Tof je hebt een rondleiding gekregen bij de Poolse Douane?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:36 schreef Joey_GG het volgende:
Volges mij kunnen die polen alles bestellenwant die duane controleert het niet of kent het niet.
Ik ben er geweest op vakantie als je ziet hoe het er daar aan toe gaat
Hoelang was de tijd na het bestelen dat je dat kreeg te horen? Ik heb namelijk op 6 november 2 dingen besteld van taobao. Maar nog steeds geen update, ook geen bericht dat het niet kon ofzo.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:28 schreef revpolen het volgende:
net 3 mailtjes van tiffany,
over 3 taobao orders via Dp(nogiets:)
taobao kon niet leveren wat ik bestelde ( schoenen met heel veel lucht voor 7 dollar)
kon me het al niet voorstellen voor die prijs
ook had ik mailtje van der waar in stond HI, ... en dan poolse naam ofzo![]()
denk verkeerd gestuurd want dat ging over taobao order een horloge
Ik denk dat je ze in het water moet leggen, althans zie kerst boom; zie ik daar niet onder een bakje met water of iets dergelijks waarna ze groeienquote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef monkeybrain het volgende:
Whaa!!! Ninja waist support![]()
Kan ik wel gebruiken in die paupert buurt van mij, kan ik weer na 6 uur over straat lopen![]()
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe deze grow it yourself sneeuwman en kerstboom werken? Is dat gewoon een soort pur dat hard wordt?
Niet 5 zakjes maar meteen 44 zakjes![]()
Beetje malle boel om voor 9 dollar te proberenWaarom niet 5 zakjes voor 3 dollar.
[ afbeelding ]
Deze hetzelfde, 5 zakjes voor 4 dollar zou veel beter verkopen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:54 schreef Robin-e30 het volgende:
iemand voor mij de email van jack ?
Kan het niet meer vinden op de site's
Gr Robin,
Ik denk dat jullie beter even kunnen mailen dealperfectcs01@gmail.comquote:Op donderdag 19 november 2009 17:58 schreef vinylhits het volgende:
@jack....
Today I ordered a mp4 player the black one.
Can you change it with the grey one?
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:00 schreef Joey_GG het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie beter even kunnen mailen dealperfectcs01@gmail.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goein dag eem'n
Lezen knulquote:Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef scoloo het volgende:
komt alles gewoon door de douane heen? zoals die messen en laserlights?
Volgens mij in veel gevallen gewoon een chemische reaktie. Voeg water toe en er beginnen kristalletjes te groeien geloof ik. Zal vast en zeker wel e.e.a. over te vinden zijn op internet of iemand zijn met een lab achtergrond die het haarfijn uit kan leggen verders.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef monkeybrain het volgende:
Whaa!!! Ninja waist support![]()
Kan ik wel gebruiken in die paupert buurt van mij, kan ik weer na 6 uur over straat lopen![]()
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe deze grow it yourself sneeuwman en kerstboom werken? Is dat gewoon een soort pur dat hard wordt?
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef Twizu het volgende:
Toeval? Selling iTunes Gift / psn card
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:35 schreef Semmm het volgende:
[..]Ik had 'm verteld dat we van FOK waren en heeft ie serieus een account gemaakt en gaat ie spammen
Dat viel me ook op jaquote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgens mij in veel gevallen gewoon een chemische reaktie. Voeg water toe en er beginnen kristalletjes te groeien geloof ik. Zal vast en zeker wel e.e.a. over te vinden zijn op internet of iemand zijn met een lab achtergrond die het haarfijn uit kan leggen verders.
Wie heeft er trouwens een blikje n00bs open getrokken?Protip: lees de OP!
picspicspics! Dat moet voor jou geen probleem zijn, aangezien je een beetje met een camera om kan gaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef mstr het volgende:
Ik heb m'n Aurora AK-P7-5 HA-III SSC P7-C 5-Mode 900-Lumen LED Flashlight with Assault Crown (1*18650) binnen.
Dat ding is letterlijk oogverblindend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |