taobao, ik kan de supplier ff niet terug vinden maar als je zoekt op stargate krijg je er genoeg.quote:
Begin van de kerstdrukte bij de HK post. Daarnaast heb je soms gewoon pech en moet je lang wachten. Bekend fenomeen, ene pakje eerder terwijl het later shipped was.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:22 schreef SonyTRV420E het volgende:
Ik heb 2 dingen bij Dealextreem besteld.
Allebei zijn rond dezelfde datum verstuurd, op 28-10 en 30-10
De item die op 28-10 is verzonden is, heb ik al anderhalf week geleden ontvangen maar die van 30 oktober nog steeds niet.
Is dit normaal? Normaal ontvang ik het binnen of iets na 1 week
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:41 schreef eagle89 het volgende:
Nadat ik een shirt bij jack heb besteld, wil ik er nog meer van bestellen. Ook zit ik er over te denken om een paar funny boxershorts te bestellen.
Is het nu handig om alles in 1 verzending te doen? Of alles echt appart te laten komen?
ok, dat is meer geruststellendquote:Op woensdag 18 november 2009 16:23 schreef Skiet het volgende:
[..]
Begin van de kerstdrukte bij de HK post. Daarnaast heb je soms gewoon pech en moet je lang wachten. Bekend fenomeen, ene pakje eerder terwijl het later shipped was.
Hoe groter het pakket hoe meer kans er is dat het gecontroleerd word. Ik zou alles apart laten komen(ligt een beetje aan de waarde).quote:Op woensdag 18 november 2009 16:41 schreef eagle89 het volgende:
Nadat ik een shirt bij jack heb besteld, wil ik er nog meer van bestellen. Ook zit ik er over te denken om een paar funny boxershorts te bestellen.
Is het nu handig om alles in 1 verzending te doen? Of alles echt appart te laten komen?
Ik denk dat je nog even geduld moet hebben, ik zit zelf nog op iets van 21 october te wachten.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:22 schreef SonyTRV420E het volgende:
Ik heb 2 dingen bij Dealextreem besteld.
Allebei zijn rond dezelfde datum verstuurd, op 28-10 en 30-10
De item die op 28-10 is verzonden is, heb ik al anderhalf week geleden ontvangen maar die van 30 oktober nog steeds niet.
Is dit normaal? Normaal ontvang ik het binnen of iets na 1 week
Oke dan bestel ik die vier shirtjes wel appart, en die boxers laat ik wel tegelijk komen.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:46 schreef Skiet het volgende:
[..]
Gewoon 2 of 3 verzendingen als het echt veel is. Maar 4 boxers kan zeker met gemak. Al zijn er ook weleens kleine pakketjes van mij door de douane geopend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |