Ze zijn allemaal windproef, probeer jij die vlam maar eens uit te blazen, gaat je niet lukkenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Deze lijkt me wel echt windproof. Er zit een gat in met een hittebron, kan dus moeilijk uitgeblazen worden door de wind.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3078
Ik heb 3 butanelighters (2 kleine en 1 grote), allemaal zogenaamd windproof, maar makkelijk uit te blazenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal windproef, probeer jij die vlam maar eens uit te blazen, gaat je niet lukken
M'n zwager is ermee begonnen met de kerst.. Steeds meer van die troep.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Potdikkie, ik ga toch echt met heel ander volk om zo te zienIk moest het even aanklikken voordat ik begreep wat in hemelsnaam lemax huisjes zijn
![]()
[..]
Dan ben je in ieder geval 24 uur rustigmorgen zien we wel weer verder
![]()
Erg jammer dat ik altijd een teringhekel heb gehad aan al die Mario games, dan had ik een hele vracht spullen kunnen kopen... incl. die sloffen
Inclusief MD52 cam uiteraard, zodat wij nog eens wat te fappen hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:18 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13301

Nadeel met die turbo aanstekers is wel dat het niet geschikt is om vuurwerk mee af te steken. Heb bovenstaande vorig jaar ook gebruikt voor m'n vuurwerk, na 30 minuten deed ie het niet meer. Zodra er een stukje lont tegen het gaasje aan komt bovenin de aansteker is het gebeurd. (of er af valt op het gaasje waardoon het gaasje wegbrandt..)quote:Op woensdag 18 november 2009 18:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Deze lijkt me wel echt windproof. Er zit een gat in met een hittebron, kan dus moeilijk uitgeblazen worden door de wind.
[ [url=http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_3078_1.jpg]afbeelding ][/url]
O dat is vreemd, ik had er laatst een en die kreeg ik met geen mogelijkheid uitgeblazen, ligt er natuurlijk ook aan hoe hoog je de vlam hebt staan.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb 3 butanelighters (2 kleine en 1 grote), allemaal zogenaamd windproof, maar makkelijk uit te blazen
Het "gaasje" is een wolfraam-draadje, dat oplicht als de aansteker brandt, zodat je kan zien dat hij brandt (hij brandt met een blauwe vlam en die is slecht zichtbaar). Ik haal bij zulke aanstekers het gloeidraadje gelijk weg, eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
M'n zwager is ermee begonnen met de kerst.. Steeds meer van die troep.Maar goed, zo rond de kerst is het dan wel weer gezellig.. Bewegend kabelbaantje, van die poppetjes die over het ijs schaatsen. Echt, als je bezopen bent kan je er lang naar gluren.
[..]
Inclusief MD52 cam uiteraard, zodat wij nog eens wat te fappen hebben. [ afbeelding ]
[..]
Nadeel met die turbo aanstekers is wel dat het niet geschikt is om vuurwerk mee af te steken. Heb bovenstaande vorig jaar ook gebruikt voor m'n vuurwerk, na 30 minuten deed ie het niet meer. Zodra er een stukje lont tegen het gaasje aan komt bovenin de aansteker is het gebeurd. (of er af valt op het gaasje waardoon het gaasje wegbrandt..)
Kan je voor mij een handtekening regelen van je zwagerquote:Op woensdag 18 november 2009 19:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
M'n zwager is ermee begonnen met de kerst.. Steeds meer van die troep.Maar goed, zo rond de kerst is het dan wel weer gezellig.. Bewegend kabelbaantje, van die poppetjes die over het ijs schaatsen. Echt, als je bezopen bent kan je er lang naar gluren.
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kan je voor mij een handtekening regelen van je zwager![]()
[ afbeelding ]
Dies heul nie mijn zwoagert!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kan je voor mij een handtekening regelen van je zwager![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |