Of nog beter: Customer service Email : Popbuyingcs@gmail.comquote:Op donderdag 19 november 2009 18:00 schreef Joey_GG het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie beter even kunnen mailen dealperfectcs01@gmail.com
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef scoloo het volgende:
komt alles gewoon door de douane heen? zoals die messen en laserlights?
Nogal wiedes, dat kan alleen de 200mW rode laser. Die van jou is groen en eveneens een stuk minder krachtig.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef caspergf1 het volgende:
Vandaag de 50 mW green laser ontvangen, meteen de volle bijgeleverde batterijen erin gedaan.
Ik schrok van de licht die er uit kwam, alleen wordt het totaal niet warm.
Als ik van 5 cm afstand op me hand schijn voel ik totaal helemaal nada noppes niks.
Ook kan ik er geen papier mee in de fik zetten or something.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb een spycam op Ebay gegrepen voor 9 euro![]()
De foto laat precies zien waarom ik zo'n ding wil hebben, deze verkoper kent zijn klanten![]()
Nu hopen dat het ding nog werkt zodra het weer zomer/rokjestijd wordt![]()
[ afbeelding ]
Groen is veel veller, die zie je dus stukken verder dan rood, maar rood is warmer en zet dus eerder dingen in de fik. Gaat je met 50 MW groen echt niet lukken, je kan hoogstens in een stukje zwart kartoon een heel ondiep gaatje maken. Maar dan moet je de laser er wel lang op houden en goed stil.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef caspergf1 het volgende:
Vandaag de 50 mW green laser ontvangen, meteen de volle bijgeleverde batterijen erin gedaan.
Ik schrok van de licht die er uit kwam, alleen wordt het totaal niet warm.
Als ik van 5 cm afstand op me hand schijn voel ik totaal helemaal nada noppes niks.
Ook kan ik er geen papier mee in de fik zetten or something.
Zou er dan eindelijk een engelse versie komenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:27 schreef hongtom het volgende:
En de werkzaamheden zijn begonnen
http://www.taobao.com/maintance/index.php
Dat interesseert me geen zak als ze er maar gauw mee klaar zijn! Ik wil Taobaooooooquote:Op donderdag 19 november 2009 21:57 schreef mvc het volgende:
[..]
Zou er dan eindelijk een engelse versie komen
Heb het inmiddels binnengekregen. Post doet er dus zo'n 4 weken over op het momentquote:Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef area78 het volgende:
[..]
Ik had ook wat besteld rond die tijd, ook nog niet binnen en andere dingen wel. Ben benieuwd
Hello China!quote:
Ik zie niet in wat groen met je vel te maken zou moeten hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Semmm het volgende:
[..]
Groen is veel veller, die zie je dus stukken verder dan rood, maar rood is warmer en zet dus eerder dingen in de fik. Gaat je met 50 MW groen echt niet lukken, je kan hoogstens in een stukje zwart kartoon een heel ondiep gaatje maken. Maar dan moet je de laser er wel lang op houden en goed stil.
Bloem stukslaan om te snoozen?quote:
Dan heb ik zo'n beetje een probeem..!!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:12 schreef area78 het volgende:
[..]
Heb het inmiddels binnengekregen. Post doet er dus zo'n 4 weken over op het moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goein dag eem'n
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Dan heb ik zo'n beetje een probeem..!!jij hebt wat voor sinterklaas gehaald, rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
ik denk dat ik daar nog wel eens overheen kan gaan die 4 weken ; pakketje is nu 5-11 verzondenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:12 schreef area78 het volgende:
[..]
Heb het inmiddels binnengekregen. Post doet er dus zo'n 4 weken over op het moment
Nu nog steeds niet gescannend bij HKPOST; nou dan komt die straks in de processing status ( duurde bij mij ook een week ) dan zit je al op 3 weken; en dan nog 2 weekjes voordat het vanaf HKpost bij mij thuis is5 weken ( zonder dat mn bestelling geplaats is nog alleen verzending; TB bestelling duurde al met al z'n 2 weken al
)
Zo erg zal het wel nog niet zijn....quote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef tokko1 het volgende:
4 weken en 't is binnen.. ga dan nu maar uit van 4+ héhé .. beetje pech wordt 't ná de kerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goein dag eem'n
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |