Zonder twijfel deze:quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef caspergf1 het volgende:
Ik zoek een aantal cadeautjes voor een goeie vriendin (vriendschappelijk) van me.
Ze is best populair, maar ondanks dat ben ik toch nog steeds good friends with her.
Ze houdt van mijn droge en domme humor en daarom zoek ik ook iets droogs.
Het liefst een aantal kleine dingetjes. We zijn beide 13/14 jaar.
Budget is rond de $12,50
Weet iemand nog iets leuks voor te bestelle op dx of andere chinese site?
Hier hetzelfde, maar al de 22e verzonden. Het kutte is dat andere dingen via PB al wel binnen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef dabadbass het volgende:
Wacht verdorie nog steeds op mn Reeben, zou op 27/10 verscheept zijn. Maar heb nog niets ontvangen.
Ik denk dat het pakje niet door de brievenbus past, maar ik vertrouw mn buren niet
ja dat kan.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:02 schreef JJS het volgende:
Als je op zo'n site een mobiele tefoon koopt, kun je dan vervolgens gewoon er een nederlandse simkaart in knallen?
Mm.. ik had de mijn bij DP besteld jij soms ook?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar al de 22e verzonden. Het kutte is dat andere dingen via PB al wel binnen zijn
Ja, maar da's in feite hetzelfdequote:Op woensdag 18 november 2009 09:03 schreef dabadbass het volgende:
Mm.. ik had de mijn bij DP besteld jij soms ook?
Ik had ook wat besteld rond die tijd, ook nog niet binnen en andere dingen wel. Ben benieuwdquote:Op woensdag 18 november 2009 08:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar al de 22e verzonden. Het kutte is dat andere dingen via PB al wel binnen zijn
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef caspergf1 het volgende:
Ik zoek een aantal cadeautjes voor een goeie vriendin (vriendschappelijk) van me.
Ze is best populair, maar ondanks dat ben ik toch nog steeds good friends with her.
Ze houdt van mijn droge en domme humor en daarom zoek ik ook iets droogs.
Het liefst een aantal kleine dingetjes. We zijn beide 13/14 jaar.
Budget is rond de $12,50
Weet iemand nog iets leuks voor te bestelle op dx of andere chinese site?
Zijn bij popbuying goedkoperquote:Op woensdag 18 november 2009 00:37 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Zonder twijfel deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KLIK
Persoonlijk denk ik dat je een beetje op moet passen met zulk soort "goedkope" toestellen.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:02 schreef JJS het volgende:
Als je op zo'n site een mobiele tefoon koopt, kun je dan vervolgens gewoon er een nederlandse simkaart in knallen?
Zal toch wel meevallen...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef mvc het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat je een beetje op moet passen met zulk soort "goedkope" toestellen.
Je weet namelijk van te voren niet hoe het zit met de SAR-waarde bij zulk soort merkloze toestellen.
De wettelijke maximale SAR-waarde voor mobieltjes is 2,0 Watt/kg; verschillende gezondheidsinstanties adviseren echter om mobieltjes met een SAR-waarde van niet hoger dan 0,6 W/kg te gebruiken. Het is niet wetenschappelijk bewezen dat hoge SAR-waarden schadelijk zijn voor de gezondheid. Wel is het mogelijk dat door de straling van een mobieltje het menselijk lichaam verwarmd wordt waardoor er gezondheidsproblemen als misselijkheid, hoofdpijn of slaapstoornissen kunnen optreden.
Beetje kip en het ei... misschien merk je het niet omdat je hersens zijn verklootquote:Op woensdag 18 november 2009 12:05 schreef FrankP het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen...
Ik heb nog geen rare gezwellen bij me kunnen ontdekken en ik loop al 1,5 jaar met een clonephone rond
Wellicht is het Alu-hoedje een oplossing? Hehe, het zal ongetwijfeld slecht zijn voor je gezondheid om de hele dag met een Chinese telefoon te bellen. Maar wat is nu tegenwoordig wél gezond?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Beetje kip en het ei... misschien merk je het niet omdat je hersens zijn verkloot![]()
Maar als je werkelijk bezorgd bent over het effect van een gsm op je lijf dan moet je een handsfree draad gebruiken en de gsm van je lijf houden.
Iedereen doet er wel grappig over maar er zijn werkelijk zorgwekkende voorbeelden. Eind jaren 90 was dat zelfs bij de toenmalige Netwerk te zien. Een vrouw van een hoge Motorola pief met een tumor aan haar hoofd/oor, toevallig belde die de ganse dag met zo'n ding![]()
Maja, de grote hersentumor epidemie is nog niet gekomen na 10 jaar fors gebruik door het klootjesvolk![]()
Minder bellen is sowieso beter voor je portemonnee en vaak is het best wel een triest gezicht als je iedereen onzin hoort kletsen
quote:Hello,
RT02787****HK this order said had left hk to holland, Post will be under a heavier burden because of the increasing package in the coming Christmas day, so the delivery speed will be a little delay. Please wait more days patiently.
RT027H77692HK. because this item has not be scanned by HK Post, so currently you can track your order info, after a few days every thing will become normal.
Best regards,
Tiffany
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef hongtom het volgende:
Yay, pakketje binnen...
Heeft een week bij hongkong post gewacht en is op de 15 in het viegtuig gestap...
Nu al binnen...
Het zijn dvd's goede kwaliteit box.
Ik post straks wat foto's.
Nee, gewoon dvd'squote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Gaat het hier om die Xbox spellen of was jij dat niet?
ik wacht nu al 11 dagen op Hongkong post ( althans; ze hebben mn pakketje nog niet eens scannend!)
dus hijs nog niet eens in 'productie'
Same here! Hij werd op de 9e verzonden en de 15e verzonden via het vliegtuig.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef hongtom het volgende:
Yay, pakketje binnen...
Heeft een week bij hongkong post gewacht en is op de 15 in het viegtuig gestap...
Nu al binnen...
Het zijn dvd's goede kwaliteit box.
Ik post straks wat foto's.
Een extra kerst vliegtuigquote:Op woensdag 18 november 2009 15:01 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Same here! Hij werd op de 9e verzonden en de 15e verzonden via het vliegtuig.
Dacht dat ik nog wel een week moest wachten.
Even snel naar de Action rennen?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:20 schreef Skiet het volgende:
Vandaag weer niks. Ach, gisteren twee dingen binnen gehad waaronder dus me sigaretten case. Hoopte toch op wat dingen nog vandaag.
Anders haal haalt ie de ADH Chinese rommel niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Even snel naar de Action rennen?
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:38 schreef Twizu het volgende:
[..]
Anders haal haalt ie de ADH Chinese rommel niet.
Waar komen deze vandaan dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:00 schreef hongtom het volgende:
[..]
Nee, gewoon dvd's
Hier wat foto's
[ link | afbeelding ]
De buitenkant heeft zo'n mooie gladde opdruk...(als je snapt wat ik bedoel)...
[ link | afbeelding ]
Der in zit nog een doosje...
[ link | afbeelding ]
De dvd's zitten in lelijke roze dingentjes...
[ link | afbeelding ]
En de achterkant...
totaal 26 dvd's van 5 seizoenen, voor 30 dollar euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |