scanned by HK Post, so currently you can track your order info, after a few days every thing will become normal.
Best regards,
Tiffany
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef hongtom het volgende:
Yay, pakketje binnen...
Heeft een week bij hongkong post gewacht en is op de 15 in het viegtuig gestap...
Nu al binnen...
Het zijn dvd's goede kwaliteit box.
Ik post straks wat foto's.
Nee, gewoon dvd'squote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Gaat het hier om die Xbox spellen of was jij dat niet?
ik wacht nu al 11 dagen op Hongkong post ( althans; ze hebben mn pakketje nog niet eens scannend!)
dus hijs nog niet eens in 'productie'
Same here! Hij werd op de 9e verzonden en de 15e verzonden via het vliegtuig.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef hongtom het volgende:
Yay, pakketje binnen...
Heeft een week bij hongkong post gewacht en is op de 15 in het viegtuig gestap...
Nu al binnen...
Het zijn dvd's goede kwaliteit box.
Ik post straks wat foto's.
Een extra kerst vliegtuigquote:Op woensdag 18 november 2009 15:01 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Same here! Hij werd op de 9e verzonden en de 15e verzonden via het vliegtuig.
Dacht dat ik nog wel een week moest wachten.
Even snel naar de Action rennen?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:20 schreef Skiet het volgende:
Vandaag weer niks. Ach, gisteren twee dingen binnen gehad waaronder dus me sigaretten case. Hoopte toch op wat dingen nog vandaag.
Anders haal haalt ie de ADH Chinese rommel niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Even snel naar de Action rennen?
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:38 schreef Twizu het volgende:
[..]
Anders haal haalt ie de ADH Chinese rommel niet.
Waar komen deze vandaan dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:00 schreef hongtom het volgende:
[..]
Nee, gewoon dvd's
Hier wat foto's
[ link | afbeelding ]
De buitenkant heeft zo'n mooie gladde opdruk...(als je snapt wat ik bedoel)...
[ link | afbeelding ]
Der in zit nog een doosje...
[ link | afbeelding ]
De dvd's zitten in lelijke roze dingentjes...
[ link | afbeelding ]
En de achterkant...
totaal 26 dvd's van 5 seizoenen, voor 30 dollar euro
taobao, ik kan de supplier ff niet terug vinden maar als je zoekt op stargate krijg je er genoeg.quote:
Begin van de kerstdrukte bij de HK post. Daarnaast heb je soms gewoon pech en moet je lang wachten. Bekend fenomeen, ene pakje eerder terwijl het later shipped was.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:22 schreef SonyTRV420E het volgende:
Ik heb 2 dingen bij Dealextreem besteld.
Allebei zijn rond dezelfde datum verstuurd, op 28-10 en 30-10
De item die op 28-10 is verzonden is, heb ik al anderhalf week geleden ontvangen maar die van 30 oktober nog steeds niet.
Is dit normaal? Normaal ontvang ik het binnen of iets na 1 week
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:41 schreef eagle89 het volgende:
Nadat ik een shirt bij jack heb besteld, wil ik er nog meer van bestellen. Ook zit ik er over te denken om een paar funny boxershorts te bestellen.
Is het nu handig om alles in 1 verzending te doen? Of alles echt appart te laten komen?
ok, dat is meer geruststellendquote:Op woensdag 18 november 2009 16:23 schreef Skiet het volgende:
[..]
Begin van de kerstdrukte bij de HK post. Daarnaast heb je soms gewoon pech en moet je lang wachten. Bekend fenomeen, ene pakje eerder terwijl het later shipped was.
Hoe groter het pakket hoe meer kans er is dat het gecontroleerd word. Ik zou alles apart laten komen(ligt een beetje aan de waarde).quote:Op woensdag 18 november 2009 16:41 schreef eagle89 het volgende:
Nadat ik een shirt bij jack heb besteld, wil ik er nog meer van bestellen. Ook zit ik er over te denken om een paar funny boxershorts te bestellen.
Is het nu handig om alles in 1 verzending te doen? Of alles echt appart te laten komen?
Ik denk dat je nog even geduld moet hebben, ik zit zelf nog op iets van 21 october te wachten.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:22 schreef SonyTRV420E het volgende:
Ik heb 2 dingen bij Dealextreem besteld.
Allebei zijn rond dezelfde datum verstuurd, op 28-10 en 30-10
De item die op 28-10 is verzonden is, heb ik al anderhalf week geleden ontvangen maar die van 30 oktober nog steeds niet.
Is dit normaal? Normaal ontvang ik het binnen of iets na 1 week
Oke dan bestel ik die vier shirtjes wel appart, en die boxers laat ik wel tegelijk komen.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:46 schreef Skiet het volgende:
[..]
Gewoon 2 of 3 verzendingen als het echt veel is. Maar 4 boxers kan zeker met gemak. Al zijn er ook weleens kleine pakketjes van mij door de douane geopend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:56 schreef MagischMannetje het volgende:
Nieuwe bestelling gedaan:
http://dealperfect.com/search.dp/TypeID.0~keyword.windproof
Een van deze voor 31dec. hoef ik niet meer te kloten met zo'n uitgaand vlammetje.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1442
Omdat ik die nodig hadVolgens mij was daar al iemand mee bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
6 eien
Ja handig voor op school, ik vergeet ze altijdquote:Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef hongtom het volgende:
[..]
Zo jij bent lekker woordenboeken aan het downloaden![]()
Net ff 2 van deze gekocht
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22646
Hopen dat ze her voor oud-en-nieuw zijn![]()
(jammer van die $1,00 extra kosten bij pbpurchase...)
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef hongtom het volgende:
[..]
Zo jij bent lekker woordenboeken aan het downloaden![]()
oquote:Op woensdag 18 november 2009 17:33 schreef Elias3 het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-creditcard-zwendel/
bij deze vooralquote:Op woensdag 18 november 2009 17:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Zucht, nu begint m'n geweten te spelen
http://news.cnet.com/8301-17938_105-10193922-1.htmlquote:"According to Outdustry, iTunes gift cards have been pirated, and China's biggest C2C online shopping site, Taobao, is the platform used to sell the cards."
Dat vind ik dan nog niet zo erg, (Iedereen download zelfs wel eens zonder er voor te betalen). Wist alleen niet dat het om credit card gegevens van andere mensen ging, maarja dat is dus ook niet zeker als ik het artikel zo lees..quote:Op woensdag 18 november 2009 17:46 schreef Elias3 het volgende:
[..]
bij deze vooral
[..]
http://news.cnet.com/8301-17938_105-10193922-1.html
Als je een mobieltje koopt wat op de goede band werkt wel. Als het goed is staat er een link bij de mobieltjes van DX met een lijst van landen en bijbehorende bands.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:02 schreef JJS het volgende:
Jaquote:Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef Klonk het volgende:
houden we het een klein beetje legaal mannen, die itunes kaart is dat dus niet
Heb ik er al stuk of 6, 7 van gekocht. Goede dingen.Alleen dat blauwe stuk aan de onderkant om de vlam mee af te stellen was een keer kapot maar wel helemaal vergoed gekregen door dx.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef hongtom het volgende:
Misschien hele stomme vraag ,maar ik heb geen zin dit hele topic door te lezen .Welke site heb je ze gekocht?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:00 schreef hongtom het volgende:
[..]
Nee, gewoon dvd's
Hier wat foto's
[ link | afbeelding ]
De buitenkant heeft zo'n mooie gladde opdruk...(als je snapt wat ik bedoel)...
[ link | afbeelding ]
Der in zit nog een doosje...
[ link | afbeelding ]
De dvd's zitten in lelijke roze dingentjes...
[ link | afbeelding ]
En de achterkant...
totaal 26 dvd's van 5 seizoenen, voor 30 dollar euro
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Misschien hele stomme vraag ,maar ik heb geen zin dit hele topic door te lezen .Welke site heb je ze gekocht?
mooi, geen miskoop dus...quote:Op woensdag 18 november 2009 18:24 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Heb ik er al stuk of 6, 7 van gekocht. Goede dingen.Alleen dat blauwe stuk aan de onderkant om de vlam mee af te stellen was een keer kapot maar wel helemaal vergoed gekregen door dx.
Ik heb 'm 2 dagen geleden ook besteld, samen met een andere ben benieuwdquote:
Vast nietquote:Op woensdag 18 november 2009 18:35 schreef MagischMannetje het volgende:
Dit zijn zeker ook geen miskopen?![]()
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24332
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1254
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
Vast nietmaar waarom is die aansteker windproof?
alsof zo'n vlam uit wordt geblazen door een beetje wind.
Ze zijn allemaal windproef, probeer jij die vlam maar eens uit te blazen, gaat je niet lukkenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Deze lijkt me wel echt windproof. Er zit een gat in met een hittebron, kan dus moeilijk uitgeblazen worden door de wind.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3078
Ik heb 3 butanelighters (2 kleine en 1 grote), allemaal zogenaamd windproof, maar makkelijk uit te blazenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal windproef, probeer jij die vlam maar eens uit te blazen, gaat je niet lukken
M'n zwager is ermee begonnen met de kerst.. Steeds meer van die troep.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Potdikkie, ik ga toch echt met heel ander volk om zo te zienIk moest het even aanklikken voordat ik begreep wat in hemelsnaam lemax huisjes zijn
![]()
[..]
Dan ben je in ieder geval 24 uur rustigmorgen zien we wel weer verder
![]()
Erg jammer dat ik altijd een teringhekel heb gehad aan al die Mario games, dan had ik een hele vracht spullen kunnen kopen... incl. die sloffen
Inclusief MD52 cam uiteraard, zodat wij nog eens wat te fappen hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:18 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13301
Nadeel met die turbo aanstekers is wel dat het niet geschikt is om vuurwerk mee af te steken. Heb bovenstaande vorig jaar ook gebruikt voor m'n vuurwerk, na 30 minuten deed ie het niet meer. Zodra er een stukje lont tegen het gaasje aan komt bovenin de aansteker is het gebeurd. (of er af valt op het gaasje waardoon het gaasje wegbrandt..)quote:Op woensdag 18 november 2009 18:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Deze lijkt me wel echt windproof. Er zit een gat in met een hittebron, kan dus moeilijk uitgeblazen worden door de wind.
[ [url=http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_3078_1.jpg]afbeelding ][/url]
O dat is vreemd, ik had er laatst een en die kreeg ik met geen mogelijkheid uitgeblazen, ligt er natuurlijk ook aan hoe hoog je de vlam hebt staan.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb 3 butanelighters (2 kleine en 1 grote), allemaal zogenaamd windproof, maar makkelijk uit te blazen
Het "gaasje" is een wolfraam-draadje, dat oplicht als de aansteker brandt, zodat je kan zien dat hij brandt (hij brandt met een blauwe vlam en die is slecht zichtbaar). Ik haal bij zulke aanstekers het gloeidraadje gelijk weg, eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
M'n zwager is ermee begonnen met de kerst.. Steeds meer van die troep.Maar goed, zo rond de kerst is het dan wel weer gezellig.. Bewegend kabelbaantje, van die poppetjes die over het ijs schaatsen. Echt, als je bezopen bent kan je er lang naar gluren.
[..]
Inclusief MD52 cam uiteraard, zodat wij nog eens wat te fappen hebben. [ afbeelding ]
[..]
Nadeel met die turbo aanstekers is wel dat het niet geschikt is om vuurwerk mee af te steken. Heb bovenstaande vorig jaar ook gebruikt voor m'n vuurwerk, na 30 minuten deed ie het niet meer. Zodra er een stukje lont tegen het gaasje aan komt bovenin de aansteker is het gebeurd. (of er af valt op het gaasje waardoon het gaasje wegbrandt..)
Kan je voor mij een handtekening regelen van je zwagerquote:Op woensdag 18 november 2009 19:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
M'n zwager is ermee begonnen met de kerst.. Steeds meer van die troep.Maar goed, zo rond de kerst is het dan wel weer gezellig.. Bewegend kabelbaantje, van die poppetjes die over het ijs schaatsen. Echt, als je bezopen bent kan je er lang naar gluren.
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kan je voor mij een handtekening regelen van je zwager![]()
[ afbeelding ]
Dies heul nie mijn zwoagert!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kan je voor mij een handtekening regelen van je zwager![]()
[ afbeelding ]
Ja, die had ik ook al een keer gevonden door te googlen, dat is toch niet onze Jackquote:Op woensdag 18 november 2009 19:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dies heul nie mijn zwoagert!
Jack is mijn zwager.. http://www.facebook.com/ultrajack
Is deze datum in Amerikaans format (11 oktober) of normaal format (10 november)?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:23 schreef thijs1994 het volgende:
10/11/2009 een bestelling gedaan bij BG, nog steeds niet binnen. Is het altijd om d'r een mail achteraan te doen?? Ben niet nl. niet gewend van BG want heb een pakketje wat ik een week later besteld heb al binnen een week binnen.
Amerikaans helaas. Anders was d'r niks aan de hand geweest.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:26 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Is deze datum in Amerikaans format (11 oktober) of normaal format (10 november)?
Dat zou mn volgende post zijn dan...quote:Op woensdag 18 november 2009 19:27 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Amerikaans helaas. Anders was d'r niks aan de hand geweest.
Ik snap d'r geen hout van wat je nou allemaal zegt maar ik gooi d'r toch maar even een mailtje tegenaan.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:29 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Dat zou mn volgende post zijn dan...
Ik denk al, wat ben jij een zijkerdquote:Op woensdag 18 november 2009 19:27 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Amerikaans helaas. Anders was d'r niks aan de hand geweest.
Is hij het nu wel of niet?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:22 schreef hongtom het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook al een keer gevonden door te googlen, dat is toch niet onze Jack
Deze staat al ergens op DXquote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef hongtom het volgende:
FF aan jack gevraagd of ie deze aan popbuying wilt toevoegen:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-21833a184c6c1f8751c527c471ea24a8.htm?cm_cat=0&pm1=2
Lijken me wel grappig...
This one's nicer..quote:Op woensdag 18 november 2009 19:25 schreef Semmm het volgende:
voor de Led verslaafden, 1dayfly heeft een heeeeeeeeeeeeele mooie aanbieding op t moment.
ColoY..quote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef hongtom het volgende:
FF aan jack gevraagd of ie deze aan popbuying wilt toevoegen:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-21833a184c6c1f8751c527c471ea24a8.htm?cm_cat=0&pm1=2
Lijken me wel grappig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goein dag eem'n
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:52 schreef vinylhits het volgende:
FF kijken of ik nog wat leuks kan vinden voor 5decWordt erg krab hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ivm kerst zei onze enige echt Jacky dat 't echt langer duurt.. en uit eigen ervaring is dat idd zo![]()
Heb nog een paar pakketjes onderweg duurt toch al snel een of twee weken meer
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
correct me if i'm wrong ; maar stond er niet gewoon dat ze er mee bezig warenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:42 schreef Nicap_tm het volgende:
Beetje vaag. Ik heb een jas besteld bij Jack. Op mijn account pagina van PB staat dat hij 11-11 geshipped is. Ik keek een paar dagen later met het trackingnummer op de HK post en daar stond left HongKong on 13-11. Kijk ik nu weer, staat ie op left HongKong on 17-11.
Gaat idd lekker daar in HK.
Mmm... Eigelijk nooit meer dan twee weken hoeven wachten. Anders zeg ik gewoon dat hij ff moet wachten:Pquote:Op woensdag 18 november 2009 20:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wordt erg krab hoor..![]()
Ivm kerst zei onze enige echt Jacky dat 't echt langer duurt.. en uit eigen ervaring is dat idd zo![]()
Zoooo dat is wel erg snel, denk dat veel mensen jaloers op je zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-9712f56f42e02847b51dd7397e175be2.htm?cm_cat=0&pm1=1
binnen
31-10 besteld
05-11 verzonden
18-11 ontvangen
Wat is de kwaliteit?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-9712f56f42e02847b51dd7397e175be2.htm?cm_cat=0&pm1=1
binnen
31-10 besteld
05-11 verzonden
18-11 ontvangen
Foto´squote:Op woensdag 18 november 2009 21:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
binnen
31-10 besteld
05-11 verzonden
18-11 ontvangen
Krab???quote:Op woensdag 18 november 2009 20:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wordt erg krab hoor..![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:52 schreef vinylhits het volgende:
FF kijken of ik nog wat leuks kan vinden voor 5decJe moet ook de doosjes van alles bewaren. Ik pak gewoon de spullen in die nu in de hoek staan te stoffen, doekje erover, Sinterklaas is klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sommige zaken herkoop ik later weer, heb me een beetje verkeken op de datum
Ben ik trouwens de enige die zijn bestellingen niet kan omzetten in punten bij Popbuying? Ik krijg het bericht dat de spullen nog niet zijn verzonden terwijl ik ze al hier heb liggen![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door monkeybrain op 18-11-2009 22:33:21 ]
Ja, ik zat ook al te zoeken naar Chinese krab op taobao, maar vond alleen kreeft..quote:
Er zijn als het goed is 2 menutjes waar je je punten om kan zetten, ik denk dat je de verkeerde hebt.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je moet ook de doosjes van alles bewaren. Ik pak gewoon de spullen in die nu in de hoek staan te stoffen, doekje erover, Sinterklaas is klaar![]()
Sommige zaken herkoop ik later weer, heb me een beetje verkeken op de datum
Ben ik trouwens de enige die zijn bestellingen niet kan omzetten in punten bij Popbuying? Ik krijg het bericht dat de spullen nog niet zijn verzonden terwijl ik ze al hier heb liggen![]()
Kwaliteit is zeker goed (zeker voor de 10 euro die ik betaald heb)quote:Op woensdag 18 november 2009 21:50 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Wat is de kwaliteit?
heb je foto's?
wat heb je ervoor betaald?
Beide doen niksquote:Op woensdag 18 november 2009 23:03 schreef Semmm het volgende:
[..]
Er zijn als het goed is 2 menutjes waar je je punten om kan zetten, ik denk dat je de verkeerde hebt.
quote:Your order is still not shipped , please patiently wait some time!
Hmm ik heb t ook...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
DX, FP, MyMemory moet wel lukken denk ik iddquote:Op donderdag 19 november 2009 00:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dx met kleine pakketjes moet lukken.
Oh..quote:Op donderdag 19 november 2009 01:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
fp? Ik wacht al een week voordat er 2 bestellingen op shipped gaat.
FP is niet lekker bezig idd. Ze moeten die "In Stock" status eens gaan verbeteren. Ik had 3 dingen besteld en 1 daarvan werd na een 5 dagen geshipped. De andere twee stonden na 12 dagen nog steeds op processing. Dus maar eens een ticket aangemaakt. Kreeg als antwoord dat die 2 niet in stock waren. Dus ik twee vergelijkbare artikelen gekozen. Kreeg als antwoord dat die ook niet in stock waren.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
fp? Ik wacht al een week voordat er 2 bestellingen op shipped gaat.
quote:Quote Popbuying:
Hongkong Post will be under a heavier burden because of the increasing packages in the coming Christmas day, so the delivery speed will be a little delay. Hope you all have a kind understanding.
Hier de 16e besteld bij FP, de 18e verstuurd.quote:Op donderdag 19 november 2009 07:28 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
FP is niet lekker bezig idd. Ze moeten die "In Stock" status eens gaan verbeteren. Ik had 3 dingen besteld en 1 daarvan werd na een 5 dagen geshipped. De andere twee stonden na 12 dagen nog steeds op processing. Dus maar eens een ticket aangemaakt. Kreeg als antwoord dat die 2 niet in stock waren. Dus ik twee vergelijkbare artikelen gekozen. Kreeg als antwoord dat die ook niet in stock waren.
Toen maar als berichtje gestuurd dat als de de 2 oorspronkelijk bestelde artikelen niet konden leveren ze beide bestellingen maar moesten cancelen. Dat hebben ze inmiddels ook gedaan. Heb ook gezegd dat ze beter hun stockmelding konden gaan verbeteren, maar dat zal wel niet gaan gebeuren.
Met de vorige bestelling ging het soortgelijk, alleen toen konden ze ineens wel twee out of stock artikelen versturen
Mja, bij DX toch ook meermaals gehad.. Bestel je iets wat ten tijde van de bestelling "in stock" is, om vervolgens na een week te zien dat het product opeens een ETA heeft van een maand later. (Wat in houdt dat men er een week over doet om het artikel op te halen uit het magazijn.. Zoals bij mijn bestelling van 19/10, verwachten ze 1 item ook pas eind deze maand binnen..)quote:
Waiting for Supplier <is dat een voortekenquote:Op donderdag 19 november 2009 08:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mja, bij DX toch ook meermaals gehad.. Bestel je iets wat ten tijde van de bestelling "in stock" is, om vervolgens na een week te zien dat het product opeens een ETA heeft van een maand later. (Wat in houdt dat men er een week over doet om het artikel op te halen uit het magazijn.. Zoals bij mijn bestelling van 19/10, verwachten ze 1 item ook pas eind deze maand binnen..)
It happens. het zijn communicatief ook geen wereldwonderen die Chinezen, ik denk dat men het in China zelf wel gewend is dat alles op z'n boerenfluitjes verloopt.Wij zijn in Nederland gewoonweg verwend met track and trace en over het algemeen goede communicatie vanuit leveranciers van onze goederen. Maar goed, daar zijn prijzen en winstmarges op een hoop producten dan ook weer naar. Ik wacht liever even i.p.v. de hoofdprijs te bateln voor iets belachelijks..
quote:De eenheid van renminbi is yuan (元), in spreektaal meestal kuai (塊 / 块) genoemd. Een yuan is verdeeld in tien jiao (角), mao (毛, geen verband met Mao Zedong) in de spreektaal, en een jiao bestaat uit tien fen (分). Fen zijn zo weinig waard dat ze bijna niet gebruikt worden in de steden, behalve in de grote supermarkten.
Renminbi bestaat in munten en papiergeld. Er zijn munten van 5 fen, van 1, 2, en 5 jiao, en van 1 yuan. Briefjes zijn er van 1, 2 en 5 jiao, en van 1, 2, 5, 10, 20, 50 en 100 yuan.
Denk dat je voor dat bedrag je echt zorgen moet maken, misschien kan je het zelf halen?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:51 schreef Twizu het volgende:
Ik wil wel een setje Yuan munten (voor 'n neefje). Zal dat gewoon netjes aankomen, aangezien geld opsturen niet echt gebruikelijk is?
[..]
Hehe, ik zag na het typen van die bedragen zelf ook al in dat die hele post nutteloos was, maar toen was al het werk al gedaan..quote:Op donderdag 19 november 2009 11:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Denk dat je voor dat bedrag je echt zorgen moet maken, misschien kan je het zelf halen?
Deja-vu of niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hehe, ik zag na het typen van die bedragen zelf ook al in dat die hele post nutteloos was, maar toen was al het werk al gedaan..
Van die boekenleggers? Dat betekent dat andere producten nog nagezonden worden. In je DX-account kun je zien wanneer deze verzonden zijn. Mocht het nou na twee weken nóg niet verzonden zijn, terwijl er geen backordered bij het product staat, dan moet je even contact met DX opnemen en dan lossen ze het wel op.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:44 schreef davo1979 het volgende:
Ik heb inmiddels 2 kaartjes van dx een soort I owe you kaartjes. Dat zou zo spoedig mogelijk opgestuurd worden. Weet iemand of dat ook daadwerkelijk gebeurd of dat ik erachter na moet hobbelen?
Oke thanks! Boekenleggers die bedoelde ik. Denk noem het maar I owe you kaartjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Van die boekenleggers? Dat betekent dat andere producten nog nagezonden worden. In je DX-account kun je zien wanneer deze verzonden zijn. Mocht het nou na twee weken nóg niet verzonden zijn, terwijl er geen backordered bij het product staat, dan moet je even contact met DX opnemen en dan lossen ze het wel op.
Heb tot nu toe één keer gehad dat iets niet direct geleverd kon worden (behuizing voor Nintendo DS), zat een briefje bij (het was met dropshipping gekocht, dan sturen ze neutrale briefjes in plaats van DX-boekenleggers) met het SKU, en een week later is mijn behuizing keurig vanzelf binnengekomen.
Oftewel, maak je geen zorgen
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:03 schreef TOVOS het volgende:
Ik ben op zoek naar wat Sint/Kerst cadeautjes voor de familie.
Waaronder een R/C PicooZ Heli en Solar powered desktop gadgets (Flipflap enzo)
Weet iemand behalve de al eerder genoemde websites een webshop met dit soort gadgets die ook nog een beetje een ruime keuze heeft.
alvast bedankt!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16091quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef mstr het volgende:
Ik heb m'n Aurora AK-P7-5 HA-III SSC P7-C 5-Mode 900-Lumen LED Flashlight with Assault Crown (1*18650) binnen.
Dat ding is letterlijk oogverblindend.
Had ik idd ook bedacht. Van de week beetje zitten passen, heb een goeie plek gevonden om 'm op m'n helm vast te zetten.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:56 schreef Skiet het volgende:
Tof trouwens, ik bedenk me net dat die MD 80 cams goed geschikt zijn tijdens de wintersport. Zeker dat ik ze dan ga testen. Ben benieuwd. Maar dat is nog even wachten
Tof je hebt een rondleiding gekregen bij de Poolse Douane?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:36 schreef Joey_GG het volgende:
Volges mij kunnen die polen alles bestellenwant die duane controleert het niet of kent het niet.
Ik ben er geweest op vakantie als je ziet hoe het er daar aan toe gaat
Hoelang was de tijd na het bestelen dat je dat kreeg te horen? Ik heb namelijk op 6 november 2 dingen besteld van taobao. Maar nog steeds geen update, ook geen bericht dat het niet kon ofzo.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:28 schreef revpolen het volgende:
net 3 mailtjes van tiffany,
over 3 taobao orders via Dp(nogiets:)
taobao kon niet leveren wat ik bestelde ( schoenen met heel veel lucht voor 7 dollar)
kon me het al niet voorstellen voor die prijs
ook had ik mailtje van der waar in stond HI, ... en dan poolse naam ofzo![]()
denk verkeerd gestuurd want dat ging over taobao order een horloge
Ik denk dat je ze in het water moet leggen, althans zie kerst boom; zie ik daar niet onder een bakje met water of iets dergelijks waarna ze groeienquote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef monkeybrain het volgende:
Whaa!!! Ninja waist support![]()
Kan ik wel gebruiken in die paupert buurt van mij, kan ik weer na 6 uur over straat lopen![]()
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe deze grow it yourself sneeuwman en kerstboom werken? Is dat gewoon een soort pur dat hard wordt?
Niet 5 zakjes maar meteen 44 zakjes![]()
Beetje malle boel om voor 9 dollar te proberenWaarom niet 5 zakjes voor 3 dollar.
[ afbeelding ]
Deze hetzelfde, 5 zakjes voor 4 dollar zou veel beter verkopen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:54 schreef Robin-e30 het volgende:
iemand voor mij de email van jack ?
Kan het niet meer vinden op de site's
Gr Robin,
Ik denk dat jullie beter even kunnen mailen dealperfectcs01@gmail.comquote:Op donderdag 19 november 2009 17:58 schreef vinylhits het volgende:
@jack....
Today I ordered a mp4 player the black one.
Can you change it with the grey one?
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:00 schreef Joey_GG het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie beter even kunnen mailen dealperfectcs01@gmail.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goein dag eem'n
Lezen knulquote:Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef scoloo het volgende:
komt alles gewoon door de douane heen? zoals die messen en laserlights?
Volgens mij in veel gevallen gewoon een chemische reaktie. Voeg water toe en er beginnen kristalletjes te groeien geloof ik. Zal vast en zeker wel e.e.a. over te vinden zijn op internet of iemand zijn met een lab achtergrond die het haarfijn uit kan leggen verders.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef monkeybrain het volgende:
Whaa!!! Ninja waist support![]()
Kan ik wel gebruiken in die paupert buurt van mij, kan ik weer na 6 uur over straat lopen![]()
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe deze grow it yourself sneeuwman en kerstboom werken? Is dat gewoon een soort pur dat hard wordt?
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef Twizu het volgende:
Toeval? Selling iTunes Gift / psn card
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:35 schreef Semmm het volgende:
[..]Ik had 'm verteld dat we van FOK waren en heeft ie serieus een account gemaakt en gaat ie spammen
Dat viel me ook op jaquote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgens mij in veel gevallen gewoon een chemische reaktie. Voeg water toe en er beginnen kristalletjes te groeien geloof ik. Zal vast en zeker wel e.e.a. over te vinden zijn op internet of iemand zijn met een lab achtergrond die het haarfijn uit kan leggen verders.
Wie heeft er trouwens een blikje n00bs open getrokken?Protip: lees de OP!
picspicspics! Dat moet voor jou geen probleem zijn, aangezien je een beetje met een camera om kan gaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef mstr het volgende:
Ik heb m'n Aurora AK-P7-5 HA-III SSC P7-C 5-Mode 900-Lumen LED Flashlight with Assault Crown (1*18650) binnen.
