ik doe mee!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef qu63 het volgende:
Eens kijken of we dit topic wél vol krijgen binnen een maand..
is het proberen waardquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef qu63 het volgende:
Zeurquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
nope![]()
TS doet ook niet echt zijn best
SPOILER: Dames->niet klikken!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef qu63 het volgende:
Iets voor Pheno:echt iets voor hemSPOILER: Dames->niet klikken!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
navondquote:
dat kun je echt wel zeggenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef griekjeee het volgende:
sc gaat hier ook niet al te snel of wel?
Hoe komt het?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kun je echt wel zeggen
Maakt dat wat uit dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef griekjeee het volgende:
sc gaat hier ook niet al te snel of wel?
Zo. Het is me gelijk duidelijk waarom.quote:
weinig mensen die hier nog postenquote:
Dat is te merken ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weinig mensen die hier nog posten
Val ik je aan danquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo. Het is me gelijk duidelijk waarom.Het was maar een constatering hoor geen reden om je aangevallen te voelen.
quote:
Waar bemoei jij je mee!quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:43 schreef Ynske het volgende:
[..]Q en aanvallen? dat gaat niet samen in een zin hoor
Hoi Yns!quote:hoi Q
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee!
[..]
Hoi Yns!![]()
met jou? altijdquote:
áltijd? Weg rust dusquote:
Lezen, jij voelt je aangevallen.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lezen, jij voelt je aangevallen.
* qu63 hoorde een schreeuw van een jonge vrouw en kwam...quote:Op maandag 23 november 2009 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
*Schreeuwt van de daken* Hup hier posten.
ik gooi de handoek in de ringquote:Op maandag 23 november 2009 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
*Schreeuwt van de daken* Hup hier posten.
Makkelijk:Pquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef qu63 het volgende:
ga je gang.quote:
quote:
Dan moet je ook maar net geluk hebben dat het net online is als je wat wil posten!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
Jullie mogen wel posten in de tijd dat fok up is hoor.
Qutie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar net geluk hebben dat het net online is als je wat wil posten!
Hi!
Blijf dan nog maar even!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
Zou het niet zo weten, hoor alleen om me heen dat fok sinds een paar dagen met regelmaat niet bereikbaar is.![]()
Maar nu ik er ben doet die het goed.(Zul je nu zien dat die off valt.
)
Ja hequote:Op dinsdag 24 november 2009 18:55 schreef Bengeltje het volgende:
Ik was eten.![]()
Het is wel gevoelig zeg.
je mag niet meer weg gaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
Zou het niet zo weten, hoor alleen om me heen dat fok sinds een paar dagen met regelmaat niet bereikbaar is.![]()
Maar nu ik er ben doet die het goed.(Zul je nu zien dat die off valt.
)
quote:
Is het huis nog niet af dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:15 schreef leonieke het volgende:
Behalve dat we bijna wegwaaien? Alles goed, hoor![]()
Vandaag een dagje thuis werken/verlof (ik zit nog in twijfel wat ik ga doen) Maar sowieso wel fijn om nu nog in pyjama te zitten
uitrusten en aan die kleine denkenquote:Op woensdag 25 november 2009 09:15 schreef leonieke het volgende:
Behalve dat we bijna wegwaaien? Alles goed, hoor![]()
Vandaag een dagje thuis werken/verlof (ik zit nog in twijfel wat ik ga doen) Maar sowieso wel fijn om nu nog in pyjama te zitten
En Yns!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
uitrusten en aan die kleine denken
Nee johquote:Op woensdag 25 november 2009 09:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Is het huis nog niet af dan?
Gewoon lekker relaxen, ook belangrijk!
Hi!quote:
Dan kan je morgen lekker met de wind bij het haardvuur zitten!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee johMaar ze komen vandaag wel de inbouwcassette/open haard afwerken
![]()
Genieten en ontspannen dus!quote:En ik moet vandaag wel vrij vaak aan de kleine denken aangezien hij constant zit te schoppen
Hopelijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan kan je morgen lekker met de wind bij het haardvuur zitten!
Maar toch ook een beetje werkenquote:[..]
Genieten en ontspannen dus!
Anders een haardvuur-dvd opzetten?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hopelijk.
Ik vraag me af of ze direct zal mogen branden gezien het feit dat ze vandaag komen pleisteren rond de kachel. Het zou alleszins superfijn zijn![]()
Dat hersenloze lijkt me ook niet echt wat hoorquote:Maar toch ook een beetje werken![]()
Zo'n hersenloos jobke: klik, klik, klik, bevestig... en dat zo'n honderdtal keer
Dat dus.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Vanaf nu zal dit topic louter uit kwaliteitsposts van kwaliteitsusers bestaan. Ik wens u een prettige avond.
Ik heb al wat linkjes gezet waar we verder gaan.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
En vanaf nu zal hij binnen een paar dagen vol zijn. We gaan dat GC -record voor eens en altijd verbreken.
[ afbeelding ]
Waarom zitten die knoppen naast elkaarquote:
Ze lijken inderdaad verbazingwekkend veel op elkaar.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
Waarom zitten die knoppen naast elkaar
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben de kwaliteitsusers een leven of zo?
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben de kwaliteitsusers een leven of zo?
Ondenkbaar eigenlijk, dat ze tijd spenderen aan het echte leven terwijl dit prachttopic op hen te wachten staat.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Volgens mij wel.Heb in ieder geval wat linkjes gestuurd naar degenen die laatst reageerden in mln.
Ik kan het ook niet geloven.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ondenkbaar eigenlijk, dat ze tijd spenderen aan het echte leven terwijl dit prachttopic op hen te wachten staat.
SOGgen > studeren.
Onacceptabel eigenlijk. ik denk dat ik mijn waterpijp maar eens aan ga steken, zodat ik in alle rust over dit vraagstuk kan gaan filosoferen.quote:
Goed plan. Ik ga dat vrijdag eens doen. Sultan @ Antwerpenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onacceptabel eigenlijk. ik denk dat ik mijn waterpijp maar eens aan ga steken, zodat ik in alle rust over dit vraagstuk kan gaan filosoferen.
Uit dit topic zeker? De oude (en binnenkort verstoten) garde wil kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:58 schreef griekjeee het volgende:
Even serieus soms zitten mensen volgens mij mijn fobo door te lezen. Dan kijk ik zie ik een naam staan. Paar minuten later kijk ik weer, weer diezelfde naam. Dan ga ik expres even erna nog eens kijken nog steeds die naam.
nou staat mijn naam erquote:Op woensdag 25 november 2009 20:58 schreef griekjeee het volgende:
Even serieus soms zitten mensen volgens mij mijn fobo door te lezen. Dan kijk ik zie ik een naam staan. Paar minuten later kijk ik weer, weer diezelfde naam. Dan ga ik expres even erna nog eens kijken nog steeds die naam.
België? Ben je wel helemaal 100%? Echte arabieren hebben er een (of meerdere) thuisstaan.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ga dat vrijdag eens doen. Sultan @ Antwerpen
Nee was niet uit dit topic. Het viel me al vaker op, ik snap serieus niet wat sommige users moeten met de conversatie die ik- of welke user dan ook- voert.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uit dit topic zeker? De oude (en binnenkort verstoten) garde wil kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Ben ik even een nep Arabier.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
België? Ben je wel helemaal 100%? Echte arabieren hebben er een (of meerdere) thuisstaan.
Ze kijken of je nog opwindende berichtjes naar FOK!hunks stuurt.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee was niet uit dit topic. Het viel me al vaker op, ik snap serieus niet wat sommige users moeten met de conversatie die ik- of welke user dan ook- voert.
Dat zal flink tegenvallen dan.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze kijken of je nog opwindende berichtjes naar FOK!hunks stuurt.
Mischien moet je dat in grote letters in je profieltekst zetten: IK VERSTREK GEEN PERSOONLIJKE DANWEL GEILE DETAILS OVER MIJZELF.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zal flink tegenvallen dan.
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ga dat vrijdag eens doen. Sultan @ Antwerpen
Tsk, verstoten. Door wie.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uit dit topic zeker? De oude (en binnenkort verstoten) garde wil kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.
En werd je er heet van?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou staat mijn naam er![]()
maar ik blijf daar niet mee bezig
Ach mij deert het ook niet zozeer als ze erin lezen verder. Ik vind het alleen apart.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien moet je dat in grote letters in je profieltekst zetten: IK VERSTREK GEEN PERSOONLIJKE DANWEL GEILE DETAILS OVER MIJZELF.
JALOERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
Op?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
JALOERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Mij en mijn social life?quote:
mischien vinden ze je wel een heel boeiend persoon.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach mij deert het ook niet zozeer als ze erin lezen verder. Ik vind het alleen apart.
Niets mis met Antwerpenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, België, is ze nou helemaal gek geworden?
quote:
Vast.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
mischien vinden ze je wel een heel boeiend persoon.
Hm, geen idee. Na vrijdag geef ik daar wel antwoord op.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Bijna een QuadPost, maar ik wilde even aan griekjeee vragen hoe duur een waterpijp eigenlijk is in de Sultan?
Hmm, zekersteweters?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja maar ik heb serieus weleens een social life.
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Bijna een SexPost, maar ik wilde even aan TRIGGERSHOT vragen hoe duur een waterpijp eigenlijk is in de Sultan?
Zeker wel.quote:
quote:
Wat een afzetterijquote:Op woensdag 25 november 2009 21:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
7 nog wat, maar dan moet je ook nog een lunchmenu nemen
Mooi om te horen. Je komt namelijk nogal vaak het tegenovergestelde tegen hiero.quote:
Ja want gemiddelde inkomen in Oman en Nederland is hetzelfde.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een afzetterij.
2 euro voor onbeperkt lurken en bijvullen was het in Oman. Ik mis het nu al.
Dat boeit niet zoveel, zelfs in de écht dure plekken waar ze zo ongeveer hotelprijzen hanteerden was het max 4-5 euro. Daar kwamen ook alleen mennekes in hun BMW/Porsche/LR.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja want gemiddelde inkomen in Oman en Nederland is hetzelfde.
Ja klopt ook wel. Ik werk sowieso thuis, vandaar dat ik wel redelijk wat achter fok! kan zitten. Maar de meeste activiteiten ernaast zijn wel buitendeurs.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Je komt namelijk nogal vaak het tegenovergestelde tegen hiero.
Tot mijn laatste tentamen (op vrijdag) niet, in ieder geval.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel. Ik werk sowieso thuis, vandaar dat ik wel redelijk wat achter fok! kan zitten. Maar de meeste activiteiten ernaast zijn wel buitendeurs.
En, heb jij ook een echt leven naast fok!?
Je snapt dat Omans prijzen per definitie goedkoper zijn dan Nederland, ook al hanteren ze 'echt' dure' prijzen. Vergeleken met dure hotels is Sultan nog spotgoedkoop in Nederland.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat boeit niet zoveel, zelfs in de écht dure plekken waar ze zo ongeveer hotelprijzen hanteerden was het max 4-5 euro. Daar kwamen ook alleen mennekes in hun BMW/Porsche/LR.
Dat is zo. Ik vergelijk waarschijnlijk gewoon te veelquote:Op woensdag 25 november 2009 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je snapt dat Omans prijzen per definitie goedkoper zijn dan Nederland, ook al hanteren ze 'echt' dure' prijzen. Vergeleken met dure hotels is Sultan nog spotgoedkoop in Nederland.
En normaal? Wie is wikwakka2?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tot mijn laatste tentamen (op vrijdag) niet, in ieder geval.
Normaal ben ik een gewoon wikwakka2 (klinkt als zo'n zanger van het levenslied op hyvesquote:
Hoe lagen daar de verhoudingen eigenlijk? Hoeveel was 1 euro waard en wat was de gemiddelde inkomen daar?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik vergelijk waarschijnlijk gewoon te veel. Maar ja, ik heb nog een beetje in mijn hoofd dat ik met 10 euro een heel weekend door kon komen, als ik dan hier iets wil doen schrik ik altijd een beetje
.
Ja.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Normaal ben ik een gewoon wikwakka2 (klinkt als zo'n zanger van het levenslied op hyves).
Huur was de laatste vier jaar tot boven het Nederlands gemiddelde gestegen, maar inmiddels wel wat meer gezakt nadat de overheid moest ingrijpenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe lagen daar de verhoudingen eigenlijk? Hoeveel was 1 euro waard en wat was de gemiddelde inkomen daar?
Een beetje kroeghangen, bij vrienden chillen, bioscoop, poolenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja.Wat doet een wikwakka2 zoal dan?
Aha oké, maar dat is al wel een stukje duidelijker voor mijn beeldvorming.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een beetje kroeghangen, bij vrienden chillen, bioscoop, poolen, waterpijpje roken, concerten bezoeken. Niet bijzonder veel eerlijk gezegd, maar ik heb dan ook een afkeer aan clubs e.d.
Je reageert te snelquote:Op woensdag 25 november 2009 21:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Aha oké, maar dat is al wel een stukje duidelijker voor mijn beeldvorming.
Hoe kan ik nou te snel reagerenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je reageert te snel. Ik ben ook full-time student.
En jij?
Net Egypte dus.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Huur was de laatste vier jaar tot boven het Nederlands gemiddelde gestegen, maar inmiddels wel wat meer gezakt nadat de overheid moest ingrijpen.
het gemiddelde salaris voor een ongeschoolde buitenlander (Indiers, pakistanen) was zo'n 120 euro per maand, voor een Omani was het minimumsalaris zo'n 240 euro, maar verdienden ze gemiddeld zo'n 400-500 denk ik voor kantoorbaantjes.
Buitenlandse bedrijven betalen dan wel weer wat meer en expats verdienen zwaar bovenmodaal.
Een blikje cola kostte daar trouwens 80 baiza in de supermarkt, wat zo'n 16-20 eurocent is.
Sporten, sinds ik naar nederland ben gekomen is dat allemaal een beetje weggevallenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou te snel reagerenIk had me voorgesteld in mln
maar oké nog een poging. Ik studeer ook fulltime, werk ernaast een beetje (boekhouding, thuis), verder veel sporten en chillen. Ja en filmpjes kijken enzo. En uitgaan. En en en.
Voor mij is dat juist op hele drukke momenten een goede uitlaatklep. Anders raak ik echt gestresst.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sporten, sinds ik naar nederland ben gekomen is dat allemaal een beetje weggevallen. zodra mijn tentamens over zijn ga ik maar weer eens naar de sportschool.
Dat zeker, ik liep vroeger 4 keer per week hard, maar iets aan het weer heir in Nederland zorgt ervoor dat ik nog geen 200 meter kan lopen zonder dat mijn knieën het gevoel hebben alsof ze met een hamer verbrijzeld wordenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Voor mij is dat juist op hele drukke momenten een goede uitlaatklep. Anders raak ik echt gestresst.
Over het algemeen zeer tolerant, een stuk meer dan Egypte zelfs volgens mij. Maar het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe anders.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Net Egypte dus.
Hoe is de (in)tolerantie jegens 'anders'?
Hardlopen kan ik ook beter binnen doen op een loopband dan buiten, omdat mijn knieën iets zwakker zijn. Iets met te weinig kraakbeen of zo. Maar binnen vind ik ook wel relaxt, juiste muziek op enzo.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zeker, ik liep vroeger 4 keer per week hard, maar iets aan het weer heir in Nederland zorgt ervoor dat ik nog geen 200 meter kan lopen zonder dat mijn knieën het gevoel hebben alsof ze met een hamer verbrijzeld worden.
Niet Arabisch, niet moslim om het maar algemeen samen te vatten.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Over het algemeen zeer tolerant, een stuk meer dan Egypte zelfs volgens mij. Maar het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe anders.
Ik heb nog nooit afkeurende blikken o.i.d. gehad als ik vertelde dat ik niet gelovig was, en ben ook geen mensen met bekeerdrang tegengekomen. Heb ik een hoop moslimvrienden gehad, omani en uit andere landen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet Arabisch, niet moslim om het maar algemeen samen te vatten.
Ik moet ze denk ik ook een keer na laten kijken, maar heb eigenlijk helemaal geen zin in die rompslomp. Met apparaten in de fitness heb ik nergens last van, en dat vind ik wel best zo. Het weer heir in Nedederland is ook niet echt hardloopweer voor mij, ik ben gewend aan 20-50 gradenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hardlopen kan ik ook beter binnen doen op een loopband dan buiten, omdat mijn knieën iets zwakker zijn. Iets met te weinig kraakbeen of zo. Maar binnen vind ik ook wel relaxt, juiste muziek op enzo.
Dus je was geen dhimmi, wilders heeft geen gelijk?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit afkeurende blikken o.i.d. gehad als ik vertelde dat ik niet gelovig was, en ben ook geen mensen met bekeerdrang tegengekomen. Heb ik een hoop moslimvrienden gehad, omani en uit andere landen.
Ik ken zelfs meerdere mensen die met een omani zijn getrouwd trouwens, voornamelijk vrouwen, maar ik ken ook twee mannen met een omaanse vrouw.
Wallah.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus je was geen dhimmi, wilders heeft geen gelijk?
Moet je doen. Ik heb er overigens minder tot geen last van als ik bepaalde supplementen voor gewrichten (soepelheid en stimulans aanmaak en behouden van kraakbeen) gebruik, dat kan ook schelen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moet ze denk ik ook een keer na laten kijken, maar heb eigenlijk helemaal geen zin in die rompslomp. Met apparaten in de fitness heb ik nergens last van, en dat vind ik wel best zo. Het weer hier in Nederland is ook niet echt hardloopweer voor mij, ik ben gewend aan 20-50 graden.
Hoiquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Ah, dit is de nieuwe verzamelplaats voor de helden van Fok?
Haai.quote:
True. Ik vond dat we hier maar verder moesten gaan, aangezien dit niet gesloten zal worden en weinig tot geen vaste users heeft.quote:
Daar is sinds een uur of wat geleden toch echt verandering in gekomen, hoor!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True. Ik vond dat we hier maar verder moesten gaan, aangezien dit niet gesloten zal worden en weinig tot geen vaste users heeft.
Ze willen ons nergens hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True. Ik vond dat we hier maar verder moesten gaan, aangezien dit niet gesloten zal worden en weinig tot geen vaste users heeft.
Ja. We moeten ook een officiële OP hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar is sinds een uur of wat geleden toch echt verandering in gekomen, hoor!
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze willen ons nergens hebben.
Gebruik je vrouwelijke tekenkunsten.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja. We moeten ook een officiële OP hebben.
Voetbal kijken.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef koningdavid het volgende:
Wat zou Biels nu aan het doen zijn?
En als ik die niet heb?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gebruik je vrouwelijke tekenkunsten.
Dan zal dat wel zo zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dan ben je een man in een vrouwenlichaam.
Het is gewoon een bestaande sc, ik zou niet weten waarom we hier niet zouden mogen komen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:37 schreef koningdavid het volgende:
Misschien kunnen we beter eerst even wachten met een OP. Voor je het weet zijn we hier ook niet meer welkom.
Een man met een vrouwenprofiel op FOK! bedoel je.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dan ben je een man in een vrouwenlichaam.
Dat kan ook nog.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een man met een vrouwenprofiel op FOK! bedoel je.
Het systeem is tegen ons Griekjeee... onthoud dat. Een wijs man zei ooit: "Ze willen ons zwartmaken, als ze over ons praten. We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten."quote:Op woensdag 25 november 2009 22:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is gewoon een bestaande sc, ik zou niet weten waarom we hier niet zouden mogen komen.![]()
Ja. Dat zijn mooie woorden.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het systeem is tegen ons Griekjeee... onthoud dat. Een wijs man zei ooit: "Ze willen ons zwartmaken, als ze over ons praten. We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten."
Raymzter?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het systeem is tegen ons Griekjeee... onthoud dat. Een wijs man zei ooit: "Ze willen ons zwartmaken, als ze over ons praten. We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten."
Ik heb mijn halve fobo en mijn sig gedeeltelijk aan jou te danken. Realiseer je je dat wel?quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb mijn halve fobo en mijn sig gedeeltelijk aan jou te danken. Realiseer je je dat wel?
True. Maar je gaat me vast ooit weer verblijden met een mooie tekst die ik treffend genoeg vind.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eigenlijk mis je nog een ondertitel
Avond.quote:
Die is wel heel erg leukquote:Op woensdag 25 november 2009 23:12 schreef griekjeee het volgende:
Friendship is nil unless its limits are kept. He who does not keep these limits should not be regarded as friend. The first limit is that the inner self and the appearance should be identical. The second limit is that the friend should regard your goodness as his goodness and your evil as his evil. The third limit of friendship is that a position or fortunes should not change the friend’s relation
with his friends. The fourth limit is that the friend should not deprive his friend of anything that he is capable of doing. The fifth limit which is the most comprehensive is that the friend should never leave his friend alone in calamities.
Trigger, spange tekst voor jouw fobo van mij.
Jatoch. Zeg maar dankje wel griekjeee.quote:
Dankje wel Griekjeeequote:Op woensdag 25 november 2009 23:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jatoch. Zeg maar dankje wel griekjeee.
hoe is het met griekje ?quote:
Ja.quote:
Jaja goed. Daar ook?quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Wijze woorden worden hier warempel weer gesproken.
Ik kon geen toepasselijke bijbeltekst vinden.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga je in een hoekje schamen!
Sowieso.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:33 schreef griekjeee het volgende:
One who imagines himself to be all-knowing will surely suffer on account of his ignorance.
Was dat een uithaal naar mij of wat?
Mooi, en ook erg waar.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:36 schreef koningdavid het volgende:
"Regardless of what anyone may personally think or believe about him, Jesus of Nazareth has been the dominant figure in the history of western culture for almost twenty centuries... It is from his birth that most of the human race dates its calendars, it is by his name that millions curse and in his name that millions pray." - Jaroslav Pelikan
Mooie quote.
Rampeneren.quote:
Hihiquote:Op woensdag 25 november 2009 23:47 schreef koningdavid het volgende:
En van je hela hela hela hoooolala HEY!
Hoi. Jij hoort ook hier.quote:
Ik kwam hier doordat ik jou zag hoorquote:
Ahw wat cutequote:Op woensdag 25 november 2009 23:50 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik kwam hier doordat ik jou zag hoor!
![]()
Ik heb wat voor je eigenlijk, maar ik laat het morgen zien.
Ik ben de rest.quote:
quote:
Oja ik was jou alweer vergeten.quote:
En dat boos worden als ik zekere dagen vergeetquote:Op donderdag 26 november 2009 00:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja ik was jou alweer vergeten.
KUT! LEREN!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:01 schreef griekjeee het volgende:
Lub_ya hoe gaan de tentamens? En iemand zoekt jou.
Niet vergeten svpquote:Op donderdag 26 november 2009 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dat boos worden als ik zekere dagen vergeet
Maar...het gaat goed?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:03 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
KUT! LEREN!
FUK FOK. Mag ik dat zeggen eigenlijk?
![]()
Daardoor leer ik niet!
Niks.quote:
quote:
Alhamdulillah, shoukranquote:
Bikhairquote:Op donderdag 26 november 2009 00:10 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
[..]
Alhamdulillah, shoukran.
Enta Kiyfak?
Vertaling voor griekjeee......het gaat goed, bedankt.
Toch wel anders in het arabisch.
We gaan er geen arab sc van maken, zoiets is er al.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bikhair
Niet vertalen voor Griekjeee joh
We leren jou gewoon Arabisch et voila.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
We gaan er geen arab sc van maken, zoiets is er al.
Alsnog thx dan.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:04 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jij ook hoor! Hoe gaat ie verder! Ik heb je nog gefeliciteerd joh een keer! Weet ik nog.
Ohja?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:17 schreef koningdavid het volgende:
Ik kan een heel klein beetje (bijbels) Grieks.
Eigenlijk is jouw antwoord veel mooier! Sweet!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bikhair
Niet vertalen voor Griekjeee joh
Eeens is......quote:Op donderdag 26 november 2009 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We leren jou gewoon Arabisch et voila.
Ja hoor. Thanx voor het vragen!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Alsnog thx dan.![]()
Met mij gaat het goed verderssss... met jou ook?
Mja de sc is ook vrij voor anderen.quote:
hoezo dat?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:28 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Eigenlijk is jouw antwoord veel mooier! Sweet!
Wat woordjes, meer niet.quote:
Interessant.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat woordjes, meer niet.![]()
Ik hoop nog theologie te gaan studeren dus dan zal ik het uitvoeriger moeten leren.
Ze moeten er maar mee leren leven.....quote:Op donderdag 26 november 2009 00:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja de sc is ook vrij voor anderen.
Omdat ik dat vind.quote:
Griekjeee vs Lub_yaquote:Op donderdag 26 november 2009 00:39 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Omdat ik dat vind.
Vertel...................en ik vind niet dat j.lo vs haifa moet zijn, maar meer nancy vs haifa.....goed je zult er vast niet mee eens zijn............
Wij zijn zo tegenovergesteld ja?quote:
Ik ben een Angel, you knowquote:Op donderdag 26 november 2009 00:46 schreef griekjeee het volgende:
Wie is dan 'slecht' en wie 'goed'?
Ben ik dan automatisch evil?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ben een Angel, you know.
Ik kan ook Evil zijn, hoe gaan we dat doen?
![]()
He Trigger, waarom moeten wij nou tegen elkaar nu we een goed team vormen?
Wat een lame answer.quote:
Wine?quote:
het kwam wel in me op, maar ik typte het niet met die bedoeling.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:01 schreef griekjeee het volgende:
Ik twijfel of het een bewust ha-ha grapje is of gewoon dommigheid. Zou beide kunnen namelijk.
Sure.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
het kwam wel in me op, maar ik typte het niet met die bedoeling.
NTBquote:Op donderdag 26 november 2009 01:10 schreef Lub_ya het volgende:
En ja nu? Wie is wie?.....
Trigger, ik en griekjeee zijn niet te breken!
Wat schatquote:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #74!quote:Op donderdag 26 november 2009 01:00 schreef griekjeee het volgende:
Wie heeft trouwens teken skills? Ik wil een nieuwe OP
Thanx dat kan van pas komen.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #74!
hoiquote:Op donderdag 26 november 2009 01:15 schreef griekjeee het volgende:
Oké we beginnen overnieuw voor Trigger. Hoi allemaal, ik ben griekjeee
Jij met je vrouwelijke trekjes zou ons toch wel moeten kunnen bijhouden.quote:
Hallo trigger, vertel eens wat over jezelf.quote:
Heyquote:Op donderdag 26 november 2009 01:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij met je vrouwelijke trekjes zou ons toch wel moeten kunnen bijhouden.
Ik heb slaap, you?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hallo trigger, vertel eens wat over jezelf.
Hallo.quote:
Ik ga binnen een halfuur, max.quote:
Ik zou mijn hond zo wel willen noemen, als ik er één had.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:23 schreef Lub_ya het volgende:
Hihi, hoi allemaal, Lubby hier.
Klinkt niet stoer eigenlijk.
Ohmygod, en bedanktquote:Op donderdag 26 november 2009 01:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond zo wel willen noemen, als ik er één had.
Niet lullig bedoeld, maar het doet me er wel aan denkenquote:Op donderdag 26 november 2009 01:24 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ohmygod, en bedankt.
Maar zou wel een leuke naam zijn voor een meisjes hond ja!
Shees, toch maar een ander nickname, aanradersquote:Op donderdag 26 november 2009 01:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar het doet me er wel aan denken
Nee bij lub_ya denk ik er niet aan. alleen bij lubby. zo'n grote gezellige hond.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:27 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Shees, toch maar een ander nickname, aanraders?
zo vroeg?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ga binnen een halfuur, max.
Op tijd, jwtzquote:
ik was even wegquote:Op donderdag 26 november 2009 01:31 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hehhe, ik dacht dat je weg was.
Coolquote:Op donderdag 26 november 2009 01:31 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hihi is cool toch.
Oki, Lubya it is.
Jatoch, ik moet wat.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:35 schreef Lub_ya het volgende:
griekjeee ik kijk nu echt anders naar je ui.
Sorry griekquote:Op donderdag 26 november 2009 01:40 schreef Lub_ya het volgende:
Ik wil um juist niet, je mag hem hebben ho! Ik bedoel het goed
!
Is cool baby ik weet het tochquote:Op donderdag 26 november 2009 01:40 schreef Lub_ya het volgende:
Ik wil um juist niet, je mag hem hebben ho! Ik bedoel het goed
!
NPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |