Ja, maar hoe kan hij branden zonder feul?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:37 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Je pakt dat stokje dr uit je strijkt hem langs dat zwarte staafje heen en hij brand!
idkquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kan hij branden zonder feul?
Door het touwtje dat er bij zit?
Hoe? Dan moet ik gaan snijden en wordt de resolutie anders. Ja of balken eroverheen maar da's ook niks.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:33 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Je kan dat toch wel bewerken als je het echt zo erg vind
Ja ik heb 'm ook zit een heel klein stukje touw aan, maar als dat eenmaal verbrand is doet ie t niet meerquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Nog niet, heb het een beetje druk met school maar ik blijf tussendoor gewoon verder gaan met de hulp paginaquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:33 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Je kan dat toch wel bewerken als je het echt zo erg vind
@ Semmmm al bijna klaar met de nieuw OP?
Okequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Een klein beetje druk.
Zat ik ook al aan te denken..quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef mstr het volgende:
[..]
quote:PI Chinese Webshop-topic #39 - 如果我们中谈
Hamerquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:44 schreef Twizu het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van dat MD-80 cameraatje. Mijn micro SD kaart past er niet in en ik krijg hem niet meer uitgezet![]()
Is er ergens een handleiding oid te vinden?
Thanks! Ga ik meteen even proberen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Hamer
Dan is ie uit, en kan je MicroSD er ook makkelijk in.
Zit ie er misschien andersom in?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:44 schreef Twizu het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van dat MD-80 cameraatje. Mijn micro SD kaart past er niet in en ik krijg hem niet meer uitgezet![]()
Is er ergens een handleiding oid te vinden?
Nope, het is echt 100% microSD. Ik heb 'm er ingepropt en nu krijg ik 'm er niet meer uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:04 schreef Semmm het volgende:
Heb je niet perongeluk mini SD of gewone SD? :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |