abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74803350
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef caspergf1 het volgende:
Ik zoek een aantal cadeautjes voor een goeie vriendin (vriendschappelijk) van me.
Ze is best populair, maar ondanks dat ben ik toch nog steeds good friends with her.

Ze houdt van mijn droge en domme humor en daarom zoek ik ook iets droogs.
Het liefst een aantal kleine dingetjes. We zijn beide 13/14 jaar.
Budget is rond de $12,50

Weet iemand nog iets leuks voor te bestelle op dx of andere chinese site?
Zonder twijfel deze:

KLIK
pi_74803951
Als je op zo'n site een mobiele tefoon koopt, kun je dan vervolgens gewoon er een nederlandse simkaart in knallen?
  woensdag 18 november 2009 @ 08:28:17 #128
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74805554
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef dabadbass het volgende:
Wacht verdorie nog steeds op mn Reeben , zou op 27/10 verscheept zijn. Maar heb nog niets ontvangen.

Ik denk dat het pakje niet door de brievenbus past, maar ik vertrouw mn buren niet
Hier hetzelfde, maar al de 22e verzonden. Het kutte is dat andere dingen via PB al wel binnen zijn
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 18 november 2009 @ 08:45:07 #129
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74805746
quote:
Op woensdag 18 november 2009 01:02 schreef JJS het volgende:
Als je op zo'n site een mobiele tefoon koopt, kun je dan vervolgens gewoon er een nederlandse simkaart in knallen?
ja dat kan.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 18 november 2009 @ 09:03:54 #130
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74806031
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:28 schreef Zapper het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, maar al de 22e verzonden. Het kutte is dat andere dingen via PB al wel binnen zijn
Mm.. ik had de mijn bij DP besteld jij soms ook?
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  woensdag 18 november 2009 @ 09:31:38 #131
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74806504
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:03 schreef dabadbass het volgende:

Mm.. ik had de mijn bij DP besteld jij soms ook?
Ja, maar da's in feite hetzelfde
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_74806580
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:28 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ik had ook wat besteld rond die tijd, ook nog niet binnen en andere dingen wel. Ben benieuwd
  woensdag 18 november 2009 @ 10:24:51 #133
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74807937
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef caspergf1 het volgende:
Ik zoek een aantal cadeautjes voor een goeie vriendin (vriendschappelijk) van me.
Ze is best populair, maar ondanks dat ben ik toch nog steeds good friends with her.

Ze houdt van mijn droge en domme humor en daarom zoek ik ook iets droogs.
Het liefst een aantal kleine dingetjes. We zijn beide 13/14 jaar.
Budget is rond de $12,50

Weet iemand nog iets leuks voor te bestelle op dx of andere chinese site?
quote:
Op woensdag 18 november 2009 00:37 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Zonder twijfel deze:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

KLIK
Zijn bij popbuying goedkoper
Die bloemen die kapot gaan in de post lijkt me meer aan de verkoper liggen, regelt Jack wel goed
Ik adviseer een blauwe of roze aan die trien.

Dus:
flip flop bloem
snorren
2 peer/appel notitie blokjes

Wel een hoop gedoe voor een zoentje op de wang
pi_74809760
quote:
Op woensdag 18 november 2009 01:02 schreef JJS het volgende:
Persoonlijk denk ik dat je een beetje op moet passen met zulk soort "goedkope" toestellen.
Je weet namelijk van te voren niet hoe het zit met de SAR-waarde bij zulk soort merkloze toestellen.

De wettelijke maximale SAR-waarde voor mobieltjes is 2,0 Watt/kg; verschillende gezondheidsinstanties adviseren echter om mobieltjes met een SAR-waarde van niet hoger dan 0,6 W/kg te gebruiken. Het is niet wetenschappelijk bewezen dat hoge SAR-waarden schadelijk zijn voor de gezondheid. Wel is het mogelijk dat door de straling van een mobieltje het menselijk lichaam verwarmd wordt waardoor er gezondheidsproblemen als misselijkheid, hoofdpijn of slaapstoornissen kunnen optreden.
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_74811410
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef mvc het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat je een beetje op moet passen met zulk soort "goedkope" toestellen.
Je weet namelijk van te voren niet hoe het zit met de SAR-waarde bij zulk soort merkloze toestellen.

De wettelijke maximale SAR-waarde voor mobieltjes is 2,0 Watt/kg; verschillende gezondheidsinstanties adviseren echter om mobieltjes met een SAR-waarde van niet hoger dan 0,6 W/kg te gebruiken. Het is niet wetenschappelijk bewezen dat hoge SAR-waarden schadelijk zijn voor de gezondheid. Wel is het mogelijk dat door de straling van een mobieltje het menselijk lichaam verwarmd wordt waardoor er gezondheidsproblemen als misselijkheid, hoofdpijn of slaapstoornissen kunnen optreden.
Zal toch wel meevallen...
Ik heb nog geen rare gezwellen bij me kunnen ontdekken en ik loop al 1,5 jaar met een clonephone rond
To Wii or not to Wii....that's the question.
  woensdag 18 november 2009 @ 12:21:22 #136
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74811914
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:05 schreef FrankP het volgende:

[..]

Zal toch wel meevallen...
Ik heb nog geen rare gezwellen bij me kunnen ontdekken en ik loop al 1,5 jaar met een clonephone rond
Beetje kip en het ei... misschien merk je het niet omdat je hersens zijn verkloot
Maar als je werkelijk bezorgd bent over het effect van een gsm op je lijf dan moet je een handsfree draad gebruiken en de gsm van je lijf houden.

Iedereen doet er wel grappig over maar er zijn werkelijk zorgwekkende voorbeelden. Eind jaren 90 was dat zelfs bij de toenmalige Netwerk te zien. Een vrouw van een hoge Motorola pief met een tumor aan haar hoofd/oor, toevallig belde die de ganse dag met zo'n ding

Maja, de grote hersentumor epidemie is nog niet gekomen na 10 jaar fors gebruik door het klootjesvolk

Minder bellen is sowieso beter voor je portemonnee en vaak is het best wel een triest gezicht als je iedereen onzin hoort kletsen
  woensdag 18 november 2009 @ 12:34:42 #137
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74812329
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:21 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Beetje kip en het ei... misschien merk je het niet omdat je hersens zijn verkloot
Maar als je werkelijk bezorgd bent over het effect van een gsm op je lijf dan moet je een handsfree draad gebruiken en de gsm van je lijf houden.

Iedereen doet er wel grappig over maar er zijn werkelijk zorgwekkende voorbeelden. Eind jaren 90 was dat zelfs bij de toenmalige Netwerk te zien. Een vrouw van een hoge Motorola pief met een tumor aan haar hoofd/oor, toevallig belde die de ganse dag met zo'n ding

Maja, de grote hersentumor epidemie is nog niet gekomen na 10 jaar fors gebruik door het klootjesvolk

Minder bellen is sowieso beter voor je portemonnee en vaak is het best wel een triest gezicht als je iedereen onzin hoort kletsen
Wellicht is het Alu-hoedje een oplossing? Hehe, het zal ongetwijfeld slecht zijn voor je gezondheid om de hele dag met een Chinese telefoon te bellen. Maar wat is nu tegenwoordig wél gezond?

Zelfs de verse tomaten bij de groenteboer zitten vol met chemische middelen.
En je deo'tje 's morgens zit ook vol met parabenen die kankerverwekkend zijn. Om maar te zwijgen over alle uitlaatgassen die je inademt als je een 'gezond' een stadswandeling maakt. Heb ik trouwens al gezegd dat de zoetstoffen in light-producten voor depressies & hersentumoren kunnen zorgen?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_74813857
Eindelijk, na 4,5 week wachten en gezeur bij DX heb ik mijn originele witte dualshock 3 binnen gekregen whoohoo!

Thanks Dion
pi_74815682
Kom net thuis en zie gelijk een gele enveloppe op tafel liggen !

MD-52 setje is binnen ! verzonden op 5-11

mijn andere ipot is verzonden op 7-11 ; maar het trackingnumber is nog steeds niet te traceren op HK post!

had tiffany hier over gemaild kreeg ik dit terug;
quote:
Hello,

RT02787****HK this order said had left hk to holland, Post will be under a heavier burden because of the increasing package in the coming Christmas day, so the delivery speed will be a little delay. Please wait more days patiently.

RT027H77692HK. because this item has not be scanned by HK Post, so currently you can track your order info, after a few days every thing will become normal.

Best regards,

Tiffany

RT02787****HK;

Hierbij gaat het om de rode Ipot; was verzonden op 31-10 ; inmiddels ontvangen op 16-11

RT027H77692HK.
Hierbij gaat het om de roze ipot; die is dus 7-11 verzonden.. maar die blijkt nog niet eens gescannend te zijn.

ook heb ik tiffany gevraagd om te kijken of het trackingnummer wel klopte aangezien er ook nog een letter in zit? (H) , naar mijn mening is het gewoon RT9cijfersHK altijd?

meerdere mensen met een tracking nummer met nog letters erin ?
pi_74816191
Yay, pakketje binnen...
Heeft een week bij hongkong post gewacht en is op de 15 in het viegtuig gestap...
Nu al binnen...
Het zijn dvd's goede kwaliteit box.
Ik post straks wat foto's.
pi_74816309
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef hongtom het volgende:
Yay, pakketje binnen...
Heeft een week bij hongkong post gewacht en is op de 15 in het viegtuig gestap...
Nu al binnen...

Gaat het hier om die Xbox spellen of was jij dat niet ?

ik wacht nu al 11 dagen op Hongkong post ( althans; ze hebben mn pakketje nog niet eens scannend!)
dus hijs nog niet eens in 'productie'
  woensdag 18 november 2009 @ 14:32:43 #142
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_74816330
geen postbode vandaag
volgens tnt is er niks voor me.. ( maar ze konden bij de douane niet kijken ... )
wil me spullen nu toch wel eens hebben
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_74817461
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

Gaat het hier om die Xbox spellen of was jij dat niet ?

ik wacht nu al 11 dagen op Hongkong post ( althans; ze hebben mn pakketje nog niet eens scannend!)
dus hijs nog niet eens in 'productie'
Nee, gewoon dvd's
Hier wat foto's

De buitenkant heeft zo'n mooie gladde opdruk...(als je snapt wat ik bedoel)...

Der in zit nog een doosje...

De dvd's zitten in lelijke roze dingentjes...

En de achterkant...
totaal 26 dvd's van 5 seizoenen, voor 30 dollar euro

[ Bericht 5% gewijzigd door hongtom op 18-11-2009 15:20:39 ]
pi_74817515
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef hongtom het volgende:
Yay, pakketje binnen...
Nu al binnen...
Same here! Hij werd op de 9e verzonden en de 15e verzonden via het vliegtuig.
Dacht dat ik nog wel een week moest wachten.
pi_74817582
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:01 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Same here! Hij werd op de 9e verzonden en de 15e verzonden via het vliegtuig.
Dacht dat ik nog wel een week moest wachten.
Een extra kerst vliegtuig
pi_74818268
Vandaag weer niks. Ach, gisteren twee dingen binnen gehad waaronder dus me sigaretten case. Hoopte toch op wat dingen nog vandaag.
  woensdag 18 november 2009 @ 15:27:10 #147
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74818549
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:20 schreef Skiet het volgende:
Vandaag weer niks. Ach, gisteren twee dingen binnen gehad waaronder dus me sigaretten case. Hoopte toch op wat dingen nog vandaag.
Even snel naar de Action rennen?
  woensdag 18 november 2009 @ 15:38:01 #148
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74818919
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Even snel naar de Action rennen?
Anders haal haalt ie de ADH Chinese rommel niet.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_74819083
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:38 schreef Twizu het volgende:

[..]

Anders haal haalt ie de ADH Chinese rommel niet.

haha het valt allemaal wel mee hoor.
pi_74819133
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:00 schreef hongtom het volgende:

[..]

Nee, gewoon dvd's
Hier wat foto's
[ link | afbeelding ]
De buitenkant heeft zo'n mooie gladde opdruk...(als je snapt wat ik bedoel)...
[ link | afbeelding ]
Der in zit nog een doosje...
[ link | afbeelding ]
De dvd's zitten in lelijke roze dingentjes...
[ link | afbeelding ]
En de achterkant...
totaal 26 dvd's van 5 seizoenen, voor 30 dollar euro
Waar komen deze vandaan dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')