Dat ding is letterlijk oogverblindend.
Of nog beter: Customer service Email : Popbuyingcs@gmail.comquote:Op donderdag 19 november 2009 18:00 schreef Joey_GG het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie beter even kunnen mailen dealperfectcs01@gmail.com
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef scoloo het volgende:
komt alles gewoon door de douane heen? zoals die messen en laserlights?
Nogal wiedes, dat kan alleen de 200mW rode laser. Die van jou is groen en eveneens een stuk minder krachtig.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef caspergf1 het volgende:
Vandaag de 50 mW green laser ontvangen, meteen de volle bijgeleverde batterijen erin gedaan.
Ik schrok van de licht die er uit kwam, alleen wordt het totaal niet warm.
Als ik van 5 cm afstand op me hand schijn voel ik totaal helemaal nada noppes niks.
Ook kan ik er geen papier mee in de fik zetten or something.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb een spycam op Ebay gegrepen voor 9 euro![]()
De foto laat precies zien waarom ik zo'n ding wil hebben, deze verkoper kent zijn klanten![]()
Nu hopen dat het ding nog werkt zodra het weer zomer/rokjestijd wordt![]()
[ afbeelding ]
Groen is veel veller, die zie je dus stukken verder dan rood, maar rood is warmer en zet dus eerder dingen in de fik. Gaat je met 50 MW groen echt niet lukken, je kan hoogstens in een stukje zwart kartoon een heel ondiep gaatje maken. Maar dan moet je de laser er wel lang op houden en goed stil.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef caspergf1 het volgende:
Vandaag de 50 mW green laser ontvangen, meteen de volle bijgeleverde batterijen erin gedaan.
Ik schrok van de licht die er uit kwam, alleen wordt het totaal niet warm.
Als ik van 5 cm afstand op me hand schijn voel ik totaal helemaal nada noppes niks.
Ook kan ik er geen papier mee in de fik zetten or something.
Zou er dan eindelijk een engelse versie komenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:27 schreef hongtom het volgende:
En de werkzaamheden zijn begonnen
http://www.taobao.com/maintance/index.php
Dat interesseert me geen zak als ze er maar gauw mee klaar zijn! Ik wil Taobaooooooquote:Op donderdag 19 november 2009 21:57 schreef mvc het volgende:
[..]
Zou er dan eindelijk een engelse versie komen
Heb het inmiddels binnengekregen. Post doet er dus zo'n 4 weken over op het momentquote:Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef area78 het volgende:
[..]
Ik had ook wat besteld rond die tijd, ook nog niet binnen en andere dingen wel. Ben benieuwd
Hello China!quote:
Ik zie niet in wat groen met je vel te maken zou moeten hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Semmm het volgende:
[..]
Groen is veel veller, die zie je dus stukken verder dan rood, maar rood is warmer en zet dus eerder dingen in de fik. Gaat je met 50 MW groen echt niet lukken, je kan hoogstens in een stukje zwart kartoon een heel ondiep gaatje maken. Maar dan moet je de laser er wel lang op houden en goed stil.
Bloem stukslaan om te snoozen?quote:
Dan heb ik zo'n beetje een probeem..!!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:12 schreef area78 het volgende:
[..]
Heb het inmiddels binnengekregen. Post doet er dus zo'n 4 weken over op het moment
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Dan heb ik zo'n beetje een probeem..!!jij hebt wat voor sinterklaas gehaald, rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
ik denk dat ik daar nog wel eens overheen kan gaan die 4 weken ; pakketje is nu 5-11 verzondenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:12 schreef area78 het volgende:
[..]
Heb het inmiddels binnengekregen. Post doet er dus zo'n 4 weken over op het moment
Nu nog steeds niet gescannend bij HKPOST; nou dan komt die straks in de processing status ( duurde bij mij ook een week ) dan zit je al op 3 weken; en dan nog 2 weekjes voordat het vanaf HKpost bij mij thuis is5 weken ( zonder dat mn bestelling geplaats is nog alleen verzending; TB bestelling duurde al met al z'n 2 weken al
)
Zo erg zal het wel nog niet zijn....quote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef tokko1 het volgende:
4 weken en 't is binnen.. ga dan nu maar uit van 4+ héhé .. beetje pech wordt 't ná de kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |